naročilo Amazon – pomoč
Hm…stvar je taka…prejšnji teden sem naročila dva izdelka prek Amazona, izvedla plačilo prek kartice, dobila povratni sms, da je bilo trgano, zdaj pa iščem naročilo na strani Amazona in piše, da naročil ni??!
Sicer sem nekam napisala mail, upam da bo kaj odgovora.
AMpak ali se je komu že to zgodilo, kako je bilo lahko plačilo sprovedeno, naročila pa ni?? Kaj še lahko storim?
Hvala
Jaz vedno, ko naročam preko Amaona ( UK, Nemčija, Italija), dobim povratni e mail. ker tudi dam e mail naslov, pa telefonsko, pa vedno pride potrditveni mejl.
Pravi Amazon pošilja potrditvene mejle – v njih je tudi tracking number pošiljke (vse pošiljao priporočeno, če ni UPS, DHL, je pa sledilna pošta – Pošta SLovenije). Tako da ne vem, preko kakšnega “Amazona” si ti naročala, da so ti poslali samo sms…..