Napačen vnos PIN kode na POS terminalu
Pozdravljeni!
Zgodil se mi je neljub dogodek in sicer na POS terminalu v trgovini sem trikrat napačno vnesla PIN kodo. Sicer ne vem kako se mi je to lahko zgodilo ampak se mi je. Kartica se je posledično zablokirala. Osebni račun imam odprt pri ABANKI in ker je vikend moram čakati do ponedeljka da izzvem kaj storiti. Na internetu sem zasledila, da pri NLB moraš počakati en dan, da se ti kartica odblokira. Ne upam pa si iti poiskusit na bankomat, ker me je strah, da bo kartico, ker je že blokirana, “požrl”. Zavedam se, da bom po vsej verjetnosti morala naročiti novo kartico. Zanima me kako je z dvigom denarja medtem, ko čakaš na novo kartico? Slišala sem, da se čakanje zavleče tudi do 10 dni. Ali tačas lahko dvignem denar na matični banki? Ne bom pa ponavljala, da pojma nimam kaj se je zgodilo…rezultat je tak in treba ga bo rešit:)
Hvala za odgovore…