Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nogavice iz "štartaj Slovenija" – res taka cena??

Nogavice iz "štartaj Slovenija" – res taka cena??

Vsak izdelek bi moral biti pred njegovim lansiranjem ustrezno pozicioniran. Se pravi moraš točno vedeti, komu je namenjen, tako po spolu, starosti kot tudi globini denarnice.

In potem se glede na pozicioniranje izdelka odločiš, kje in kako ga boš predstavil in prodajal, da boš dosegel ciljno skupino.

In če prodajaš nogavice za 10 €, potem jih ne prodajaš v Šparu. Ker ljudje ki kupujejo nogavice po 10 €, teh ne kupujejo v Šparu. Kar pomeni, da te svoje nogavice ponudiš trgovinam, kamor hodijo kupci, ki so pripravljeni odšteti 10 € za nogavice (Nama, Maxi, Emporium …). Kjer se prodajajo nogavice po podobnih cenah.

Točno tako – ampak s tem smo pa spet pri filtraciji ciljne skupine – torej manj potencialnih kupcev 🙂 v eni Sloveniji 🙂 na izjemno malem trgu 🙂 z malo potencialnih ciljanih kupcev, ki imajo denar, da si lahko privoščijo nogavice po 10 eur in več na dolgi rok 🙂

ne vem a vi ne razumete te akcije?

izdelki so predstavljeni vsako nedeljo na tv, vsak izdelek ima pol ure marketinga in polico v večji trgovski verigi, kjer se bo, ali ne bo izkazal.

podano je bilo prvo naročilo in nikjer ni garancije za drugo. če se bo izdelek dobro prodajal, bo morda še drugo, tretje itd.

ni cilj akcije da bodo vsi izdelki na koncu pristali v šparovi redni prodaji, pač pa je pomembna celotna zgodba. med drugim tudi to, da laičen človek vidi kako približno nek podjetnik dobi idejo, naredi izdelek, dela majhne količine, potem pride večje naročilo, izziv itd.

te izdelke bodo sčasoma lahko prodajali tudi v maxiju, nami itd. ampak akcija poteka na relaciji Ustvarjalnik-POPtv- Špar … sej ni tolk težko da povprečno inteligenten človek tega ne bi razumel, ne?

Spremljam oddajo in se mi zdijo izdelki predragi.
Zmotilo mi je pri Barba soli kako je gospod razlagal na dolgo in široko svojo zgodbo od rojstva svojih otrok in kako mora zdaj to družino preživet in da je vse odvisno od te soli. Mi jo pa moramo kupiti, da bo lahko vzdževal družino. Definitivno ne bom kupila te soli.
Prav tako tiste miniaturne potičke za 8 e za nekaj grižljajev. Ni šans.
Pa naravni deodoranti, sta razlagala, da sta imela čist opečene podpazduho, ko sta testirala te izdelke me je tud vse minilo..

Kakšno plehko razmišljanje!
Ceno oblikuje še marsikaj drugega kot pa to iz katerega materiala je izdelek narejen. Ne morejo se primerjati s kitajskimi izdelki, ki jih štancajo otroci za dolar ali dva na dan in ne gre za masovno produkcijo, ko naštancajo milijon nogavic dnevno.

noben te ne sili da kupi, imaš možnost izbire in izkoristi jo.
samo ozaveščen kupec pa je dober kupec, tisti ki skrbi zase, za druge in za planet, če razumeš.

če bi se ob vsakem izdelku, ki ga je moč kupit v trgovini, vrtel pol urni filmček kdo in kako je izdelek naredil … verjemi mi, 95{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} izdelkov ne bi nikdar končalo v tvoji košarici.

Če bi ti ljudje v oddaji vsaj znali kaj pametnega povedati, bi še razumel. AMpak tole je pa res poden.
Da ne omenim, da podobni izdelki že obstajajo, le da so v Sparu očitno zahtevali ful visoke marže in sedaj so izdelki popolnoma nekonkurenčni.

ne vem a vi ne razumete te akcije?

izdelki so predstavljeni vsako nedeljo na tv, vsak izdelek ima pol ure marketinga in polico v večji trgovski verigi, kjer se bo, ali ne bo izkazal.

podano je bilo prvo naročilo in nikjer ni garancije za drugo. če se bo izdelek dobro prodajal, bo morda še drugo, tretje itd.

ni cilj akcije da bodo vsi izdelki na koncu pristali v šparovi redni prodaji, pač pa je pomembna celotna zgodba. med drugim tudi to, da laičen človek vidi kako približno nek podjetnik dobi idejo, naredi izdelek, dela majhne količine, potem pride večje naročilo, izziv itd.

te izdelke bodo sčasoma lahko prodajali tudi v maxiju, nami itd. ampak akcija poteka na relaciji Ustvarjalnik-POPtv- Špar … sej ni tolk težko da povprečno inteligenten človek tega ne bi razumel, ne?[/quote]

Še kako dobro razumem, kako ta akcija poteka. Ampak zame je že v štartu zgrešena. Lahko bi jo speljali tudi drugače, da bi sodelujoči podjetniki imeli več od nje. S tem, ko bi iskali primerne prodajne kanale, bi gledalec dobil še en, zelo pomemben vidik poslovanja. Da je še kako pomembno, kje ponudiš svoje izdelke v prodajo. In, da niso vse trgovine za vse izdelke, ter da če ima trgovina veliko kupcev, še vedno ni nujno, da bodo ti posegali po tvojih izdelkih. Ker kot je že ena zgoraj napisala, več kot polovica izdelkov enostavno ni primerna za prodajo v Šparu.

Tisti, ki bo preko te akcije prodal največ izdelkov, bo njen zmagovalec in bo dobil svojo polico v Interspšaru (za 6 mesecev) ter storitve marketinške agencije za pol leta. Super, ampak polovica izdelkov nima šans za zmago, pa gre za precej bolj inovativne izdelke, kot so ostali, ki imajo boljše možnosti za prodajo v Šparu.

Da ne govorim o tem, da bo verjetno kakšen podjetnik tudi zelo razočaran, ko s svojimi izdelki ne bo dosegel želene prodaja, morda bo celo obupal. Kar bo napaka. Ker izdelkom samim nič ne manjka, tudi cene so kar ustrezne, samo na Šparove police pa žal ne sodijo.

Kupcev v omenjenih trgovinah Nama, Modiana zelo manjka in je ogromno frej lufta če hodiš kej dosti po teh trgovinah. Še tisti, ki mu 10.€ pa ni preveč gredo drugam, ker to če v Nami nekdo kupi ne pomeni da ta pa ima denar, ampak je to ponavadi stara mamca brez lastnega prevoza in vpogleda v cene drugje in navezana na tisto ubogo Namo..v glavnem molzejo stare mamce. Po hrano in podobne izdelke pa morajo vsi tudi mlada frajerija z dobrimi avti in dragimi počitniškimi destinacijami za sabo in predsabo.

…in verjamem da vas moti, če je slovenski izdelek naprodaj in dostopen vsem, ki se na neki frekventni lokaciji znajdejo. Jasno saj človeku ki dela nogavice, pprodaja sol ipd, lahko še uspe.

Zakaj pa mislite da dajejo na police vseh Šparov, Hoferjev, Lidlov tekstil in to začenši baby programom…zato da ga kupijo tam, na dosegu roke in se ne vozijo ponj ne vem kam..spotoma skupaj z margarino, hrenovkami in Arielom. Instantno. Če hočejo neki panogi npr. lekarnarjem uničiti dober del posla bodo dali del zdravil brez recepta v prodajo po takih trgovinah…ker pa lekarnarji le niso čisto brez vpliva jim pa to ne uspe.

Zelo zelo pomebno je kje nekdo izdelke prodaja in kakšni kupci hodijo kupovat izdelke pa naj bo to sol ali pa nogavice in tudi pomembno…saj vi lahko ponujate sol po zelo ugodnih cenah in zelo lepo zapakirano, pa slovensko…samo če pobirate kupce, ki so ravnokar nabavili že sol za leto naprej vam ne bo pomagalao nič, niti reklama.

Pa sploh vam ni treba kupiti nogavic če zanje nimate denarja,…jih bo lahko nekdo drug ki ga ima ali pa tak kupec, ki ga podjetnik ki jih dela ne moti toliko in mu ni antipatičen, zato pa so na frekventni lokaciji na policah.

Kupcev v omenjenih trgovinah Nama, Modiana zelo manjka in je ogromno frej lufta če hodiš kej dosti po teh trgovinah. Še tisti, ki mu 10.€ pa ni preveč gredo drugam, ker to če v Nami nekdo kupi ne pomeni da ta pa ima denar, ampak je to ponavadi stara mamca brez lastnega prevoza in vpogleda v cene drugje in navezana na tisto ubogo Namo..v glavnem molzejo stare mamce. Po hrano in podobne izdelke pa morajo vsi tudi mlada frajerija z dobrimi avti in dragimi počitniškimi destinacijami za sabo in predsabo.

…in verjamem da vas moti, če je slovenski izdelek naprodaj in dostopen vsem, ki se na neki frekventni lokaciji znajdejo. Jasno saj človeku ki dela nogavice, pprodaja sol ipd, lahko še uspe.

Zakaj pa mislite da dajejo na police vseh Šparov, Hoferjev, Lidlov tekstil in to začenši baby programom…zato da ga kupijo tam, na dosegu roke in se ne vozijo ponj ne vem kam..spotoma skupaj z margarino, hrenovkami in Arielom. Instantno. Če hočejo neki panogi npr. lekarnarjem uničiti dober del posla bodo dali del zdravil brez recepta v prodajo po takih trgovinah…ker pa lekarnarji le niso čisto brez vpliva jim pa to ne uspe.[/quote]

Tekstil v Hofru, Lidlu in Šparu je nižjega cenovnega razreda, ne višjega in to je ta razlika. Če kupuješ otroške bodije ali pa nogavicev multipaku po 2, 3 €, potem to kupiš v teh trgovinah mimogrede, ko kupuješ hrano in ostalo. Če pa kupuješ otroške bodije ali pa nogavice po 10 in več €, jih pa kupuješ v drugih trgovinah in ne v teh.

Ravno v tem je problem, ker butične izdelke ponujajo na isti način kot instant izdelke.

ne vem a vi ne razumete te akcije?

izdelki so predstavljeni vsako nedeljo na tv, vsak izdelek ima pol ure marketinga in polico v večji trgovski verigi, kjer se bo, ali ne bo izkazal.

podano je bilo prvo naročilo in nikjer ni garancije za drugo. če se bo izdelek dobro prodajal, bo morda še drugo, tretje itd.

ni cilj akcije da bodo vsi izdelki na koncu pristali v šparovi redni prodaji, pač pa je pomembna celotna zgodba. med drugim tudi to, da laičen človek vidi kako približno nek podjetnik dobi idejo, naredi izdelek, dela majhne količine, potem pride večje naročilo, izziv itd.

te izdelke bodo sčasoma lahko prodajali tudi v maxiju, nami itd. ampak akcija poteka na relaciji Ustvarjalnik-POPtv- Špar … sej ni tolk težko da povprečno inteligenten človek tega ne bi razumel, ne?[/quote]

Še kako dobro razumem, kako ta akcija poteka. Ampak zame je že v štartu zgrešena. Lahko bi jo speljali tudi drugače, da bi sodelujoči podjetniki imeli več od nje. S tem, ko bi iskali primerne prodajne kanale, bi gledalec dobil še en, zelo pomemben vidik poslovanja. Da je še kako pomembno, kje ponudiš svoje izdelke v prodajo. In, da niso vse trgovine za vse izdelke, ter da če ima trgovina veliko kupcev, še vedno ni nujno, da bodo ti posegali po tvojih izdelkih. Ker kot je že ena zgoraj napisala, več kot polovica izdelkov enostavno ni primerna za prodajo v Šparu.

Tisti, ki bo preko te akcije prodal največ izdelkov, bo njen zmagovalec in bo dobil svojo polico v Interspšaru (za 6 mesecev) ter storitve marketinške agencije za pol leta. Super, ampak polovica izdelkov nima šans za zmago, pa gre za precej bolj inovativne izdelke, kot so ostali, ki imajo boljše možnosti za prodajo v Šparu.

Da ne govorim o tem, da bo verjetno kakšen podjetnik tudi zelo razočaran, ko s svojimi izdelki ne bo dosegel želene prodaja, morda bo celo obupal. Kar bo napaka. Ker izdelkom samim nič ne manjka, tudi cene so kar ustrezne, samo na Šparove police pa žal ne sodijo.[/quote]

mislim da to, kar ti pišeš je dejansko problem povprečnega slovenca 🙂

ti bi to pa ono, pa to ni ok, pa morali bi tako …. ej, nobena zadeva ni pisana na kožo vsem, to ja veš?
in razlika je, če ti neka butična trgovina naroči 3 kose, neka trgovska veriga pa 1000, pa čeprav gre za živilsko trgovino, tvoj izdelek pa so nogavice.

ko bo ta trgovska veriga tebi plačala teh 1000 kosov in ko tretina države pozna tvoj izdelek, tvojo zgodbo … ko se bo krog dejansko zavrtel in boš začela služit … takrat si pa potem lahko zastaviš bolj konkreten plan kako naprej.

pred leti so bili pri nas na obisku neki rusi, totalno razočarani nad tem, da pri nas ni luksuznih trgovin, da oni ne morejo zapravit denarja pri nas, saj ni trgovin, ki bi imele res luksuzne izdelke in za tak domač izdelek (vsaj nekaj od teh iz oddaje) bi definitivno nek bogat turist v trgovinici ob svojem hotelu bil pripravljan plačat ceno faktor deset in še več, verjemi!

sem ravno iz Budimpešte … na njihovi najbolj turistični ulici, ki je še v tem letnem času nabito polna turistov stoji trgovina – špecerija, nekaj metrov stran pa največja trgovina s spomniki. Ista pikantna omaka … v obični trgovini 1/4 cene kot v trgovini s spominki. Kje misliš da turisti to omakco kupijo? v navadni špeceriji skor noben.
razumeš kaj želim povedat?

pa ne gre zgolj za turiste, tudi vedno več je slovencev, ki dejansko vedo, kaj želijo kupit.

Spet to jamranje o majhnem slovenskem trgu. Kakšen majhen trg? Mar ni Slovenija del prostega 500 milijonskega trga? Saj nismo več v socializmu, kjer bi bil lokalni trg zaprt navzven. Mar ni Spar mednarodna firma? Če je Slovenija majhen trg, potem je tudi Munchen.

S tem da kupec ki kupi nogavice za 2 eura potem te nosi in ne išče več teh za 10 evrov. Odležejo mu kolikor mu pač odležejo..saj ima pa večkrat nove. In prav to je keč..ker se vse daje na police Šparov in Hoferjev in Lidlov…tisti, ki ga nek velik sistem ne vzame vmes je pa zelo gotov in na tanko piska. Sak prodali bi tudi tiste za 10€, samo vzamejo jih ne Hoferji, Lidli..pa tudi Špar je še nekaj let nazaj pognal vse domače proizvajalce, ki niso zmogli dumpinga ven iz polic-pa glih na tekstilu, pa ne samo Špar.

Tale štartaj Slovenije je fejst podprta zadeva! In en navaden lolek, ki kvačka npr. kapice za dojenčke pa ni čist njihov človek, dobi samo- marš ven!
Tako da ni štarta za vse, to pa je napaka!


ti povem iz prve roke, da je preko teh avstrijskih firm – špar, obi, bauhaus … samo še en korak na evropski trg in tega se na srečo zaveda vedno več firm.

Še kako dobro razumem, kako ta akcija poteka. Ampak zame je že v štartu zgrešena. Lahko bi jo speljali tudi drugače, da bi sodelujoči podjetniki imeli več od nje. S tem, ko bi iskali primerne prodajne kanale, bi gledalec dobil še en, zelo pomemben vidik poslovanja. Da je še kako pomembno, kje ponudiš svoje izdelke v prodajo. In, da niso vse trgovine za vse izdelke, ter da če ima trgovina veliko kupcev, še vedno ni nujno, da bodo ti posegali po tvojih izdelkih. Ker kot je že ena zgoraj napisala, več kot polovica izdelkov enostavno ni primerna za prodajo v Šparu.

Tisti, ki bo preko te akcije prodal največ izdelkov, bo njen zmagovalec in bo dobil svojo polico v Interspšaru (za 6 mesecev) ter storitve marketinške agencije za pol leta. Super, ampak polovica izdelkov nima šans za zmago, pa gre za precej bolj inovativne izdelke, kot so ostali, ki imajo boljše možnosti za prodajo v Šparu.

Da ne govorim o tem, da bo verjetno kakšen podjetnik tudi zelo razočaran, ko s svojimi izdelki ne bo dosegel želene prodaja, morda bo celo obupal. Kar bo napaka. Ker izdelkom samim nič ne manjka, tudi cene so kar ustrezne, samo na Šparove police pa žal ne sodijo.[/quote]

mislim da to, kar ti pišeš je dejansko problem povprečnega slovenca 🙂

ti bi to pa ono, pa to ni ok, pa morali bi tako …. ej, nobena zadeva ni pisana na kožo vsem, to ja veš?
in razlika je, če ti neka butična trgovina naroči 3 kose, neka trgovska veriga pa 1000, pa čeprav gre za živilsko trgovino, tvoj izdelek pa so nogavice.

ko bo ta trgovska veriga tebi plačala teh 1000 kosov in ko tretina države pozna tvoj izdelek, tvojo zgodbo … ko se bo krog dejansko zavrtel in boš začela služit … takrat si pa potem lahko zastaviš bolj konkreten plan kako naprej.

pred leti so bili pri nas na obisku neki rusi, totalno razočarani nad tem, da pri nas ni luksuznih trgovin, da oni ne morejo zapravit denarja pri nas, saj ni trgovin, ki bi imele res luksuzne izdelke in za tak domač izdelek (vsaj nekaj od teh iz oddaje) bi definitivno nek bogat turist v trgovinici ob svojem hotelu bil pripravljan plačat ceno faktor deset in še več, verjemi!

sem ravno iz Budimpešte … na njihovi najbolj turistični ulici, ki je še v tem letnem času nabito polna turistov stoji trgovina – špecerija, nekaj metrov stran pa največja trgovina s spomniki. Ista pikantna omaka … v obični trgovini 1/4 cene kot v trgovini s spominki. Kje misliš da turisti to omakco kupijo? v navadni špeceriji skor noben.
razumeš kaj želim povedat?

pa ne gre zgolj za turiste, tudi vedno več je slovencev, ki dejansko vedo, kaj želijo kupit.[/quote]

Pa saj točno o tem govorim. Da ni vsaka zadeva pisana na kožo vsem, zato pa je treba še kako dobro razmisliti, komu pa je pisana na kožo, kdo je tvoj kupec. In zato je še kako pomembno, kje (in po koliko) se dotični izdelek prodaja.

Primer z nogavicami.Trgovina ti naroči 1000 kosov in se prodajo, super. Zavrti se kolesje, naročila naraščajo, zgodba o uspehu, vsi zadovoljni.

Kaj pa če se ne prodajo, ker so predrage, ker ljudje v takih trgovinah nogavic po taki ceni ne kupujejo? To je treba prvo preveriti, ne pa na vrat na nos vriskat, ker si dobil naročilo za 1000 kosov.

Ki jih, mimogrede, ne boš dobil plačanih, če se ne bodo v določenem času prodale, ampak ti jih bodo vrnili. In boš brez denarja z goro nogavic, ki jih boš potem primoran prodati po nižji ceni ali pa raztalati naokoli. (ne pišem konkretno o tej akciji, ampak na splošno) In vsemu temu bi se lahko izognil, če bi že v štartu te nogavice ponudil ustrezni trgovini.

Se sploh ni za bat da se to v Šparu ne bi prodalo, sploh s tako reklamo. Se pa res ne bi v kakšni Modiani ali pa še bolj zakotni trgovini…in vi nekateri bi prav to hoteli. Dejmo tako robo nekam v kot, da se ja ne bo prodalo.

vi s predlogi: ponudimo stvar pravi trgovini..pojma nimate in imate v buticah kontra marketing, za lepimi besedami skrivate namene zatolčt podjetnika, ki nek artikel prodaja…ja vi bi prodajo lažje kontrolirali in nadzirali in ves čas gledali kdo je stvar kupil…najbrž v Šparu pa ne morete jih je preveč in preveč gneče in to vas moti.
Madona štumfi so štumfi in če je v Šparu dnevno 500 ljudi, v drugem štuku Name pa 20 in še tisti iščejo srajce pol ne morete rečt da hočte podjetniku, ki dela štumfa dobro!!
Pol komaj čakate da ga zagrebejo s 20 prodanimi pari in rečejo …tole pa ne gre izvolite nazaj. Potem podpirate štart up samo zaradi lepšega in da rečete: Poglejte nas trudili smo se!…ja kako s figo v žepu!-predobro poznam ta tip razmišljnja,,,kao mi smo nekaj boljšega pa hočemo da bi tudi vi bili nekaj boljšega v resnici pa samo čakate pokop…ma dejte afne prazne!
Pejte lapat o nekem luksuzu nekam kjer je prebivalstva bistveno več, ne pa da vseh skupaj ni za eno velemesto nekje zunaj, kjer bi morda pa teorija veljala!
Luksuz…pa da te srat! Ja kdo mater!! pa štumfi za deset evrov so vam preveč, vi bi pa luksuzne trgovine!

mislim da to, kar ti pišeš je dejansko problem povprečnega slovenca 🙂

ti bi to pa ono, pa to ni ok, pa morali bi tako …. ej, nobena zadeva ni pisana na kožo vsem, to ja veš?
in razlika je, če ti neka butična trgovina naroči 3 kose, neka trgovska veriga pa 1000, pa čeprav gre za živilsko trgovino, tvoj izdelek pa so nogavice.

ko bo ta trgovska veriga tebi plačala teh 1000 kosov in ko tretina države pozna tvoj izdelek, tvojo zgodbo … ko se bo krog dejansko zavrtel in boš začela služit … takrat si pa potem lahko zastaviš bolj konkreten plan kako naprej.

pred leti so bili pri nas na obisku neki rusi, totalno razočarani nad tem, da pri nas ni luksuznih trgovin, da oni ne morejo zapravit denarja pri nas, saj ni trgovin, ki bi imele res luksuzne izdelke in za tak domač izdelek (vsaj nekaj od teh iz oddaje) bi definitivno nek bogat turist v trgovinici ob svojem hotelu bil pripravljan plačat ceno faktor deset in še več, verjemi!

sem ravno iz Budimpešte … na njihovi najbolj turistični ulici, ki je še v tem letnem času nabito polna turistov stoji trgovina – špecerija, nekaj metrov stran pa največja trgovina s spomniki. Ista pikantna omaka … v obični trgovini 1/4 cene kot v trgovini s spominki. Kje misliš da turisti to omakco kupijo? v navadni špeceriji skor noben.
razumeš kaj želim povedat?

pa ne gre zgolj za turiste, tudi vedno več je slovencev, ki dejansko vedo, kaj želijo kupit.[/quote]

Pa saj točno o tem govorim. Da ni vsaka zadeva pisana na kožo vsem, zato pa je treba še kako dobro razmisliti, komu pa je pisana na kožo, kdo je tvoj kupec. In zato je še kako pomembno, kje (in po koliko) se dotični izdelek prodaja.

Primer z nogavicami.Trgovina ti naroči 1000 kosov in se prodajo, super. Zavrti se kolesje, naročila naraščajo, zgodba o uspehu, vsi zadovoljni.

Kaj pa če se ne prodajo, ker so predrage, ker ljudje v takih trgovinah nogavic po taki ceni ne kupujejo? To je treba prvo preveriti, ne pa na vrat na nos vriskat, ker si dobil naročilo za 1000 kosov.

Ki jih, mimogrede, ne boš dobil plačanih, če se ne bodo v določenem času prodale, ampak ti jih bodo vrnili. In boš brez denarja z goro nogavic, ki jih boš potem primoran prodati po nižji ceni ali pa raztalati naokoli. (ne pišem konkretno o tej akciji, ampak na splošno) In vsemu temu bi se lahko izognil, če bi že v štartu te nogavice ponudil ustrezni trgovini.[/quote]

da se v šparovi verigi ne bi prodalo 1000 nogavic po 10€?
sej ne govorimo o nogavicah za 30 € no …. mal več zajupanja v slovenski narod pa vseeno lahko imate 🙂

Koliko ljudi pa ima čas brskat za nekimi luksuznimi-domačimi štumfi po nobel prodajalnah. 90{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} tistih, ki je zmožno jih kupit, tudi slučajno ne!
Niti pod razno nimam časa it v Modiano ali pa Namo po sol, ipd. stvari, še če bi bile napol znižane.
Kakšne upokojenke kvečjemu, pa še te le če niso med varčnimi.

Mislim, da so to Nogavice Bučan
Naslov: Britof 240, 4000 Kranj
Telefon: (04) 234 38 40
Imajo tudi prodajo preko spleta, čeprav spletna stran trenutno ne dela.[/quote]

Spletna stran dela in sem šla zdaj pogledat te nogavice. Kje si ti našla 5 parov za 10 evrov? Sicer če smo pošteni, zdaj so 1,99 evra za par ampak so z 25{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} popustom, torej niso vedno po tej ceni. Pa večinoma so z nizkim stopalom, nekaj malega se dohbi tudi z visokim

Razvajane slovenske glave so se v zadnjih 20 letih navadile na poceni robo Made in China istočasno tem glavam ni jasno in se čudijo zakaj so določena delovna mesta izginila. Kdo bi lahko konkuriral masovni kitajski produkciji za pest riža na dan pred 20-30 leti? Že nekaj časa je kitajska produkcija predraga oz. premajhni profiti…ja zgodba se ponavlja, ker tudi požrešnost pri profitih ni izginila, se ponavlja in se tudi bo ponavljala. Najprej en začne potem ostali samo sledijo… Trgovcem, preprodajalcem je vseeno, ker je tudi potrošnikom vseeno, važno da je poceni.
Vi bi radi imeli na voljo nova delovna mesta v Sloveniji in istočasno primerjate cene proizvodov made in P.R.C. istočasno bi radi imeli pošteno plačilo za delo in ne pest riža na dan. Če niste pripravljeni plačati več potem se ne pritožujte nad cenami in še naprej kupujte made in P.R.C. ampak ne se čudit zakaj se potem tukaj dogaja samo prodaja, preprodaja in nobene produkcije. Denar bi moral skozi potrošnjo najprej krožiti znotraj države, od produkcije do potrošnika, presežki bi se izvažali, večja ko je produkcija, cena na kos počasi začne padat, ko se to doseže potem je lahko tudi slovenski proizvod cenejši. Ker pa glavam ni jasna ekonomija pišejo neumnosti. Tam kjer jim ustreza je neoliberalizem in globalizem super, ko pa hočejo pošteno plačilo za svoje delo jim vrednotenje in primerjava s kitajsko proizvodnjo dela težave. Začnite proizvajat za pošteno plačilo pa boste videli kako to gre.

Razlike v proizvodnih cenah se ureja preko davkov, carin, akciz in ostalih dajatev s katerimi politika ščiti domačo proizvodnjo. Prelaganje odgovornosti za to zaščito s politike na končnega potrošnika je perverzno. Potrošnik sam ne more spremeniti trgovinskih sporazumov, temveč po svoji vesti kupuje izdelki ki so njemu osebno najboljši (najnižja cena, razmerje cena/kvaliteta, najvišja kvaliteta itd.).

Kakšni izdelki se v splošnem kupujejo na trgu je odvisno predvsem od življenjskega standarda, ki omogoča nakup izdelkov z visoko dodano vrednostjo ali pa tudi ne. Življenjski standard je spet odvisen od dejanj politike. Torej bi lahko rekli, da Slovenija ne štarta izključno zaradi politike in potrošnik, ki mora kupovati poceni za to ni sam kriv, temveč so za to kriva dejanja politike, ki vodijo v slab standard. Zdaj se pa cmerite, novodobni podjetniki.

tudi če bi se Made in Slovenia štunfi prodajali po petdeset evrov, bi slovenski tlačan, ki bi jih proizvajal, še vedno prejemal 600 evrov minimalca na mesec. Privatniki z ekstra profiti bi pa kupovali zlate sekret školjke iz uvoza. Brez veze. Naj nam kar kitajčki še naprej štancajo poceni robo, mi se bomo pa za majhen denar socialnih nakazil raje doma po kavčih valjali. Če delo ni cenjeno, se ga je treba izogibat.

Kupcev v omenjenih trgovinah Nama, Modiana zelo manjka in je ogromno frej lufta če hodiš kej dosti po teh trgovinah. Še tisti, ki mu 10.€ pa ni preveč gredo drugam, ker to če v Nami nekdo kupi ne pomeni da ta pa ima denar, ampak je to ponavadi stara mamca brez lastnega prevoza in vpogleda v cene drugje in navezana na tisto ubogo Namo..v glavnem molzejo stare mamce. Po hrano in podobne izdelke pa morajo vsi tudi mlada frajerija z dobrimi avti in dragimi počitniškimi destinacijami za sabo in predsabo.

…in verjamem da vas moti, če je slovenski izdelek naprodaj in dostopen vsem, ki se na neki frekventni lokaciji znajdejo. Jasno saj človeku ki dela nogavice, pprodaja sol ipd, lahko še uspe.

Zakaj pa mislite da dajejo na police vseh Šparov, Hoferjev, Lidlov tekstil in to začenši baby programom…zato da ga kupijo tam, na dosegu roke in se ne vozijo ponj ne vem kam..spotoma skupaj z margarino, hrenovkami in Arielom. Instantno. Če hočejo neki panogi npr. lekarnarjem uničiti dober del posla bodo dali del zdravil brez recepta v prodajo po takih trgovinah…ker pa lekarnarji le niso čisto brez vpliva jim pa to ne uspe.[/quote]

Oprosti, ampak je tudi cena primerna klienteli, ki se v teh trgovinah giblje. Spar je v prvi vrsti trgovina za hrano. Ja, se najde tudi kaj drugega, ampak človek kupi samo, če je poceni. Zakaj bi sicer nek izdelek kupil v Sparu, če greš lahko v specializirano prodajalno? Ker je poceni! In samo zato. Drag, butični izdelek v Sparu nima ciljnih kupcev, razen tiste, ki kupijo iz firbca ali pa se jim je podjetnik zasmilil. Dražji je izdelek, manj bo imel kupcev. Ajde, 2 evra za pivo še spraviš skupaj.
Medtem ko so kupci v Nami vsi potencialni kupci, ker so vstopili tja vedoč, kam gredo, in so verjetno pripravljeni dat 10 evrov za izdelek višje kakovosti. Razumeš razliko, zakaj je Spar popolnoma neprimeren kraj za prodajo visokokakovostnih butičnih izdelkov, razen če gre za ceno do 5 evrov? Če so nogavice za 10 evrov Nami nekaj povsem običajnega, bo v Sparu vsak rekel – 10 evrov? A ste nori? Spar pač ni pojem kvalitete, sori, zato si podjetnik s prodajo tam sam jamo koplje. Ko potrošnik enkrat dobi asociacijo PREDRAGO, je konec.

New Report

Close