Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Nakup enoprostorca

Nakup enoprostorca

Smo pred nakupom novega avta…trenutno se odločamo med Fordo, S-max in C$ grand piccaso.

Kaj od enoprostorcev svetujete, kaj vi vozite…?

Poglej tudi grand scenica…meni daleč najlepši od naštetih. Uporaben in kvaliteten pa sploh.

Pri nas imamo Peugeota 807 vendar jih ne prodajajo več. Mani je zelo dobro da imajo drsna vrata, da se odpirajo električno je tudi +. Pa seveda da je visok in tako lažje pripneš otroke, ko so manjši.
Če bi imela še enkrat majhne otroke bi pogledala kako dolgi so varstni pasovi, pri lupinici smo imeli nekaj težav za pripenjanje na sredini.
To je pa to. No ja pri nas nismo ravno zahtevna stranka.

Vozimo C4 grand picaso od maja 2017 in smo več kot zadovoljni. Na začetku se je meni zdel prevelik, ampak sem že na testni vožnji videla, da je zelo okreten in se vozi brez težav.

kaj boš s tem šrotom ??

če že, potem avto kot se zagre
https://cdn04.carsforsale.com/3/468869/12731210/thumb/933254158.jpg


“Z nakupom enoprostorca nakazuješ, da si se odpovedal življenju”, pravi Jeremy Clarkson: “In če že moraš, potem kupi Galaxy S.” Pred tem je hvalil Mazdo 5.
Je pa res, da odkar mu je Bono (U2) posodil Zafiro Tourer, je tudi nad njo navdušen.

Problem enoprostorcev je podoben SUVom:
– višja teža,
– višje težišče,
– večji upor.

Vse to seveda vpliva na veselje do vožnje. En karavan bo tu veliko bolj vozniško naravnan avtomobil.
Enoprostorec je tako dober le ob vstopanju vanj, višje sedišče, drsna vrata, če jih ima – za lažje vstopanje na parkiriščih.
Smiselno v velemestih, ki pa jih v Sloveniji pravzaprav ni. Saj v mestni vožnji pretežno ne opaziš avtomobilske manjke.

Enoprostoce ljudje kupujejo z romantično predstavo, kako bo služil multipkratičnim namenom družinskih potreb. Od očeta super športnika (ki ima zbirko različnih koles, kajak.. skratka ni da ni).
Družina si lahko končno omisli velikega psa.. pa tudi 3 in celo več otrok ni problem, če se izbere 7 sedežne različice:
Ford Galaxy
Ford S Max
Ford C Max Grand

VW Caddy
VW Touran
VW Sharan / Seat Alhambra

Renault Grand Scenic
Renatul Espace (po konstrukciji sedaj kopija S-Maxa)
Renault Kangoo – podaljšana verzija (v Sloveniji, mislim, da ni naprodaj)
Dacia Lodgy

Peugeot Partner
Peugeot 5008
Citroen Berlingo
Citroen C4 Grand Picasso
Citroen C8
Opel Zafira Tourer

Mazda 5
Toyota Verso
BMW serija 2 Gran Tourer
itd.

Enoprostorci so do nedavnega bili še tovorni mojstri, kjer si lahko odstranil sedež za sedežem in tako dobil ogromno prostora za prevoze, selitve itd.
Vendar je zahodna družba šla po ameriški poti lenobe, kjer se sedeže zgolj zlaga v tla.. kar pomeni, da so vsi sedeži ves čas dodatna teža v vozilu.
3. vrste v enoprostorcih že v osnovi nisi mogel preprosto odstranjevati.

7 sedežne karavane kot je bil Volvo V70 ali pa Peugeot 308 SW so ukinili – pa si lahko vsak sedež slednjega od 2. in 3. vrste odstranil.. prilagodljivost do amena.
Tesla S sicer kopira rešitev Volva.. kot ena redkih 7 sedežnih limuzin. Neprimerna tudi zaradi cene.

Dilema je torej: pratkičnost ali vozniškost?

Karavan bo izpolnil oboje.
Enoprostorec le prvo.

De omnibus disputandum..

Mi imamo C4 grand picasso in smo zadovoljni.
Je pa nesmiselna primerjava z S maxom, saj je cena drugega vsaj 10.000 več.

Imel sem več karavanov in VW Sharan.
Slednji me je očaral s prostornostjo, komoditeto in majhno porabo glede na agregat (realna poraba s 170 konjskim dizlom se je gibala med 5.2l in 6.8l na 100km).
Pri vleki počitniške prikolice teže cca. 1500kg pa je bil občutek pri vožnji boljši kot pri vleki npr. s kolegovim S-Max-om ali Mondeom karavan, ki sem ga imel pred tem.


“Z nakupom enoprostorca nakazuješ, da si se odpovedal življenju”, pravi Jeremy Clarkson: “In če že moraš, potem kupi Galaxy S.” Pred tem je hvalil Mazdo 5.
Je pa res, da odkar mu je Bono (U2) posodil Zafiro Tourer, je tudi nad njo navdušen.

Problem enoprostorcev je podoben SUVom:
– višja teža,
– višje težišče,
– večji upor.

Vse to seveda vpliva na veselje do vožnje. En karavan bo tu veliko bolj vozniško naravnan avtomobil.
Enoprostorec je tako dober le ob vstopanju vanj, višje sedišče, drsna vrata, če jih ima – za lažje vstopanje na parkiriščih.
Smiselno v velemestih, ki pa jih v Sloveniji pravzaprav ni. Saj v mestni vožnji pretežno ne opaziš avtomobilske manjke.

Enoprostoce ljudje kupujejo z romantično predstavo, kako bo služil multipkratičnim namenom družinskih potreb. Od očeta super športnika (ki ima zbirko različnih koles, kajak.. skratka ni da ni).
Družina si lahko končno omisli velikega psa.. pa tudi 3 in celo več otrok ni problem, če se izbere 7 sedežne različice:
Ford Galaxy
Ford S Max
Ford C Max Grand

VW Caddy
VW Touran
VW Sharan / Seat Alhambra

Renault Grand Scenic
Renatul Espace (po konstrukciji sedaj kopija S-Maxa)
Renault Kangoo – podaljšana verzija (v Sloveniji, mislim, da ni naprodaj)
Dacia Lodgy

Peugeot Partner
Peugeot 5008
Citroen Berlingo
Citroen C4 Grand Picasso
Citroen C8
Opel Zafira Tourer

Mazda 5
Toyota Verso
BMW serija 2 Gran Tourer
itd.

Enoprostorci so do nedavnega bili še tovorni mojstri, kjer si lahko odstranil sedež za sedežem in tako dobil ogromno prostora za prevoze, selitve itd.
Vendar je zahodna družba šla po ameriški poti lenobe, kjer se sedeže zgolj zlaga v tla.. kar pomeni, da so vsi sedeži ves čas dodatna teža v vozilu.
3. vrste v enoprostorcih že v osnovi nisi mogel preprosto odstranjevati.

7 sedežne karavane kot je bil Volvo V70 ali pa Peugeot 308 SW so ukinili – pa si lahko vsak sedež slednjega od 2. in 3. vrste odstranil.. prilagodljivost do amena.
Tesla S sicer kopira rešitev Volva.. kot ena redkih 7 sedežnih limuzin. Neprimerna tudi zaradi cene.

Dilema je torej: pratkičnost ali vozniškost?

Karavan bo izpolnil oboje.
Enoprostorec le prvo.
[/quote]
Prvič, mešaš enoprostorce in velikoprostorce…..eni so potniško zasnovani, drugi tovorni s sedeži. Se pa meja briše.
Drugič, vozniško veselje…..za vsakodnevno cijazenje od dpma do službe, pa v vrtec, šolo, pa po špežo in s polnim avtom na dopust, je vozniško veselje točno na zadnjem mestu.
Kajti o tem veselju lahko govorimo,, ko si sam v avtu, na prazni primerno ovinkasti cesti itd….kar pa ni nikoli. Če pri tem ypoštevaš še policijo,,radarje, ležeče policaje, prideš do realnih zaključkov.


Prvič, mešaš enoprostorce in velikoprostorce…..eni so potniško zasnovani, drugi tovorni s sedeži. Se pa meja briše.
Drugič, vozniško veselje…..za vsakodnevno cijazenje od dpma do službe, pa v vrtec, šolo, pa po špežo in s polnim avtom na dopust, je vozniško veselje točno na zadnjem mestu.
Kajti o tem veselju lahko govorimo,, ko si sam v avtu, na prazni primerno ovinkasti cesti itd….kar pa ni nikoli. Če pri tem ypoštevaš še policijo,,radarje, ležeče policaje, prideš do realnih zaključkov.
[/quote]

Verjetno vas motijo LAV – Leisure Activity Vehicle: Kangoo, Berlingo, Caddy itd.

Glede na osnovno vprašanje pa je bolj smiselno ločevati glede na velikost.. če vzamemo evropskega prvega enoprostorca Renault Espace l.84, so potem v tej kategoriji MPV-jev Multi Purpose Vehicle (prvi sploh v novejši zgodovini je bil Chrysler l.83) še Galaxy, Sharan, Alhambra, C8..
In podskupina S-Max ter direktna kopija tega nekoliko nižjega enoprostorca: zadnja inkarnacija Espaca.

Za razred manjši, na “Golfovih” platformah, segment C, t.i. “Compact MPV” pa: Scenic, Zafira, C4 Picasso, C-max..

Seveda se enoprostorci razstezajo še stopničko nižje, na “Polo” podvozje, segment B, mini MPV: Modus, Meriva, B-Max itd.

V drugo, še višjo smer pa so potem kombinirana vozila: Traffic, Jumpy, Vaneo

Slovenska beseda “enoprostorec” je zato zgrešena – tako kot večina “prevodov” naslovov filmov, saj je vsak hatchback, karavan, ki nima fiksne zadnje klopi, tudi “enoprostorec”. Še prvi Twingo smiselno ustreza temu opisu.. saj je potniški in tovorni prostor: en sam prostor.

De omnibus disputandum..

Mi smo pet članska familija,torej trije otroci od 2,5 let do 12 let in smo se vozili v peugeotu 307 sw. Pred rojstvom tretjega otroka sva se z mojo odločala ali prostoren karavan ali enoprostorec in na koncu se odločila za peugeota karavana in nama sploh ni bilo žal. Je prostoren in še karavan po vrhu. Prodala peugeota zaradi nakupa novejšega in spet vzela karavana,saj sva ugotovila da z enoprostorcem imaš na koncu težave za odlaganje prtljage,sploh če je 7 sedežni…Pa še to,enoprostorca na koncu težko prodaš,če ga že,izgubiš kar nekaj na njegovi vrednosti…

Ker ste omenili da se že odločate med tema dvema znamkama in modeloma, vam lahko povem svoje mnenje oz. delne izkušnje. Sam sem že vozil Ford S-maxa (2,0 Tdci, 163KM, titanium) in moram reči naslednje: avto je dovolj velik za pet člansko družino ali 4 člansko s kakšnim domačim ljubljencem, to pa zato, ker ima velik prtljažnik (kar 854 l), tudi manjših odlagalnih prostorčkov ne manjka. Je pa avto (po mojih izkušnjah) malo težje vodljiv, dobil sem občutek okornosti (sam sem družinski človek, z bolj umirjenim načinom vožnje, vendar ko je potrebno od avta zahtevam tudi dovolj zmogljivosti). Ford ima kar dosti opreme (oprema Titanium), kar se pozna v ceni. Ker je avto v osnovi kar težek 1800 kg, se to pozna tudi na porabi (ca. 7,8 l-8,9l odvisno od režima vožnje in skupne teže z potniki).
Sodelavec pa ima Grand Picassoja in ko sva se peljala, sem imel občutek, da je nekaj bolje vodljiv od Forda, je mehkejši občutek vožnje, je pa zaradi tega kar nekaj nagibanja v ovinkih. Prtljažnik in notranji prostor sta kar velika in prilagodljiva, tako da po mojem občutku ni bilo opaziti večje razlike v prostornosti od Forda. Vsekakor pa je velik plus poraba goriva (nekje med 5,5 in 6,3 l povprečne porabe), pa tudi motor je zelo živahen in po njegovem mnenju tudi ko je polno obremenjen mu te ne zmanjka (ima 2.0 dizla z 150 KM).
Da povzamem, kar nekaj prednosti ima po mojem ta tip in model Citroena pred Fordom (cena za podobno opremljeno različico, poraba, udobnost, vodljivost). Vsekakor pa priporočam test obeh modelov in potem dati vse prednosti in slabosti “na vago”, ter šele nato končno odločitev o nakupu.
Želim vam dober in uspešen nakup avta.

New Report

Close