NAVODILA ZA TRGOVANJE S KRIPTOVALUTAMI
Ja, vedno se zavarujem.
Piši mi na ZS.
za trgovanje uporabite bitstamp ipd. … valute shranjujte v denarnice exodus ipd. … , dolgoročne naložbe pospravite na ledger in v predal, pa … izogibajte se raznim “posrednikom” … to je vsa znanost 🙂
Pomoč in znanje pri nastavljanju strategij.
Strategija ki mi v trenutnem marketu odlično deluje.
[code][{“id”:”1″,”name”:”Relative Strength Index (RSI)”,”type”:”buy”,”params”:{“candle_value”:{“type”:”select”,”name”:”OHLCV Value”,”options”:[“open”,”close”,”high”,”low”,”volume”],”default”:”close”},”period”:{“type”:”number”,”step”:1,”min”:1,”max”:500,”name”:”RSI Period”,”default”:14,”value”:”9″},”signal_when”:{“type”:”value”,”defaults”:{“buy”:{“signal_when”:”=”,”signal_when_value”:80}},”signal_when_value”:”40″,”signal_when”:”>=”}},”chartperiod”:”300″,”candle_pattern”:0,”necessary”:1,”keep_signal”:”1″},{“id”:”23″,”name”:”Absolute Price Oscillator”,”type”:”buy”,”params”:{“candle_value”:{“type”:”select”,”name”:”OHLCV Value”,”options”:[“open”,”close”,”high”,”low”,”volume”],”default”:”close”},”fast_period”:{“type”:”number”,”step”:1,”min”:1,”max”:500,”name”:”Fast Period”,”default”:10,”value”:”12″},”slow_period”:{“type”:”number”,”step”:1,”min”:1,”max”:500,”name”:”Slow Period”,”default”:21,”value”:”26″},”matype”:{“type”:”matype”,”name”:”MA-type”,”default”:”1″}},”chartperiod”:”300″,”candle_pattern”:0,”necessary”:1,”keep_signal”:”1″},{“id”:”23″,”name”:”Absolute Price Oscillator”,”type”:”sell”,”params”:{“candle_value”:{“type”:”select”,”name”:”OHLCV Value”,”options”:[“open”,”close”,”high”,”low”,”volume”],”default”:”close”},”fast_period”:{“type”:”number”,”step”:1,”min”:1,”max”:500,”name”:”Fast Period”,”default”:10,”value”:”12″},”slow_period”:{“type”:”number”,”step”:1,”min”:1,”max”:500,”name”:”Slow Period”,”default”:21,”value”:”26″},”matype”:{“type”:”matype”,”name”:”MA-type”,”default”:”1″}},”chartperiod”:”900″,”candle_pattern”:0,”necessary”:1,”keep_signal”:”1″},{“id”:”1″,”name”:”Relative Strength Index (RSI)”,”type”:”sell”,”params”:{“candle_value”:{“type”:”select”,”name”:”OHLCV Value”,”options”:[“open”,”close”,”high”,”low”,”volume”],”default”:”close”},”period”:{“type”:”number”,”step”:1,”min”:1,”max”:500,”name”:”RSI Period”,”default”:14},”signal_when”:{“type”:”value”,”defaults”:{“buy”:{“signal_when”:”=”,”signal_when_value”:80}},”signal_when_value”:”70″}},”chartperiod”:”3600″,”candle_pattern”:0,”necessary”:1,”keep_signal”:”4″}][/code]
Ko dodaš novo strategijo samo prilepi zgornji kodo v [code], strategija podpira tudi sell signale ampak sam trenutno uporabljam TSL za prodajo.
Osebno bolj priporočam Binance menjalnico ker imaš na voljo več kriptovalut in več dnevnega prometa Binance 24 ur promet = $14,311,371,135 proti Bitstamp = $985,852,809
Težava z Bitstampom je res omejena ponudba različnih kriptovalut.
p.s. Za denarnico pa definitivno Ledger
CoinGhecko poročilo 2020, zanimivo branje: https://assets.coingecko.com/reports/2020-Q1-Report/CoinGecko-2020-Q1-Report.pdf
Bolj podrobna navodila: https://ajki.medium.com/cryptohopper-avtomatizirano-trgovanje-s-kriptovalutami-93155ac85d73