Na testu: Renault Clio R.S. 200 EDC
Po testu Clia GT smo v uredništvo prejeli še avtomobil Clio R.S. 200 EDC. V primerjavi z GT različico je, kot zanimivost, težji za dobrih 100 kg.
Tema o Cliu GT: http://med.over.net/forum5/read.php?99,9287915
Motor / menjalnik: 1618 ccm, turbobencinski (147 kW/200 KM, 220 Nm) / 6-st. sam. EDC
Poraba po ECE: 8,1 / 5,1 / 6,3 (CO2: 144 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 225 km/h / 6,7 sekund
Dolžina / širina / višina: 4063 / 1732 / 1448 mm
Medosna razdalja: 2589 mm
Teža: 1204 kg
Posoda za gorivo: 45 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 300 – 1146 l
Osnovna cena (1.2, Authentique): 11.290 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 22.290 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 23.090 EUR (z vključenim rednim popustom v višini 1.700 EUR + če kupec kupuje avto preko financiranja, dobi še brezplačno podaljšano jamstvo za 5 let/100.000 km)
(dodatna oprema: 900,- paket CUP, 600,- paket Udobje, 1.000,- kovinska barva specialna R.S.)
Vabljeni k postavljanju vprašanj.
a lahk to primerjaš s tem http://avto.over.net/clanek/nissan-juke-1-6-dig-t-4wd-nismo/
a lahk to primerjaš s tem http://avto.over.net/clanek/nissan-juke-1-6-dig-t-4wd-nismo/%5B/quote%5D
Vsak avtomobil se lahko primerja z drugim avtomobilom. Vprašanje je, če je smotrno. Kolikor vem sem malce že v videu tega Juke-a Nismo omenjal Clia R.S.. Moje mnenje je, da je Juke Nismo bolj nastopaško nastrojen, kljub temu, da ima dobro podvozje, odličen volanski mehanizem in še boljši štirikolesni pogon. A na drugi strani Clio R.S. je še malce bolj namenjen ekstremnim vožnjam po dirkališčih. Mogoče v novi generaciji, želi biti tudi uporaben, vendar vsekakor še vedno track-day avto. Še toliko bolj, če imate CUP podvozje. Pogrešam v tem testnem primerku le Recaro sedeže.
Trenutno v večinoma mestnem režimu in malce obvoznice po Ljubljani znaša povprečna poraba 9,1 l/100 km. Upoštevati je potrebno, da so speljevanja malce ostrejša, ker je pač to tako fajn. 🙂
Poraba je pri tem avtu zelo variabilna. Odvisno od stopalke za plin. Takoj, ko si ostrejši se poraba dvigne na 10,5, ampak tudi spusti na 8,5 ali manj, če si pazljiv in voziš ekonomično.
Zdravo,
Moja izkušnja:
Sem lastnik Clia 3 RS (197) in sem imel priložnost za 1 dan probati novega Clia 200 EDC, vendar vzporednic praktično ni…morda v pospešku, končna hitrost me na naših AC niti ne zanima.
Edini “plus” vidim v porabi, ki pa pri takem avtu ne sme igrati odločilne vloge. Meni moja 197-ka pije cca. 12,5 litra, kar ob načinu vožnje sploh ni veliko. Zamerim jim (Renaultu) predvsem izključno avtomatski menjalnik, ne glede na dvojnost sklopke in ostalo…za ta prave frike bi moral ostat 6 stopenjski ročni menjalnik…..ne vem če se bo Renaultu ta račun izšel: za starega RS-a naj bi se sedaj našla dva kupca novega RS…pri meni to ne gre skozi…morda bi blo za omeniti še to, da sem star 40 let, imam dva otroka in 3 pse:), torej povprečen Slovenček
Hvala za tole izkušnjo. Morda niste ravno povprečen Slovenček, ker imate tri pse, kar je nadpovprečno. 🙂
Glede računice, da bodo z novim R.S.-om dobili dva kupca, namesto enega, se izzide, ker je ta avto sedaj bolj vsakdanje uporaben. Kar tistim pravim adrenalinskim odvisnežem ni povšeči, a večini je.
Še moj zapis o tem avtomobilu in kako sem se počutil v tednu dni z njim: http://avto.over.net/clanek/iztok-vedel-sem-se-kot-otrok/
ok…verjamem v računico glede uporabe v vsakdanu, ampak ne za tako ceno novega avtomobila…..morda obstaja že kakšna statistika prodanih r.s. EDC v EU in Sloveniji? Če me spomin ne vara je bilo prodanih RS3 okoli 30.000 po celem svetu…..dvomim na dvojni uspeh…:)
Osebno mnenje:
Glede na prejšnji model, se v novem lahko pohvalijo z številnimi igrarijami (r.s. monitor, sound pipe…) in funkcijami ( launch control,…), ki so sicer zabavni in do neke mere (ne)uporabni, ampak to fokus odpelje drugam……drugam od tega, za kar so takšni avteki narejeni….za pristen oktanski užitek in vožnjo…
Jaz vedno radio ugasnem , klimo prav tako, r.s. monitor je aplikacija na mojem telefonu, nikoli uporabljena, vse ostalo (razen merilnika vrtljajev) postane v trenutku nepomembno in neuporabno…..
Bolšja kombinacija je potem Clio GT (cena, poraba, policija na cesti,…), doma pa kakšna napredna igralna konzola
Ali pa dCi Clio in nekajkrat na leto najem tegale: http://lemaracing.tumblr.com/trackday
Zanimivo……ni prav veliko debate za ta avto in tudi nekih hudih tem o katerih bi spraševali se ne odpira….lanski test Clia TCE je imel bistveno več komentarjev…..razlog? Cena, kriza,……ah po moje je šel Renault tukaj (pre)daleč od črk R.S……sej ne, da ga ne bi imel(i), ampak za avtomatiko s petimi vrati brez Recarota odštet 23.000.- EUR??!!!
Oblika in dizajn “ne trgata” (v primerjavi z “navadnim” Cliom IV.gen, turbo motorji so stari znanci in 200 PS iz takega motorja ni nobena redkost v današnjem svetu……ne vem, kaj bi lahko torej bilo boljše od prejšnjega Clia in kje vidijo potenical za enega kupca dva nova……mogoče v izbiri barv in platišč, R-lynk-u, Tom-Tom-u, dodanih zadnjih vratih, manjši porabi……? Vse te “goodie” se da dobit za pol cene na aftermarket prodaji in konec koncev se pri RS ne gleda na števec porabljenih litrov na km…..
Se spomnim, ko se dobil svojega Clia RS aprila 2006 v racing modri barvi, kako so avto občudovali, gledali, spomnim se celo, ko mi je iz oranžnega lamborginija, ki je vozil “vštric”, voznik dvignil palec na roki v znak “res zgleda kul”…… danes pa se mi nasproti pripelje CLIO4, pa ne vem ali prihaja RS ali dCi…pustimo rumeno barvo ob strani
Vse zgoraj navedeno je izključno moje, subjektivno mnenje in tapravi CLIO RS-ovci, bomo vozil RS tretje generacije, dokler Renault ne da na trg nekaj črkam RS (s)podobnega. Ne pričakujemo N/A motorja, pričakujemo pa ročni menjalnik in troje vrat, kot se za “bolid” spodobi…..launch controla in sound pipa čez ovinke ne potrebujemo, za trackday pa v Slo rabimo najprej kvaliteten poligon oz. dirkališče.
Hvala za mnenje in ponudbo glede testa. Če nimate straha za kaj takšnega http://instagram.com/p/c32YnEPuB2/ potem se lahko dogovorimo. 🙂
Trivratnega Clia trenutne generacije žal ne bo na voljo.
Do neke mere govoriva tudi o zmajšanju teže, vendar ta faktor pri tej predelavi ni primaren…..
Gre za to, da sem “udarjen” na avtomobile in na vsake nekaj let si v tem pogledu privoščim nekaj zase (za dušo), zato sem se odločil, da tokrat zamenjam sedeže (stranice so že malo “švoh”, nimam pa paketa CUP, se pravi so sedeži “navadni”) z dirkalnimi in dodam nekaj osebne note v avto….na drugi strani sem dal nekaj delov pločevine zamenjati z karbonskimi nadomestki…žal so te zadeve v Slo zelo zastarele in je potrebno za vsako drobceno spremembo praktično delati homologacijo…..
Kot povedano uvodoma, ne gre za pridobitev zmajšanja teže, temveč bolj za neko lastno dodano vrednost vozila…..uporabljam ga kot drugo vozilo in je to neka oblika hobija…bi dodal kakšno sliko,( pa je opcija samo preko url…..)
Če imate kak email, pa lahko pošljem tja, pa jih vi pripopajte
lp
Uroš
Test Monaco GP verzije: http://avto.over.net/clanek/clio-r-s-edc-monaco-gp/