Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Nov ali rabljen avto (nižji rang)

Nov ali rabljen avto (nižji rang)

Kupiti nameravam avto. Nagibam se k nakupu rabljenega. Ampak včasih pa razmišljam, da bi pa vseeno raje novega, da imaš garancijo.

Kaj je bolj smotrno:
nov avto ali 5, 6, max 7 let star avto?

Zanima me nakup avta kot je recimo Polo, Škoda Fabia, Ibiza, Hyundai i20…
Cena novih cca. 13.000, rabljeni cca 4-5000.

Prednost novega:
garancija (nekateri tudi 5 let)
pa veš, da avto ni karamboliran ali kaj takega.
od začetka ni potreben tehnični na vsako leto, če se ne motim?

Prednost rabljenega:
cena

Namen pa je avto vozit do recimo starosti 13-15 let. Pač odvisno kako bi deloval.

Moj predlog – rabljenega, sploh če je bencinar. Tiste firme, ki imajo najdaljšo garancijo – kot npr. Hyundai, Kia, ipd.
Potem vtakneš nekaj prihranjenega denarja – recimo 500 – 1000 Eur – v podroben servis in menjavo dvomljivih delov pri bližnjem (dobrem) mehaniku, pa je dober za leta in leta.

Če se ne spoznaš, prej povprašaš za dobrega lokalnega mehanika, greš do njega in se dogovoriš, da gre s tabo pogledat izbrani avto in ti svetuje. Daš tistih 50 Eur + pivo – pa imaš dober nakup.

Kar se avtov tiče, žal nimam pojma. Dobra ideja z mehanikom, amapk daleč, ampak res daleč naokrog nikogar ne poznam.
Aja, nabavit pa nameravam v avtohiši,ne bi privat. Vem, da je to dražje, ampak se mi zdi vseeno bolj ziher.

Domnevam, da se dizlerja ne spalača več kupovati? V mislih imam, da marsikje niso več dovoljeni. Oz. ali so prepovedani samo starejši dizli? Recimo Nemčija, tja se nameravam tudi kaj voziti.
Avstrija mislim, da še nima omejitev za dizlerje?
Ker rabljeni dizlerji so mogoče ravno zaradi tega, da so ponekod nezaželjeni, verjetno cenejši?

Kaj ti bo dober lokalni mehanik danes. Če avta ne priklopiš na tester veš ravno toliko kot krava v hlevu, kaj je lahko z avtom narobe.
Svetujem nakup rabljenega od kakšne avtohiše, najprej malo preveri, ker nekateri so obup. Tam zahtevaj servis pred izdajo avtomobila in garancijo vsaj za eno leto.

Kar se ti če dizlov imaš danes že E6 motorje, ki so dovoljeni povsod, samo glej, da avto ne potrebuje adbluja, ker je še dodatni strošek. Klasicnega dizla, še posebej, ko omenjaš poti v nemčijo, avstrijo – dolge fure, tu se ti bo poplačalo pri porabi.

Kupi rabljenega, da se ti bodo smejali potem, ko boš povedal, da si imel denar za novega:)Smeeh

Čisto vsak mehanik – tudi tisti pod kozolcem – mora imeti računalnik in tester. V resnici več testerjev.

Povej mi, kdo se kupuje avto v teh negotovih casih? Samo donkey.

Glede dizlov, pa ni največji problem to. Ker te omejitve veljajo bolj za res stare motorje, pa še to samo v centrih mest.
Problem so servisi in možna (ne)pravilna uporaba; pri dizlu lahko dokaj enostavno uničiš turbino in še kar nekaj drugih elementov, ki pa potem stanejo… in stanejo… in še stanejo.

Vedno kupimo rabljenega, starega 2-3 leta z malo km in slovenskim poreklom, ima se garancijo, plus garancijo daje avtohisa, tako da dobimo za nekaj manj denarja prakticno nov avto.
Ne bis dala 5-6k zanj, bos pa recimo kakih 8-10, kar je kake 3-5k manj kot nov in se kar pozna.

Potem bi enako veljalo, da samo donkeyi razmišljajo, da so vsi brez denarja, če smatrate za krizo.

Kaj pa vem, ampak, če nedko prodaja 2, 3 leta star avto se mi zbudijo sumi. Zakaj bi nekdo prodajal skoraj nov avto? Zakaj se hoče tako hitro znebiti skoraj novega avta?
Zato raje takega okrog 5 let starega.

Izkušnje imam drugače z dizlom, pozitivne. Avto omenjenega ranga. Kakih 12 let brez posebnih težav, potem pa tu pa tam kaj in potem vse več.

Še en glas za rabljeno, sploh ker gledaš po takih modelih, ki niso ravno nadzanimivi za prodajalce in je zelo lahko najti takega z malo km. Celo barvo lahko izbiraš.
Ampak bencinarja. Pri teh avtih je razlika pri porabi bencinar – dizel tako majhna, da če delaš 20.000 km na leto, si na koncu zaradi nižje nakupne cene tam tam.
Kar pogumno. Izogibaj se majhnim preprodajalcem oziroma firmam.

Moj oče je vedno menjaval avte na dve leti, ker si je to lahko privoščil in je delal veliko km. Enostavno ni prenesel, da bi avto na števcu imel več kot 100.000 km.
Razlogov je pa nešteto, zakaj menjati avto. Postane ti premajhen zaradi povečanja družine, dobiš službo tako daleč, da se odločiš raje za dizla, umre ti starš in njegovega avta ne moreš prodati, dokler ni dedne razprave, zato prodaš svojega, ne ustreza ti barva, ne ustreza ti velikost, partner/ka ga noče voziti, rabiš večji prtljažnik, otrok, ki je ravno naredil izpit, ga noče voziti, kupuješ stanovanje in rabiš gotovino, dobiš službo dve minuti od doma in je v družini dovolj en avto …

Domnevam, da tisti, ki menjajo avte na dve, tri leta, ne kupujejo avtov nižjega ranga?
Jaz, ko vidim, da nekdo prodaja skoraj nov avto, najprej pomislim, da je z avtom nekaj narobe.
Poznam tudi jaz take, ki menjajo avte kot gate, ker imajo pač polno rit denarja, ampak gre za avte višjega ranga.

Vidis, meni se pa ravno ti 5-6 let stari zdi, da jih prodajajo, ker so se zaceli kvarit. Ali pa so nabili km in prodajajo, dokler se lahko.
Mi smo kupili leto dni nazaj majcken avto za mladega voznika, zdaj ugotavljamo, da je le premajhen, verjetno bomo menjali drugo leto, ko bo pri nas kako leto in pol do dve.
Drugace vozimo avto 4-6 let, odvisno kako starega smo kupili in kaksen je, potem menjamo.


Počakaj drugo leto, ko bo kriza začela kazat zobe. Ljudje prodajajo marsikaj, ko ne gre drugače.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

To, koliko lastnikov je imel avto se vidi, a ne?
Namreč kupit hočem od prvega lastnika, ne od drugega, tretjega.
Kako je pa z garancijami za rabljene avtomobile? Dajo avto hiše kaj garancije za take avte nižjega ranga pa stare 5-7 let?


Počakaj drugo leto, ko bo kriza začela kazat zobe. Ljudje prodajajo marsikaj, ko ne gre drugače.
[/quote]

Sem gledala en model oktobra, okoli 7k, gledam danes, 6-6.5k!


Počakaj drugo leto, ko bo kriza začela kazat zobe. Ljudje prodajajo marsikaj, ko ne gre drugače.
[/quote]

MIsliš, da naj počakam še 14 dni :)? To sigurno :).
Drugače nameravam nekje v aprilu, maju nabavit. Tako, da imam še čas za brskati.
Bom pa prvič kupila svoj avto pa nimam pojma o teh zadevah.
Pa avto je zame prevozno sredstvo in nič kaj drugega.

Tester ti ne pove, da so izrabljeni homokinetični zglobi, končniki, zavorne ploščice, diski vzmetenje in amortizerji… in če je bil avto zaleten pa slabo popravljen. Tester ti lahko pove le za napake na tistih delih, ki so pod kontrolo računalnika – pri današnjih VAG avtih npr. avromatsi menjalnik, osvetlitve, parkirni senzorji elektrnika za spuščanje/dviganje šip, ABS…
Dober mehanik, bo tester vzel s seboj, ker za preverko loga napak ne rabiš “ta velikega testerja”. 😉

Glede dizlov, pa ni največji problem to. Ker te omejitve veljajo bolj za res stare motorje, pa še to samo v centrih mest.
Problem so servisi in možna (ne)pravilna uporaba; pri dizlu lahko dokaj enostavno uničiš turbino in še kar nekaj drugih elementov, ki pa potem stanejo… in stanejo… in še stanejo.
[/quote]

Turbino lahko uničiš tudi pri bencinarju, če ga mrzlega poganjaš do konca.
Nenazadnje pa je tudi turbina potrošni del, pri nekaterih avtih je življenjska doba turbine le 150k km, pri nekatrih več.

MIsliš, da naj počakam še 14 dni :)? To sigurno :).
Drugače nameravam nekje v aprilu, maju nabavit. Tako, da imam še čas za brskati.
Bom pa prvič kupila svoj avto pa nimam pojma o teh zadevah.
Pa avto je zame prevozno sredstvo in nič kaj drugega.
[/quote]
Precej je od sreče odvisno. Težko je biti pameten.

Politicians should be replaced like diapers, often for the same reason Mark Twain

Turbino lahko uničiš tudi pri bencinarju, če ga mrzlega poganjaš do konca.
Nenazadnje pa je tudi turbina potrošni del, pri nekaterih avtih je življenjska doba turbine le 150k km, pri nekatrih več.
[/quote]

Še posebej pri teh novih, kao varčnih avtih s 1000 kubičnim motorjem in turbinami. Naviti ko sto mater. Če hočeš da kam gre, ga moraš gonit ko osla.

Avti so bili zdaj poceni za kupit.
Avtohiše so dajale ogromne popuste.
Absolutno se splača kupit rabljen avto. Ravno v dveh, treh letih ogromno izgubi na vrednosti.
Pri nižjem rangu računaj, da se začnejo v starosti 8 let kvariti in da je takrat treba v avto kar nekaj naložiti.

Če se avti začnejo pri cca 8 letih kvariti, potem ni ravno pametno kupiti rabljen star cca 5-7 let?

New Report

Close