Normiran s.p
Je bilo pa kar lustno narejeno, za tiste case… Malo nostalgije, ko sem se ravno spomnil na moje “mojstrovine”. :-))))
[attachment=0]2020-02-05_12h54_02.png[/attachment]
Ker FURS se zdalec ni servis drzavljanov, ki bi zagotavljal pogoje za optimalno obdavcevanje podjetnikov, temvec predvsem serviz za izgubo casa in denarja, ki ni v stanju v doglednem casu ponuditi enoznacnih resitev konkretne situacije. Zato je nekaj stotakov “vec” davka na leto vec kot upravicen strosek, ko clovek pomisli na peripetije, ki bi ga cakale v odnosih z njimi. Strnjeno: zaradi udobja.
Ker FURS se zdalec ni servis drzavljanov, ki bi zagotavljal pogoje za optimalno obdavcevanje podjetnikov, temvec predvsem serviz za izgubo casa in denarja, ki ni v stanju v doglednem casu ponuditi enoznacnih resitev konkretne situacije. Zato je nekaj stotakov “vec” davka na leto vec kot upravicen strosek, ko clovek pomisli na peripetije, ki bi ga cakale v odnosih z njimi. Strnjeno: zaradi udobja.
[/quote]
IMHO, za podatke dostavljene FURS do zadnje pike odgovarja podjetnik, ne računovodja, ki je podatke pripravil. Če je kaj narobe, nahebe podjetnik, ki potem lahko uveljavlja odškodnisko odgovornost računovodje. Ki morda ni zavarovan za kaj takega. Pa veliko sreče na naših prislovično učinkovitih in ekspeditivnih sodiščih.
Imam predlogo kar v wordu. Vzameš račun, ki ti ga je recimo izdalo neko podjetje, obrtnik, itd … za svoje storitve. So zelo različni, a ne? Na netu pogledaš, kateri so nujni podatki na računu, narediš predlogo in potem samo dopolniš z imenom plačnika, datumi, zaporedno št. in zneskom.
Imaš pa tudi možnost izdaje el. računa prek svoje spletne banke (DH ima to opcijo), vendar za to zaračuna, tako da se jaz zaenkrat nisem odločila za to.
Nekateri smo pa Microsoft Certified Trainerji za Excel. In smo svoj cas imeli celoevidence za enostavno knjigovodstvo v Excelu. Verjel ali ne, celo obracun plac. Pred desetletjem. In lahko ti zagotovim, da izdelava kolikor toliko spodobnih evidenc v Excelu vzame mnogo vec, kot 180 evrov na leto.
2020-02-05_12h26_10.png
2020-02-05_12h25_18.png
2020-02-05_12h24_46.png
2020-02-05_12h24_04.png
[/quote]
O kakšni evidenci govoriš? Povprečni normirani s.p. si mora vpisovati samo zneske na računih, da mu jih sešteje in na koncu vpiše v obračun. Ti nisi povprečen, zato si človek s tvojimi nasveti ne more čisto nič pomagat. Bistvo normiranega s.p.-ja je, da se poslovanje poenostavi. Tvoje pač ni poenostavljeno.
Racun brez DDV za S.P. In se za D.O.O. v Excelu (razlika je samo v nogi).
Ce izvzamemo, da imam zaposleno osebo, kaj tocno v mojem poslovanju ni poenostavljeno? Glede evidenc pa je na spletu mnogo tega. Npr. tukaj. Sicer pa se je moja omemba evidenc nanasala na pripombo o tem, da nekateri znajo uporabljati Excel. Zgoraj je odebeljeno naznaceno, da je to bilo narejeno ze pred desetletjem (mislim da 2007). V Excelu je mogoce voditi prakticno vse poslovanje (ne glede, ali gre za normiranca ali ne). Vendar ponavljam: narediti in vzdrzevati evidenco izdanih racunov v Excelu, predlogo za izdan racun, register osnovnih sredstev (bog ne daj DDV-ja in knjige prejetih racunov) je precej vec dela, kakor 180 evrov na leto. Poleg tega ne vem, kako je zdaj s tem zakonsko, a kolikor se spomnim, je potrebno znati (v primeru uporabe Excela) tudi vdelati onemogocanje popravkov preteklih vnosov, kar za laicnega uporabnika sploh ni macji kaselj.
Ce izvzamemo, da imam zaposleno osebo, kaj tocno v mojem poslovanju ni poenostavljeno? Glede evidenc pa je na spletu mnogo tega. Npr. tukaj. Sicer pa se je moja omemba evidenc nanasala na pripombo o tem, da nekateri znajo uporabljati Excel. Zgoraj je odebeljeno naznaceno, da je to bilo narejeno ze pred desetletjem (mislim da 2007). V Excelu je mogoce voditi prakticno vse poslovanje (ne glede, ali gre za normiranca ali ne). Vendar ponavljam: narediti in vzdrzevati evidenco izdanih racunov v Excelu, predlogo za izdan racun, register osnovnih sredstev (bog ne daj DDV-ja in knjige prejetih racunov) je precej vec dela, kakor 180 evrov na leto. Poleg tega ne vem, kako je zdaj s tem zakonsko, a kolikor se spomnim, je potrebno znati (v primeru uporabe Excela) tudi vdelati onemogocanje popravkov preteklih vnosov, kar za laicnega uporabnika sploh ni macji kaselj.
[/quote]
Moje poslovanje: Izdaja treh računov na mesec, plačilo prispevkov in davka, vpis zneskov računov v najpreprostejšo excell tabelico + v letni obrazec, v katerega vpišem ta končni znesek + plačane prispevke. To je poenostavljeno. V tem je poanta normirancev.
Ce izvzamemo, da imam zaposleno osebo, kaj tocno v mojem poslovanju ni poenostavljeno? Glede evidenc pa je na spletu mnogo tega. Npr. tukaj. Sicer pa se je moja omemba evidenc nanasala na pripombo o tem, da nekateri znajo uporabljati Excel. Zgoraj je odebeljeno naznaceno, da je to bilo narejeno ze pred desetletjem (mislim da 2007). V Excelu je mogoce voditi prakticno vse poslovanje (ne glede, ali gre za normiranca ali ne). Vendar ponavljam: narediti in vzdrzevati evidenco izdanih racunov v Excelu, predlogo za izdan racun, register osnovnih sredstev (bog ne daj DDV-ja in knjige prejetih racunov) je precej vec dela, kakor 180 evrov na leto. Poleg tega ne vem, kako je zdaj s tem zakonsko, a kolikor se spomnim, je potrebno znati (v primeru uporabe Excela) tudi vdelati onemogocanje popravkov preteklih vnosov, kar za laicnega uporabnika sploh ni macji kaselj.
[/quote]
Ti si v bistvu delaš dvojno delo. Kaj imajo osnovna sredstva in potni stroški z normiranci? Očitno si ves čas v nizkem štartu, da greš nazaj na vodenje knjig.
Ti si v bistvu delaš dvojno delo. Kaj imajo osnovna sredstva in potni stroški z normiranci? Očitno si ves čas v nizkem štartu, da greš nazaj na vodenje knjig.
[/quote]
Kaj imajo osnovna sredstva z normiranci? Glej
7. clen, ce meni ne verjames. Kaj imajo potni stroški z normiranci? Nickaj veliko, ce nimas zaposlenega, ki bi mu bilo treba cisto zares povrniti stroske s tem v zvezi. In se tole. Dobro si oglej se 5. alinejo 5. clena, kjer eno izmed navodil pravi (citiram): ne smejo biti omogočeni nedovoljeni vpisi ali naknadna spreminjanja posameznih vpisov
V določenih primerih se oddajajo in sicer v prvih dveh letih, ko uveljavljaš olajšavo, in pa če je kaka sprememba, če imaš bolniško, … Ne zavajaj. Meni je ena računovodkinja rekla, da zakaj oddajam, da ni treba. In še dobro, da je nisem poslušala, ker mi ne bi šteli olajšave.
[/quote]
Ko sem nazadnje odprla obrazec, si moral olajšavo samo obkljukati in vnesti procent olajšave. Ne vem, kaj ti oddajaš.
Za bolniško pa dejansko ne vem, ker je nisem nikoli rabila.
Moje poslovanje: Izdaja treh računov na mesec, plačilo prispevkov in davka, vpis zneskov računov v najpreprostejšo excell tabelico + v letni obrazec, v katerega vpišem ta končni znesek + plačane prispevke. To je poenostavljeno. V tem je poanta normirancev.
[/quote]
– Izdaja treh računov na mesec: pomeni izdelavo treh copy/paste dokumentov in manjsi popravki le-teh.
– plačilo prispevkov in davka: izpolnjevanje vnosnih obrazcev na spletni banki oz. kopiranje in popravki predhodnih
– vpis zneskov računov v najpreprostejšo excell tabelico: ne zadosca zakonskim dolocbam
– v letni obrazec, v katerega vpišem ta končni znesek + plačane prispevke
Kaj naredim jaz?
– vnesem/kopiram racune v aplikaciji (podobno kot ti)
– izberem obdobje in kliknem izdelaj placilne naloge in jih “posljem na banko”
– KIR (in vse ostalo) se mi generira samodejno iz vnosov
– kliknem: “poslji v eDavke” in dobim vse predizpolnjeno
– Izdaja treh računov na mesec: pomeni izdelavo treh copy/paste dokumentov in manjsi popravki le-teh.
– plačilo prispevkov in davka: izpolnjevanje vnosnih obrazcev na spletni banki oz. kopiranje in popravki predhodnih
– vpis zneskov računov v najpreprostejšo excell tabelico: ne zadosca zakonskim dolocbam
– v letni obrazec, v katerega vpišem ta končni znesek + plačane prispevke
Kaj naredim jaz?
– vnesem/kopiram racune v aplikaciji (podobno kot ti)
– izberem obdobje in kliknem izdelaj placilne naloge in jih “posljem na banko”
– KIR (in vse ostalo) se mi generira samodejno iz vnosov
– kliknem: “poslji v eDavke” in dobim vse predizpolnjeno
[/quote]
Obrazec na edavkih je predizpolnjen in ga ne spreminjaš nič. Enako velja za akontacijo dohodnine.
Oblika računov mora biti taka, da ni možno naknadno spreminjanje, evidenca knjigovodskih listin je pa tudi zelo svobodna po svoji obliki: lahko samo sprintaš izdani račun (seveda z vsemi obveznimi podatki) in ga vtakneš v mapo. Če jo vodiš samo računalniško, mora biti onemogočeno naknadno dodajanje in spreminjanje, kar lahko dokažeš – pazi zdaj – s tiskano obliko
– Izdaja treh računov na mesec: pomeni izdelavo treh copy/paste dokumentov in manjsi popravki le-teh.
– plačilo prispevkov in davka: izpolnjevanje vnosnih obrazcev na spletni banki oz. kopiranje in popravki predhodnih
– vpis zneskov računov v najpreprostejšo excell tabelico: ne zadosca zakonskim dolocbam
– v letni obrazec, v katerega vpišem ta končni znesek + plačane prispevke
Kaj naredim jaz?
– vnesem/kopiram racune v aplikaciji (podobno kot ti)
– izberem obdobje in kliknem izdelaj placilne naloge in jih “posljem na banko”
– KIR (in vse ostalo) se mi generira samodejno iz vnosov
– kliknem: “poslji v eDavke” in dobim vse predizpolnjeno
[/quote]
Saj razumem. Za delo, ki se meri v minutkah, plačaš 15 evrov mesečno.
Saj razumem. Za delo, ki se meri v minutkah, plačaš 15 evrov mesečno.
[/quote]
Normalno. 15 evrov je pri moji urni postavki 10 minut in 35 sekund. Glede na tip poslovanja, ki ga imam, je trebapripraviti:
– izdane racune
– dve placilni listi => obracun in placilo davkov in prispevkov
– dvoje potnih nalogov => obracun in placilo
– REK obrazec
– prejete racune (sicer ni mogoce izracunati DDV)
– obracun DDV
– na racun tega, da storitve tudi izvazam v tujino se rekapitulacijsko porocilo za DDV
Naredis vse to za 15 evrov namesto mene (aplikacije)?
Zadeva je trotlziher – na netu se najdejo podrobna navodila, kako izpolnjevati – tudi za najbolj trde. Vstopaš s SIGEN certifikatom. Kot za banko. Menda pa po novem naj ne bi bil več potreben. Nisem še raziskovala. Vse, kar rabite, imate zapisano na nešteto straneh. Pa tudi na davčni pomagajo, če se zatakne.
[/quote]
Jaz vstopam in delam na edavkih brez digitalnega potrdila, niti registrirati se ni treba. Vneseš davčno in geslo in to je to.
Normalno. 15 evrov je pri moji urni postavki 10 minut in 35 sekund. Glede na tip poslovanja, ki ga imam, je trebapripraviti:
– izdane racune
– dve placilni listi => obracun in placilo davkov in prispevkov
– dvoje potnih nalogov => obracun in placilo
– REK obrazec
– prejete racune (sicer ni mogoce izracunati DDV)
– obracun DDV
– na racun tega, da storitve tudi izvazam v tujino se rekapitulacijsko porocilo za DDV
Naredis vse to za 15 evrov namesto mene (aplikacije)?
[/quote]
Pa kdo si ti meni? Že v celi temi imaš same neumestne, ki z vprašanjem avtorja nimajo nič.
Normalno. 15 evrov je pri moji urni postavki 10 minut in 35 sekund. Glede na tip poslovanja, ki ga imam, je trebapripraviti:
– izdane racune
– dve placilni listi => obracun in placilo davkov in prispevkov
– dvoje potnih nalogov => obracun in placilo
– REK obrazec
– prejete racune (sicer ni mogoce izracunati DDV)
– obracun DDV
– na racun tega, da storitve tudi izvazam v tujino se rekapitulacijsko porocilo za DDV
Naredis vse to za 15 evrov namesto mene (aplikacije)?
[/quote]
OP je espe, ki dela sam, nima zaposlenih, in računovodkinja mu je svetovala, naj gre na normirane stroške, da mu bo lahko zaračunala storitev za še manj dela kot doslej. Mi mu pa svetujemo, naj ji ne plačuje 80 evrov za nič cela nič dela na mesec. Mimogrede, OP, si razmišljal, da bi recimo pol tega zneska raje nakazoval kakemu otroku kot žepnino? Bo več haska kot od računovodkinje.
Prav tako popolnoma nič ne pridobi s to tvojo aplikacijo.