Na testu: Renault Clio TCe 90 Dynamique Energy Stop & Start
Na test danes prevzamem novega Clia.
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 0.9, turbobencinski (66 kW/90 KM, 135 Nm) / 5-st. ročni
Poraba po ECE: 5,5 / 3,9 / 4,5 (CO2: 104 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 182 km/h / 12,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 4062 / 1732 / 1448
Medosna razdalja: 2589 mm
Teža: 1084 kg
Posoda za gorivo: 45 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 300 – 1146 l
Osnovna cena (1.2, Authentique): 10.990 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 14.190 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 15.290 EUR
(dodatna oprema: naslon za roke z odlagalnim mestom, sistem za pomoč pri vzvratnem parkiranju, kartografija celotne Evrope, rezervno kolo, kovinska barva – posebna, “Paket LOOK – Krom, zunanji ogledali, stranski letvici in obloga zadnjega odbijača v sijaj črni barvi + kromiran del stranske letvice, prednji okrasni letvici in letvica na zadnjih vratih)
Motor je turbo bencinski, 3-valjni in s 4 ventili na valj. Njegova delovna prostornina znaša 898 cm3 (0,9 l). Največjo moč 66 kW doseže pri 5250 vrt/min in največji navor 135 Nm pri 2500 vrt/min.
Trenutna poraba v kombiniranem ciklu, nič kaj ekonomični vožnji kljub vklopljenemu gumbu ECO znaša 6,9 l/100 km. Prevoženih doslej na testu 200 km.

Načeloma je res v navadi, da ima avtomobil šest zračnih varnostnih blazin, vendar je to le kot sem omenil navada. Lahko jih ima manj, če so ti tudi drugače zasnovane, recimo večje, da ena več pokrije ipd… Pri Cliu pa velja izpostaviti njegovo karoserijsko trdnost, ki je toliko večja, da po navedbi proizvajalca stranskih blazin preprosto ne potrebuje. To dokazuje tudi Euro NCAP test.
Več o novem crash testu Clia na Euro NCAP smo pisali že tu: http://avto.over.net/clanek/clio-najbolj-varen-v-svojem-razredu/

Motor je turbo bencinski, 3-valjni in s 4 ventili na valj. Njegova delovna prostornina znaša 898 cm3 (0,9 l). Največjo moč 66 kW doseže pri 5250 vrt/min in največji navor 135 Nm pri 2500 vrt/min.
Trenutna poraba v kombiniranem ciklu, nič kaj ekonomični vožnji kljub vklopljenemu gumbu ECO znaša 6,9 l/100 km. Prevoženih doslej na testu 200 km.[/quote]
Hvala za podatke. Mi ni potrebno jih iskati po googlu.
A poraba še vztraja pri sedmih litrih?
Motor je turbo bencinski, 3-valjni in s 4 ventili na valj. Njegova delovna prostornina znaša 898 cm3 (0,9 l). Največjo moč 66 kW doseže pri 5250 vrt/min in največji navor 135 Nm pri 2500 vrt/min.
Trenutna poraba v kombiniranem ciklu, nič kaj ekonomični vožnji kljub vklopljenemu gumbu ECO znaša 6,9 l/100 km. Prevoženih doslej na testu 200 km.[/quote]
Hvala za podatke. Mi ni potrebno jih iskati po googlu.
A poraba še vztraja pri sedmih litrih?[/quote]
Malenkost.
Spustila se je na 6,4 l/100 km.


Tokrat, v IV. generaciji Clia, trivratna izvedba ni načrtovana. Tudi Clio R.S. bo imel pet vrat. Sicer pa ima zadnji par vrat stilistično skriti kljuki v črnino ob koncu stekla, kot je bilo to pri prejšnjem Seat Leonu, Alfi Romeo 147, Hondi Civic…

Hvala za delitev vašega mnenje.
Danes pa objavljamo še naš test: http://avto.over.net/clanek/renault-clio-tce-90-dynamique-energy-stopstart/%5B/b%5D
Spoštovani!
Zanimam se za nakup cliota in me zanima ali se splača dat 1.200 evrov več za ta tce motor,ki je očitno precej požrešen? Gledal sem peugeota 208 1.2 vti,pri katerem pa mi je dejansko zares všeč,da že na videz daje občutek večje kvalitete, Materiali v notranjosti izgledajo za razred boljši,medtem ko je v cliotu ogromno svetleče poceni plastike pa še nekam drag je,a popust se vedno nek dobiti…Zanima me kateri avtomobil bi mi bolj priporočali? Kateri se vam zdi boljši? 208 je sicer malo bolj ženski,medtem ko clio ne toliko, a poraba motorja me resno ne vleče k cliotu. Tisto kar mi ne da spati je oblika,a tudi 208 mi je zelo všeč. Gre za moj prvi avtomobil in ne bi rad narobe izbral. Hvala.
Kot prvič, narobe ne boste izbrali nikoli, le mogoče ne boste izbrali sebi najbolj primernega vozila.
1.2 VTi motor je klasičen, atmosferski, kar pomeni, da je bolj preverjen v primerjavi s turbinskim TCe, ampak ima manj moči, manj pospeška, manj poskončnosti. Kljub vsemu sta oba motorja z dokaj malo moči, kar pomeni, da na avtocesti se boste z obema soočali z visoko porabo in visokimi obrati, če se boste želeli voziti 130 km/h. Oba sta primerna za mestno vožnjo in lokalne poti. Če potrebujete večji avtomobil, potem pridobite pri Cliu malce več prostornosti.
Srečno pri prvem nakupu avtomobila, tega ne boste pozabili nikoli.