Nategunski Mimovrste – prevzem možen danes! Ne kupujte!
So še koga nategnili s takojšnjim prevzemom in je od naročila minilo že več kot 5dni???
Pri izdelku imajo napisano:
– Na voljo za osebno prevzem
– izdelek je na voljo v skladišču Ljubljana
– danes lahko osebno prevzamete v trgovini v btc Ljubljana
Si ves vesel in zjutraj preko spleta kupiš in čakaš na obvestilo, kdaj lahko prideš iskat. Seveda isti dan.
Kar pozabite na to možnost, ker izdelka, kljub oznaki ‘osebni prevzem mogoč danes’ ni mogoče prevzeti istidan ne 3 dni kasneje!!!
Izdelkov pri njih ne bi nabavil, če ne bi imeli napisano možnost o takojšnjem prevzemu!!!
Pri nas kar precej narocamo preko spletnih trgovin, tudi na mimovrste, pa moram priznati, da nimamo nekih slabih izkusenj.
Se zgodi, da pise, da je izdelek na zalogi, a ga ni, nas obvestijo, povedo priblizen rok dobave in se odlocimo, bomo pocakali ali iskali drugje.
Tudi na mimovrste so nas ze tako obvestili, enkrat se mi je fajn mudilo, obljubili, da bo naslednji dan, a ni bilo, na kar smo po telefonskem pogovoru ugotovili, da tudi v nekaj dneh ne bo in smo brez problema stornirali nakup. Se je tudi zgodilo, da se nam ni mudilo, pa so rekli, da bo cez nekaj dni, a je minil en teden ali celo enkrat 10 dni, je bilo malo zoprno, ko si v pricakovanju, a se zgodi, nimas kaj, smo pocakali, ker ni bila neka nujna stvar.
Podobne izkusnje imamo tudi z drugimi spletnimi trgovinami.
Lani, v casu prvega lockdowna, je sin nekja narocil iz tujine, paketa ni in ni bilo, je urgiral parkrat, na koncu so mu vrnili denar. Potem v jesenskem locdownu, torej cez pol leta, je dobil ta paket so mu rekli, naj obdrzi denar in paket
Ne vem, zakaj se toliko usajate, vse se da clovesko zmenit, ce ste le dovolj odprti za komunikacijo.
se zgodi, 22.08.2021 ob 09:24
Pri nas kar precej narocamo preko spletnih trgovin, tudi na mimovrste, pa moram priznati, da nimamo nekih slabih izkusenj.
Se zgodi, da pise, da je izdelek na zalogi, a ga ni, nas obvestijo, povedo priblizen rok dobave in se odlocimo, bomo pocakali ali iskali drugje.
Tudi na mimovrste so nas ze tako obvestili, enkrat se mi je fajn mudilo, obljubili, da bo naslednji dan, a ni bilo, na kar smo po telefonskem pogovoru ugotovili, da tudi v nekaj dneh ne bo in smo brez problema stornirali nakup. Se je tudi zgodilo, da se nam ni mudilo, pa so rekli, da bo cez nekaj dni, a je minil en teden ali celo enkrat 10 dni, je bilo malo zoprno, ko si v pricakovanju, a se zgodi, nimas kaj, smo pocakali, ker ni bila neka nujna stvar.
Podobne izkusnje imamo tudi z drugimi spletnimi trgovinami.
Lani, v casu prvega lockdowna, je sin nekja narocil iz tujine, paketa ni in ni bilo, je urgiral parkrat, na koncu so mu vrnili denar. Potem v jesenskem locdownu, torej cez pol leta, je dobil ta paket so mu rekli, naj obdrzi denar in paket
Ne vem, zakaj se toliko usajate, vse se da clovesko zmenit, ce ste le dovolj odprti za komunikacijo.
Pusti ti njihovo komunikacijo!
Če piše, da je izdelek na zalogi v trgovini in ga lahko takoj prevzameš; potem normalna oseba logično pričakuje, da bo lahko ta izdelek (nekateri ga plačamo takoj po naročilu); tudi lahko takoj prevzel…
In to z nategovanjem lahko jasno vidiš tu, ni osamljen primer!! Če neko stvar NUJNO rabim, jo naročim in plačam, oni pa potrdijo da je na zalogi; potem NE BOM in NE ŽELIM čakati en teden!Jasno!??
Ja kdo pa misliš da si , da se bodo oni sekirali zaradi enega tvojega paketa. Njim se to še pozna ne. Saj nisi edini. Zamude v dobavi so povsod, taka je situacija. Robe ni. Če si tak jack pa pošlji grozilno pismo kitajcem kaj se grejo v njihovi proizvodnji. Zagotovo se bojo fejst usrali. Ali pa, edina produktivna rešitev, dvigni svojo rit in pojdi v fizično trgovino kjer je takoj jasno kaj imajo, za koliko in plačaš in odneseš domov. Kdo bi si mislil, da naročanje prek spleta v tolikšni meri potencira psihoze, to bi bila zanimiva raziskava za psihiatre.
Jezna stranka, 22.08.2021 ob 07:53
So še koga nategnili s takojšnjim prevzemom in je od naročila minilo že več kot 5dni???
Pri izdelku imajo napisano:
– Na voljo za osebno prevzem
– izdelek je na voljo v skladišču Ljubljana
– danes lahko osebno prevzamete v trgovini v btc Ljubljana
Si ves vesel in zjutraj preko spleta kupiš in čakaš na obvestilo, kdaj lahko prideš iskat. Seveda isti dan.
Kar pozabite na to možnost, ker izdelka, kljub oznaki ‘osebni prevzem mogoč danes’ ni mogoče prevzeti istidan ne 3 dni kasneje!!!
Izdelkov pri njih ne bi nabavil, če ne bi imeli napisano možnost o takojšnjem prevzemu!!!
Jaz grem vedno na osebni prevzem v Črnuče.Ko dobim sporočilo, da je izdelek pripravljen za prevzem.
Veliko nakupujem tam, največ Pampers plenice, pa tudi igrala.
In vedno je vse točno tako, kot mi javijo!
Zelo sem zadovoljna, dosedaj nobenih težav!
Šalabajzer, 22.08.2021 ob 10:18
Ja kdo pa misliš da si , da se bodo oni sekirali zaradi enega tvojega paketa. Njim se to še pozna ne. Saj nisi edini. Zamude v dobavi so povsod, taka je situacija. Robe ni. Če si tak jack pa pošlji grozilno pismo kitajcem kaj se grejo v njihovi proizvodnji. Zagotovo se bojo fejst usrali. Ali pa, edina produktivna rešitev, dvigni svojo rit in pojdi v fizično trgovino kjer je takoj jasno kaj imajo, za koliko in plačaš in odneseš domov. Kdo bi si mislil, da naročanje prek spleta v tolikšni meri potencira psihoze, to bi bila zanimiva raziskava za psihiatre.
ker gre za eno največjih spletnih trgovin pri nas, upravičeno pričakujemo, da vedo kaj imajo na zalogi za takojšnji prevzem in česa nimajo. Če imajo tako zanič sistem in organizacijo znotraj podjetja, naj zamenjajo program ali pa vodje oddekov!
ni res, 22.08.2021 ob 09:44
Pusti ti njihovo komunikacijo!
Če piše, da je izdelek na zalogi v trgovini in ga lahko takoj prevzameš; potem normalna oseba logično pričakuje, da bo lahko ta izdelek (nekateri ga plačamo takoj po naročilu); tudi lahko takoj prevzel…
In to z nategovanjem lahko jasno vidiš tu, ni osamljen primer!! Če neko stvar NUJNO rabim, jo naročim in plačam, oni pa potrdijo da je na zalogi; potem NE BOM in NE ŽELIM čakati en teden!Jasno!??
Seveda je res
Narocis nekaj, pise na zalogi, ti sporocijo, da bo jutri, pojutrisnjem, storniras nrocilo, ker ne mores cakat in isces naprej drugje. Denar ti vrnejo.
Kaj imas problem s tem?
Saj tudi v Hoferju nimajo vedno tisto, kar ti nujno potrebujes, pa kupis drugo ali pa gres v Lidl.
se zgodi, 22.08.2021 ob 18:29
Seveda je res
Narocis nekaj, pise na zalogi, ti sporocijo, da bo jutri, pojutrisnjem, storniras nrocilo, ker ne mores cakat in isces naprej drugje. Denar ti vrnejo.
Kaj imas problem s tem?
Saj tudi v Hoferju nimajo vedno tisto, kar ti nujno potrebujes, pa kupis drugo ali pa gres v Lidl.
Ja, izgubiš dan, dva s čakanjem, potem pa še pet dni za vračilo denarja. En teden mimo, ti pa brez artikla. Pohvale vredna trgovina.
Bom pojasnil zate še enkrat in tokrat posebej enostavno…
Stalna praksa Mimovrste postaja, da imajo napisano, da je izdelek na zalogi pri nih v trgovini in je možen TAKOJŠEN OSEBNI PREVZEM!
Ko pa naročiš in po možnosti celo plačaš, se pa začne igra zavlačevanja… Pošljejo ti namreč sporočilo, da bo prevzem možen čez dan, dva in takrat dobiš spet novo obvestilo z novim zamikom datuma prevzema… Ampak osel gre le enkrat na led in drugič te ne premamijo več lažne obljube trgovca, temveč pogledaš in naročiš drugje!!
ni res, 22.08.2021 ob 20:08
Bom pojasnil zate še enkrat in tokrat posebej enostavno…
Stalna praksa Mimovrste postaja, da imajo napisano, da je izdelek na zalogi pri nih v trgovini in je možen TAKOJŠEN OSEBNI PREVZEM!
Ko pa naročiš in po možnosti celo plačaš, se pa začne igra zavlačevanja… Pošljejo ti namreč sporočilo, da bo prevzem možen čez dan, dva in takrat dobiš spet novo obvestilo z novim zamikom datuma prevzema… Ampak osel gre le enkrat na led in drugič te ne premamijo več lažne obljube trgovca, temveč pogledaš in naročiš drugje!!
Zgornji dopis velja za osebo se zgodi
spletni nakup jih prekaša, 22.08.2021 ob 21:16
Da te potolažim, so še hujši.
V trgovini Spletni -nakup.si, kjer piše ,da je dostava 4 do 6 delovnih dni in da imajo izdelek na zalogi je trajalo točno 48 dni, da so dostavili izdelek , ki naj bi bil na zalogi. In to brez opravičila, da o kakršnikoli prijaznosti, sploh ne govorim.
Verjamem, samo tam ti vsaj piše 4 – 6 delovnih dni. Na Mimovrste pa naročiš ravno zato en izdelek, ker ga mogoče nujno potrebuješ in namesto da bi zavil v štacuno zraven greš k njim, da te že takoj lahko “nategnejo na suho”!!
Ti si ga vsaj dobila – meni so po treh tednih napisali, da izdelek ni dobavljiv. Pa nič eksotičnega, nekaj, kar imajo v vsaki štacuni, ampak se mi je sprdnilo kupiti prek spleta. Saj bo itak naslednji dan, če je na zalogi, a ne?
Jok, brate. Tudi jaz tam ne nakupujem več, ker se enostavno ne morem zanesti, da je izdelek “na zalogi” res na zalogi, ali bo treba čakat, teden, dva, tri ali pa izdelka sploh nimajo. Od neke spletne trgovine pričakovat točen podatek o dobavljivosti artiklov pač ni prehudo? Ali ja?
To je pri mimovrste redna zadeva. Tam se naroča samo stvari, ki jih ne potrebuješ nujno in lahko počakaš tudi nekaj tednov. To je to. Imajo preveč naročil in premalo ljudi in enostavno ne sfolgajo, ker so se predimenzionirali. Ampak bi morali napisati, da se na izdelek čaka toliko in toliko časa. Samo potem bi izgubili veliko strank, tako pa lažejo in se izmikajo. Enih 20% bo storniralo, 80% bo pa čakalo izdelek nedoločen čas. Zato se jim še vedno splača. Ko bodo zaradi tega izgubili 50% strank, se bodo pa zamislili, prej sigurno ne.
Joooj, kolk ste eni trdi!
Tocno tako se mi je zgodilo, da sem nujno potrebovala par stvari v skupni vrednosti okoli jurja, narocila, placala in cez kako uro poklicala, kdaj lahko pridem iskat, odgovor pojutrisnjem.
Lahko bi pocakala 2 dni, ni bila taka sila, a sem gospo lepo prosila, ce lahko tocno preveri in mi zagotovi, ce bo res cez pojutrusnjem ali mi bodo spet rekli pojutrisnjem, jah, ko nekaj nujno rabis, si verjetno tako moder, da se zasiguras, ni tako? No, me je klicala nazaj in je rekla, da vprasanje, ce bo… Brez problema sem stornirala narocilo in denar so mi vrnili cez dva dni, robo sem pa kupila v Big Bangu in Mercator tehniki.
Drugi primer, narocila sem dovolj zgodaj, dostava par dni, se je zavleklo, klicala, mi je gospa spet rekla, da vprasanje, ce ne bodo spet prelozili za dva dni, sem se preracunala, koliko lahko se pocakam in sem hotela ze klicat, da storniram, pa me je klical en gospod, da jutri dostavijo.
Vsak ki dela, gresi in se zmoti, vsak ki dejansko dela, to tudi ve in se zaveda, da ni vsemogocen in vsezmogljiv.
Bistvo je v komunikaciji! Ce cicas in cakas, te ne bo nihce pocukal za rokav in vprasal, kaj bi rad! Tudi ce klices in vpijes, te ne bo nihce resno jemal. Je treba znat skomunicirat in se vse resi!
se zgodi, 23.08.2021 ob 20:54
Joooj, kolk ste eni trdi!
Tocno tako se mi je zgodilo, da sem nujno potrebovala par stvari v skupni vrednosti okoli jurja, narocila, placala in cez kako uro poklicala, kdaj lahko pridem iskat, odgovor pojutrisnjem.
Lahko bi pocakala 2 dni, ni bila taka sila, a sem gospo lepo prosila, ce lahko tocno preveri in mi zagotovi, ce bo res cez pojutrusnjem ali mi bodo spet rekli pojutrisnjem, jah, ko nekaj nujno rabis, si verjetno tako moder, da se zasiguras, ni tako? No, me je klicala nazaj in je rekla, da vprasanje, ce bo… Brez problema sem stornirala narocilo in denar so mi vrnili cez dva dni, robo sem pa kupila v Big Bangu in Mercator tehniki.
Drugi primer, narocila sem dovolj zgodaj, dostava par dni, se je zavleklo, klicala, mi je gospa spet rekla, da vprasanje, ce ne bodo spet prelozili za dva dni, sem se preracunala, koliko lahko se pocakam in sem hotela ze klicat, da storniram, pa me je klical en gospod, da jutri dostavijo.
Vsak ki dela, gresi in se zmoti, vsak ki dejansko dela, to tudi ve in se zaveda, da ni vsemogocen in vsezmogljiv.
Bistvo je v komunikaciji! Ce cicas in cakas, te ne bo nihce pocukal za rokav in vprasal, kaj bi rad! Tudi ce klices in vpijes, te ne bo nihce resno jemal. Je treba znat skomunicirat in se vse resi!
Če pri današnji tehnologiji nimajo točnih podatkov o svojih zalogah (GOVORIMO O ARTIKLIH, ZA KATERE JE JASNO OZNAČENO, DA SO NA ZALOGI V TRGOVINI); potem je pa najboljše, da preidejo na star sistem na papirnate kartice za knjiženje zalog!!