Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Nemški jezik – je težko?

Nemški jezik – je težko?

Nemški jezik je relativno lahek. Za tistega, ki ve latinski in je navajen na sklone, nemški jezik ne bi smel biti težak. To profesorji nemščine povejo na prvi uri. Potem pa pričnejo z »der, die, das, den«, itd., govorijo, da ja vse dalje pravzaprav logično – pomeni lahko. To bomo dokazali na naslednjem primeru.

Kot prvo, je potrebno imeti določeno knjigo. To je prelepa knjiga v dragocenem ovitku, izdana v Dortmundu, knjiga govori o navadah plemena Hotentota (auf Deutsch: Hottentotten). Knjiga opisuje kako kenguruje (Beutelraten) lovijo in zapirajo v kletke (Kotter), kletke potem prekrijejo z platnom (Lattengitter) da jih zaščitijo pred slabim vremenom.

V nemščini se tem kletkam reče: kletke prekrite s tkanino (ali Lattengitterkotter), ko so v njih kenguruji, so to potem Lattengitterkotterbeutelraten. Nekega dne so Hotentoti prijeli morilca (Attentater), optoženega, da je ubil mater (Mutter), iz plemena Hotentota (torej Hottentottenmutter), mamo prizadetega in jeclavega otroka (Stottertrottel).

Tej materi se v nemščini, torej, reče Hottentottenstottertrottelmutter, a njen morilec je jasno, Hottentottenstottertrottelmutterattentater.

Morilca so začasno zaprli v kletko za kenguruje (Beutelratenlattengitterkotter), vendar je pobegnil. Takoj so ga vsi pričeli loviti. Čez čas hotentotski stražar ponosno zakliče: Ulovil sem morilca (Attentater)!!!

• Kaj? Koga?, vpraša poglavar.

• Pa, Lattengitterkotterbeutelratenattentater!!!, mu odvrne stražar.

• Kako? Morilca iz kletke za kenguruje prekritega s platnom ???, vpraša poglavar.

• Da, to je Hottentottenstottertrottelmutterattentater (Morilec matere prizadetega in jeclavega otroka), reče stražar.

• Zdaj je vse jasno, reče poglavar, takoj si mi moral povedati, da je to Hottentottenstottertrottelmutterlattengitterkotterbeutelratenatentater!!!

Vidite, nemški jezik res ni težak, samo potrebno je imeti dovolj interesa zanj.

Ko oči zaspijo Se angeli zbudijo (Jan P.)

A to je eden od teh ugrofinskih jezikov kot ta madžarščina, kjer so tudi ene neznansko dolge besede, ki jih je tako težko razvozlati??? Zdi se mi zelo podoben madžarščini, samo da ima manj umlautov.

Ha ha..

Tudi tale je luštna:

https://www.youtube.com/watch?v=gG62zay3kck

Eigentlich sehr einfach und deutlich !

Najboljsi stos danes. Ampak dokoncno se mi je zataknilo v 4. odstavku.

Cela zgodba gre pa takole: 🙂

Im Hottentottenlande lebte ein Hottentotte, der eine zahme Beutelratte besaß. Diese Beutelratte war in einem Kotter (käfig), der mit einem Lattengitter versehen war. Eines Tages war diese Beutelratte verschwunden. Also ging der Hottentotte hin auf die Polizei. “Meine Beutelratte ist verschwunden!”
“Welche Beutelratte?”
“Die aus dem Kotter.”
“Aus welchem Kotter?”
“Ja, aus dem Kotter mit dem Lattengitter.”
“Mensch”, sagte der Polizist, “du bist ein ganz dämlicher Hottentotte. Warum so umständlich? Sag doch einfach:
Mein Lattengitterwetterkotterbeutelratte ist weg!”
Also machte sich die Polizei auf die Suche nach der Beutelratte. Nun lebte im Hottentottenlande eine Mutter, die zwei Söhne hatte. Diese Söhne waren arge Troddel, und außerdem stotterten sie auch noch. Also hießen sie nur die Stottertroddel, und die Mutter war die Hottentottenstottertroddelmutter!
Eines Tages wurde die Hottentottenstottertroddelmutter ermordet! Aber die Hottentottenpolizei fing den Attentäter sehr rasch. Und da man sonst kein Gefängnis hatte, sperrte man den Hottentottenstottertroddelmutterattentäter in den Lattengitterwetterkotter der verlorengegangenen Beutelratte.
Nach einiger Zeit wurde der Hottentottenstottertroddelmutterattentäter aus dem Lattengitterwetterkotter herausgeholt und aufgehängt.

Kurze Zeit danach fand sich die Beutelratte von selbst wieder ein. Also ging unser braver Hottentotte wieder auf die Polizei, um das Wiedereinfinden der Beutelratte anzumelden.
Es entspann sich folgendes Gespräch:
“Ich hab’ sie wieder!”
“Wen hast du wieder!”
“Meine Beutelratte hab’ ich wieder.”
“Welche Beutelratte hast du wieder?”
“Ja, die Beutelratte aus dem Kotter.”
“Aus welchem Kotter?”
“Aus dem Lattengitterwetterkotter?”
“Aus welchem Lattengitterwetterkotter?”
“Aus dem Lattengitterwetterkotter, in dem der Attentäter gesessen hat.”
“Welcher Attentäter?”
“Der Attentäter, der die Hottentottenmutter ermordet hat.”
“Welche Hottentottenmutter?”
“Die mit den beiden Troddeln.”
“Welche Troddeln?”
“Ja, mit den Stottertroddeln!”
“Ach, du meinst also die Hottentottenstottertroddelmutter?”
“Jawohl!”
“Und der Attentäter ist dann der Hottentottenstottertroddelmutterattentäter?”
“Jawohl!”
Und deine Beutelratte ist die Lattengitterwetterkotterbeutelratte?”
“Jawohl!!”
“Ja, du saudummer Hottentotte!! Warum sagst du es denn nicht einfach? Konntest doch herkommen und sagen:
Ich hab’ sie wieder, nämlich meine Hottentottenstottertroddelmutterlattengitterwetterkotterattentäter-Beutelratte!
Dann hätte jeder sofort gewußt, was gemeint sei.”

New Report

Close