Nepopravljena težava – lambda sonda
Pozdravljeni,
prosil bi za pomoč in mnenje, v kolikor imate podoben primer ali izkušnje. Težavo imam, da je v avtu prižgana opozorilna lučka za izpuh in posledično se vsake toliko časa prižiga avtomatsko čiščenje DPF filtra. Odpeljem avto k pooblaščenemu serviserju, ki ugotovi, da je napaka v sekundarnem senzorju temperature pri DPF filtru (lambda sonda). Naročijo rezervni del, ga zamenjajo, plačam 350€ in lučke ne gorijo več. EN cel dan, drugi dan se peljem v službo in se zopet prižgejo identične lučke. Nakar po 3 dneh odpeljem nazaj na isti servis, in zadevo reklamiram, saj imam leto garancije na omenjeni del. Seveda zopet priklopijo na svoj računalnik, popravijo in zopet zaračunajo 80€. Plačam v upanju, da se lučka ne bo zopet prižgala. Po enemu mesecu se pojavi enaka težava in vsekakor reklamiram ponovno, njihov računalnik pokaže zopet, da je šel isti del (sekundarni senzor) vendar zopet želijo zaračunati? je pravično da plačujem za zadevo, ki je ne morejo dokončno popraviti? Ni in ne želim. Razmišljam o prijavi na TIRS. Prosim za pomoč in mnenja.
Hvala in lep pozdrav.
Očitno imate sodobnega dizla, s katerim delate malo kilometrov, pa še te bolj na kratke razdalje. To pomeni, da večino časa verjetno vozite z neogretim (hladnim) motorjem in pod nizkimi obrati. Poskusite se zapeljati na avtocesto in mu malo “nabijte” obrate – recimo peljite se 130 km/h v 4. prestavi – nekaj kilometrov ali pa v 5. prestavi, v kolikor je menjalnik 6-stopenjski ročni. Morda se bo izvedla regenaracija DPF filtra in vam bo potem lučka za motor oziroma izpuhe ugasnila. Če pa tester pokaže eno in isto napako – navkljub temu, da je bil dotični del že zamenjan z novim – več kot očitno pove, da na tem delu ne more biti napake.