Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Nakup prvega avta

Nakup prvega avta

By the way: Avti, stari +20 let so bili kvalitetni, saj so jih delali z namenom, da trajajo. Sedaj se uporablja logiko poslovanja in namenoma delajo tako, da crkuje! Materiali so lažji, a slabši. Plastika je vsepovsod, vedno bolj se omejuje stara vozila, da se kupuje nova. Kar je občutno bolje je varnost, bolj čisti izpuhi in veliko več opreme. Stare avte pošraufaš lahko doma, pri marsikateremu novejšemu moraš že za menjavo pregorele žarnice na servis…

Tako da moj glas gre kar enemu starejšemu manjšemu avtu, po možnosti bencinar, ker se zna narest da z dizlom čez 5 let ne bo več vstopa v Ljubljano od obvoznice naprej. Po Evropi se to že dogaja. Če pa že nov avto, bi pa sam vzel renault zoe-cliov rang, le da je gnan samo na štrom. Se dobi kar precej subvencij trenutno, za samo vzdržljivost in ceno vzdrževanja bo pa treba vsaj ene 10 let počakat…

Prekajen meso dl cajt gvera;)

Jaz sem imela kot prvi avto Polota (letnik 2004 se mi zdi) in zdaj vozim novejšega polota, 2010 letnik.
Dober avto, nikoli kakšnih problemov, razen pri novejšem polotu mi je prodajalec zamolčal napako in sem mogla menjat katalizator.
Osebno bi se držala proč od francozov


Kupovanje novega avta je nerazumna odločitev, pa da se jebeš…skos na servisih so tisti zelo redki, ki so imeli smolo pri nakupu ali pa so totalni abervezniki in se jim niti ne sanja kaj kupujejo in na kaj morajo pazit pri nakupu avta…jst od nekdaj vozim stare gare 15-20 let z 300.000 km +, vredne jurčka, in niti slučajno nisem skos na servisih, sploh pa za vsak najmanjši drek ne skačem okrog mehanika tko kot velika večina posrancev…al pa komplikatorjev, ki hočejo imet tipitopi avto…
[/quote]
Thorr nor si. Zgnij čimprej v svoji stari gari ker zavajaš do zla boga ljudi ki o avtih nimajo pojma.

Še enkrat za neverne tomaže in ostale teoreticne strokovnjake….suzuki je eden najvecjih kršev od avtov, kljub morebiti simpatični obliki, prav tako.mi gredo na jetra ljudje, ki se vozijo z zjahanem.švabu in tulijo, da so francozi zanič. Preverjeno….švabi in tudi japonci se priblizno enakp kvarijo kot denimo italijani ali francozi. Dejansko največ za denar dobiš pri francozih in italijanih…kvaliteta je tudi ok. Seveda pa se dogajajo okvare, saj se pri nemcih in japoncih tudi, samo pri teh njihovi lastniki govorijo, da gre za potrošni material in je popravilo v smislu kot redni servis.

Poskusi souporabo avtomobila. Problem bo le v tem, da bodo vsi avtomobili zasedeni vsak sončen vikend, zjutraj ko bo služba in ob nalivih.

Ob vseh drugih priložnostih pa bodo prosti. Recimo vsak torek ob treh zjutraj.


Thorr nor si. Zgnij čimprej v svoji stari gari ker zavajaš do zla boga ljudi ki o avtih nimajo pojma.
[/quote]

Kakšen metalurg bi imel zanimiv komentar na mikrostrukturo jekla po 20 letih, sploh po naših jamah.


Lej, men, ki kupujem avte za jurja, je bistveno, kakšen povprečen 15-18 let star avto dobim za tak dnar…in če kater ni zjahan, je to Paasat, A4, BMW 3, pa kakšen Volvo…pa nima veze, lahko ima tud pol miljona km, taki avti se še vedno peljejo na kulturnem nivoju kar se podvozja tiče, brez čričkov, zatikajočim menjalnikom, zjebano mašino in podobnimi sranji,,,jasno da je treba vsak tak avto sproti štimat kar je nujnega za varnost…pomemben vidik je bla tud sama kvaliteta izdelave novih, napram ostalim sekretom , pa seveda profil kupcev novih avtov…mal poglej okrog, kakšni ljudje kupujejo nove švabe in kako skrbijo za svoje avte, za katere odštejejo konkretno več keša, al pa kakšni ljudje kupujejo francoze in ostale sekrete…men je kristalno jasno, če nekdo pri novem avtu gleda izključno na to, da bo za čim manj keša dobil kao dober avto, bo tak lastnik logično šparal tud na popravilih, gumah itd oz, se mu bo jebalo, če čez pet let proda zjeban avto…večina lastnikov švabov nima take mentalitete, brez skrbi…


Lej, men, ki kupujem avte za jurja, je bistveno, kakšen povprečen 15-18 let star avto dobim za tak dnar…in če kater ni zjahan, je to Paasat, A4, BMW 3, pa kakšen Volvo…pa nima veze, lahko ima tud pol miljona km, taki avti se še vedno peljejo na kulturnem nivoju kar se podvozja tiče, brez čričkov, zatikajočim menjalnikom, zjebano mašino in podobnimi sranji,,,jasno da je treba vsak tak avto sproti štimat kar je nujnega za varnost…pomemben vidik je bla tud sama kvaliteta izdelave novih, napram ostalim sekretom , pa seveda profil kupcev novih avtov…mal poglej okrog, kakšni ljudje kupujejo nove švabe in kako skrbijo za svoje avte, za katere odštejejo konkretno več keša, al pa kakšni ljudje kupujejo francoze in ostale sekrete…men je kristalno jasno, če nekdo pri novem avtu gleda izključno na to, da bo za čim manj keša dobil kao dober avto, bo tak lastnik logično šparal tud na popravilih, gumah itd oz, se mu bo jebalo, če čez pet let proda zjeban avto…večina lastnikov švabov nima take mentalitete, brez skrbi…
[/quote]
Ti si eden takih, ki švaba samo furaš in minimalno vlagaš..jaz vem da se da dobiti tako katro, da se ti oko orosi….in tako zjebane velike švabe, da je še svinja z mehom lepše delala. Sem močno proti posploševanjem, sploh če le ta bazirajo na se govori, pravijo, sem slišal ..in ne na realnih in nepristranskih izkušnjah

Saj vem, da bo moj predlog marsikomu zvenel bogokletno, ker je prepoceni, ampak dacie so kvalitetni avtomobili. Znamka ima veliko rast prodaje. Zakaj? Ker imajo preverjeno tehnologijo (osnova so starejše generacije Renaultov), dizajn je stvar, o kateri se ne govori, ampak meni so všečne, vse skupaj pa ponujajo za zelo konkurenčno ceno. Ja, sosedi ne bodo padli dol, nihče ti ga ne bo zavidal, ampak vozila se boš pa udobno, poceni (tudi servisi) in varno (nima najnovejših sistemov, kjer avto sam zabremza, pa da piska, če pelješ preko črte, ampak koliko ljudi pa dejansko plača za te funkcije pri polotu, audiju a1 ali pa kakšnem drugem avtu, ki je toliko bolj superioren).
Prednost dacie je tudi to, da si skoraj 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, da boš kupila dober avto, ker so 1. lastniki (če niso firma) takšni kot si ti: nezahtevni, avta ne gonijo, ga šparajo …
Recimo logani letnik 2011, z malo kilometri se prodajajo za okoli 5000 eur. Malo še zglihaš in se za dober denar povsem solidno voziš. Letnik 2012 in novejši so novi modeli in so zato dražji.


Veš, kateri je bil zadnji kvalitetni avto in katera znamka je začela z namerno izdelavo slabih vozil, ker se je bala, da bi sicer propadla, če bi delala preveč dobre avte? Ravno tako opevani Volkswagen. Stari povojni originalni hrošč je bil avto, ki je bil (s takratnim znanjem) za zmeraj. Če bi z današnjim znanjem naredili avto na nivoju hrošča, ga imaš do smrti, pa še bi se dediči stepli zanj. In ko so ugotovili, da ta poslovni model ne bo pil vode, so naredili golfa.

https://www.youtube.com/watch?v=rUIpiTcmWNs


Kupovanje novega avta je nerazumna odločitev, pa da se jebeš…skos na servisih so tisti zelo redki, ki so imeli smolo pri nakupu ali pa so totalni abervezniki in se jim niti ne sanja kaj kupujejo in na kaj morajo pazit pri nakupu avta…jst od nekdaj vozim stare gare 15-20 let z 300.000 km +, vredne jurčka, in niti slučajno nisem skos na servisih, sploh pa za vsak najmanjši drek ne skačem okrog mehanika tko kot velika večina posrancev…al pa komplikatorjev, ki hočejo imet tipitopi avto…
[/quote]

Sem vedno mislila, da se nov avto izplača kupiti, če ga nameravaš imeti 15 let ali še več.

Sem vedno mislila, da se nov avto izplača kupiti, če ga nameravaš imeti 15 let ali še več.
[/quote]

Tle je važnih veliko faktorjev…koliko km delaš, za kakšno vrednost oz namen ga kupiš itd…


Veš, kateri je bil zadnji kvalitetni avto in katera znamka je začela z namerno izdelavo slabih vozil, ker se je bala, da bi sicer propadla, če bi delala preveč dobre avte? Ravno tako opevani Volkswagen. Stari povojni originalni hrošč je bil avto, ki je bil (s takratnim znanjem) za zmeraj. Če bi z današnjim znanjem naredili avto na nivoju hrošča, ga imaš do smrti, pa še bi se dediči stepli zanj. In ko so ugotovili, da ta poslovni model ne bo pil vode, so naredili golfa.
[/quote]

No ja, golf v prvih treh izvedbah je bil tudi kar kvaliteten. Če le ni bil TAS… Od štirke naprej so se nekak začele težave kolikor vem. Elektronika, menjalniki, common rail, turbo… je pa tudi res, da je marsikater lastnik sam kriv za okvare, to je dejstvo.

Prekajen meso dl cajt gvera;)

https://www.youtube.com/watch?v=rUIpiTcmWNs
[/quote]
No, realno gledano, ob taki vožnji si na prvi cesti prej v kakšnem šleparju. Ampak vseeno WTF…

Jaz sem za novi avto, le veš kaj kupiš, nihče ga ni uporabljal pred tabo. Pri starem nikoli ne veš, so lahko kake skrite napake, ki se lahko kasnje pokažejo. Če le imaš dovolj financ si kupi nov avto. Po možnosti japonca, ti so res zakon, kot recimo Suzuki, Mazda, Toyota.

Butl! Nov in japonc je največja oslarija.. .

New Report

Close