Na testu: Seat Toledo 1.2 TSI Style Welcome back
Na test smo prevzeli Seat Toleda 1.2 TSI z opremo Style Welcome back. Motor je Euro 5.
Izbrati je še mogoče sicer šibkejšega Toleda s 63 kW (85 KM), ki ima samo 5.-stopenjski ročni menjalnik ali pa močnejšega 1.4 TSI z DSG menjalnikom in 90 kW (122 KM).
Cenik se sicer nahaja tu: http://www.seat.si/countries/si/files/toledo_cenik.pdf
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.2 TSI turbo-bencinski (77 kW/105 KM, 175 Nm) / 6. st. roč.
Poraba po ECE: 6,4 / 4,3 / 5,1 l (CO2: 118 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 195 km/h / 10,3 sekund
Dolžina / širina / višina: 4483 / 1706 / 1461 mm
Medosna razdalja: 2606 mm
Teža: 1140 kg
Posoda za gorivo: 55 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 550 – 1490 l
Osnovna cena (1.2 TSI, Reference): 12.590 EUR
Osnovna cena testnega modela: 15.786 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 16.188 EUR
(dodatna oprema: 402,- zrcalno srebrna barva)
Toledo je za za cca 200 milimetrov daljši kot bratec Leon, malenkost ožji in skoraj enako visok. Medosna razdalja Toleda razkriva, da je v notranjosti krajši med kolotekoma in s tem ne ponuja več prostora kot Leon. Ima pa Toledo seveda večji prtljažnik že v osnovi, kot Leon.
Test Seat Leona FR sledi tukaj: http://avto.over.net/clanek/seat-leon-2-0-tdi-fr/
Žensko mnenje o Leonu: http://avto.over.net/clanek/andreja-seat-leon-le-on/
Konkurenca:
– Citroen C-Elysee: http://avto.over.net/clanek/25250/ (ima preverjen a manj poskočen atmosferski motor in manjši prtljažnik)
– Peugeot 301: http://avto.over.net/clanek/peugeot-301-1-6-hdi-allure/ (enako kot C-Elysee, le da smo tu preizkusili dizla)
– Ford Focus limuzina: http://avto.over.net/clanek/ford-focus-limuzina-20-tdci-titanium/ (v našem primeru močan dizelski motor, daljši avto kot Toledo,…)
– Renault Fluence: http://avto.over.net/clanek/renault-fluence-dci-130-dynamique/ (v našem primeru zelo bogata oprema, 60 litrski tank goriva,…)
– Opel Astra limuzina: http://avto.over.net/clanek/opel-astra-limuzina-1-7-cdti-cosmo/ (ena izmed daljših tovrstnih limuzin tega razreda na testu v zadnjem obdobju)
– Škoda Rapid: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-skoda-rapid/ (žal še nismo testirali, ima pa šibkejše TSI motorje v ponudbi)
V tej temi vabljeni k debati o tem avtomobilu. Lahko postavite seveda tudi kakršnokoli vprašanje v zvezi s tem avtomobilom.
Sprednje zavore : Notranje hlajene kolutne
Zadnje zavore: Bobnaste (serijsko, z akcijo Welcome back pa kolutne)
“Welcome back Style” je v bistvu akcija uvoznika ob vrnitvi modela in z njim prihranite za 804 evrov.
Dobite:
-SEAT sound system 2.1 WB7
– USB priklop
– 2 dodatna zvočnika
– Bluetooth z glasovnim upravljanjem + Kombi high
– parkirni senzorji zadaj
– Varnostni paket
– nadzor tlaka v pnevmatikah, speljevalna asistenca
– kolutne zavore zadaj
1.2 TSI, ki ga imamo na testu ima 10 : 1.
1.6 TDI, ki ga lahko dobite v Toledu pa 16,5 : 1.[/quote]
To je bilo pa hitro. Hvala! Rabim za seminarsko…[/quote]
Sem bil ravno za računalnikom. 🙂
V mešanem ciklu, cca 70% mestne vožnje, ostalo relacija z avtocesto, poraba znaša približno 6,7 l/100 km.
TEST je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/seat-toledo-1-2-tsi-style-welcome-back/%5B/b%5D