Nakup novega avtomobila
Pozdravljeni,
Prvič kupujemo nov avto. Menda cene avtomobilov proti koncu leta padejo. Ima mogoče kdo informacijo za koliko približno se takrat cene znižajo?
Kakšne imate izkušnje glede trgovcev, je bolje kupiti pri veliki firmi, ki prodajaveč znamk avtomobilov itd. ali pri manjšemu trgovcu, ki ima servis in prodajo samo ene znamke vozil-zanima me predvsem glede raznih ugodnosti: popust, zavarovanje…
Hvala!
cene načeloma ne padajao, naboljšo ceno boš dobila, če boš dolgo pri enem težila. prvo se odloči kateri avto bi imela, potem poglej če ga prodajajo različni prodajalci ter začneš se pogajati za ceno. najbolje je, da si vzameš 3-4 mesece časa, tako boš po mijih izkušnjah dobila najboljšo ceno.
ps. pa vsega tega ne povej prodjalcu
Cene padajo v glavnem takrat, ko gre model iz proizvodnje oz. ko je najavljen prenovljen model. Takrat stari model dobiš ugodneje (pa večinoma so tiste porodne težave (napake) že odpravljene. Glede nakupa pri večji ali manjši firmi? Odvisno kaj ti ponudijo. Pa če recimo kupuješ avto staro za nova – torej daješ v račun stari avto, ti kakšne večji trgovci ponudijo več (ni pa nujno). Skratka – moraš malo naokoli, pa povprašat, pa je.
Poleg omenjenega je pametno iti še na testno vožnjo. V praksi lahko ugotoviš, da ne moreš najti ustrezne pozicije za volanom.. Ali pa da konkurenčni avto ponuja neko specifično boljšo rešitev. Tudi materiali notranjosti tu štejejo.. Eni so boljši na otip kot drugi.. Eni zdržijo dlje kot drugi (piano lack finish bo čez leta vse prej kot “nobel”).
Cene vozil pa nihajo.. Trgovci morajo ustvariti letne načrte.. In v primeru, da svojih zastavljenih ciljev niso uspeli izvesti, proti konca leta malce popustijo in se zatekajo k različnim trikom: enodnevne registracije ipd.
V Nemčiji pa dodatno nihajo cene rabljenih, pred poletnimi počitnicami se podražijo večja vozila, ker jih takrat kupujejo za počitnice.
Podobno so Cabriolet-ji (tudi pri nas) dražji na začetku sezone vožnje brez strehe, pozimi pa se cene spustijo.
Tudi afere vplivajo na cene.. Recimo Volkswagnova glede dizelskih izpustov. Če jim je še ostalo kaj goljufivih motorjev, bodo le ti posledično cenejši..
Enako se cene spustijo za vozila, ki se umikajo s tržišča.. Kot se je Chevrolet pred leti.
Vpliva tudi zakonodaja, če je od nekega datuma, zahtevano to in ono.. Prehod na drugačen DDDV, prehod valute itd.
Velja tudi prebrati avtomobilske teste. Zdaj domače revije so žal premalo kritične, ker so odvisne od oglaševanja avtomobilskih proizvajalcev in se posledično ne izpostavljajo preveč.
Top Gear spletna stran ponuja dobre ocene, potem Which Car.. Autoexpress.. In pa nemški AutoBild, AutoSport itd.
Je pa tako, da bodo v francoski reviji hvalili francoske avtomobile, v nemški nemške. Britanci svoje avtomobilske industrije praktično nimajo več (ostal je mislim, da samo še Morgan), vse je bilo razprodano.
Zato je njihov pogled morda najbolj realističen. Pristranski so samo glede Forda (zmotno ga imajo za “svojega”).
Ker pa ni navedno kateri tip vozila: hatchback, limuzina, karavan, enoprostorec, SUV, terenec, športno vozilo, kabriolet, pickup.. Niti za katero velikost naj bi šlo: mali, srednji, veliki, luksuzni
Niti okvirne cene.. Pa je težko povedati, kaj več.
Ravno danes sem prebirala ocene na Top gearu.
Prva želja je berlingo. Mi je pa zanimivo to, da če greš na uradno spletno in “sestavljaš”avto gre cena konkretno gor. Tam te kar mine…cena in sama okornost spletne strani. No pogled na avto.net obeta boljši začetek nakupa. V petek greva z možem po bližnjih avtohišah.
Poleg omenjenega je pametno iti še na testno vožnjo. V praksi lahko ugotoviš, da ne moreš najti ustrezne pozicije za volanom.. Ali pa da konkurenčni avto ponuja neko specifično boljšo rešitev. Tudi materiali notranjosti tu štejejo.. Eni so boljši na otip kot drugi.. Eni zdržijo dlje kot drugi (piano lack finish bo čez leta vse prej kot “nobel”).
Cene vozil pa nihajo.. Trgovci morajo ustvariti letne načrte.. In v primeru, da svojih zastavljenih ciljev niso uspeli izvesti, proti konca leta malce popustijo in se zatekajo k različnim trikom: enodnevne registracije ipd.
V Nemčiji pa dodatno nihajo cene rabljenih, pred poletnimi počitnicami se podražijo večja vozila, ker jih takrat kupujejo za počitnice.
Podobno so Cabriolet-ji (tudi pri nas) dražji na začetku sezone vožnje brez strehe, pozimi pa se cene spustijo.
Tudi afere vplivajo na cene.. Recimo Volkswagnova glede dizelskih izpustov. Če jim je še ostalo kaj goljufivih motorjev, bodo le ti posledično cenejši..
Enako se cene spustijo za vozila, ki se umikajo s tržišča.. Kot se je Chevrolet pred leti.
Vpliva tudi zakonodaja, če je od nekega datuma, zahtevano to in ono.. Prehod na drugačen DDDV, prehod valute itd.
Velja tudi prebrati avtomobilske teste. Zdaj domače revije so žal premalo kritične, ker so odvisne od oglaševanja avtomobilskih proizvajalcev in se posledično ne izpostavljajo preveč.
Top Gear spletna stran ponuja dobre ocene, potem Which Car.. Autoexpress.. In pa nemški AutoBild, AutoSport itd.
Je pa tako, da bodo v francoski reviji hvalili francoske avtomobile, v nemški nemške. Britanci svoje avtomobilske industrije praktično nimajo več (ostal je mislim, da samo še Morgan), vse je bilo razprodano.
Zato je njihov pogled morda najbolj realističen. Pristranski so samo glede Forda (zmotno ga imajo za “svojega”).
Ker pa ni navedno kateri tip vozila: hatchback, limuzina, karavan, enoprostorec, SUV, terenec, športno vozilo, kabriolet, pickup.. Niti za katero velikost naj bi šlo: mali, srednji, veliki, luksuzni
Niti okvirne cene.. Pa je težko povedati, kaj več.[/quote
V čem pa je trik enodnevne registracije?
Do sedaj smo bili vedno izven okvirja, pa bom najbrž zlezli v okvir. Dve leti stari avtomobil ni bistveno cenejši od novega, jih ni prav dosti na izbiro. Poceni avto je star 8 let +, potem pa odvisno od sreče, čez par let ga zamenjaš. Tega imava počasi dovolj.[/quote]
Ma ja saj te razumem… Tudi sama kadar me pohlep zagrabi včasih pomislim, stara baba pa v lajfu še nisi imela novega avta…
ampak kadar pa menjujem, pa le zdrava pamet prevlada, pa še to srečo imam, da imam dovol veliko socialno mrežo, da mi avta ni treba kupovati izven nje. Mamo npr tko: frend je kupoval, pa sem šla zdraven in kupili smo dobro. Tastari pri meni stoji, bo že prav prišel…. al bo za mladino učit, al kot nadomestni če ga kdo razbije, če drugega ne se kak kos dol odšraufa…. pa še prav mi pride da se z mojim več po vlakah ne jajcam ko v naravi nabiram hrano. Tudi mehankarja imamo v svoji socialni mreži, fejst tipa, tudi ko nekdo kupuje pleh k njemu pripeljemo če je treba, da ga prešlata tudi z računalnikom.
Enodnevna registracija – fora le te je, da lahko trgovec proda avto kot “rabljen”. Trgovci imajo namreč zabičano do katere cene smejo spustiti priporočeno (če sploh smejo kaj nižati le to). Druga fora so “testni avtomobili”.. Tretja pa popusti na dodatni opremi, ki ni del standardne opreme – recimo dajo poleg pnevmatike, vlečno kljuko.
Je še četrta fora, toda ta je na nivoju proizvajalca.. T.i. Posebne ponudbe.. Serije, ki se zgodijo, ko tovarna nima naročil vnaprej. Tako vnaprej sestavijo določeno količino vozil, v katere stlačijo malenkost več opreme kot v standardno ponudbo (običajno nekaj koristnih stvari in večinoma šminke), temu nalepijo neko visoko zvenečo ime in potem z manjšim pompom to prodajajo.
1 letniki – Yahreswagen največji padec vrednosti vozila se zgodi v prvih treh letih. Praktično čim kupiš avtomobil in ga odpelješ od trgovca izgubi do 20% vrednosti. Zato ni čuditi, da cenovno osveščeni ljudje kupujejo raje te enoletnike, pa tja do 3 letnike.
Odvisno od proizvajalca in modela privarčuješ do 40% vrednosti. AutoBild redno objavlja liste katera vozila najbolj ohranjajo vrednost. Na prvem mestu je vedno Mini.
Praviloma ohranjajo vrednost manjši avtomobili, ker je tudi kupcev največ. Zveneča imena in zaželjene tehnologije (dizel, hibrid..), podobno bolj ohranjajo ceno.
Dodatna oprema, posebni laki.. Pa na rabljenih čisto izgubijo vrednost.. Tako, da se potem človek spašuje, zakaj bi kupil oni biserni lak za 700 EUR pri novem?
Na kratko: razlika med enoletnikom in novim je za ene dobre poletne počitnice cele družine razlike.
BERLINGO – pride ven nov to ali naslednje leto (pozabil). Minus je, da bo njegova vrednost strmoglavila. Gledano iz uporabnega vidika, pa vozilo dela, ga uporabljaš.. In je “ekonomska vrednost” nekako nesmiselna.
Plus je, da se avtomobil že dolgo izdeluje in so uspeli odpraviti vse “otroške bolezni”. Plus, Za ceno danes se dobi več opreme in avtomobila, kot na začetku.
Jeremy Clarkson je bil nad prvo generacijo zelo navdušen. Pa tudi albanska družina, ki jo je prešvercal v prtljažniku.
Ta tip vozil mi je osebno zelo všeč, niso sicer avtomobili v smislu vozniih lastnosti (visok zračni upor, visoka točka težnost – slabša stabilnost, visok vpliv bočnega vetra…).. V vsakodnevnih opravilih z družino in hišnimi ljubljenčki, nalaganji koles itd. Se pa izvrstno izkažejo. Izmislili so si ga na nek nači ravno pri Citroenu, Kangoo je prišel kasneje.
Koristi, če izbereš model, ki ima posamične sedeže, ki so odstranljivi – za prevoz večjega tovora sem in tja (nakup pralnega stroja itd.). Peugeotjev Partner pa ima celo verzijo s 7 sedeži, kar tudi prav pride, če se kaj več otrok kam odpelje.