Na testu: Opel Zafira Tourer 1,6 CDTI
Na test smo prevzeli družinsko Opel Zafiro Tourer. Posebnost je povsem nov EURO 6 motor s 100kW. Kako se bo izkazal sporočim. Z veseljem pa bom odgovoril na vaša vprašanja.
Podatki:
Motor / menjalnik: 4-valjni vrstni, dizelski (100 kW / 136 KM, 320 Nm) / 6 st. ročni
Poraba po ECE: 4,9 / 4,1 / 4,4 (CO2: 109g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 193 km/h / 11,2 s
Dolžina / širina / višina: 4656 / 1884 /1685 mm
Medosna razdalja: 2760 mm
Masa praznega vozila: 1728 kg
Posoda za gorivo: 58 l
Št. sedežev: 7
Prostornina prtljažnika: 152 – 1860 l
Osnovna cena vozila (1.8 ECOTEC® 85 kW selection): 20.360 EUR
Osnovna cena testnega modela: 27.450 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 33.210 EUR
Končna poraba je znašala nekaj manj kot 7 litrov. Pri tem, da je bilo kar nekaj relacijske vožnje.
Avtomobil ima sedem sedežev. Zadnja dva sedeža sta bolj zasilna oz namenjena otrokom. Odrasli potniki bodo težje sedeli, saj je položaj nog precej visok.
Na testu smo imeli že bencinsko različico 1.4 Turbo. Test je objavljen tukaj:
http://avto.over.net/clanek/opel-zafira-tourer-14-turbo-ecotec-enjoy/#.U3H04fl_t8E
Spet se bom razburil nad ceno tegale Opla – 33 jurjev? Za ravno ta denar se dobi npr. Honda CR-V, z 4×4, 2.2 litra in lifestyle opremo, ki je zame en razred višje po večini kriterijev, da o kakšnem sicer že dolgo na trgu S-maxom sploh ne razmišljam, kjer res 1.6 ni za kupit, ampak vsaj 5 jurjev prihranka pri bogato naloženem avtu proti tej ZAfiri.
FrenkZ marsikdo ne potrebuje 4×4 pogona. Prav tako nima željo po rabljenem avtomobilu. Zato pa je dobro, da je velika ponudba in tem bo všeč Zafira Tourer, no, drugim pač ne…
zgoraj omenjena CR-V je za 33 jurjev nova, če ne rabiš 4×4 je potem vsaj še 2 jurja ceneje, oz. 1.6 verzija z vso možno opremo je pod trideset jurjev, kar je pod tole Zafiro, ki je še vedno enoprostorec ranga Astre, ni bilo govora o rabljenem avtomobilu
Zafira mi deluje max. v rangu Forda C-maxa in podobnih, tako da 33 jurjev je čisto odtrgana cena