Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek ne prenesem več tega šolskega sistema

ne prenesem več tega šolskega sistema

Dej nehi, no! Poznam tudi jaz take, ti otroci se mi res smilijo, ampak za njihove težave so krive družine, starši, ne šola!!!!

Argumenti, ki jih naštevaš so za lase privlečeni in nimajo stvarne podlage.
Šolnino že tako ali tako plačuješ in se zato nič ne spremeni s privatnimi šolami.
Trik je v sistemu ‘vavčerja’ ko pripadajoči delež davkoplačevalskega denarja (torej tvojo “vplačano šolnino”) nakažeš šoli v katero je vpisan tvoj otrok. Za OŠ je to itak 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} šolnine, za srednjo in fakultete pa je res še doplačilo. Ob večji ponudbi zasebnih šol bi tudi konkurenca naredila svoje, tako da bi bilo to bolj znosno.

Primer privat univerz, ki jih navajaš kot primer, je večplasten. Povečini so to “univerze”, ustanovljene izključno za nakup naziva. Za tiste prave pa je zaenkrat premalo liberalizacije in premalo časa, da konkurenca prečisti ponudbo. Pa tudi netransparentno financiranje s strani države naredi svoje, da se stvari ne uredijo.
Bi rabil več časa, da ti vse razložim.

V primeru OŠ in SŠ pa je prva varovalka že učni kurikulum in mogoče še uvedba državnih testov ob koncu leta, zato ni takšne nevarnosti za stihijo kot pri fakultetah. Bi/so pa definitivno obstajale tudi šole, kjer samo kupiš spričevalo. Ker si tako zavzeta za svojega otroka, močno dvomi, da bi ga vpisala tja.

Spet je vse odvisno od finaciranja. Z vavčerji te razlike odpadejo, ker postanejo tudi privat šole dostopne revnim. Že praksa v Waldorfski in Škofijski gimnaziji to potrjuje. Zato je strah pred segregacijo med socialno šibkimi nepotreben. Nadarjen otrok bo v privat šoli, ki da kaj nase, vedno sprejet.

Kljub kaosu pri nas, sta ravno Waldorfska in Škofijska dokaz, da stvari lahko funkcionirajo.

PS: O tem ali hočeš kaos v Sloveniji ali ne, pa se vsakokrat odločaš na volitvah ….[/quote]

Vavčeski sistem bi bil super. Vendar, ali ti res misliš, da bi zadevo požegnali?! Na novo postavljanje sistema, ki bi brez primerne kontrole omogočal zlorabe v smislu prelivanje denarja. Za merilo uspešnosti bi verjetno uporabili uspešnost npr. na maturi.

Rekel si, da šolnino že itak plačujemo. Ja, ampak za privat šole bi plačevali še dodatno…..

Glede univerz pa precej stvari vem. Da privat niso boljše je problem tudi v tem, da nimajo kvalitetnih predavateljev. Taboljši raje ostanejo na matičnih univerzah kot je Lj ali Mb. Da bo potrebno dolgoročno čiščenje- to bo res dolgoročno. Da so pa ustanovljene za ‘kupovanje’ nazivov, kar pomeni, da lažje prideš do neke diplome, je pa itak jasno, ampak ta perspektiva, način jim še dodatno znižuje kvaliteto. Netransparentno financiranje je pa vseskozi problem naše države, ki ga bo težko izkoreninit, saj je povezan z različnim lobiranjem s strani vpletenih.

Pri Waldorfski in Škofijski gimnaziji pa v bistvu že gre za segregacijo, ki je predvsem ideološka.

Večina od tvojih naštetih predlogov je odvisnih od karakterja in volje posameznika.[/quote]

In marsikomu prirojeno, v dobršni meri pa nepotrebno, Šivanje gumba???? V današnjih časih? Marketing? Ej, nismo vsi za podjetnike. Skrb za lastno zdravje – tega imajo ogromno, tudi kuhajo … Dohodnina???? A ti to resno? Ob današnjih programih, ki vse sami zračunajo in dejstvu, da se dohodnine sploh ne oddaja več?

Kakšne traparije.

Pa koliko enega udrihanja po šoli. Pa saj to je z nekaterimi drobnimi spremembami ista šola, ki smo jo obiskovali mi. Pa kaj vam fali?

Veliko. Postali smo mezdni delavci, nismo se upirali, ko so nam jemali delavske pravice, eno za drugo.

Zadevo BODO požnali, ko boste na volitvah izbrali prave. Dokler pa so volitve “predvsem ideološka segregacija” pa je tako kot je. Lahko samo upaš, da ti tista učiteljica ne bo zatrla otroka in njegovo vedoželjnost.

Za OŠ ne plačuješ nič dodatno. Za srednje pa le v višini 15{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} (kar pomeni ceneje za nas ostale davkoplačevalce). Hočem povdariti, da so šolnine umišljen strah in problem le na začetku uvedbe tega sistema. Sicer pa bo še vedno obstajal sistem državnih šol za tiste, ki se jim j**be za prihodnost svojih otrok.

Pri univerzah bo že zaradi narave študija potreben daljši čas, da se stvari prečistijo. To je res, toda zato še ne pomeni, da ne smemo dopustiti liberalizacijo šolstva. Glej vsak razumen delodajalec (razen država, kjer je važen le naziv) hoče znanje. Luftarji in veternjaki (pa tudi tisti, ki se jim ne uspe vpisati na glavni niverzi) pač sedaj financirajo te fakultete. En velik vzrok te stihije pa je tudi “status študenta”, ki je potreben, da lahko delaš.Takoj ko bo to šlo stran, bo tudi vpis na vse fakultete manjši in posledično večja borba za študenta.

Se zavedam, da je problem kompleksen, toda če nikoli ne bomo storili prvi korak, tudi zadnjega ne bo.

O ideološkosti pa imajo(te) probleme le nasprotniki zasebnih šol.
Na škofijsko sta hodila tako otroka Križaniča in Lukšiča kot še marsikdo.
Dokler pa bo ideologija glavni problem in ne to, kaj je dobro/slabo za nas, pa bo v Sloveniji še naprej tako kot je.
Vem za take zgodbe iz ministrskih kabinetov, ko je ideološkost prevladala nad razumom, da glava boli. Pa je šlo za tisti politični pol, ki je kao naprednejši, strpnejši, bolj toleranten ….

Mene ideološki predznak (nekaterih) šol ne moti, dokler imam izbiro. Zanimivo pa je, da ideološki predznak državnih šol nikogar od teh (ideoloških) čistunov nič ne moti?

To drži samo v fazi realizacije in prehajanja v rutino. Za vse predloge so potrebne informacije in know-how, ki ga posameznik z veliko truda poišče sam ali pa ga na malo lažji način – vsaj osnove – pridobi v okviru šolanja. Dijaki Škofijske gimnazije (ja, vem!) so imeli v okviru rednega šolanja projekt, ko so morali v nekaj dnevih odpreti s.p. Kot simulacijo, ne “pravi”, ampak morali so speljati celoten postopek, torej napisati načrt, iti na točko e-vem, upravno enoto, banko, Ajpes. Povsod so pač razložili, da delajo vajo in za to so imeli na voljo nekaj dni, v katerih niso imeli pouka. Nisem še slišala, da bi v državnih gimnazijah počeli kaj podobnega…ideja se mi zdi odlična.[/quote]

Zakaj pa je taka vaja dobra? a je bistveno, da pridobijo znanje – poglobljeno,vsebinsko po različnih domenah, ali da je naučijo administrativnega postopka?
V čem je štos?
Državo vlečejo naprej velika podjetja, ok? lepo je, če imamo s.p. je ampak, ti so lahko uspešni na large scale samo če se pridružijo večjim organizacijam. In tega pri nas praktično ni več! ker, kar je še ostalo hočemo prodat! potem pa postajamo lahko le še mezdni delavci v Sloveniji, za tuja podjetja. Ja res je, če si dober lahko napreduješ. Individualno je to ok (čeprav je lažje, v slo podjetju uspeti Slovencu – hmm, oziroma tudi tu imajo rajši tuje “strokovnjake”), za družbo, katera dobi direktne in indirektne koristi od teh podjetij. A lahko naštejete slovenske blagovne znamke?
a ste jih lahko 20 let nazaj?
A smo lahko bili ponosni na Fructal, Radensko, Elan, Helios, Muro, Mercator, itd… Da ne omenjam Mobitela!

Kdo bo štiperndiral današnjo mladino? kdo bil sponzor na različnih lokalnih dogodkih, lokalnih športnih in glasbenih organizacij? lepo prosim, dajte malo pogledat, kaj se dogaja Hrvatom, ko so prodali hrvaški telekom, Ino, svoje banke, itd. ustvarili so nekaj tajkunčkov, ki pomagajo pri “boljšem upravljanju” naših podjetij…

torej, če dijake pošiljajo na urade, da si predstavljajo postopek odpiranja s.p.-ja, čemu to koristi? Ko imaš dovolj znanja, ideje, boš že našel pot, to je najmanjši problem! Srednja šola mora dati široko podlago znanja na različnih naravoslovnih področjih, jezikov in filozofije/psihologije, nenazadnje tudi sociologije, razlilčne družbene sisteme, katere bi morali kritično presojati. Kaj imamo sedaj, očitno ne špila…

To drži samo v fazi realizacije in prehajanja v rutino. Za vse predloge so potrebne informacije in know-how, ki ga posameznik z veliko truda poišče sam ali pa ga na malo lažji način – vsaj osnove – pridobi v okviru šolanja. Dijaki Škofijske gimnazije (ja, vem!) so imeli v okviru rednega šolanja projekt, ko so morali v nekaj dnevih odpreti s.p. Kot simulacijo, ne “pravi”, ampak morali so speljati celoten postopek, torej napisati načrt, iti na točko e-vem, upravno enoto, banko, Ajpes. Povsod so pač razložili, da delajo vajo in za to so imeli na voljo nekaj dni, v katerih niso imeli pouka. Nisem še slišala, da bi v državnih gimnazijah počeli kaj podobnega…ideja se mi zdi odlična.[/quote]

Zakaj pa je taka vaja dobra? a je bistveno, da pridobijo znanje – poglobljeno,vsebinsko po različnih domenah, ali da je naučijo administrativnega postopka?
V čem je štos?
Državo vlečejo naprej velika podjetja, ok? lepo je, če imamo s.p. je ampak, ti so lahko uspešni na large scale samo če se pridružijo večjim organizacijam. In tega pri nas praktično ni več! ker, kar je še ostalo hočemo prodat! potem pa postajamo lahko le še mezdni delavci v Sloveniji, za tuja podjetja. Ja res je, če si dober lahko napreduješ. Individualno je to ok (čeprav je lažje, v slo podjetju uspeti Slovencu – hmm, oziroma tudi tu imajo rajši tuje “strokovnjake”), za družbo, katera dobi direktne in indirektne koristi od teh podjetij. A lahko naštejete slovenske blagovne znamke?
a ste jih lahko 20 let nazaj?
A smo lahko bili ponosni na Fructal, Radensko, Elan, Helios, Muro, Mercator, itd… Da ne omenjam Mobitela!

Kdo bo štiperndiral današnjo mladino? kdo bil sponzor na različnih lokalnih dogodkih, lokalnih športnih in glasbenih organizacij? lepo prosim, dajte malo pogledat, kaj se dogaja Hrvatom, ko so prodali hrvaški telekom, Ino, svoje banke, itd. ustvarili so nekaj tajkunčkov, ki pomagajo pri “boljšem upravljanju” naših podjetij…

torej, če dijake pošiljajo na urade, da si predstavljajo postopek odpiranja s.p.-ja, čemu to koristi? Ko imaš dovolj znanja, ideje, boš že našel pot, to je najmanjši problem! Srednja šola mora dati široko podlago znanja na različnih naravoslovnih področjih, jezikov in filozofije/psihologije, nenazadnje tudi sociologije, razlilčne družbene sisteme, katere bi morali kritično presojati. Kaj imamo sedaj, očitno ne špila…[/quote]

Odpreti s.p. je aministrativno najmanjši problem. naučiti bi jih bilo potrebno kako ustvarjati dobiček. To pa je bolj težko, ker tega še sami ne vedo.

Bla bla bla, ker se nekdo ni sposoben postaviti izven vkalupljenih vzorcev mišlenja.

Vsako veliko podjetje je zraslo iz s.p.-ja. Microsoft, Apple sta vzorčna primera.
Pa pri nas: Akrapovič, Pipistrel, Seaway (vzorčni primer ki je propadel le zaradi prevelike navezanosti na državne subvencije) … so dokazi, da le iz majhnega zraste veliko.
Naštevaš blagovne znamke: Fructal, Radenska, Elan, Mura, … so vsi nastali iz predvojnih malih podjetij.

Kdo štipendira? Pojdi vprašat v Lek (Novartis). Pojdi vprašat v vsa velika podjetja v tuji lasti (vsaj 10 let da so se konsolidirala)…. Vlečeš ven neke polinformacije o Hrvatih, ker ne veš nič od niča. Veš kako TK posel funkcionira?

Dijakom je izkušnja z ustanovitvijo s.p-ja še kako koristila, čeprav ga ne bodo mogoče nikoli v življenju zares ustananvljali. Neprecenljivo vedenje, ki ga bodo v življenju še kako potrebovali. Tebi se očitno zdi brezveze in naštevaš druga znanja, ki so kao bolj vredna. Ne skrbi: dijaki Škofijske gimnazije bodo prišli še kako dobro podkovani v teh znanjih ko končajo maturo.

In brezpogojno verjamem, da ti dijaki z izkušnjo namišljenega s.p.-ja in tudi vsemi naštetimi znanji zmorejo razlilčne družbene sisteme kritično presojati. Definitivno mnogo bolje od večine odraslih ali svojih kolegov izšolanih na drugih gimanzijah.

Kako se ustvari dobiček? Z dodano vrednostjo. Kako pridemo do dodane vrednosti? Zagotovo ne tako, da zmečemo problematične, povprečne in sposobne v isti talilni šolski lonec. Vsak podjetnik ve, da nekateri izdelki ali storitve prinašajo dobiček, drugi pokrijejo stroške, nekateri pa ustvarjajo izgubo.

Ne vem, v katerem vzporednem vesolju vi živite, a iz svoje okolice opažam, da je večina ljudi čedalje bolj razvajenih in ne obvlada niti osnovnih opravil. Kot otroci ali še slabše. Kako se poišče informacijo, kako se napiše jedilnik, ja, in kako se prišije gumb. Življenje se lahko tako obrne, da ne bo več sredstev za gospodinjsko pomočnico. In tu se začne – pri osnovah. Pri pisanju ideje in ubadanju z administracijo. Pri spraševanju odgovornih in iskanju rešitev. V praksi. Za pridobitev teoretičnega znanja odrasel človek ne potrebuje več šole. Vse znanje je dostopno na internetu, v knjigah, mogoče tečajih. Zicleder, disciplina in vztrajnost. Meni uspeva, zakaj ne bi tudi vam?

__________________________________________________________ 1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

Mumi jezna 🙂
Včasih res ne vem več, ali bi komentiral ali ne, ker so kometarji nekaterih tako zelo eno(malo)umni.
Nekatere pač moti, ker se nekdo sreča z osnovami kar ustanovitev espe tudi je. Oni bi že kar takoj ustvarjali dobiček – to je gradili streho, ko ni še temeljev oziroma še parcela manjka.
Če oseba, ki vedno napiše pametne komentarje, pohvali dijaški eksperiment, potem ji je za verjeti. Posebej še, ker ima po napisanem sodeč ta oseba konkretne podjetniške izkušnje in ve o čem govori.
Ko pa se oglasi oseba, ki napiše en ihtavi komentar ki ni ne tič ne miš in skritizira idejo, da bi se dijaki naučili še kaj več kot je uradni šolski kurikulum, pa pri meni nima verodostojnosti.

Zato sem trdno prepričan, da je za nas edina rešitev, ko boste podjetniki udarili generalni štrajk. “Atlas mora otresti breme s svojih pleč” oziroma ko bo “Atlas skomignil” se bo podrla vsa neproduktivna nadstavba v prah svoje ničevosti.
Sicer se ta štrajk v posamičnem obsegu že vseskozi dogaja. Podjetniki zmanjšujeo svoje posle, zapirajo podjetja, selijo posel v prijaznejša okolja …. tuji investitorji se umikajo. Toda en tak nenaden generalni štrajk bi pa bil prava stvar. Ko so čez noč zaposleni brez dela, vse storitve se nehajo izvajati, produkti niso narejeni, davčni priliv pade na nič, …. takrat bo moj praznik.

PS: Tisti, ki zna “prišiti gumb” je zlata vreden. Tisti, ki ga pač ne, pa je le brezobzirni zajedallec, ki zajeda prvega.

Česa šola ne nauči?
– kako vzpostaviti dobre odnose z ljudmi v najbližji okolici in pridobivati nova poznanstva (bonton, pozitiven odnos do okolja…)
– kako postavljati osebne in karierne cilje ter uspešno upravljati s časom – ZELO pomembno področje! (razvoj novih navad in opuščanje starih, uporaba planerja ali aplikacije na telefonu za opravke, dneven seznam “moram narediti”…)
– samostojnega in vseživljenjskega učenja ( hitrostno branje, izbira dobrih knjig in filmov, online tečaji..)
– osnov financ (dohodnina, branje pogodb za kredit, izračun obresti, varčevanje, investiranje..)
– osnov marketinga (kako navdušiti druge za idejo, kako se pogajati, kako napisati dobro ponudbo za delovno mesto)
– gospodinjskih in domačih del (skuhati, dati pravilno prati, zašiti gumb, zamenjati žarnico, načrtovanje jedilnika, nakupov, redno čiščenje in vzdrževanje doma…)
– skrbi za lastno zdravje (rekreacija, hrana, obvladovanje stresa, redni zdravniški pregledi)

No, ko sem tole brala, mi je šlo pa na smeh:) Prav vidi se le srd in jeza do učiteljev in ne toliko do’sistema’, ki bi še vedno SUPER funkcioniral, če se ne bi v sistem vmešavali taki ljudje kot je ….. la mumi….KAJTI
1) za vzpostavitev dobrih odnosov med ljudmi NAJVEč naredijo starši, ki …se prepirajo s sosedom, ki ga kar naprje kritizirajo, ki +’napadajo vse kar leze in gre, samo zato, ker so ‘odvetniki in podobno’…ki vnašajo, prenašajo NESTRPNOST na svojega otroka, vSAKODNEVNO…ki ga, ko pride domov, izprašajo, kdo je še neupravičeno dobil več kosov kruha, kga je učiteljica pohvalila pa si to ni zaslužil, in podobno…
2) naj bi se naučil osnov financ????? Od kod jemlješ take neumnosti???? zakaj bi se učili osnove inance, ko pa vidiš, da v šolo vsi hodijo oblečeni p zadnjim modi, v najboljših znamkah, imajo v rokah drsnike ..in jim PRAV NIČ Ni potrebn vedeti o denarju, ker jim STARŠI VSE kupijo!!! VSE!!! Preverjeno!
3) SKRB za lastno zdravje??? Kolikor ve, bi tile vaši sončki morali to izvedeti doma, ne pa d ajih puščate pri onemoglih babicah, in naj se igrajo sami…s čim?? Si že slišala, da je treba živeti zdravo doma? Se gibati, otroke naučiti kolesariti??(ALI JE TO Samo nujno v šoli??), hoditi z njimi v hribe, v gozd, nabirati gozdne plodove, ne pa jim kupiti tablico…
4) haha, razvoj ‘novih navad”’ (a zato ker jim doma nisi mogla razložiti, da se mora usest za 1 uro in se NAučit stvari..iz učbenika?) naj ga zdaj ‘navajamo ‘na nove navade v šoli???haha, si pa res smešna.
5) gospodinjska opravila SE NAUČIJO DOMA, če je kakemu staršu do tega…(kar VAM pa ni, zato VI vzgajate invalide in ne šolski sistem….če bi kaj od tega doma delali, jim ne bi bilo treba 1/3 razreda na športnem dnevu ZAVEZATI VEZALK ker NE ZNAJO!!!! (PReVERjeNo…6. razred , februarski športni dan) , otroci ne bi PADALI na ravnem oz. ko gredo v hrib (oktobrski športni dan, ko 8. razredi niso sposobni priti na Katarino nad Ljubljano… in podobno…

Dajmo že enkrat nehat!!! Za VAŠE otročaje in za to, da NE ZNAJO NIČ ‘pametnega’ počet, ste krivi samo in LE starši…. Ne potrebujemo šolskega sistema iz leta 1815…ko so se učili plesti, kuhati, pospravljati…TEMVEČ NORMALNE starše… šolski sistem bi bil pa super, če bi starši sodelovali, ne pa metali polena…. in vlagali pritožbe in pametovali na vsakem vogalu…
delate ogromno škodo, pa se tega sploh ne zavedate..

Nihče ni tako ‘ubogi’ da se ne bi mogel naučiti nekaj ‘po vašem’ brezveznih stvari na pamet…Žal, pa se več ‘ne sme’ spraševati ‘nenapovedano’ tiste ‘udarjene’ ki trenirajo fuzbal vsak dan 1 uro, (milsim, bedarija na kvadrat…KER s takoooo utrujeni…Mislim, mi smo bili zunaj včasih 5 ur, in AKTIVNO skakali gumitvist ali za žogo, pa zato nismo bili opravičeni od pouka, od spraševanja, od vsega…)

Pa bolje, da ne pišem naprej, ker je toliko vsega, in tudi upanja nimam, da bi mogoče kdo začel gledati malo drugače na zadeve… NIČ ne bo škodovalo vašemu sončku, če se bo moral učiti tudi brezvezne (njemu invam) stvari, res mu ne bo škodovalo…:):) pa niti ovca ne bo…ker zdaj ni več ovc!!! Zdaj je prekleto veliko individualistov, egoističnih, takih, pri katerih upoštevaš VSE njegove posebnsti, pa še te lahko doleti tožba, če mu rečeš, da ti ni všeč da se ni nič učil..KEr ga tako (gospa pravnica mi je razložila) prizadeneš, da se revež ne bo ‘pobral’ do konca leta…ker je v zelo občutljivem obdobju pubertete…

Škoda pa je, da karkoli tule napišemo, ‘pametnjakoviči’ zminirate in kritizirate sistem in učitelje še naprej…

tako ali tako vam ne pridemo do konca. Zato, PROSIM naj se ENKRAT OPOGUMI ENA MAMA in pride učiti v razred….1 teden…LAHKO si bo IZBRALA svoje teme, ki bodo ZELOOOO zanimale otroke v recimo 8. razredu…. in naj jih cel teden ‘predava’…Bomo videli, kako fino bo, in motivirani bodo vsi, da se naučijo nekaj novega, praktičnega, sploh fantje, kakšna gospodinjska dela..super!! (je pa seveda ODGOVORNA, če se komu kaj naredi, in v razredu mora imeti disciplino in mir ter uglajeno sodelovanje med učenci).

prav veselo bi bilo:):) in POTEM svizec odvije čokolado…Aja, če ji bo uspelo, da bo imela v enem tednu mir in disciplino TER je ne bo nihče od staršev ‘prijavil’ kaj jje narobe naredila ravnatelju, potem je sigurno zmagovalka…tedna.

KER vsak dan pišejo maile in se pritožujejo!!!!!Časa imajo VSI ogromno!

Le zakaj imajo otroci po tvoje starše? A šola mora otroke naučiti dobrih odnosv med ljudmi,a šola mora naučiti otroke osnov gospodinjskih del, a šola mora… Pa kaj ste ljudje čisto izgubili kompas? Zakaj že so starši in družine- a za šminko, barbi mumi?


Polpismena z veliko neznanja! Pa se upaš še hvalit! pokrij se s papirnato vrečo, pod njo ostani dan ali dva, potem pa ponovi vajo. Kar se tiče po tvoje pomembnih malih podjetij je recimo Pipistrel prejel toliko državnih subvencij,da se lahko skrije in je čisto tiho naslednjih 10 let, enako velja za Seaway. Lek nikogar ne štipendira, prav tako ne štipendirajo ostali tujci. Sedaj pa nagradno: kdo od dijakov tvoje škofijske gimnazije je postal uspešen podjetnik? Res, kdo?
Pa še nagradno vprašanje- kaj je TK posel? A misliš telekomunikacije? A…

In ravno zato so nesposobneži tako zelo proti zasebnim šolam.
Ker tako se lahko skrivajo v povprečju enakih med enakimi. ko pa nekdo več ve od njih, pa jim je nevaren, ker razgalja njihovo nesposobnost.[/quote]

V zadnjih desetih postih se vidi kakšni ljudje so za javno šolstvo. Raven za OŠ.

------------------------------------------------------------------------------ Starši pazite na svoje najstnice. https://www.youtube.com/watch?v=Urw-iutHw5E

To drži samo v fazi realizacije in prehajanja v rutino. Za vse predloge so potrebne informacije in know-how, ki ga posameznik z veliko truda poišče sam ali pa ga na malo lažji način – vsaj osnove – pridobi v okviru šolanja. Dijaki Škofijske gimnazije (ja, vem!) so imeli v okviru rednega šolanja projekt, ko so morali v nekaj dnevih odpreti s.p. Kot simulacijo, ne “pravi”, ampak morali so speljati celoten postopek, torej napisati načrt, iti na točko e-vem, upravno enoto, banko, Ajpes. Povsod so pač razložili, da delajo vajo in za to so imeli na voljo nekaj dni, v katerih niso imeli pouka. Nisem še slišala, da bi v državnih gimnazijah počeli kaj podobnega…ideja se mi zdi odlična.[/quote]

Zakaj pa je taka vaja dobra? a je bistveno, da pridobijo znanje – poglobljeno,vsebinsko po različnih domenah, ali da je naučijo administrativnega postopka?
V čem je štos?
Državo vlečejo naprej velika podjetja, ok? lepo je, če imamo s.p. je ampak, ti so lahko uspešni na large scale samo če se pridružijo večjim organizacijam. In tega pri nas praktično ni več! ker, kar je še ostalo hočemo prodat! potem pa postajamo lahko le še mezdni delavci v Sloveniji, za tuja podjetja. Ja res je, če si dober lahko napreduješ. Individualno je to ok (čeprav je lažje, v slo podjetju uspeti Slovencu – hmm, oziroma tudi tu imajo rajši tuje “strokovnjake”), za družbo, katera dobi direktne in indirektne koristi od teh podjetij. A lahko naštejete slovenske blagovne znamke?
a ste jih lahko 20 let nazaj?
A smo lahko bili ponosni na Fructal, Radensko, Elan, Helios, Muro, Mercator, itd… Da ne omenjam Mobitela!

Kdo bo štiperndiral današnjo mladino? kdo bil sponzor na različnih lokalnih dogodkih, lokalnih športnih in glasbenih organizacij? lepo prosim, dajte malo pogledat, kaj se dogaja Hrvatom, ko so prodali hrvaški telekom, Ino, svoje banke, itd. ustvarili so nekaj tajkunčkov, ki pomagajo pri “boljšem upravljanju” naših podjetij…

torej, če dijake pošiljajo na urade, da si predstavljajo postopek odpiranja s.p.-ja, čemu to koristi? Ko imaš dovolj znanja, ideje, boš že našel pot, to je najmanjši problem! Srednja šola mora dati široko podlago znanja na različnih naravoslovnih področjih, jezikov in filozofije/psihologije, nenazadnje tudi sociologije, razlilčne družbene sisteme, katere bi morali kritično presojati. Kaj imamo sedaj, očitno ne špila…[/quote]

Jaaaa naše slovenske blagovne znamke. Sama uspešna podjetja a ne? Pa Mura ej uaaauuuuu pa Elan, ki je v svetovnem vrhu.

------------------------------------------------------------------------------ Starši pazite na svoje najstnice. https://www.youtube.com/watch?v=Urw-iutHw5E

Končno en pameten in preprost odgovor. Bravo!!

Nisi dojel poante – nekoc uspesna podjetja, ki so bila vsa narena iz nic in uspela. Ampak nekoga je to motilo, kajne? To pa vendar ne gre, da bi bill Kaj dobrega iz bivsega sistema… Ah, ne, ne, ne… Trebaa je dokazat, da je vse zanic in začeti znova. Recimo z s.p.:) recimo Steve jobbs je biser cloveskega zanacaja. To si zelimo, da postanejo nasi otroci, da kradejo, lazejo in skratka naredijo vse je potrebno za financeno rast:) da ne Bo promote, Steve je naredil veliki pozitivnih stvari, pa tudi veliki negativnih – tako kot marsikatera velika zgodovinska figura.


Edini pameten in realen komentar v tej temi. Večina ostalih ni nič drugega, kot napihovanjega prepotentnih in “popolnih” mamic, ki svojega sončka vidijo kot edinstvenega indigo otroka, ki mu šolski sistem uničuje njegove nadnaravne sposobnosti. 🙂
So tipičen primer in razlog za naraščanje otrok s posebnimi potrebami, ker svojega otroka zlorabljajo za svoje neuresničene sanje in jim uporniški otrok, ki ne pozna reda in ne discipline, predstavlja uresničitev njihovega lastnega občutka nemoči, da bi karkoli spremenili ter postali še kaj več, kot pa ovce.
Absurdno pri tem je ravno to, da s tem vzgajajo še več takšnih narcističnih psihopatov, zaradi katerih se dandanes starši počutijo nemočne žrtve posameznikov, ki so neposlušni za njihove klice po poštenosti, redu in disciplini.

Se vam zdi, da je solski sistem od nekdaj zanic, ali se to dogaja sele sedaj, v tej generaciji?

New Report

Close