nakup avtomobila-250.000 km prevoženih
Po mojem mnenju je to odločno preveč kilometrov. Sama imam sicer Cliota, ampak nekje pri 200.000 kilometrih so se začele resne okvare. Smo imeli precejšnje stroške, da smo ga vsaj približno poštimali. In samo čakam, kdaj se bo spet kaj pokvarilo. Kot vsaka druga stvar imajo pač tudi avtomobili svoj “rok trajanja”. Pri tolikih kilometrih je potem že utrujenost materiala in posledično okvare, ki jih pri, recimo, 100.000 še ni oziroma so zelo redke.
Pri nas imajo ljudje raje prevrtene km, za njihov dušni mir je bistveno boljše, če se vozijo v avtu s “100.000” prevoženimi.
Odvisno je od več stvari, načeloma pa toliko km avtu ni ravno v plus. Jaz sem kupila rabljenega z nekaj več kot 200.000 km, ampak bistveno starejšega. Prej ga je pregledal nevtralen mehanik. Je sicer bilo nekaj stroškov več zaradi same starosti avta, pa veliki servis je tudi bilo treba opraviti, ampak glede na ceno in na to, kako dobro mi služi, se ne smem pritoževati.
Veliko. Ali je avto uvožen? Malo poglej notranjost, če je precej uničena. Če je uničena, so verjetno grdo delali tudi z avtom.
Malo se pozanimaj, kdo je bil prejšnji lastnik, da ni bil avto kakšen taksist ali rent a car. V teh dveh primerih odsvetujem. Sicer pa za kakšno leto, več jaz ne bi upala ta takšen avtomobil. Pa računaj, da lahko kaj crkne. Če že sedaj šparaš, ali boš imela za vzdrževanje takšnega avtomobila? Malo daj pregledati menjalnik, vprašanje kako so vzdrževane zavore….. Upam, da imaš koga, ki se spozna.
NISO pomembni kilometri,
ampak ZGODOVINA avtomobila.
Pomembno je:
kdo je vozil ta avto, koliko lastnikov je zamenjal,
če je pripeljan iz nemčije ali italije, kilometri po vsej verjetnosti niso realni ( prevrteni nazaj ), katera popravila je imel opravljena, če je bil kupljen in vožen v sloveniji, izbrskaj kje je bil servisiran, kdaj in kaj je bilo menjano, itd.
poišči si nevtralnega mehanika, pa naj ga pregleda!
V ilustracijo,
smo imeli golfa ( ok, ni za primerjat s citroenom, ampak vseeno ), z 280 000 km, opravljen veliki servis na 120 000, še en manjši na 200.000 in nobenih težav. Avto prodan v bosno s 580.000 km še za 500 eur!
Je pa res, da je bil to naš prvi avto, vozili sva ga samo dva, no potem kasneje se je prdružil še tretji član.
Tolk v premislek.
to je ta avto:
avto, tak letnik, s toliko km, je 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} uvožen iz nemčije, kjer delajo kilometre in kilometre ( avtoceste, velike razdalje, vsakodnevne sluzbe )
nic narobe, le zgodovino tega avtomobila ne mores preverit.
Raje izberi nekaj, kar bo 1.lastnik, prva prodaja v SLO!
to je ta avto:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2930804&show=1%5B/quote%5D
Je še šel, oglas je brisan.
Drugače pa je močno smrdel po generalki…
Ne pozabit da je lambda sonda in celoten katalizatornarejen ravno za ca.250.000km, in če izpušni plini ne štimajo je to par jurjev evrov … in čist pošteno povedano, avto pri 250.000 je daleč od tega, kar bi moral biti. NE gre samo za okvare, gre za to da je material utrujen, da so amortizerji za zamenjat, da lahko motor že pije olje … sicer sploh ne vem, koliko je vrednost tega avta, ampak okvara lahko nanese tudi v tisočih evrov…
Cene manj rabljenih so precej ugodne, saj je pleha polno povsod.
ZA francoza je to že kar lifetime, pač po mojem mnenju. ZAdevo je treba sprobat in se potem peljat še z enim, ki nima toliko kilometrov. Kolikor sem se jaz prevozil s Francozi so po dobrih 100.000 km že pošteno razšklopotani in mehanika razštelana, sploh če ima še kaj hidravlike je to še zraven… tako da če nimaš poznanega mehanika, rajši stran od avta.
Pomemben je tudi pregled servisne knjižice in posvet v servisu, ki je vzdrževal vozilo. Velik avto, star 21 let bo verjetno moral na dober pregled pred menjavo lastništva. Vprašanje, če je bil samo en izvajalec servisa? Vozim Polo z motorjem 1,4 16V servisirali so ga pri dveh servisih, ampak oba sta vpisana v knjižico. Kilometre je pred leti vpisal nekdo brez preverjanja stanja števca in kaže približno 10k več kot je dejanska številka na števcu.