Ne razumem ljudi ki kupujejo rabljen avto
kaj storiti, 03.08.2021 ob 19:24
Ne ve se zgodovina, lahko je bil udeležen v nesreči, lahko se pokvari, ima prevrtene kilometre. OK, razumem kakšne študente brez denarja, da bi pa odrasle osebe s šihti to kupovale…ne vem ali imamo toliko socialcev v državi, da firme z rabljenimi avti cvetijo ali kaj.
Ane stari? Isto ti je z…
Cisnalg, 03.08.2021 ob 20:23
Ja… Sej je pravilno. Avto je izguba. Ampak…
Ce ti se moze. Nocejo rabljenega. Ker ne ve tega kar pise na zacetku… Spomnem se kako je od mojga fotra bratranc reku… Necu ja da vozim od drugog avto…
Saj s tem ni nič narobe. Nekateri morajo tudi nove avte kupit, da lahko drugi rabljene. 🙂 Pač komu kaj več pomeni.
Jq, če nimaš pojma, kaj kupuješ. Jaz imam v družini ljudi, ki se na avte spoznajo in se s tem tudi profesionalno ukvarjajo, pa si izbran avto dobro ogledajo. In izkušeno oko hitro najde napake, popravke in realno stanje avtomobila. Šele njihovo mnenje in nasvet odloči, ali se odločim za nakup, ali ne.
a ste nori, 03.08.2021 ob 21:36
A ste nori, da kupim nov avto in mi izgubi 2 jurja vrednosti na leto? Raje dam 500 € mehaniku na leto (pa moraš met res nesrečo, da toliko daš), pa še 2x na leto 50 € za taksi, če me kripa pusti na cesti 2x letno.
Ma kakšnem letu, 2 jurja izgubi že ko ga ven iz trgovine pripelješ.
Vem, da je to troll tema, ampak vseeno, pretvarjajmo se, da je resna tema.
1.Obstajajo strani kot so avtolog, ki na podlagi VIN številke beležijo kilometre na tehničnih že od leta 2004.
2. Kilometre na odometru se res lahko spremeni, ampak na samem ECUju pa izjemno težko, in zaradi tega kupuješ rabljen avto z žepnim OCB testerjem, ali ga pelješ k mehanku za priklop na tester in vizualni pregled, ali pa riskiraš AMZSejev pregled avtomobila za 100€
3. Če je bil udeležen v kakšni nesreči; to se da ugotoviti z vizualnim pregledom, ali pa če poznaš specfike modela, ki ga kupuješ, hitro odkriješ nesorazmernosti, odstopanje barve, ne sorazmeren razmeh med sprendnjmi gumami in blatnikom….Tudi če je bil udeležen v nesreči in je bil ustrezno popravljen, ne vidim težave.
4. To, da se lahko avto pokvari najverjetneje še najbolj drži od tvojega napisanega.Vendar ponovno, če je na testerju vse ok, in če opraviš sam/z mehanikom/pri AMZJU vzualni pregled motorja in spodnjega dela avtomobila, ni veliko skrbi in če poznaš najbolj pogoste težave pri svojem modelu. Tudi, če je poznje kaj za popraviti si najverjetneje finančno še vseeno v plusu kot pa z nakupom novega avtomobila. Presenetilo bi te tudi, koliko novih avtomobilov ima resne težave in vpoklice.
5. Marsikdo tudi ne kupi novega avtomobila zaradi izgube vrednosti. Vzemimo najbolj prodajan nov avtomobil v SLO, Clio Mk5.
Najcenejši model je edicija LIFE , 12.100€. Že dve leti stari Clioti z močnejšim motorjem in z 23000 km so 8500€ na AvtoNetu (https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16457752&display=Renault%20Clio%20TCe%2075%20Zen)
Že tukaj je izgubljenih 3600€, prištejmo še zraven servise, ki jih moraš izvajati pri uradni avtohiši, kjer so vsaj 200€ mali servis, pa 30e takse za ekološko znebitev olja.
Če pa kupiš tega rabljenega Cliota pri 23000 km, pa res nima kaj biti, še posebej če ima potrjeno servisno knjižico.
Te pa razumem, če nimaš znanja in energije preverjati rabljen avto, in če ti par tisoč evrov odtehta ta vložek, potem pa ni problema :).
Rabljeni v teh časih držijo ceno! Zaradi korone je pomanjkanje sestavnih delov, predvsem elektronike oz. čipov, in se na novega čaka 6 mesecev (marsikater model pa 12 mesecev!). Zato rabljeni, do 4 leta stari, dobro držijo ceno. Ker sem zadnje pol leta na temu, da tudi sam kaj kupim, opažam ne samoo, da držijo ceno, temveč se jim celo dviga. Noro.
Res je, da zadnje leto rabljenim avtom raste cena. Pri novem (sicer z malenkost manj opreme – ampak res malenkost) in 3 leta starem je bila 1000 eur razlike. S tem, da je bila pri novem nova oblika vozila.
Odvisno je tudi kako rabljene kupuješ – če kupuješ do 4 leta stare in menjaš na 2-4 leta, potem ne privarčuješ glede na novo vozilo. Jaz sem bolj pristaš novih in potem voziš 13-15 let – če le dela seveda.
daleč najslabši avto, kar smo ga kupili, je bila nova mazda 6 za 33 jurjev. non stop je nekaj crkavalo. lepa ko hudič, ampak v eno na servisu.
v familiji smo 2013 nabavili 1 leto star hyundai, 2017 pa 2 leti star bmw, oba uvozili iz nemčije, oba še zdaj vozimo, redni servis, pa praktično nič drugih stroškov.
tisto mazdo smo prodali po 2 letih, strošek lastništva v tem času je bil cca 20 k EUR. (lizing v teh dveh letih+razlika med prodajno in odkupno vrednostjo)
nov avto kupiš, če veš, da ga boš vozil zelo dolgo. moj prejšnji avto sem vozil 11 let, kupil sem novega, ko sem ga prodal, je še vedno imel neko vrednost. v 11 letih je bil strošek lastništva 15.000 EUR (nabavna vrednost plus obresti, minus prodajna vrednost na koncu)