najboljši (pošten) pooblaščeni servis vozil Ford?
Iz že prešnjih izkušenj (sicer druge znamke vozilo) enostavno več ne zaupam velikim avtohišam in me resnično zanima kje je kateri manjši pooblaščeni servis vozil Ford, pa kjerkoli že v Sloveniji. Ker vas je na tem forumu veliko, vem, da morda kdo ve, kje je še pošten, prijazen servis. Prosim za pomoč in hvala vam.
Zelo slabe 2-kratne izkušnje s Summitom v LJ-glede molzenja denarja.Me ne vidijo nikoli več, tudi če kupim še kdaj forda, ne grem tja.Sedaj vozim k JMK .Tukaj so mi vsaj zrihtali eno stvar, sicer pa verjetno nikjer ni poceni.Premišljujem pa, da grem naslednjič k “mojemu” mehankarju, ki tudi popravlja forde.
Prvega fokusa smo kupili v pri ford lavrenčič nikoli več tudi na servis ne gremo več k njemu ker je skoraj še enkrat dražji kot Prima v Slokanu. Drugi focus smo kupli pri Klemenčiču in meni so bili super vse ok in dosti bolj prijazni kot pri prvem prodajalcu. Na servise pa vozimo na Primo, ker za v LJ bi morali vzeti prosto cel dan pa se nam zdi brez veze.
Moj kolega je šel na JMK zadnjič in je bil zelo nezadovoljen, ker so ga prinesli naokoli, potem jim je moral pa še dokazovat, da nečesa, kar so mu zaračunali niso naredili.
Problem je uredil na Fordu Bizilj, kjer so mu avto pregledali brez problema in brezplačno (tako je ugotovil, da mu v JMK-ju niso popravili tistega, kar bi morali). Jaz mojega Forda vozim v Škofjo Loko k Brelihu in sem zadovoljna.
Predlagam, da pokukaš še na Ford forum – tam je tudi rubrika, kjer fordovci opisujejo izkušnje z različnimi servisi…
Šerbinek je pooblaščen za Ford v MB. Da tudi neorginalne dele, pa tud skonto brez računa sam na roke daš mehankarju kakih 10 evrov za kavo pa je. Sam se morš zment. Drugače pa jaz včasih pelam svojga kar k navadnemu mehankarju, ki ma neke kolege, ki mu potem nabavijo kake neorginalne al pa rabljene dela za avto, pa pol komot drži še par let. Moj Ford je l 2000.
Jaz bi dal glas za Klemenčiča. So dirkači pri hiši in posledično ljubitelji avtomobilov, zato se hitreje z njimi najde skupni jezik.
Eni pa mal mim strelate z Ford Bizilj. Lep čas že nisem bil mimo, ampak nazadnje je prodajal take polomije od rabljenih avtov…vidno zgonjene z “manj kot 100 tisoč”
Vem da je fotr meu en blazen problem z njimi…sej bi ga prašu kaj točno je blo pa ga nočm spominjat, ker je biu čist penast.
Mislm, da Bizilj lahko pohvali samo nekdo, ki se mu niti slučajno ne svita kje je ročka za havbo odprt 😀
Summit je še kar. Enga rablenga smo pr nih kupil – BP
Pri Klemenčiču smo pa že skor domači po tolkih letih, tako da kar se mene tiče je to top.
Kakšen servis Klemenčič. Meni so uničili avto in prepričan sem, so samo oni krivi, da mi je šel u franže in sem ga na koncu praktično šenkal. Štiri leta sem ga k njim vozil na redne servise in niti enkrat mi niso niti pogledali menjalnika, kaj šele, da bi ga servisirali, saj očitno nimajo pojma o avtomatskih menjalnikih.Če bi mi samo zamenjali filtre in olje, bi se še danes lahko vozil z avtom. Ponudili so mi menjalnik za ceno, ki krepko presega vrednost celega avta?!!. Še imam precej pripomb na njihovo delo, da ne govorim o cenah. Skratka, po priporočilih, da je to najboljši servis za Forde sem avto vozil k njim in danes težko verjamem, da so drugi lahko še slabši. Fordi so o.k. avtomobili, samo bojte se serviserjev (pooblaščenih), ki svoje neznanje skrivajo za steklenimi fasadami, moram priznati, lepih objektov. Jaz sem se odločil za drugo znamko avtomobila, vsem pa priporočam, da se izogibajo servisa Klemenčič. Jaz se tudi mimo ne peljem več. Pa veliko sreče pri drugih seviserjih
POOBLAŠČENI FORD SERVIS v Sloveniji,ni važno večji ali manjši servisi vsi so enaki, za EN KURAC.
Dokler jim voziš avto na redne servise,jim pustiš tam 1200 eurov v enem letu,je vse lepo in prav. Veselo menjajo še tisto kar ni potrebno menjati vsakih 20000 km. Še bol veselo zaračunajo nesramno drage rezervne dele in na koncu še goljufajo zram. Smo klicali na šest pooblaščenih servisov in vprašali kdaj je potrebno narediti veliki servis na C-MAXI 1,8 tdci , letnik 2007 in glej jih zlomke samo eden je vedel ,da je to potrebno narediti na 200 000 km. Res vrhunsko osposobljeni serviserji na FORD Sloveniji ni kaj. Če že ne vejo, bi lahko vasaj pogledali na FORDETIS tam vse piše,samo številko šasije je potrebno vnesti.
Da se sploh ne menimo o popravili motorja,saj nam že dva tedno gori lučka za motor,ampak v SLO ni junaka na ford servisi,da bi nam znal to popraviti. Znajo pa računati, smo že plačali 130 eurov popravila ampak lučka še zmeraj gori. Nima več smisla pisati,ker bi zmankalo prostora ,pa še ne bi vse našteli…………..