Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Nissan Qashqai – prejšnji model izkušnje

Nissan Qashqai – prejšnji model izkušnje

Kot v naslovu, zanima me kakšna je vožnja – gledamo prvi model tam letnik 2006 – 2010, je stabilen na cesti? Gledamo dizla, 1,6, je to dost močna mašina npr. za v hrib ali težko potegne? Kakšna pa je poraba?

Kaj pa prtljažnik, vem,da je visok kot pri vseh terencih in enoprostorcih, ampak je dovolj prostora za spravit npr. za na morje ali je že kar problem? vozičkov za otroke nimamo več, hvalabogu, tako, da odpade takšna dodatna prtljaga.

kakšne gume pa morajo bit? pa cena okvirno (vem, da so različne cene, pač napišite koliko ste dali) nekaj sem brala, da se te gume redko dobijo al kaj? kaj to pomeni, da jih ni v teh trgovinah in pri vulkanizerjih al kaj?

na splošno kako ste zadovoljni z avtom? in ali ste imeli veliko vzdrževanja? imajo ti avti ta DFP filter al kaj je že?

ja pa še to, gledamo tudi zafiro, ne ta zadnji model, en prej…v tej sem se pa že peljala. s qashqajem pa ne, le notri sem se vsedla 🙂

hvala za pomoč

Imeli modelno leto 2009, DCI 2.0 model +2 (torej 7 sedežev)

Super mašina, ker ima zobati pogonski jermen=ketna, močna mašina, poraba OK. Nam je bil 1.6 prešvoh, ko smo se odločali za nakup. 2.0 dobro potegne tudi ob veliki obremenitvi ( 4 potniki + prtljaga).

Smo bili pa izjemno nezadovoljni z notranjimi materiali – slaba kvaliteta izdelave, precej Renaultovska- od lupljenja ročic za odpiranje vrat ( tista srebrna kljukica – to je “rak” rana Nissanov, morda so to pri tanovih modelih sedaj že porihtali), do lupljena črne plastike okrog menjalnika in na menjalni ročici, do pokanja robov vzglavnikov zadnje klopi in zadnjih dveh sedežev, čeprav niso bili veliko v uporabi, smo lepo ravnali, pazili.

Velik problem pri tem modelu je bila zadnja roleta prtljažnika – narejena tako, da če je odletel tisti mini zatič za v utor zataknit, si moral celo kaseto kupit ( 270 eur nova), se ni dalo samo tistega zatiča kot rezervni del kupit, ali zimprovizirat z delčkom plastike. Je pa tista roleta kar precej obremenilna za zapirat, rad poči tisti zatiček. Novejši model ima popolnoma spremenjeno zapiranje prtljažnega prostora.

Gume, dimenzija, ja je kar problem – mi smo zimske kupili kar tanarboljše, kar se je takrat dalo dobit v tisti dimenziji 215/60/R17, Bridgestone, cena je bila mislim da s popustom namesto 140 sur 105 sur za gumo, smo jih imeli kar 4 leta, brez problema, delali s tem avtom v povprečju le 20.000 km na leto ( je bil drugi avto v družini).

Varnost ok, vožnja udobna, za naše potrebe in pričakovanja kar OK. tudi prostora je bilo ogromno, zadaj sedela omot tudi najstnika, tudi 180 cm višine, pa v 3. vrsti tudi komot, brez težav, sta zadnja sedeža zelo komot, tudi višina za glavo je dovolj tudi za odraslega človeka.

Smo se pa ob menjavi odločili z drugo znamko, ne več Nissana.

Imeli modelno leto 2009, DCI 2.0 model +2 (torej 7 sedežev)

Super mašina, ker ima zobati pogonski jermen=ketna, močna mašina, poraba OK. Nam je bil 1.6 prešvoh, ko smo se odločali za nakup. 2.0 dobro potegne tudi ob veliki obremenitvi ( 4 potniki + prtljaga).

Smo bili pa izjemno nezadovoljni z notranjimi materiali – slaba kvaliteta izdelave, precej Renaultovska- od lupljenja ročic za odpiranje vrat ( tista srebrna kljukica – to je “rak” rana Nissanov, morda so to pri tanovih modelih sedaj že porihtali), do lupljena črne plastike okrog menjalnika in na menjalni ročici, do pokanja robov vzglavnikov zadnje klopi in zadnjih dveh sedežev, čeprav niso bili veliko v uporabi, smo lepo ravnali, pazili.

Velik problem pri tem modelu je bila zadnja roleta prtljažnika – narejena tako, da če je odletel tisti mini zatič za v utor zataknit, si moral celo kaseto kupit ( 270 eur nova), se ni dalo samo tistega zatiča kot rezervni del kupit, ali zimprovizirat z delčkom plastike. Je pa tista roleta kar precej obremenilna za zapirat, rad poči tisti zatiček. Novejši model ima popolnoma spremenjeno zapiranje prtljažnega prostora.

Gume, dimenzija, ja je kar problem – mi smo zimske kupili kar tanarboljše, kar se je takrat dalo dobit v tisti dimenziji 215/60/R17, Bridgestone, cena je bila mislim da s popustom namesto 140 sur 105 sur za gumo, smo jih imeli kar 4 leta, brez problema, delali s tem avtom v povprečju le 20.000 km na leto ( je bil drugi avto v družini).

Varnost ok, vožnja udobna, za naše potrebe in pričakovanja kar OK. tudi prostora je bilo ogromno, zadaj sedela omot tudi najstnika, tudi 180 cm višine, pa v 3. vrsti tudi komot, brez težav, sta zadnja sedeža zelo komot, tudi višina za glavo je dovolj tudi za odraslega človeka.

Smo se pa ob menjavi odločili z drugo znamko, ne več Nissana.[/quote]

aha, s tem, da je bila cena novega vozila malo čez 25.000 eur ( takrat najboljši model letnika 2009) in ne cca 16.000 sur in za ta denar upravičeno pričakuješ tudi boljšo kvaliteto izdelave, vsak kokpita.

Ni imel pa ta model še originalne navigacije, imel je pa bluetooth povezavo (prostoročno telefoniranje), komande na volanu, tempomat, tudi že USB priključek, pa jasno deljena zadnja klop 2+1, nakazani sedeži v klopi, ni samo gola trda klop in pomični zadnji sedeži naprej in nazaj ( sprememba naklona), kar se je tudi izkazalo za zelo funkcionalno, pri višjih potnikih.

serija qasqai 2 in qasqai 3 ( torej dva izpopolnjena modela po tem modelu) to imajo, je pa bistveno manj prostora na zadnji klopi ( glavna višina), ker je spremenjen zadek in tudi v prtljažni prostor gre manj.

New Report

Close