Na testu: Renault Grand Scenic Bose Edition dCi 130 Energy
Trenutno imamo na testu Renault Grand Scenica s sedmimi sedeži.
V osnovi stane s tem paketom: 25.380 EUR
Testna različica z vso opremo pa: 29.180 EUR
Dodatna oprema: paket Viso sistem, paket Techno, panoramsko strešno okno z el. pomikom, paket Navi+kamera, predoprema za alarm, zasilno rezervno kolo, kovinska barva, doplačilo za verzijo s 7 sedežev
Vprašanja, debata se lahko prične


“1 paket Navi+kamera, 2 predoprema za alarm, 3 zasilno rezervno kolo, 4 kovinska barva, 5 doplačilo za verzijo s 7 sedežev”
Dodatna pojasnila prosim:
1 je to parkirna kamera in navigacijski sistem?
2 kaj to pomeni, da je za ‘pravi’ alarm potrebno še dodatno doplačati?
3 v osnovnem paketu sploh ni zasilnega kolesa, ali je ta nekaj posebnega?
5 ali je plačilo za sedeža ali gre tudi za drugačen avto (daljši, drugače oblikovan?)
Ima isofix?
Ali sploh ima in koliko stane ‘sistem za udobje’ – možnost, da se avto pozimi predhodno (i.e. sprožiš na daljavo) ogreje in poleti ohladi preden ga odpelješ s parkirišča?
Hvala za odgovore
Tako je, ta testen Grand Scenic ima vzratno kamero, ter parkirna tipala spredaj in zadaj. Ima tudi navigacijsko napravo.
Za alarm še preverim zadevo, se mi je pa danes vklopil, ko sem se s pametnim ključem oddaljil od avtomobila, notri pa je bila punca in se je avtomobil zaklenil. Ko je odprla vrata je začel piskati. Očitno je tu v to ceno vštet celoten alarm. Nisem pa prepričan.
V kolikor nima rezervnega kolesa ima, kot je po zakonu, kit za zasilno krpanje pnevmatike. Takšna guma mora zdržati dovolj kilometrov do vulkanizerja, kjer namestite novo.
Doplačilo velja le za sedeža. Grand Scenic se namreč že po merah in obliki razlikuje od manjšega Scenica.
Seveda ima Isofix pritrdišča.
Žal takšnega paketa udobja za ogrevanje vozila na daljavo nisem zasledil. Lahko pa se to dodatno vgradi s strani drugega proizvajalca.
Iztok, sam tud nimam rezervne gume, ker rabim plac v luknji…in sem nabavil rabljen kit od BMW M5…a je to ok al se lahko zgodi pizdarija? A gredo policaji preverjat če je original kit oz. če je v piksni lepilo oz. če je neuporabljena?

Pri osveženem Grand Scenicu sta na vrhu armaturne plošče sedaj dva ločena zaslona. Prvi ožji in daljši ponuja osnovne podatke za vožnjo, nivo goriva, obratomer, hitrost, aktivne sisteme, ipd… medtem ko drugi večji v razmerju 4: 3 pa navigacijo, posnetek vzratne kamere in recimo tudi različne fotografije Renaultovih modelov, kar popestri vse skupaj.
No, da se vrnem k vprašanju. Iz svojega nastavljenega položaja, ko imam rad volan nekoliko bolj dvignjen recimo ne vidim nivoja goriva zaradi volanskega obroča.

Živjo,
Kup vprašanj, morda ima kdo odgovor – sicer vem, da lahko vprašam na samem Renaultu
Praviš, da imš v grand scenicu 2 zaslona …
V primeru, da avto nima navigacije, je tisti zaslon tudi vgrajen? Se tudi na njemu prikazuje kaj?
Bi lahko namesto fotografij renaultovih modelov, svooje slike naložil? to bi blo zanimivo. Kako se vidi na te zaslone v primeru močnega/poznega sonca, ko sonce pod kotom osvetljuje te zaslone.
Če imaš grand scenica s samo 5 sedeži, imaš zadaj “v tretji vrsti” tudi montirane varnostne pasove – kljub temu, da nimaš sedežev (recimo, da so pripravljeni v primeru, če kasneje dokupiš še 2 sedeža)?
Če bi imel za podobno ceno Grand scenica 2012, C4 grand picaso, Peugeot 5008- kam bi te srce vodilo ?
Da tema ne bo zaspala
Hvala za odogvore in vsem lp

Pozdravljeni,
v primeru, da vozilo nima navigacije potem nima tega ekrana, temveč ima le digitalni števec, kateri prikazuje tudi ostale funkcije potovalnega računalnika, radija, način vožnje itd… kateri ima pa možnost prikaza več grafičnih podob samega števca. Če vozilo ima navigacijo potem se lahko naloži tudi svoje slike…., katere se tudi dovolj vidijo v primeru sonca, v primeru 5 sedežnega vozila ima le toliko pasov kolikor ima sedežev. Če bi se jaz odločal, bi se odločil za Scenica …:)
lep pozdrav
Janez
Hvala Janez, si me prehitel.
Mogoče mi preostane samo še odgovor na zadnje vprašanje glede izbire. Odločitev bi bila odvisna predvsem od potreb in želja v tistem trenutku. Oba avtomobila koncerna PSA (5008 in C4 grand picasso) imata mehkejše podvozje, ki je sicer super udobno na daljših potovanjih, vendar meni osebno včasih moteče, ko želiš kakšen zavoj hitrejše odpeljati. V tem primeru je Grand Scenic zagotovo boljši, še bolj športno in nekoliko trše nastrojen pa je recimo Ford S-max, ki smo ga tudi že imeli na testu.
Glede same postavitve sedežev imajo vsi trije avtomobili precej podobno zasnovo. Zadnja dva sedeža sta praktično enako dostopna in uporabna v vseh treh avtomobilih.
Del odločitve pa bi odigrala tudi vezanost in razvite empatije na znamko.
Glede strešnih sani še sporočim odgovor.
Hja, Grand Scenic je po prostornosti ravno nekje med Grand C-maxom (test http://avto.over.net/testi/ford_grand_c-max_titanium_16_ecoboost/ ) in S-maxom (test http://avto.over.net/testi/ford_s-maxtitaniums_20_stci_ecoboost_powershift/ ). Tretja vrsta mi je uporabnejša delovala v Grand Scenicu, vendar ima Grand C-max prednost drsnih vrat. Kvaliteta izdelave v notranjosti je precej podobna, mogoče deluje pri Grand C-maxu masivnejša.
Vožnja je pri Fordih na splošno bolj trša, zato daje občutek vozniku, da gre lahko hitreje čez zavoj. Grand Scenic pa se pelje predvsem udobno. Všeč mi je bilo, da se ne nagiba toliko kot recimo Peugeoti ali Citroeni.

Odgovor s prve roke: Strešne sani bodo na voljo za naročanje konec junija, dobavljive pa bodo v septembru.