Na testu: Peugeot 3008 2.0 HDi auto
Peugeot 3008 2.0 HDi auto. je na testu med 15.6. in 22.6.
Če ima kdo kakšno vprašanje ga lahko v tej temi postavi.

Hvala za vprašanja. Že pripravljamo odgovore. Test se nahaja na tej povezavi: http://avto.over.net/testi/peugeot_3008_20_hdi_avtomatik/


Silvo, tudi sam še nisem vozil te kombinacije. Vendar lahko povem, da me je avtomatski menjalnik pri 3008 dizlu navdušil s svojim tekočim delovanjem.
Motor 156 THP sem vozil pred tem v kombinaciji s 6.stopenjskim ročnim menjalnikom. Z motorjem sem bil zadovoljen, kakor najbrž že veste, je bil razvit pri BMW-ju za model MINI. Zato ponuja dovolj moči ter navora tudi že za zahtevnejše uporabnike. Kakor se spomnim tudi poraba ni bila za takšen motor nič kaj pretirano visoka.
Vsekakor je kombinacija 1.6 THP in avtomatik meni osebno pisana na kožo. Res pa je, da je to ena dražjih opcij, če je trenutno sploh mogoča? Ste preverili v konfiguratorju na Peugeotovi strani? Jaz te opcije nisem namreč videl. Kakor se pa spomnim je pa res bila ob pričetku prodaje na različica na voljo.

ne bo ti ratal ker je tista poraba dosežena v idealnih pogojih v laboratoriju in je podatek uporaben le za primerjavo med ostalimi avtomobili in znamkami, ker vsi delajo po istem postopku te meritve… mislim da se ECE skrajšano imenujejo.
če dosežeš kot jo je iztok ali malce nižjo pa boš ok. test je tu http://avto.over.net/testi/peugeot_3008_20_hdi_avtomatik/

Kot sta predhodnika že omenila ne morete doseči porabe, ki jo navaja proizvajalec v svoji brošuri.
Lahko pa najnižjo porabo dosežete, če uporabljate ročni menjalnik, da pravočasno prestavite v višjo prestavo. V kolikor vaš avtomobil ima “indikator” za prestavljanje ga upoštevajte, saj boste videli, da zelo hitro predlaga višjo prestavo. Zavirajte pogosteje z motorjem. Hkrati pa ne pritiskajte na zavoro več kot je to potrebno, saj s tem izgubite potovalno hitrost, ki jo morate ob ponovnem pospeševanju pridobiti.

Lp.
sem lasnik 3008 ,1,6 hdi z 6 stopenskim menjalnikom. Na začetku ko sem ga kupil sem bil navdušen nad menjalnikom,po šestih mesecih pa mi gre nekako trdo v drugo in tretjo prestavo …pa ne vedno, neglede da stisnem sklopko do konca ,to me zelo moti. Imel sem ga na servisu pri Kolmaniču ,pa nič boljše.Zanima me če se mogoče kirga to jezi.

Živjo beno, a je to tvoj prvi peugeot?
Jaz vozim že tretje in sem se tega malce že navadil. Vedno prestave trše ratajo in tudi delujejo razmajano kar me moti. Na srečo delam veliko km in menjam avto na tri leta.
Vprašanje pa je kako na trdo se ti to predstavlja, ker v mojem primeru je trše prestavljanje vendar še zmeraj v mejah da ni potrebno paničarit.
Vozim pa sedaj 407 karavana.

Pozdravljen. Ne ni moj prvi ,prej sem imel 307 sw dizel pa je to šlo dosti boljše , včasih ko dajem v tretjo se mi zdi da mi menjalno ročico ven tišči namesto da bi lepo zaskočlo., v drugi pa včasih hoče malo za hreščat tak da ne vem kaj naj. Nastavljali so mi že zvodovje pa ni nič boljše .Poresnici povedano ,auto je super samo to pa me moti ,in se počutim slabo v tem automobilu. No jaz jih kupujem vsakih 12 let tak da sem v skrbeh če bi moral to prenašat tak dolgo. Imel sem ga na servisu Auto hiša Kolmanič Maribor , pa neke mutijo pa sami ne vejo kaj bi


Se bojijo, da bodo morali menjalnik razstavit? Če poznaš kakšnega mehanika stručkota ga povprašaj če pogleda malo, na pamet ti težko karkoli rečem. Mogoče gre samo za tvoj občutek in pretirano skrb ker gre za praktično nov avtomobl? Roko na srce, če bi bil avto star 7 ali več let tega niti porajtal ne bi?

Samo jaz ga vozim,pa nisem nič na silo. Res je da sem se zdaj v to vpikno, in ko se vsedem not že razmišljam kak pa kaj. vendar včeraj sem imel prvi servis na 20000km in sva z mehanikom šla na probno vožnjo, in je sam reko da malo slabo zaskoči in gre trdo.Samo zanimivo je pa to da včasih pa gre super, tak da za tak denar ko stane 3008 bi moral it vedno normalno, al pa se motim, mislim da bi se morali potrudit na servisu da to odpravijo, ker je res moteče


Kako bi ocenili to trdoto menjalnika? Je avtomobil nefunkcionalen in se le težje prestavi? Ali se morate kar potruditi, da spravite v željeno prestavo?
Podobno sem opazil že pri ostalih avtomobilih, predvsem Renaultih, tudi Citroenih, a vsi so bili starejši od pet let. Pri mojih izkušnjah ni bilo moteče, le prvič in drugič sem pri prestavljanju bil malce začuden in ko sem se navadil takšnega načina, nisem bil več pozoren.
Bi pa tudi mene motilo, če bi moral prav na silo poriniti v prestavo. Sploh če bi bil avtomobil tako nov, kot je vaš. V tem primeru pa se posvetujte z vašim serviserjem.