Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Nakup avta – kako z garancijo?

Nakup avta – kako z garancijo?

Ravno kupili avto, star 4 leta, s 6-mesečno pisno garancijo.
Zdaj, po pregledu papirjev in navodil, ugotavljamo, da bi pred 10.000 km moral biti menjan zobati jermen, pa ni bil.
Tudi sicer je par manjših stvari, ki “še držijo”, ampak bi jih očitno bilo potrebno menjati.

V garanciji je govora o brezplačnem popravilu poškodb, ki so zajete v njej. Obenem piše, da je rok zagotavljanja vzdrževanja in dobave nadomestnih delov 3x daljši kot garancijski rok in prične teči po preteku garancijskega roka.

Ali lahko pričakujem/zahtevam menjavo zobatega jermena in ostalega ali ne???

Ne, jermen sodi med redno vzdrževanje, ne garancijo. Pač smola, da to ni bilo narejeno, lahko samo zatežiš, da bi bilo fer povedat.

tole z garancijami je en blef…
dejstvo je če kupiš rabljeno vozilo, lahko pričakuješ da crkne kmalu, pa ne moreš nič, vsi posredniki so ful zaščiteni, smo kupili avto, dali 9.000 eur, stal 5 let, pa je po 4 mesecih šel rakom žvižgat, nismo nič dosegli, prodajalec pa še neprej prodaja zjebane avte, ker ve da mu nihče nič ne more.še inšpektor je rekel, da je pač rabljeno vozilo, država je za zjokat se

osnovno pravilo pri nakupu starega avta je:

zamenjava zobatega jermena.

Avto je star 4 leta, glede na to, da je opazila, da ni bil opravljen veliki servis, sklepam, da ima servisno knjižico, pomeni, da je bil avto servisiran na pooblaščenem servisu. V tem primeru res ni neke potrebe po preventivni menjavi (če bi bil jermen seveda menjan).

Pred 10.000 km bi moral biti menjan, pa ni bil.
Trgovec je zagotavljal, da je bil avto redno vzdrževan in servisiran, zato me jezijo takojšnji stroški, ki niso ravno majhni. Kaj naj potem z garancijo?

Kako si ugotovila, da ni bil narejen veliki servis?

Trgovcu pa seveda ne moreš verjet na besedo, no, v štirih letih itak avta ne moreš ne vem kako uničit, če si normalen. Garancija pride prav za stvari, ki ne bi smele kar tako it v franže, čeprav uveljavljanje je pa druga zadeva. Ti malo mešaš tisto, kar sodi med redno vzdrževanje, in tisto, kar je izrednega. Pač avto ni bil vzdrževan tako, kot ti je zagotovil prodajalec (ne vem pa, ali ga lahko glede tega kaj terjaš – zavajanje in podobno. Bilo bi fer, da ti na ta račun spusti ceno, ker veliki servis vseeno nekaj stane).
Si avto peljala še kam pogledat? Glede na prodajalčeve laži bi ga jaz dala nekomu malo prevohat, da ni še kakega drugega neprijetnega presenečenja.

pač menjaš jermen in moraš ga menjat, sicer ti lahko mašina zruži.
jermena ti ni potrebno menjat na uradnem servisu, ti drugi servisi so 1 x cenejši.

kakšen avto imaš?

VW Touran

ej, VW ima 4 letno garancijo, torej ima vozilo ziher še originalno garancijo. nekatere štacune ti dajo op izteku uradne garancije še kake 6 mesecev (“svoje”) garancije, ki pa …. ne vem, ne bi se ravno zanašal nanjo.

POglej, kako je z menjavo zobatega jermena. (kilometrina in/ali leta). lahko da trgovec ni zatajil.
Če se resnično želiš prepričati, pokliči porsche slovenija, ali pa pojdi tja, pa njih povprašaj kako je s to zadevo.

je pa servis ziher na tebi.

PAZI GARANCIJA TI NE BO KRILA POŠKODBE, ČE SERVIS – ZAMENJAVA POGONSKIH DELOV – NISO BILI NAREJENI V PREDPISANIH ROKIH (TO TI PIŠE V SERVISNI KNJIŽICI) IN ČE JE BILO VOZILO SERVISIRANO NA NEURADNIH – NEPOOBLAŠČENIH SERVISIH)

SREČNO


kdo ti je dal garancijo, prodajalec ali je to garancija, ki je vzpostavljena preko sistema car garantie? glede na to, da je 6 mesečna sklepam da ti jo je dal prodajalec, vw ima predpisano menjavo zobatega jermena na 120000 km ali pet let, odvisno od tega kateri pogoj je prej izpolnjen, glede na starost vozila inda ima avto prevoženih 130000 km je potrebno nujno zamenjati zobati jermen, bi te opozoril na še eno zadevo, garancijo je možno dati samo na vozila, ki so bila vzdrževana v skaldu z navodili proizvajalca in tvoj avto ni bil, torej, je tvoj avto brez garancije, kakršnakoli druga razlaga s starni prodajalca je mešanje megle zdaj imaš dve možnosti, ali ti dajo pisno zagotovilo, da bodo v primeru, da zobati jermen utrga nosili stroške popravila, ali ti zamenjajo zobati jermen, če si zares dobila zagotovilo da je bil jermen menjan, in jim ti dokažeš da ni bil, ali pa da jim vneš avto in oni tebi denar, ker avto nima lastnosti zaradi katerih je bil kupljen, stvarna napaka…še za tiste ki trdijo da ima vw 4 letno garancijo, je nima, ima pa vw doživljensko mobilno garancijo, ampak samo v primeru da je bil avto vzdrževan v skladu z navodili proizvajalca, kar pa ta avto ni bil, torej kakršnakoli garancija s strani proizvajalca je propadla, tudi na korozijo in delne garancije na večeje sklopi ki jih je možno uveljavljati….za dodatek pa še tole, če imaš 2.0 tdi motor, in če pri zagonu motorja slišiš kakšen ropot , ki prihaja iz motorja, je velik verjetnost da boš morala menjati vztrajnik, pogosta napaka na teh modelih ki se pojavi med 130000 in 160000 prevoženih km,.. cena popravila cca 800-1000 evrov, brez menjave sklopke

Flash, prodajalci rabljenih avtov so dolžni dat garancijo, tako da če je prodajalec v pogodbi napisal polletna garancija, to drži. Ni pa to tovarniška garancija, ampak prodajalčeva.

GARANCIJA JE ZAKON SAMO NA GSV-GARANCIJSKI SERVIS VOZIL SE MORATE OBRNIT….JAZ SEM KUPIL RABLJEN AVTOMOBIL PRI TRGOVCU V LJUBLJANI IN PO 7 MESECIH MI JE SEL AGR VENTIL IN MERILEC PRETOKA ZRAKA, KER SEM IMEL GARANCIJO OD MOTIVE SERVICE IN KER TAM KOMPLICIRAJO IN ZAHTEVAJO NEMOGOČE MI SEVEDA NISO PRIZNALI ŠKODE………NAFUKANTI…….SEVEDA SEM BIL SKEPTIČEN GLEDE TEH GARANCIJ…SEDAJ IMAM DRUG AVTO ŽE NEKAJ ČASA A NA NJEM IMAM GSV GARANCIJO…..PRED KRATKIM SEM IMEL TEŽAVE Z MENJALNIKOM IN BREZ VSAKIH TEŽAV SO MI ODSTRANILI VSE TEŽAVE…SVAKA ČAST TEJ FIRMI

Daj fast&furious!

3 leta staro temo odpreš samo zato, da z VELIKI črkami reklamiraš GSV. Ko pa gremo brat pogoje, pa
– EGR, tesnil, diagnot, tekočin, itd NE krije
– mora prej avto biti pri GSV pregledan (plačaš)
– kritje do 2000 EUR
– soudeležba pri popravilu 100 + 30%

Bejž bejž, kako super.

Ja bolje kot nic je v vsakem primeru. Jaz sem imel ze obe garanciji, ker vglavnem kupujem rabljene avtomobile in pride prav. Pri obeh zgoraj omenjenih sicer znajo kaj komplicirat ampak če dost težiš se zmeniš marsikaj. Je pa res da vedno hočejo da nekaj malega doplačaš. Mislim pa da je mene prišlo okrog 130 garancija popravil pa sem koristil za cca 1500e v pol leta tako da se splača…

Michael….ne bluzi pa ne pametuj ce nimas pojma o garancijah….tudi jaz sem imel tezavo z mojim avtomobilom pa mi je GSV resil brez vseh tezav

Ne mi bluzit z nekimi komercialnimi garancijami, ki si tega imena sloh ne zaslužijo. To so bučke za lažjo prodajo rabljenega avta. Edina prava garancija je tista, ki jo daje tovarna … in zgolj tovarna, ne pa neke podaljšane lokalne garancije v smislu 2+2, kjer ti tako natančno definirajo servisiranje, da te ob tem oskubijo kot kokoš preden gre v juhico. Po tej plati so bili včasih daleč najboljši japonski proizvajalci, danes so pa korejci, kjer ponuja Hyundai 5 letno fabriško garancijo, Kia pa celo 7-letno. Nakup takšnega rabljenega avtomobila je po mojem najbolj optimalen in varen.

To pa definitivno drži. Jaz sem kupil 5 let starega cee’da z urejeno servisno dokumentacijo, pa je šel eden zglob in so mi ga brez ugovarjanja brezplačno zamenjali v garanciji.

Živjo

Ne se prehitro veselit z garancijo GSV -ja , namreč ti so nategatorji da jim ni para.!!!
Npr zamenjaš turbino na enem izmed kao njihovih pooblaščenih servisov pri tem ne dobiš papirja o dejanski obnovi in kalibriranju in testiranju turbine , kaj šele da je bila obnovljena. Kar se mene tiče je prvotna turbina držala 155.000 km vendar sem zaradi rahlega zvižganja in omenjene garancije to menjal za drugo kao obnovljeno, ki je držala okoli 20.000 km ( razlika očitna )
S tem sem dal dreku focen iz prve.

GSV ZAVAROVANJE JE NATEG. LASTNE IZKUSNJE IN STRAN VRZEN DENAR. Z DENARJEM, KI SO SI GA NA ENOSTAVEN NACIN SPRAVILI V ZEP BI JAZ SAM ODPRAVIL NAPAKE MOTORJA RABLJENEGA VOZILA. LP


To so sami nategi. Edina prava garancija je tista ki jo dobiš od tovarne, ne pa neki lokalni nategi v obliki jamstev in nekih podaljšanih garancij. V prvem primeru sploh ne gre pri jamstvu za garancijo in se vedno nekaj izmislijo, da ravno tvoja okvara ne spada v kritje, pri drugih te pa popajo z dragimi obveznimi servisnimi intervali. Drugič kupi 4 leta staro Kijo, oni imajo vsaj “jajca”, in prodajajo avte s 7-letno garancijo.

Meni je GSV turbino poslal na turbine.si in zadeva zaenkrat funkcionira 2 leti oziroma 40.000 prevoženih kilometrov

Pre parimi dnevi mi je šla turbina na c max. Če prav imam 1 letno garancijo PRI GVS mi to niso priznali, češ da nisem naredil servisa na 15000 km. V servisni piše da se dela na 20000.
Tolk o tem. BANDA

Na vse te podaljšane in še ne vem kako imenovane garancije se pa itak ne moreš zanest. Edino kar velja pod pogojem da je avto normalno servisiran z računi je tovarniška garancija. Zato pa je po mojem top da kupiš v primeru rabljenega avta takšnega s tovarniško ne pa kar neko komercialno garancijo. Tu je Kia s 7 leti garancije po mojem še vedno daleč pred ostalimi. Je pa res da so zato rabljene kije dražje kot večina podobnih avtov saj izgubijo zaradi garancije manj na ceni.

Vi s Kie ste pa pridni.

New Report

Close