Na testu: Renault Kangoo dCi 110 Extrem
Na test sem prevzel prenovljenega Renault Kangooja z opremo Extrem in dizelskim motorjem dCi 110.
Novi motorji so po tehnični plati ekonomičnejši. Bistvenih vizualnih razlik ni bil deležen. Extrem opcija deluje bolj robustnejša.
Več o prenovi: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-prenovljen-renault-kangoo/
Na testu že Kangoo za invalide: http://avto.over.net/clanek/renault-kangoo-prirejen-za-potrebe-prevozov-invalidov/
Na testu Kongoo leta 2011: http://avto.over.net/clanek/renault_kangoo_dci_90/
Test Dacia Dokker: http://avto.over.net/clanek/dacia-dokker-laureate-dci-75
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1461 cm3, dCi 111 (80 kW/110 KM, 240 Nm) / 6-st. ročni
Poraba po ECE: 5,0 / 4,4 / 4,6 (CO2: 119 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 170 km/h / 12,3 sekund
Dolžina / širina / višina: 4282 / 1829 / 1801 mm
Medosna razdalja: 2697 mm
Teža: 1320 kg
Posoda za gorivo: 60 l
Št. sedežev: 5
Osnovna cena (Base Energy, 1.2 Tce): 15.800 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 19.200 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 21.260 EUR (s popustom 18.134 EUR)
(dodatna oprema: 400,- paket avtomatska klima, 500,- paket varnost, 500,- platišča 16” palcev, 210,- mreža v prtljažnem prostoru, 450,- kovinska barva)
Vabljeni k debati in postavljanju vprašanj o tem vozilu.
Trenutno 6,2 v nič kaj ekonomični vožnji. Nekaj km je bilo prevoženih izključno po slabšem, zasneženem terenu, nato cca 200 km po avtocesti in še dodatnih 100 po mestu.
Ne. PSA Peugeot Citroen koncern in Renault-Nissan na tem področju ne sodelujeta, kot tudi ne na ostalih.
Hja, vsega se je potrebno privaditi. Vsak avtomobil pa ima svoje prednosti. 🙂
Prilagam še informativni izračun za zavarovanje…
[img]http://med.over.net/forum5/file.php/99/57530/renault-kangoo-dci110-extrem-2014.jpg[/img]