Najslabši avtomobili(ali servisi)
Če odštejemo nesposobnost ali malomarnost serviserjev, se mi najbolj škandalozno pri vsej stvari zdi, da pravzaprav ob nakupu novega avta plačamo tudi kar nekaj morebitnih servisov v garancijski dobi, saj so marže ASTRONOMSKE. In tudi pooblaščeni servisi tega pravzaprav ne počnejo zastonj, ampak dobijo plačano (od kogarkoli že). Se pravi, da se dražjim popravilom izogibajo zaradi navodil višje inštance (uvoznika, predstavništva, matične tovarne???). Težit je treba, klicat na ZVP, najet odvetnika, dat v časopise, na TV, pa se bo mogoče kaj premaknilo.
ne, nisem gledala tednika. vem samo to, da sem se borila in težila leto in pol, da so mi avto končno zrihtali. pa tudi to vem, da poznam še 3, ki so ravnotako imeli hude težave s tem modelom. pa nismo vsi kupili avtomobila pri istem prodajalcu in tudi ne v isti državi. zato sklepam, da pri 307 ne gre zgolj za “smolo” ampak za dejstvo, da je proizvajalec zaradi konkurenve dal avto na tržišče prehitro.
je pa tudi res, da ti serviser ni čisto nič v pomoč, ko pride do napake. brezbrižnost in arogantnost… me kar strese. da kaj dosežeš rabiš pomoč Združenja za varstvo potrošnikov, odvetnika in še koga.
moram pa priznati, da je avto ne samo všečen na pogled ampak tudi vozniku prijeten.
jaz o mojem govorim samo lepo, da se mi zopet kaj ne pokvari…. ne zelim pa nobenemu, ki se odloci, da za avto odsteje kar precxejsen kupcek denaraja, potem dozivi to kar sem jaz in se mnogi.
lp
Mislm, da sploh nima veze pri katermu prodajalcu kupis avto, pomoje je vazno, da ga kupis pri uradnem prodajalcu (uvozniku oz. distributerju), itak avtomobili pridejo iz maticne tovarne direkt do uvoznika….
druga pesem je, ce ga kupis pri kaksnem sivem uvozniku, tam pa res neves kaj vse se je ze pred tem z avtom dogajal…….
Nas 307 SW do zdej dela prez problema, pa se dost z njim vozimo…….
……kolegica pa je prodala Cliota, ker je obupala, ker je bil non-stop na servisu……. (1.5 dci)….. nabavila je 206 1.4 HDI, pa z njim nima nobenih problemov……….
pa srecno!