Nesposobni Vodušek!
A Markerš je bil pa kul? Za floskulo, da bo malo nesramen, je bil prav ogaben v svojem čvekanju. Včasih sem kupila Mag veliko zaradi njegovih komentarjev, danes ga prav gotovo ne bi več, sploh če bo zopet vanj pisal svoje komentarje na ravni tega vročega stola. Lep zgled za novinarje! Če je smatral, da ga je voditelj oddaje izzval, bi kot izkušen novinar s precej kilometrine lahko reagiral veliko bolj kulturno, ne pa na ravni gostilniškega čveka. Če mački stopiš na rep, zacvili!!
Mislim, da je v tako napadalnem gostu izpeljal oddajo v redu. Kaj naj bi po tvoje naredil, ga postavil ven, mu vzel besedo, se še sam pričel dreti nanj. Ne vem, katere možnosti so mu preostale še. Če pa razmisliš, pa je to bila Markeševa ura govora, saj drugi niso prišli do besede.
Morda bi mu res moral vzeti besedo. Potem bi pa bil drugi halo.
Če stopiš mačku na rep zacvili… In Markeš je cvilil in cvilil, da je bilo že kar nedostojno in neprimerno. Pravi kolerik. Se je osmešil, ker se je dal sprovocirat.
Vodušek sicer ni bogve kaj, je pa oddajo v dani situaciji speljal dokaj korektno, ostali pristoni so bili k sreči pri pameti. V nasprotnem primeru bi se oddaja lahko končala tudi kot množični pretep.
Boštjan Lajovic, RTV Slovenija
“Novinarji so priročen in vsekakor prelahek izgovor za vladne težave, ki po mojem mnenju izhajajo predvsem iz zelo dobesednega pojmovanja oblasti. Vlada Janeza Janše je kmalu po spodbudnem začetku svojega mandata pokazala, da oblast razume kot obvladovanje vseh sfer družbe. Od tod spori z novinarji, filmarji, pisatelji, šolniki, univerzitetniki … Podcenjujoče in skrb zbujajoče je, če kdo leta 2007 verjame, da so vsi ti ljudje marionete, na vrvicah velikih sil, ki manipulirajo v ozadju. Pa je pravzaprav potrebno tako malo: zakaj ni vlada že prej prisluhnila pripombam šolnikov in umaknila spornih določil iz šolske zakonodaje? Zakaj ne prisluhne pripombam novinarjev, se pogovori z njimi, zakaj išče sovražnike namesto zaveznikov? Peticija ni bila napaka, nasprotno, če bo vlada zdaj bolj odprta za dialog, podobno kot pri šolski zakonodaji, je več kot dosegla svoj namen.”