Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Na testu: Renault Clio TCe 90 Dynamique Energy Stop & Start

Na testu: Renault Clio TCe 90 Dynamique Energy Stop & Start

Na test danes prevzamem novega Clia.

_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 0.9, turbobencinski (66 kW/90 KM, 135 Nm) / 5-st. ročni
Poraba po ECE: 5,5 / 3,9 / 4,5 (CO2: 104 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 182 km/h / 12,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 4062 / 1732 / 1448
Medosna razdalja: 2589 mm
Teža: 1084 kg
Posoda za gorivo: 45 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 300 – 1146 l

Osnovna cena (1.2, Authentique): 10.990 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 14.190 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 15.290 EUR
(dodatna oprema: naslon za roke z odlagalnim mestom, sistem za pomoč pri vzvratnem parkiranju, kartografija celotne Evrope, rezervno kolo, kovinska barva – posebna, “Paket LOOK – Krom, zunanji ogledali, stranski letvici in obloga zadnjega odbijača v sijaj črni barvi + kromiran del stranske letvice, prednji okrasni letvici in letvica na zadnjih vratih)

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Opa, tole imaš pa ta nov motor z malo prostornino? Koliko ima 1,2 ali 0,9? Kašna je poraba?

Ima 5 ali 6 prestav?

kolikor vem ima pet prestav. upam da je kej bolj ekonomičen kot tisti prvi tceji v scenicih..

Clio TCe 90 ima 5 prestav.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Motor je turbo bencinski, 3-valjni in s 4 ventili na valj. Njegova delovna prostornina znaša 898 cm3 (0,9 l). Največjo moč 66 kW doseže pri 5250 vrt/min in največji navor 135 Nm pri 2500 vrt/min.

Trenutna poraba v kombiniranem ciklu, nič kaj ekonomični vožnji kljub vklopljenemu gumbu ECO znaša 6,9 l/100 km. Prevoženih doslej na testu 200 km.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Živjo Iztok,
Se odločam med cliom in še nekaterimi drugimi modeli pa me je pri tem zmotilo to, da ima samo 4 varnostne airbage medtem ko nekateri drugi avti tudi po 6! Kaj meniš glede tega? Clio ima sicer 5 zvezdic kot ostali, ampak a je to dovolj?
Hvala za mnenje.

Načeloma je res v navadi, da ima avtomobil šest zračnih varnostnih blazin, vendar je to le kot sem omenil navada. Lahko jih ima manj, če so ti tudi drugače zasnovane, recimo večje, da ena več pokrije ipd… Pri Cliu pa velja izpostaviti njegovo karoserijsko trdnost, ki je toliko večja, da po navedbi proizvajalca stranskih blazin preprosto ne potrebuje. To dokazuje tudi Euro NCAP test.

Več o novem crash testu Clia na Euro NCAP smo pisali že tu: http://avto.over.net/clanek/clio-najbolj-varen-v-svojem-razredu/

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Meni najlepši clio doslej!

Motor je turbo bencinski, 3-valjni in s 4 ventili na valj. Njegova delovna prostornina znaša 898 cm3 (0,9 l). Največjo moč 66 kW doseže pri 5250 vrt/min in največji navor 135 Nm pri 2500 vrt/min.

Trenutna poraba v kombiniranem ciklu, nič kaj ekonomični vožnji kljub vklopljenemu gumbu ECO znaša 6,9 l/100 km. Prevoženih doslej na testu 200 km.[/quote]

Hvala za podatke. Mi ni potrebno jih iskati po googlu. 🙂 🙂 🙂
A poraba še vztraja pri sedmih litrih?

Motor je turbo bencinski, 3-valjni in s 4 ventili na valj. Njegova delovna prostornina znaša 898 cm3 (0,9 l). Največjo moč 66 kW doseže pri 5250 vrt/min in največji navor 135 Nm pri 2500 vrt/min.

Trenutna poraba v kombiniranem ciklu, nič kaj ekonomični vožnji kljub vklopljenemu gumbu ECO znaša 6,9 l/100 km. Prevoženih doslej na testu 200 km.[/quote]

Hvala za podatke. Mi ni potrebno jih iskati po googlu. 🙂 🙂 🙂
A poraba še vztraja pri sedmih litrih?[/quote]

Malenkost.

Spustila se je na 6,4 l/100 km.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Meni je to top avto.

Malce sem gledala v salonu novega cliota in me moti plastika na vratih in na armturki ki je takšna kot pri mobilnih telefonih. Lepa že je,vendar pa ostajajo na njej odtisi. Ko bi moji otroci dobili ta avto v roke bi bil poln odtisov.

Zaupam le vw polu v tem ragnu avtov ker me ni še nikoli ampak res nikoli pustil na cedilu. Vozim že tretjega v svoji več kot 15 letni vozniški karieri in ga ne menjam. Sem poskusila grande punta in clia pred leti pa sta oba preveč mehka zame.

Če bi ga že kupovala potem bi zagotovo rdečega. Je full kjut. 😛

Če bi ga že kupovala potem bi zagotovo rdečega. Je full kjut. :P[/quote
Rdečega imamo tudi mi na testu. 🙂

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

[/quote]

Opa opa. Dobra izbira 😀

Franko daj mi povej glede trivratnega clia? Ni ga nikjer na ceniku, a se sploh prodaja in če ne, kdaj se bok? Kakšna bo njegova cena?

Tokrat, v IV. generaciji Clia, trivratna izvedba ni načrtovana. Tudi Clio R.S. bo imel pet vrat. Sicer pa ima zadnji par vrat stilistično skriti kljuki v črnino ob koncu stekla, kot je bilo to pri prejšnjem Seat Leonu, Alfi Romeo 147, Hondi Civic…

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

O porabi je brezpredmetno govoriti pri novih avtomobilih, realna poraba se pokaže šele med 30.000 in 50.000 prevoženimi kilometri, ko se motor uteče.

sem kupila 1,5 dci 90 start stop in je superrrr,sicer poraba 5,5 ali 5,4 ampak baje ko se avto malo uteče naj bi padla,upammm

Hvala za delitev vašega mnenje.

Danes pa objavljamo še naš test: http://avto.over.net/clanek/renault-clio-tce-90-dynamique-energy-stopstart/%5B/b%5D

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Spoštovani!
Zanimam se za nakup cliota in me zanima ali se splača dat 1.200 evrov več za ta tce motor,ki je očitno precej požrešen? Gledal sem peugeota 208 1.2 vti,pri katerem pa mi je dejansko zares všeč,da že na videz daje občutek večje kvalitete, Materiali v notranjosti izgledajo za razred boljši,medtem ko je v cliotu ogromno svetleče poceni plastike pa še nekam drag je,a popust se vedno nek dobiti…Zanima me kateri avtomobil bi mi bolj priporočali? Kateri se vam zdi boljši? 208 je sicer malo bolj ženski,medtem ko clio ne toliko, a poraba motorja me resno ne vleče k cliotu. Tisto kar mi ne da spati je oblika,a tudi 208 mi je zelo všeč. Gre za moj prvi avtomobil in ne bi rad narobe izbral. Hvala.

Kot prvič, narobe ne boste izbrali nikoli, le mogoče ne boste izbrali sebi najbolj primernega vozila.

1.2 VTi motor je klasičen, atmosferski, kar pomeni, da je bolj preverjen v primerjavi s turbinskim TCe, ampak ima manj moči, manj pospeška, manj poskončnosti. Kljub vsemu sta oba motorja z dokaj malo moči, kar pomeni, da na avtocesti se boste z obema soočali z visoko porabo in visokimi obrati, če se boste želeli voziti 130 km/h. Oba sta primerna za mestno vožnjo in lokalne poti. Če potrebujete večji avtomobil, potem pridobite pri Cliu malce več prostornosti.

Srečno pri prvem nakupu avtomobila, tega ne boste pozabili nikoli.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

New Report

Close