Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem naš auto kadi

naš auto kadi

Naš auto kadi. Pa ne cigaret al pa kaj bolj žlahtnega.
Kadar speljujem recimo pred semaforjem se učasih naredi že kar črn oblak.
Auto je star 12 let in ima prevoženih 300000 km.
Bencinski motor 1.6
Na generalko nebi še šli pa me zanima če ima kdo iskušnje z raznimi tekočinami ki se dolivajo v olje a-la Motor-up , liqui molly…
Pa če slučajno kdo ve kaka je cena na servisu za zamenjavo teflonov?
Olja žre kak liter na 1000 km.

Ulala, pa kako sploh lahko rečeš, da vozi na bencin, ko porabi toliko olja. To je že mešanica 😉 Resno, odpret bo treba motor, pa pogledat kaj je narobe, ker to je odločno preveč olja, zato se pa pojavi tudi črn oblak dima. Mal bodo pomerili cilindre in bate, pregledal obročke,… pa popravili kar je treba.

živ,
ja tako kot opisuješ, je mašina godna za generalko. Tak poseg je povezan z velikimi stroški. Če ne gre za kako eksotično mašino, ti predlagam, da kupiš drugo, rabljeno mašino, bo ceneje. Jasno pa je treba bit previden pri takšnem nakupu.

klemenl

KAR NA ODPAD Z AVTOM, ČE BO LE PRIŠEL DO TJA.

Auša a si sploh prebrala vprašanje?
Sicer pa lahko enim ko starši vanje mečejo z lopato!

Žal mi je, jakodimi, vendar za popravilo mehanske obrabe ne obstaja nobena čudežna tekočina, temveč le novi rezervni deli.

Cena je odvisna od tipa vozila, količine menjanih delov in pa tarife mehanika. Taki posegi (razkopavanje mašine), ki se definitivno splačajo, če misliš avto imeti še nekaj časa, te lahko pridejo npr. 60 000 sit, lahko pa tudi 120 000 sit ali več, moraš se pozanimat konkretni pri mehaniku

120 000 sit smo mi dali pri Accentu za generalko menjalnika – menjava vseh možnih ležajev (je bilo treba, ker je začelo nekaj mleti in ružiti) + reden servis (na zavornem sistemu, filtri, svečke, …) + delo, ampak se je splačalo vložiti, zdaj vemo, da je dobro skupaj narejeno in da se lahko zanesemo na avto.

Jaaa, tale vaš avto je pa svoje pošteno odslužil svojo potovanje po cestah. Avto je pripravljen za generalno, kar pomeni menjava batnih obročkov in seveda vseh pripadajočih tesnil. Tekočine ti pri tem ne bodo pomagale, temveč boš dosegel ravno nasprotni učinek. Pelji ga v šolo za avtomehanike, kjer so cenejše ure oz. ti ga skoraj zastonj popravijo in se poskusi dogovoriti za normalno ceno servisa, saj bodo tako dijaki imeli lahko prakso in bodo videli kaj bodo v prihodnosti delali. Poskusi, ne bo ti žal.

Svoje čase sem bil jaz tudi pred podobno dilemo na yugotu. Nikamor ni šel, malce kadil kmalu po nakupu. Potem sem zamenjal obročke in ga vozil In naslednik) še naslednjih 8 let brez posegov na mašini. Samo $$$$ dimenzije so drugačne, kot pri večjih avtih – takrat me je to koštal 20 jurjev.

Malce pozelenim, ko kdo omeni “v grapo z njim”. Jasno, če maš dnar pa lopato…

Tak avto se da tudi za mali denar(če ni japonec & co.) porihtat za par let;seveda ne pri kakšnem marmornem pooblaščenem itd servisu(ki ponavadi nimajo dveh čistih o starih avtih ,ker v glavnem menjajo olje in filtre v času garancije).Če si iz bližine Maribora ,ti lahko po mailu povem za res poceni mehanika,ki se popravil loti z glavo.
Tisti pametnjakovičem pa ,ki bi avte dali v grapo pa: prvič je to proti ekologiji ,drugič pa vsi ne krademo ,da bi si kaj takega lahko privoščili!

************************************************************ # Enaka mnenja so dovoljena...nasprotna tudi ;~) #

Bi bila zelo vesela imena in naslova mehanika, ki zna kaj napravit ne da bi izropal denarnico. Hvala.

Dlje boš odlašala večji bodo stroški popravila !!
Verjetn pa bi bili že v tem trenutki večji kot je vrednost celega vozila.

Andrej

New Report

Close