Na testu: Peugeot 208 1.4 VTi
Na test smo prevzeli novega Peugeota 208 z motorjem 1.4 VTi.
Tu lahko postavite vprašanje v zvezi z njim.

Prva stvar, ki je mene “zmotila” je bil tudi volanski obroč, ki je postavljen nizko tako, da gledate potovalni računalnik in prikazovalnike za hitrost in obrate nad volanskim obročem. Z moje postavitve sedeža se mi zato pokriva pogled in ne vidim hitrosti do cca 30 km/h in ko imam v rdečem polju obrate na maksimumu. Hkrati tudi ne vidim koliko km imam prevoženih. Zadeva je mogoče sprva moteča, sploh ker je filozofija do sedaj bila drugačna in pri ostalih modelih še je, da gledamo skozi volan. Ampak če pogledamo z drugega zornega kota, kdaj pa sploh rabimo te podatke? Ko speljujemo ne gledamo na hitrost in na prevožene kilometre. Omejitve pa so večinoma najnižje nad 30 km/h, kar se pa dobro vidi.
Menim, da so tu povprečne višine 170 – 180 cm visoke osebe na istem, saj si lahko pomagajo z dviganjem ali nižanjem sedeža.
Cena osnovnega modela 208 ALLURE 1.4 VTi 95 Euro 5 znaša 13.990,- EUR
+ prednji meglenki in osvetlitev v ovinku 120
+ parkirni senzorji zadaj 300
+ panoramska steklena streha 500
+ naslon za roko 90
+ električni pomik stekel zadaj 230
+ navigacija 580
Cena testnega modela: 15.810,- EUR

Prva stvar, ki je mene “zmotila” je bil tudi volanski obroč, ki je postavljen nizko tako, da gledate potovalni računalnik in prikazovalnike za hitrost in obrate nad volanskim obročem. Z moje postavitve sedeža se mi zato pokriva pogled in ne vidim hitrosti do cca 30 km/h in ko imam v rdečem polju obrate na maksimumu. Hkrati tudi ne vidim koliko km imam prevoženih. Zadeva je mogoče sprva moteča, sploh ker je filozofija do sedaj bila drugačna in pri ostalih modelih še je, da gledamo skozi volan. Ampak če pogledamo z drugega zornega kota, kdaj pa sploh rabimo te podatke? Ko speljujemo ne gledamo na hitrost in na prevožene kilometre. Omejitve pa so večinoma najnižje nad 30 km/h, kar se pa dobro vidi.
Menim, da so tu povprečne višine 170 – 180 cm visoke osebe na istem, saj si lahko pomagajo z dviganjem ali nižanjem sedeža.[/quote]
Sem “ponosna” lastnica tega avtomobilčka in me to zelo moti. Jaz ne vidim skoraj nič na zaslončku pred volanom. Le to da moram v višjo prestaviti.

Prva stvar, ki je mene “zmotila” je bil tudi volanski obroč, ki je postavljen nizko tako, da gledate potovalni računalnik in prikazovalnike za hitrost in obrate nad volanskim obročem. Z moje postavitve sedeža se mi zato pokriva pogled in ne vidim hitrosti do cca 30 km/h in ko imam v rdečem polju obrate na maksimumu. Hkrati tudi ne vidim koliko km imam prevoženih. Zadeva je mogoče sprva moteča, sploh ker je filozofija do sedaj bila drugačna in pri ostalih modelih še je, da gledamo skozi volan. Ampak če pogledamo z drugega zornega kota, kdaj pa sploh rabimo te podatke? Ko speljujemo ne gledamo na hitrost in na prevožene kilometre. Omejitve pa so večinoma najnižje nad 30 km/h, kar se pa dobro vidi.
Menim, da so tu povprečne višine 170 – 180 cm visoke osebe na istem, saj si lahko pomagajo z dviganjem ali nižanjem sedeža.[/quote]
Sem “ponosna” lastnica tega avtomobilčka in me to zelo moti. Jaz ne vidim skoraj nič na zaslončku pred volanom. Le to da moram v višjo prestaviti.[/quote]
…moja žena se je tega čisto navadila. Velika je 165 cm in kot je Iztok rekel je tudi sama ugotovila da ne rabi gledati koliko km ima prevoženih. Vse te podatke ki jih želiš videti pa jih imaš na osrednjem ekranu če ga imaš notri. Mi imamo allure opremo.

Presenetljivo ima 208 z opremo Allure resnično dobra prednja sedeža z veliko bočne opore. Hkrati ima na izpostavljenih delih še zaščitni našitek, da se sedeži ne bodo hitro “znucali”.

Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš – le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno “na roke” nastavljati.
Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš – le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno “na roke” nastavljati.[/quote]
A pa se pri močnem bremzanju to kar samo zapre? Bivši ima C3 k je prednje steklo do sredine strehe in če je močno bremzal se mu je ta plastika al kaj že je zafuralo naprej.
Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš – le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno “na roke” nastavljati.[/quote]
A pa se pri močnem bremzanju to kar samo zapre? Bivši ima C3 k je prednje steklo do sredine strehe in če je močno bremzal se mu je ta plastika al kaj že je zafuralo naprej.[/quote]
Do sedaj mi tega še ni uspelo narediti v Peugeotu 208. Teoretično pa bi bilo to mogoče, če bi res ekstremno močno pritisnil na zavoro in se iz visoke hitrosti praktično zaustavil na 0 km/h ali pri pojemku ob nesreči.
Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš – le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno “na roke” nastavljati.[/quote]
A pa se pri močnem bremzanju to kar samo zapre? Bivši ima C3 k je prednje steklo do sredine strehe in če je močno bremzal se mu je ta plastika al kaj že je zafuralo naprej.[/quote]
No, upam, da se ne.

Zadaj sva se vozila dva potnika, oba malce nad 180 cm. Oba sva tudi opazila nizek strop, ki pa ni moteč razen, če sediš povsem pravilno in testno ob vratih. Za krajša potovanja ni strahu, da bi vas to motilo, kot tudi ne na daljših, ko se ljudje ponavadi še udobneje namestimo.


Zelo pogosto se prikaže zaradi napake na kakšnem senzorju in kot pravite, da se po nekaj minutah ugasne, torej, ko se avto segreje, le to še dodatno potrjuje. V kolikor se vam bo vseeno pojavljala tudi jutri ga le zapeljite na servis.