Na testu: Mercedes-Benz GLA 220 CDI 4matic
Danes smo na test prevzeli simpatičnega malega mercedesa z oznako GLA 220 CDI. Gre za najmanjši mercedesov SUV, ki se spogleduje z BMW X1 in Audi Q3. Oba bomo v prihajajočih mesecih tudi spoznavali na testu, tako da bo zanimiv nemški troboj.
Na voljo sem vam za vaša vprašanja:
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.2 CDI (125kW / 170 KM, 350 Nm) / samodejni menjalnik 7G-DCT
Poraba po ECE: 6,0–5,9 / 4,5–4,4 / 5,1–4,9 l (CO2: 132-129 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 179 km/h / 11,9 s
Dolžina / širina / višina: 4.417 / 1.560 / 1.494 mm
Medosna razdalja: 2.699 mm
Masa praznega vozila: 1.595 kg
Posoda za gorivo: 56 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: ni podatka
Osnovna cena vozila (GLA 200): 31.200 EUR
Osnovna cena testnega modela: 37.900 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 54.198 EUR
Dodatna oprema: parktronic, senzor padavin, autoradio 20 CD s samodejnim menjalnikom, prilagodljive dolge luči, Harman Kardon zvočni sistem, AMG line, panoramsko steklo, media interface iPod, kovinska barva – gorsko siva, paket za prtljažni prostor, okrasni deli v aluminiju, paket ogledal, komfortni sedeži)
Modelov je res kar precej. Kratice CLK, CLC in CL so sicer v tem času že opustili.
Še najbližji konkurent tega avta je Volvo V40 Cross Country, ki smo ga testirali lansko leto:
http://avto.over.net/clanek/volvo-v40-cross-country-d4/
Bližnja konkurenta, ki sta sicer nekaj večja sta še Audi Q3 in BMW X1. To je nekako novi razred mestnih terencev, ki so izrazito malo oddaljeni od tal, so pa po izgledu precej bolj terenski kot običajni avtomobili.
To smo že predelali… V tovarni so idelani pogoji, za vse proizvajalce enaki. V realnih razmerah na cesti pa so pogoji seveda spreminjajoči in za avto/motor težji. Zato poraba višja.
Avto je dizajnersko in tehnično res verjetno super, ima tudi nekaj opreme ki jo v navadnih ne moreš naročit, ampak tole z ročno klimo je milo rečeno posmeh ljudem. Me pa odbija tip ljudi, ki vozi te avte, novodobni agresivni kao ambiciozni brez moralnih zadržkov… sociološki fenomen v sloveniji, čeprav avto in inženirji niso nič krivi za to. Pa nisem nevoščljiv, bi si ga lahko kupil, ampak se ne vidim v tem klubu. Mogoče E klaso ko bom 50+