Na testu: Renault Twingo 1.2 Dynamique
Na test sem prevzel Renault Twinga 1.2 16V LEV Dynanique
55 kW / 75 KM
119 CO2 g/km
Cena: 11.190 eur
Cena z dod. opremo: 13.750 eur – 2.000 eur popusta = 11.750 eur
Dodatna oprema: paket varnost (esp, stranski varnostni zavesi), samodejna klimatska naprava, platnena streha z električnim pomikom, zunanja ogledala + stranska letvica v črni barvi, posebna platišča iz lahke litine 15″ Air Noir, rezervno kolo, enoslojna barva – posebna
Če ima kdo kakšno vprašanje o tem avtu, ga lahko tu postavi.
Trenutna znaša brez varčevanja, v dinamični vožnji po avtocesti relacija LJ – NG in nazaj ter mestna vožnja po LJ, le 6,2 l/100km. Bom sedaj bolj preudarno, varčno vozil. Pričakujem, da se bo spustila do 5,5. Torej približno enako ekonomično kot pri VW Up!: http://avto.over.net/testi/volkswagen-white-up-10/

Zadnja ločena sedeža sta pomična po dolžini, mogoče ju je tudi poklopiti. Preverim še, če se jih da odstraniti.

Zadnja ločena sedeža sta pomična po dolžini, mogoče ju je tudi poklopiti. Preverim še, če se jih da odstraniti.[/quote]
Kako se pa dostopa do tih dveh sedežev? Se odločam ali počakam novega ki bo najbrž imel pet vrat ali kupim tega ki je / bo vedno cenejši a ima samo tri vrata? Je zadaj dovolj prostora za odraslo osebo, staro 30 let? Hvala.

Zadnja ločena sedeža sta pomična po dolžini, mogoče ju je tudi poklopiti. Preverim še, če se jih da odstraniti.[/quote]
Kako se pa dostopa do tih dveh sedežev? Se odločam ali počakam novega ki bo najbrž imel pet vrat ali kupim tega ki je / bo vedno cenejši a ima samo tri vrata? Je zadaj dovolj prostora za odraslo osebo, staro 30 let? Hvala.[/quote]
Aja, pa ta oseba bi se cca 4x na mesec vozila zadaj 100 km to je 1 ura vožnje?

Zadnja ločena sedeža sta pomična po dolžini, mogoče ju je tudi poklopiti. Preverim še, če se jih da odstraniti.[/quote]
Kako se pa dostopa do tih dveh sedežev? Se odločam ali počakam novega ki bo najbrž imel pet vrat ali kupim tega ki je / bo vedno cenejši a ima samo tri vrata? Je zadaj dovolj prostora za odraslo osebo, staro 30 let? Hvala.[/quote]
Ha, ha, kaj ima pa starost pri prostoru? Enako dobro se pelje oseba 18 let, 30 in 45, samo dosti vitka in ne prevelika mora biti, pa gibčna tudi, da lahko not zleze. Zadaj ni preveč udobno. Za po mestu par sto metrov še, 100 km se pa jaz osebno ne bi peljala zadaj. Imam Twinge že odkar obstajajo, zdaj tega novega, ampak zadaj se pa še nikoli ni nihče peljal.

Trenutna znaša brez varčevanja, v dinamični vožnji po avtocesti relacija LJ – NG in nazaj ter mestna vožnja po LJ, le 6,2 l/100km. Bom sedaj bolj preudarno, varčno vozil. Pričakujem, da se bo spustila do 5,5. Torej približno enako ekonomično kot pri VW Up!: http://avto.over.net/testi/volkswagen-white-up-10/%5B/quote%5D
Iztok, meni ta isti Twingič po mestu žre od 8 do 9 litrov. Za relacije pa ne vem, ker se na daljše vožnje vozim z večjim avtom, Twingiča imam samo za v trgovino :)))))
Kako se pa dostopa do tih dveh sedežev? Se odločam ali počakam novega ki bo najbrž imel pet vrat ali kupim tega ki je / bo vedno cenejši a ima samo tri vrata? Je zadaj dovolj prostora za odraslo osebo, staro 30 let? Hvala.[/quote]
Ha, ha, kaj ima pa starost pri prostoru? Enako dobro se pelje oseba 18 let, 30 in 45, samo dosti vitka in ne prevelika mora biti, pa gibčna tudi, da lahko not zleze. Zadaj ni preveč udobno. Za po mestu par sto metrov še, 100 km se pa jaz osebno ne bi peljala zadaj. Imam Twinge že odkar obstajajo, zdaj tega novega, ampak zadaj se pa še nikoli ni nihče peljal.[/quote]
V bistvu je že tako tako odgovorila. Zadaj se bo brez težavp prebila normalno gibčna oseba. Malce težav bodo imele starejše osebe. Tiste slabše gibljive ali močnejše postave pa bodo imele težave.
Trenutna znaša brez varčevanja, v dinamični vožnji po avtocesti relacija LJ – NG in nazaj ter mestna vožnja po LJ, le 6,2 l/100km. Bom sedaj bolj preudarno, varčno vozil. Pričakujem, da se bo spustila do 5,5. Torej približno enako ekonomično kot pri VW Up!: http://avto.over.net/testi/volkswagen-white-up-10/%5B/quote%5D
Iztok, meni ta isti Twingič po mestu žre od 8 do 9 litrov. Za relacije pa ne vem, ker se na daljše vožnje vozim z večjim avtom, Twingiča imam samo za v trgovino :)))))[/quote]
Hm, kakšen stil vožnje pa imaš? Izrecno po mestu bi meni porabil cca 7 l/100km.

Hm, kakšen stil vožnje pa imaš? Izrecno po mestu bi meni porabil cca 7 l/100km.[/quote]
Vsi Twingoti do zdaj so mi porabili med 8 in 9 litri, pozimi, ko je minus, pa še več. Kakšen stil imam? Ja, najslabši. Od semaforja do semaforja, mrzla mašina, ki se do trgovine niti ne ogreje, potem ga ugasnem in spet mrzlega vžgem in grem v drugo trgovino, pa v tretjo, itd. Še ko že pridem domov, ni dobro ogret. Zato pa žre. Saj enkrat sem se pa nekaj dalj peljala poskusno, pa je res porabil okoli 6 litrov. Drugače pa vem, da tole po mestu je smrt za avto. Ampak po opravkih in nakupih ne morem letati peš ali z biciklom, ker imam goro polnih vrečk, ki jih edino z avtom lahko pritovorim domov.
Mogoče bi vam pomagal kakšen tečaj za varčno vožnjo? Pravilno speljevanje ipd… Nekje do slabih 8 litrov pri tem motorju 1.2 16V LEV bi še razumel, kar je več, pa se mi zdi zelo potratno, razen če morate vedno tiščati na 3.500 obratov


Jaz imam tega tanovega, sicer 1,5 dizla, poraba mestna vožnja 4,3 l…še ni bil narejen prvi servis, bojda še pade….
Dodatna obprema: tempomat, deljiva zadnja sedeža….pa kaj vem kaj še….cen aje bila 10.500 eur….
Govorila sem s prijateljico, ki ima tega, ko ste ga tettirali in ji je žal, da ni vzela dizla in močnejšega.
Tega bencinarja, da da kaj od sebe, moraš peljati na višjih obratih, kar je pač značilnost za atmosferske motorje.
Dizel zaradi turbine in zato višjega navora daje občutek še večje moči – bolj “potegne”.