Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Nakup pohištva prek interneta

Nakup pohištva prek interneta

Kakšne so vaše izkušnje z nakupom pohištva v spletnih trgovinah? Recimo Salonpohistva.si, Pohistvo.si, Dom24.si, …? Je kupljen izdelek v teh trgovinah ustrezal opisu v spletni trgovini in sliki? Kako ste zadovoljni s kvaliteto izdelkov, dobavnimi roki, dostavo, morebitnim vračilom izdelkov itd.
Zanimamo se za nakup spalnice na ta način, imamo pa seveda pomisleke, saj se pri nakupu lahko zanašamo samo na sliko in opis. Cena je pa vsekakor mamljiva. 🙂

Kupila sem dnevno sobo pri Pohištvu.si in sedežno pri Salonpohištva.si, oboje je ustrezalo opisu in sem zadovoljna.

Kupla stole za jedilnico in jogi na salon pohištva in sedežno na dom24.si. Z vsem zadovoljna.

Midva z možem sva kupila dnevno sobo in kavč na Vaš link in sva bila zelo zadovoljna. Prvič sva kupla pohištvo prek interneta, je prispelo v roku, barve in dimenzije so se ujemale kot na spletni strani:)

Mi2 sva kupila kopalniško pohištvo pri Salonpohistva.si. V redu je, kot na sliki, malce zamude je imel le pri dobavnem roku, na koncu vse ok.

Ploščice tudi kupila preko Keramoteka, spletna stran, vse ok, razen, da je tudi tukaj malo dalj časa trajalo.

Po začetnih tehničnih napakah na njihovi internetni strani, ki so vzele kar nekaj časa in živcev, ker enostavno nisem mogla dati stvari v košarico in opraviti nakupa ampak bi lahko zanemarila, je šlo vse le še drastično navzdol. Naročila sem omaro in komodo ter dnevni regal. Po dobrem mesecu čakanja, in vsi verjetno poznate občutek evforije, pričakovanja, da dobiš nekaj novega, sploh, da si lahko urediš dom, me kličejo, da so omaro »izgubili«, da ne vedo kaj se je zgodilo in, da če sva še zainteresirana lahko dobavijo novo. Seveda je vse plačano vnaprej in seveda sva pritrdila, saj sta bile komoda in omara komplet. Ko sta prispela komoda in regal, brez predhodnega klica s strani dostavljalca, je vse pustil pred hišo, brez da bi vsaj pozvonil. Tako sva našla najine stvari, za katere sva predhodno plačala po naključju, ko sva se odpravljala ven. Bravo.
Komodo sva sestavila in sicer bila zelo zadovoljna, (čeprav so čez čas začeli »odpadati« predali) ko sva se lotila še regala drugi dan, pa je bila čista polomija. Celotna sreča se je spremenila v frustracijo, ki pa jo je osebje s salona pohištva le še poglabljalo. Od regala se ni dalo sestaviti nič. Ampak res nič. Manjkale so reže, luknje za ekscentre že pri prvem, osnovnem delu. Zelo sva se potrudila, da sva reklamacijo dokumentirala, s slikami in opisom v word dokumentu. Poudarili so, da so pri nama pripravljeni narediti izjemo, da bodo menjali celoten regal, ker ponavadi menjajo samo dele, ki niso pravilni. Ja zelo prijazno od njih, če pa se ne da sestaviti nič! Vrnili so mi kupnino, kot mi po zakonu pripada. Ostal pa je občutek, da so nekaj dolžni narediti v opravičilo, ker so izgubili omaro, brez najave pustili pakete pred hišo. In nato še ko sem ponovno, seveda po dobrem mesecu čakanja, prejela nov regal, je prispel, kljub najinemu trudu, ki sva ga spravila v word dokument, popolnoma isti paket, z istimi napakami! V opravičilo so mi ponudili »kupnino«, ki nama po zakonu itak pripada, če pa vrneva regal pa 50€. Počutila sem se dobesedno kot da me imajo za norca. 50€ ???? Pričakovala sem, da bodo poleg kupnine, mi dali še 50€, ki je izredna milina glede na vse storjene napake in frustracije, ki so povzročili, milina! Začeli so groziti, da če bom vztrajala pri svojem, bodo primorani poseči po njihovih pravnih storitvah. Ne morem opisati občutkov, ki so jih povzročali. Dodam pa naj, da se celotna zadeva vleče že od MAJA! Sedaj je konec septembra, omaro sva dobila, vmes sva uničila dva majhna pamta, prepričana, da po najini krivdi, vendar sva ugotovila, da je premajhen razmak med luknjama. Zaposlena mi je odločno zatrdila, da takšne reklamacije še niso imeli in da jo v celoti zavračajo, ko sem spet omenila, da bi lahko razmislili o popustu. Naj omenim, da mi je isto zatrjevala za regal, da še niso prejeli reklamacije, sedaj pa so ga bili primorani umakniti iz prodaje zaradi tega proizvajalca. V glavnem obravnavana v polnosti kot objekt, v katerem vidijo le dobiček. Človeške plati pa prav nobene, čeprav so na začetku izredno priliznjeni in zagotavljajo, da je zadovoljstvo stranke na prvem mestu in predvsem, da se stranka vrne. Verjetno, ko so ugotovili, da se ne mislim več vrniti, se niso trudili niti več za zadovoljstvo.
Tako sem po 5 mesecih dobila vrnjeno kupnino regala, ki ga itak ne morem sestaviti, omaro po treh mesecih od naročila, ki so jo najprej izgubili in za katero so me obsodili, da je napaka izključno moja in odstopajo od reklamacije, in komodo, s katere padajo predali pa tega sploh nisva reklamirala!

Da je njihov odnos ekstremen, se mi je potrdilo, ko sem sodelovala še z dvema drugima spletnima trgovinama. Šmigoc in pa pohištvo.si. Bili so pravi balzam za dušo, kar se tiče obravnave človeškosti in odnosa. Čeprav je bilo v času dopustov in je pri teh spletnih trgovinah to še kako treba vzeti v obzir, saj se čakalna doba podvoji če ne celo potroji, ampak te na to vsaj opozorijo, kljub temu pa so nama zaradi tega še ponudili popust. BREZ kakršnegakoli pogajanja! Gladko, prijazno, zavzeto, človeško. Po izkušnji s salon pohištva, so se mi ob taki gesti skoraj prikradle solze sreče v oči.

Na pohištvo.si kupila kavč, izgleda kot na sliki in je izredno robusten in trpežen. Prijetno me je presenetil tudi Jysk, kupila sem par komod, ki so masivne, odlično pripravljene za sestavljanje, zelo dobra navodila za sestavljanje z nazornimi slikami, pa še za vse vijake so dali še dodatne zraven.

Jst sem bla isto, tudi malo skeptična na začetku ampak do zdaj nismo imeli večjih problemov. Edino pri sedežni je bilo mal težje se odločit, ampak smo šli materiale pogledati in smo na koncu kar naročili. To je bio v salonu pohištva.
V vida XL smo naročili še ene stole, ki jih kasneje ni bilo več na zalogi, smo pa potem ene druge izbrali.

Do zdaj je bilo povsod brez problemov. Zaradi sedežne bomo zdaj počasi menjali še dnevno, tako bom verjetno tudi to preko spleta naročila.

A tema je prikrita reklama za spletno trgovino? Monklje in mokljeci, za pohištvo in gate, pa le raje rit sprehodite do prve trgovine, bo manj nezadovoljstva.😁

kupila omarice preko dom24, ker nam niso ustrezale smo jih vrnili in smo jih sami dostavili v njihovo trgovino, ker nas ni vedno doma da bi gledali kdaj bodo pa oni slučajno v našem koncu, čakali tri tedne na vračilo denarja, nato so nakazali in to 25€ manj,..po njihovih navedbah, tudi če sami pripeljemo nazaj nam to vzamejo, a na njihovi strani piše, da vzamejo stroške vračila blaga- odvoza, pač nikoli več..rajši jih greo sami iskat na poljsko, pa še prej bi prišle…dostavni rok imajo 5 tednov, k nam so prišle šele po 7 tednih in s tem, da smo jih še klicali, ker so očitno pozabili….

Na Pohištvo.si sem kupila računalniško mizico in kopalniško talno omarico. Kljub novoletni gneči je dostava je potekala brez težav, dobila sem v treh dneh.
Hecni so edino njihovi dostavljalci, ki nikoli nimako drobiža za vrniti 🙂

Pri salonpohištva sem naročila spalnico. Edino bilo je hecno, ko jo je pripeljal moški s karavanom, pa še jogi zraven. Smo sami sestavili in je bila točno taka kot na fotografijah. Uporabljam jo 5 let, vmes je preživela še selitev in 2 majhna otroka. Zadovoljna.

Bi kupila na pohistvo.si, pa me je malo strah. Prebrala sem izkušnje in bi rada še kakšno mnenje.

Torej, izkušnje s spletno trgovino pohistvo.si

Hval!!


Imamo okej izkušnjo, vse je potekalo normalno. Kvaliteta je pa… Cenam primerna.

Med ostalimi ste navedli DOM24, moj odgovor, čim dlje vstran od njih. Ne kupujte pri njih, ker nategujejo stranke. S soprogo sva naročila regal za dnevno sobo, dodatno plačala še pante za mehko zapiranje in notranjo led razsvetljavo. Regal je sicer prispel z vsaj enomesečno zamudo, pantov ni bilo zraven, tudi dodatne razsvetljave ne. Seveda je bil dobavljen tudi regal napačne barve. To sva bila z ženo še pripravljena sprejeti, vendar pri montaži ugotovim, da so vrata zvita čez vsako zdravo mejo. Govorim o majhnih vratih, ki so zvita za kakšen centimeter, potem si pa predstavljajte, kako to zgleda, ko je zmontirano. Vse sem jim tudi reklamiral. Ker niso verjeli, sem celotno stvar tudi izdatno poslikal in jim na mail poslal slike. Dama na drugi strani telefona je bila osorna kot le kaj in zelo neprijazna. Kasneje pa sem kljub moji prvotni prijaznosti neuspešno klical, dokler si nisem sposodil telefona od sodelavca, potem so pa mi spet dvignili slušalko. Si lahko mislite? Ne dvigujejo več telefona, če imaš kaj za reklamirati! Pravijo, da imajo rok za reševanje reklamacij 45 dni. Seveda so zamudili vse roke dobave in procesiranja reklamacij, nakar mi danes gospa odpiše, da bodo jutri dali na pošto manjkajoče pante in led razsvetljavo, vrat pa ne, ker bi naj bila v tolerancah, karkoli to že pomeni. Skratka za regal, vreden več kot 600 € se lahko obrišem pod nosom, in se lahko znajdem kot vem in znam. PRI TEH KLJUKCIH NE KUPIM NITI SVEČNIKA VEČ!

Tudi sama sem zelooo razočarani nad dom24… Na sedežno smo čakali 23 tednov danes končno prispe neprave barve in nepravilen kot 😵😡😡😡😡😡😡 tako da tudi zadnjič kupujemo pri njih…

ne sexate ???

Na pohistvo.si sem kupila sedežno. Takšna kot na fotografiji, sem zadovoljna z dostavo in nakupom, kvaliteta pa boljša, kot jo za isti denar dobiš v pohištvenih trgovinah.

Res je, da je trajalo mislim da malo več kot en mesec, da je pošiljka prispela, ampak so me na to opozorili že v postopku naročanja – že tam je pisalo, da je treba cca. 1 mesec počakat, da pač dobavijo tvojo barvo in postavitev. Nič posebnega, tudi v pohištvenih trgovinah je treba ponavadi čakati, če ne vzameš ravno eksponata…

pozdravljeni ima kdo mogoče doma mizo haro 2 od dom24. potrebovala bi nekaj informacij. hvala za pomoč

Mona, kaksne so pa kaj tvoje izkusnje z donkeys na temu forumu?

New Report

Close