Nov avto – kaj izbrati?
Kupujem nov avtomobil v vrednosti prb do 17.000 eur (prb 5.000 pologa in ostalo lizing).
Vozim se prb. 100 km na dan, torej prb 30.000 na leto, večji del po avtocesti. Vozim umirjeno prb 130 km/h. Rada bi, da normalno pospeši pri prehitevanju na npr Vrhniškem odseku ac.
Trenutno si ogledujem: Renault Megane, Kia Ceed ter nova Škoda Scala (vsi prb 110-115 KM).
Zanima me, koliko so redni servisi omenjenih znamk, kako je z zanesljivostjo. Ali so dizli res dražji pri servisih, ko se kaj pokvari? Je za take razdalje dizel res “nujen” ali bi prišel v poštev tudi bencinar 1.0 kar se tiče stroškov zavarovanja, servisov, vzdrževanja?
Kako je s financiranjem teh znamk preko lizinga, ve kdo za kakšno trenutno akcijo (npr brezobrestno financiranje itd)? Ali se ponavadi izplača zrihtati zavarovanje in kasko kar v avtohiši pri nakupu ali je bolj ugodno to urejati posebaj (prvič bi kupila nov avto in prvič imela kasko).
Dobrodošli tudi predlogi drugih znamk/modelov.
Hvala!
Od 2001 vozim pretežno nove Hyundai-je. Prikupili so se mi z dostopno ceno in vzdrževanjem, ki je bilo ceneje, kot vsi dosedanji. Oprema praviloma v smislu več kot drugi za manj denarja. Trudijo se iti nasproti stranki, za razliko izkušenj z nekaterimi drugimi znamkami. Ko so se nekateri hvalili z nizko porabo svojih znamk, je bila moja za kak odsotek višja ampak je potem prišla na dan afera z prirejenimi izpusti in popravki na avtih so pokazali podobne porabe. KIA je podobna od združitve z njimi, saj imajo isto tehniko, ne poznam pa odnosa do strank, vem pa da so cenovno nekoliko nižji pri nabavi, pa dražji pri servisiranju. Hyundai ima garancijo brez kakih drobnih tiskov 5 let brez omejitev, Kia pa 7 let z omejitvami (150.000 km, pa še nekaj drugih stvari ne zajema več po poteku določenih obdobij), tega nima nobena druga znamka.
Ko sem potegnil pod črto vzdrževanje za znamke VW, Renault, Citroën, Opel, Fiat, Škoda, Land rover, Mercedes za katera sem moral to urejati (govorim samo za tista, ki so bila nova) sem se vedno nasmejan vračal s servisa za Hyundai. Res pa je da so bila nekatera vozila zelo namenska in Hyundai pri nas takrat še bil na trgu. Me je pa presenetilo ob prodaji in menjavi lani, ko so klicali in spraševali za mojega samo zaradi znamke, dva sta npr. hotela stran od VW, eden od Toyote, enega pa je zanimalo samo to če sem zadovoljen in bo naslednji spet Hyundai (seveda je). Avto je šel v prodajo v 8-dneh od objave oglasa, kupec je pa iskal prav Hyundai, ker je imel odlične izkušnje z njim družini.
Glede motorjev pri Kia Ceed ali Hyundai i30 (ista tehnika) sta dizla dovolj močna za take potrebe kot opisuješ, seveda je večji boljši ampak dražji, bencinar 100 KM sem imel, se pelje, ampak za šport pa ni najboljši, 120 KM sem preizkusil in je tako, saj gre – ampak na obratih, takrat ne more biti varčen, najmočnejši 140 KM je pa tisto pravo, vleče takoj in se do (pre)visokih hitrosti lahko drži tudi nekaterih prestižnih. Poraba na AC zna zaradi nižjih obratov zmernejša od 120 KM motorje. Je pa Kia verjetno bolj všečna mlajšim ali tistim, ki imajo radi dinamičen izgled. Hundai ima tudi financiranje, je pa za gotovino cenejši ob nakupu. Predlagam če je možnost, spraskati nekaj za polog, ostalo pa bančni kredit, je boljša računica kot financiranje preko znamke (velja tudi za druge).
Izbira avta je po mojih izkušnjah največkrat čustvena in ne upošteva takih dejstev, kot jih navajam, tako da je to samo predlog. Priznavam pa, da sem se kvalitetno vozil tudi z drugimi znamkami, in da so mi všeč nekatere od njihovih lastnostih. Ampak kvaliteta, kvantiteta, cena in prijaznost vzdrževanja znamke so pri meni prevagale za odločitev.
Če vsak dan prevoziš 100 km, se dizel najverjetneje še vedno splača, saj je poraba (realno) še vedno manjšpa. Tudi servisi verjetno niso veliko držaji, če sploh, saj je tehnika vbrizga goriva in turbin podobna tisti na dizlih oziroma praktično enaka. Če se pa kaj plkkvari,l je pa v vsakem primeru drago, a če kupiš novi avto, bo to v začetku gotovo pokrila garancija.
Za moje pojme ni dileme, tako kot ti je že napisal eden sogovornik. Korejc je zakon, je to, kar so bili v 90.letih japonski avtomobili: tankaš in voziš. In nimaš nobenih težav. Nenazadnje odkrivajo to tudi številne statistike vključno z nemškimi, kot so tiste v Autobildu, ki šteje med najpomembnejše avtomobilske revije svetovnega formata. Meni osebno je sicer zaradi dizajna bolj všečna Kia – deluje bolj mladostno kot bolj klasičen hyundai – sploh, če gre za primerjavo I30 in ceed. Glede motorja bi pa jaz na tvojem mestu vendarle vzel dizla, na dolgi rok bo ceneje kot z bencinarjem. Pri leasingu si pa zadevo enostavno preračunaj – razlike med posameznimi avtohišami pa niso tako velike, kot se morda zdi. Marsikaj je odvisno tudi od trenutnih akcij.
No, tole je vse bolj in bolj hvalnica Korejcem :-). Saj so dobri, ampak na svetu je še kaj drugega, denimo Škoda, Renault, Peugeot, Citroen, Volkswagen, ki tudi ni več tako zelo drag itd. Načeloma vsi delujejo v redu in vse se tudi kvarijo, zato bi se jaz bolj oziral na to, kar mi je všeč in v katerem avtombilu se dobro počutim. Kaj pomaga Mercedes, če pa mi ni všeč ;-).
Res je zadeva obarvana precej korejsko. Ampak ko malce pomislim in se ozrem naokoli pa res ugotovim, da nima s korejcem nobeden izmed mojih znancev težav. Jih imajo pa precej lastniki nemcev, kar gre lahko delno morda res pripisati temu, da imajo avte z druge roke iz uvoza in prevrtenimi kilometri. Tega je precej manj pri korejcih ali pa tega sploh ni. Načeloma so to res trpežni avtomobili.
https://avto.finance.si/8935882
Zanesljivost avtov vse boljša; katere znamke pa se najmanj kvarijo?
Najprej bi želel, da razčistimo nekaj stvari glede financiranja.
Financiranj brez obresti ni. Ne obstajajo. To je marketing, ki je lahko dober in je dejansko najboljša varianta za financiranje vozila, ampak brez obresti ni nič. Vse “ugodnosti”, kot npr. vzdrževanje, jamstvo, zavarovanje itd. so samo prikazane kot brezplačne, v principu pa je to vse vkalkulirano v ceni vozila oz. v obrokih. Vse plačate, ker je pa to skrito, se sliši mamljivo. Zato je recimo avto, ki ga vzamemo pri škodi na 1% na mesec in je vreden 20.000€ v osnovi brezobrestno financiranje, ker je končna cena, ki jo bomo plačali cena vozila z obrestmi. Prednost je ta, da imamo fiksno obrestno mero in si lahko danes izračunamo koliko bomo plačali v 6 letih. Dobimo torej uradno ceno vozila. Druga prednost je zmanjšanje mesečnih obrokov, 200€ mesečno. Skratka, to vse piše v opisu financiranja.
Če kupujemo popolnoma isti avto na drugo financiranje, pa ta avto stane recimo 18.000€. Razlika je prilagodljiv obrok in višji mesečni stroški brez odkupa na koncu.
Pri PSA koncernu imate npr. klasični lizing z jamstvom in klasični lizing z jamstvom, vzdrževanjem in kaskom gratis.
Mislite, da vam zares to podarijo? Vse to je všteto v obrokih. Če ne bi imeli nič od naštetega vključenega, bi obrok znašal recimo 200€, z vsemi ugodnostmi pa znese obrok 260€ na mesec.
Zato se vsi začnite zavedati, da brezplačnih financiranj, jamstev, servisov, zavarovanj in ne vem česa še zraven NI! Vse plačate, tako ali drugače.
In da ne bo pomote, to ne pomeni, da so ta financiranja slaba. So dobra, ker za kupca pomeni, da ima ugodnosti, ki jih sicer ne bi imel.
Od vsega je najbolj smiseln nakup na gotovino, če jo seveda imamo. Definitivno najbolj ugodna pot.
Zdaj pa lahko preidemo na avto 😉
Dizel se redkokomu sploh splača. Bencinski motorji imajo v povprečju od 0,5-1l razlike v porabi, razlika v ceni novega vozila je v povprečju od 1500-2000€. Zato je res smiselno preračunati, kdaj se nam dizel splača. V glavnem se splača podjetjem, fizičnim osebam nad 40.000km/leto ali več. Takih pa je malo.
Trenutno imam starejši letnik toyote yaris z dizlom v kljunu, trenutno na števcu cca. 600.000km in novejši letnik škode na bencin, cca 50.000km. Razlike v porabi praktično ni. Je res da avto pri 600.000km nima več realnih vrednosti porabe kot pri 100.000, ampak več kot za liter se ne pozna. Bulletproof ali kako se reče tem motorjem 🙂
Sem v dvomih, da bo škoda kdaj videla tako številko, ampak ok, to bo pokazal čas.
Stroškovno sta oba avta tam tam, bi bila pa cena novih občutno drugačna.
Iskreno se mi dizel ne bi splačal v nobenem pogledu, ker servise ne glede na tovarniške zahteve delam na 15.000km. Na tem ne šparam in ne drgnem motorja na staro olje. Zato oba delata kot prvi dan.
Kar zadeva korejske avtomobile…niso več, kar so bili. Katerikoli mehanik iz hyundaia ali kie vam to potrdi. Včasih ni bilo korejca, ki bi spustil kapljo olja, danes puščajo pri 30.000km. So mnogo bolj všečni od starih, ampak kvaliteta ni več ista. Razvoj je v evropi, zato mora izgledat po evropskih standardih, kvaliteta pa je žal začela pešat. Sploh pri dvosklopčnih avtomatikih so težave take, da te zaboli. Načeloma so avtomobili v garanciji…ok, se popravi. Ampak bolečina pa ostane.
Jaz ostajam pristaš honde in toyote, ker z njimi nisem imel nikoli problemov. Manjše že, ampak nikoli v povezavi z motorjem. Mogoče so malenkost dražji, ampak za razliko od kakšnih renaultov bojo delali 🙂
Tole z zanesljivostjo je hecna reč V vseh znamkah obstajajo taki in drugačni. Jaz vozim opla corso letnika 2006 in nisem imel nikakršnih težav razen rednih servisov in iztrošenih kompoonent, kar jae pač treba povsod menjavat. Sem pa slišal še nekaj zgodb o dobrih izkušnjah, prav tako pa horor zgodbe, odvisno od avta pač. Verjetno je tako tudi z drugimi, panaj biodo japonci, korejci, rusi ali italjani ali newmci.
Tole je pa postala dobra tema. Se pridružujem tistim, ki pravijo, da se vsi avti kvarijo. Res se. marsikateri tudi na račun nepravilne uporabe, ne pa vedno le slabega dizajna določene komponente. Prav tako bi se strinjal s tistimi, ki pravijo, da so korejci naredili glede kakovosti verjetno največje korake v zadnjem desetletju. To jim nenazadnje priznavajo tudi v številnih člankih v nemških avtomobilskih revijah. Verjetno je s tem povezano tudi dejstvo (ponovno pišem o tem, kar sem prebral v nemškem avtomobilskem tisku, da že nekaj let drži ceed boljše ceno kot golf. kar se zdi neverjetno. Je pa to verjetno res najbolj povezano z njihovo 7-letno garancijo, kjer so stroški bolj predvidljivi, kar je nenazadnje želja večine lastnikov avtomobilov, ki gledajo na avto racionalno. Sicer pa pojdi na testne vonje in se nato tudi s pomočjo občutka med vožnjo odloči za nov avto.
Ne pretiravat. Res je povsod malo loterije, vendar ne moremo kar tako zrelativizirat vsega. Če se gleda povprečje (glede zanesljivosti) so Japonci in Korejci na vrhu, sledijo Nemci, na repu so Francozi in Italijani. O angleških avtih, ki jih šraufajo Pakistanci škoda zgubljat besed.
Po mojih izkušnjah z garancijo za KIO lahko samo rečem naj si jo vtaknejo nekam. Ko prodajajo jih je poln gobec garancije, ko je treba popravt nočejo nič slišat. In drugi tudi menda niso nič kaj boljši…