Nakup avta na s.p.
Z odbitnim ddv-ja lahko kupiš edino dostavne in tovorne avtomobile oz. odvisno za kakšno dejavnost se bo avtomobil uporabljal.
Stroški, ki nastanejo v zvezo s takim avtom, se prav tako ne vpisujejo k stroškom, kjer bi lahko uveljali ddv.
Bencin, popravila, servisi so stroški brez priznanega vstopnega ddv-ja.
Bencina in še prej cestnin pa za kilometre, ki jih narediš v neposlovne namene ne smeš uveljavljati.
Voziti se pa kaj dosti za lastne potrebe s takim avtom ne moreš, nekdaj je bilo70{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} voženj, vendar je pri teh odstotkih tako, da se zna zgoditi, da jih čez noč spremenijo v 0{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}
Sicer malo verjetno oz. verjetno v primeru, če bi obrtniki, ki si takšne avtomobile omogočijo postali zgolj ljudje z dna, brez zaščite in ozadij. Dokler bodo med podjetniki še kakšni povezani z vrhom, pa 1 moški z vplivom/znanjem, tega ne bo mogel storiti oz. tako kot so storili pred tremi leti z omejitvami plačevanja z gotovino, lahko zakon obvelja za kratek čas. Se pravi zakon z 0{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} kilometrine za lastno uporabo.
Sicer se pa splača obrniti na Območno obrtno zbornico, ker so v teh pisarnah res najbolje obveščeni in radi povejo.
Kompletno obrazložitev, ki je trenutno v veljavi po zakonu pa obvladuje gospa Barca.
Precej ze imas napisano zgoraj
Torej, z odbitkom DDV se lahko kupi samo tovorno vozilo, ne pa tudi osebno, tudi npr.avto tipa Berlingo z zadnjo klopjo in okni spada med osebna vozila (in ne tovorna).
Enako posledicno velja glede DDV tudi za vse ostale povezane stroske; gorivo, gume, servise…
Voditi je potrebno evidenco prevozenih kilometrov, stanje 1.1. in 31.12., izracunati {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} poslovnih kilometrov in samo tak {04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} stroskov lahko gre med davcno priznane stroske.
Kilometrine za avto, ki je v registru osnovnih sredstev, seveda ne mores obracunavati, saj ze imas priznane stroske amortizacije, goriva…
Pa se nekaj – vecina zavarovalnic poslovne avtomobile zavaruje 20{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} drazje kot avte, ki so v osebni lasti.
Samo Berlingo z zadnjo klopljo in mrežo spada med tovorna vozila, ali kangoo, trafic…… in tukaj lahko odbiješ DDV. Kolikor mi je znano tovorna vozila tudi nimajo DMV ja zato je bolje kupiti že uradno tovorno vozilo od proizvajalca in ne kasnejše predelave, ker je težko priti do povrnjenega DMV ja saj je bilo vozilo prvotno uvoženo kot osebno in odveden DMV. In če imaš tovorno vozilo, gredo vsi stroški servisov na firmo minus DDV, DDV dobiš nazaj tudi od goriva….in če vozilo uporabljaš zgolj za lastne potrebe podjetja in se ne ukvarjaš s prevozništvom ti ni potrebno voditi prevoženih kilometrov. Zavarovanje gre tudi v strošek podjetja, cestnina, nove gume, vinjeta seveda minus DDV
Mislim, da je tole http://www.durs.gov.si/si/davki_predpisi_in_pojasnila/davek_na_dodano_vrednost_pojasnila/odbitek_ddv/odbitek_ddv_od_vecnamenskih_vozil/ zadnje pojasnilo – odvisno je tudi, cemu je namenjen vecinski delez porabe, pregrada in tudi zadaj ne sme biti oken… in klasicen Berlingo in podobno, ki ima zadaj klop IN tudi okna, ne spada med vozila, kjer bi se vstopni DDV lahko enostavno priznal.
.
Delno imaš prav, ampak ta tvoja pojasnila veljalo zato, ker so ljudje predelovali osebna vozila v tovorna. Tudi razne terence za 60.000€. Vendar, če je model vozila tudi v tovornem segmentu je predelava možna, ker je že tovarniška homologacija za tovorno vozilo. Tukaj imaš en primer, ki velja tudi za berlingota, partnerja, forda…
http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9145738&show=1&avto=Renault{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Kangoo{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}201.5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20dCi{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2090{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Confort{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Bussin…
Ker ima kangoo za tako vozilo že tovarniško homologacijo za tovorno vozilo, si lahko omisliš maksimalno opremljenega kangooja iz osebnega programa in ga predelaš v tovorno vozilo, seveda imaš mrežo za zadnjima sedežema in nimaš stekel pri prtljažniku ampak zadeva davčno pelje. Edini problem je DMV. Še en problem je , ker nekje ne moreš oz. ne smeš odstraniti mreže. Ima pa tovorni kangoo za 5 oseb narejeno tako, da lahko še vedno zložiš sedeže skupaj z mrežo, ki se premakne za voznikov in sovoznikov sedež. Določen čas so ljudje na veliko kupovali VW caddy, ki je imel tovarniško homologacijo za tovorno vozilo vedar se ni nič razlikoval od navadnega. Bil je brez mreže, imel je še vedno stekla. Ko je davčna to po enemu letu opazila je začela izpodbijati homologacijo.
Evo ti še eno kjer je možno odbiti DDV, malo za smeh http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=9652080&show=1&avto=Renault{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20Twizy{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}20CARGO{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}2080