Na testu: Renault Clio GT 120 EDC
Na test smo tik pred božičem prevzeli Clia GT.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.2 TCe GT 120, turbobencinski (88 kW/120 KM, 220 Nm) / 6-st. sam. EDC
Poraba po ECE: 6,6 / 4,4 / 5,2 (CO2: 120 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 199 km/h / XY sekund
Dolžina / širina / višina: 4063 / 1732 / 1448 mm
Medosna razdalja: 2589 mm
Višina podvozja: 120 mm
Teža: 1090 kg
Posoda za gorivo: 45 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 300 – 1146 l
Osnovna cena (1.2, Authentique): 11.290 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 18.290 EUR
Letos smo že testirali:
– dizelskega Clia: http://avto.over.net/clanek/renault-clio-dci-90-dynamique-energy-stopstart/
– karavanskega Clia: http://avto.over.net/clanek/renault-clio-grandtour-tce-90-dynamique-energy-stopstart
– bencinskega Clia: http://avto.over.net/clanek/renault-clio-tce-90-dynamique-energy-stopstart/
Vabljeni k debati.
V kombinirani porabi, malenkost uporabe gumba R.S. znaša povprečna poraba po cca 600 prevoženih km okoli 7,1 l/100 km. Od tega je nekje 65% mestne vožnje.
Vsekakor. Če ni vklopljen R.S. Drive menjalnik prestavlja ob zglednih vrtljajih motorja in poskuša skrbeti za optimalno porabo. Na njo bolj vpliva kako vi pritiskate na stopalko za plin, saj je od tega potem odvisno tudi samodejno prestavljanje prestav. Včasih imam občutek, da ko je avtomobil hladen, ob zagonu, v mestni vožnji, da se malce zatika pri prestavljanju v smislu, da prepočasi prestavi (osebno bi prestavil že pri nižjih obratih), a to se potem preneha. Prestavljanje je nato tekoče. Le pri močnem priganjanju bi si na trenutke zaželel ročni menjalnik.
Ima.
Podvozje pri Cliu GT se imenuje športno podvozje GT in je serijsko pri tej opremi. Je pa nekako vmes med klasičnim in tistim pri različici R.S.. Torej je nekoliko trše in se s tem bolj drži ceste.
S pritiskom na gumb R.S. DRIVE pa se spremeni karakteristika upravljanja menjalnika, način delovanja sistema ESP, trdota volana in občutljivost pedala za plin glede na 2 načina delovanja: običajni način “Normal”’ ali športni način “Sport”.
R-Sound Effect v Renault Cliu lahko oponaša: Clio V6, Clio Cup prejšnje generacije, Laguna Coupe, MotoGP (old school), raketo iz prihodnosti in oldtimerja.
Zvok se predvaja preko zvočnikov, ampak ločeno z glasbo. Torej jakost zvoka teh efektov nastavljamo posebej, kot jakost radia. Sliši pa se predvsem v potniškem prostoru, razen, če odpremo okna. Najglasnejši zvok je MotoGP motorja.
Prejel sem še ceno kolikor bi stal testni primerek…
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 17.860 EUR (z vključenim rednim popustom v višini 1.700 EUR + MY Revision)
(dodatna oprema: 500,- sistem za pomoč pri vzratnem parkiranju + vzratna kamera, 150,- spojler zadaj R.S., 620,- kovinska barva – specialna GT)
Test Clia R.S. Monaco GP verzije: http://avto.over.net/clanek/clio-r-s-edc-monaco-gp/