Najdi forum

Splash Forum Arhiv Računovodstvo nekaj vprašanj za s.p.

nekaj vprašanj za s.p.

Nameravam odpreti s.p. trgovina, pa imam kar nekja vprašanj:
prostor trgovino bi imela v hiši, ki so last staršev.
1. ali moram z njimi skleniti kakšno najemno pogodbo, čeprav jim najemnine ne bi plačevala? Če da, ali najemnino prikažem kot strošek?

2. če nisem zavezanec za ddv, to mi ni čisto še jasno – kako izdam račun fizičnim osebam z DDv ali brez DDV? ali napišem na računu da nisem davčni zavezanec?

3. kaj lahko štejem med stroške? Ali moram npr. za mobitel spremeniti naslovnika, toerj moj s.p. in sdež podjetja?

4. ali je res, da v prvem letu poslovanja ni treba voditi nobenega knjigovodstva?

5. robo nabavim po nabavni ceni. Če nisem zavezanec, moram plačati DDV dobavitelju, kako potem ta ddv prikažem, kot strošek ? ali ga upoštevam pri moji prodajni ceni?

6. izobrazbo imam srednjo, je to dovolj za odprtje s.p. za trgovino? ali rabim kako uporabno dovoljenje?
Upam, da približno veste kaj me zanima, mogoče ravno nisem dobrih vprašanj postavla. vseeno upam na pomoč
lp

1. V kolikor boš kot s.p. najel prostor se bo najemnina upoštevala med stroški tvojega s.p.. Če boš najemno pogodbo sklenil s fizično osebo (starši) bo prejeta najemnina pri tvojih starših obdavčena po stopnji 25 odstotkov od 60 odstotkov najemnine. Davek obračunate vi kot s.p.

2. Račune izdaš brez DDV. Na račun napišeš: DDV ni obračunan po 1. točki 94. člena ZDDV-1.

3. Med stroške lahko daš vse kar je povezano z opravljanjem dejavnosti. Najbolje je da daš GSM daj na svoj s.p.

4. V vsakem primeru moraš voditi knjigovodstvo (enostavno ali dvostavno).

5. Pri nabavi ti gre v strošek celotni znesek z DDV. Pri prodaji pa nastaviš svojo ceno (brez DDV ). Razlika je tvoj dobiček.

6. Glede uporabnega dovoljenja. V kolikor boš v stanovanski hiši imel samo sedež svojega s.p-ja pisarno, skladišče in boš opravljal nap. spletno trgovino ali veleprodajo ti uporabnega dovojenja ni potrebno pridobivat. Če pa boš v stanovanjski hiši opravljal maloprodajo in bodo stranke fizično kupovale v tvoji trgovini boš moral na upravni enoti zaprositi za spremembo namembnosti prostorov in pridobiti uporabno dovoljenje. To pa potegne za sabo pridobitev gradbenega dovoljenja, kar pa pomeni velik strošek. Predlagam ti, da zahteve preveriš na svoji upravni enoti ali pri kakšnem projektivnem podjetju.

Upam, da sem vsaj malce pomagal. Če rabiš pomoč ali še kakšen nasvet glede računovodstva mi lahko pišeš na: [email protected]

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close