Na testu: Volvo XC60 Automatic Summum
Na test sem prevzel Volva XC60 z D5 dizelskim petvaljnim motorjem, samodejnim menjalnikom in AWD pogonom.
Leta 2012 smo testiral nazadnje ( http://avto.over.net/clanek/volvo-xc60-d5-automatic-ocean-race/ ) model XC60, ki je bil pred časom že posodobljen. Tako ima D5 motor sedaj za 7 kW več moči in za 20 Nm več navora. Kljub temu je po tehničnih podatkih avtomobil ekonomičnejši. V mestu za 1l/100 km. Motor je sicer Euro 5 standard.
V dolžino je pridobil približno 22 milimetrov, medtem ko je v širino in višino ostal enak. Seveda se ni spreminila tudi ne medosna razdalja. Prtljažnik so uspeli v osnovi povečati za 5 litrov.
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 2.4 D5 turbodizelski (158 kW/215 KM, 440 Nm) / 6. st. samodejni Geartronic
Poraba po ECE: 6,4 / 8,5 / 5,3 l (CO2: 169 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 230 km/h / 8,3 sekund
Dolžina / širina / višina: 4644 / 1891 / 1713 mm
Medosna razdalja: 2774 mm
Teža: 1652 kg
Posoda za gorivo: 70 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 495 l
Osnovna cena modela (D3 Kinetic): 36.590 EUR
Cena testnega vozila brez dodatne opreme: 53.533 EUR
Z veseljem vam odgovorim na zastavljena vprašanja v zvezi s tem avtomobilom.
Zunanja ni pretirana. Malce spremenjeni odbijači, predvsem prednja žarometa. Notri pa konzola pred voznikom, kjer ni analognih števcev, temveč vse le še digitalno.
Še dodatni podatki.
Cena testnega modela (vklj. z vso dodatno opremo): 65.680 EUR
Začetna cena modela XC60 (D3): 36.590 EUR
Dodatna oprema na nivo opreme Summum:
Volvo Guard Alarm
Posebna metalik barva
Progresivni servo volan
Funkcija kontrole podvozja – Four – C
Usnjena instrumentalna plošča Inscription
Paket podpore vozniku: sistem za obveščanje o mrtvem kotu (BLIS), sistem za nadzor budnosti voznika in opozarjanje pri prečkanju voznega pasu, prilagodljivi tempomat, sistem za opozarjanje na nevarnost trčenja s samodejnim zaviranjem + sistem za zaznavanje pešcev in kolesarjev
Paket luči
Pranje luči, samodejna zatemnitev notranjega vzvratnega ogledala in zunanjih ogledal, aktivna dual-xenon žarometa, sistem osvetlitve v notranjosti
Paket vsestranskosti
Mrežica za tovor v prtljažniku, držalo za vrečke, električno pomična prtljažna vrata, 12-V vtičnica
Zimski paket:
Ogrevanje sprednjih sedežev, ogrevanje šob za pranje stekla, ogrevanje vetrobranskega stekla
Poslovni paket Professional
Sistem za potovalne informacije RTI (karta in položaj)
High Performance Multimedia – multimedijska naprava
Analogni prikaz je, vendar na digitalnem zaslonu, kot ima to V40 ali V70, ki smo ga testirali v decembru.
V kombinirani vožnji, ne ravno lahki desni nogi, povprečna poraba znaša približno 9 litrov dizelskega goriva na 100 km.
V informacijo pripenjam še informativni izračun kasko zavarovanja pri Triglavu. Mogoče bo komu to koristilo. Se bomo potrudili, da bomo tudi pri prihajajočih testnih vozilih nudili tovrstne izračune.
TEST je objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/volvo-xc60-d5-automatic-summum/%5B/b%5D
Pozdravljen
Zanima me ali se splača tole kupiti. Stroški vzdrževanja menjava jermenov….
Smo 5 članska družuna.
A ste mogoče kot petčlanska družina pomislili, da bi kupili kaj bolj obvladljivega in denar porabili za prihjeten izlet, piknik ali samo druženje? Ali pa za šolske potrebščine itd? Če bo v redu delal, bo OK, če se pa kaj pokvari, pa ne bo izletov… Star je deset let. Tudi volvi so samo potrošniško blago.