nov avto-kateri?
Zivjo!
Ne, ni važna nacionalnost. Pri ostalih (ki jih je pač manj) mi je všeč Renaut-Espace, pa smo kar malo prekratki, pa še tako velikega avta ne rabimo. Citroena, peugeota in mazde mož ne mara, sama sem imela pred leti težave s fiatom – torej odpade.
Zdaj imam nissan primero staro pet let, pa smo se naveličali menjavat žarnice vsak mesec. Ima avtomatsko klimo in kar se mene tiče, je to glavna zahteva, poleg prtljažnika seveda. Na ostalo se niti ne razumem.
Kaj pa je narobe z novim audi A3? Tudi jaz se odločam za nakup avtomobila, sicer ciljam na starega, ampak me zanima, v primeru da se vseeno odločim za kak kredit, ali se izplača vzeti novega? Kateri letnih je tvoj audi? Ali je diesel ali bencinc? Če boš imel čas mi napiši kaj več, vsak nasvet mi bo dobrodošel, saj sem čisto odločena da je audi A3 to kar želim od avta.
Hvala.
Sanja, dobro sem pregledal Tourana in je resda dosti drag avto, ampak ne dobiva vse sorte nagrad po svetu kar tako za najboljsi mini MPV-Multi Purpose Vehicle oz. Vecnamensko vozilo.
Narejen je (notri in zunaj) res kvalitetno in tudi zelo varcen (od cca. 6 pa do cca. 8 l/100km) in varen avto (5 zvezdic na EURO NCAP testu, 6 airbagov, ABS, ESP, ASR, EDS…).
Ce bi ze, vzemite highline opremo, ker doplacate cca. 30.000 SIT in dobite 2 consko avtomatsko klimo (tudi zadaj sedeci si lahko nastimajo). Serijsko pa so meglenke, ogromno predalov, tempomat, CD predvajalnik z 8 zvocniki itd. itd. itd.
Serijske opreme je res veliko.
Kar pa je tudi zelo pomembno je neverjetno prakticen (osnovno cca. 700 litrov prtljaznika, ob podrtih zadnjih sedezih pa kar cca. 2000 litrov).
Če bi kupoval avto za 5, 6 milijonov ne bi nikoli kupil nič drugega kot evropski avto. Kakšni Japonci neki… Ti motorji sploh nimajo navora velikega četudi imajo dovolj konjskih moči. Pa da o kvaliteti kakšne Avensis ne omenjam, problemi z elektroniko se kar pojavljajo, prijatelj dela na servisu, pa pravi največ reklamacij ravno na Avensisu, največ zaradi klime. Nekakovostni materiali v notranjosti…
Treba je res razmislit temeljito pred nakupom, še posebej ko gre za tako veliko denarja.
Seveda se takšne napake lahko pojavijo tudi pri VW ali audiju samo vseeno je za zaupati bolj evropejcem.
LP, archer
Najprej staro: Imam letnik ’97, 143.000 prevoženih, mašina 1.8T s 150KM, športna oprema (usnje). Čez mojega nimam pripomb. Olja ne žre in ga samo za ohranjanje mašine ne menjam samo ob rednih servisih. Tudi bencina ne pretirano veiko – v povprečju 8-9 litrov. Imel sem sicer tri probleme: crknil je klima kompresor, zaribala zadnja ključavnica in brisalci (slednje se pač zgodi). Vsega skupaj dodatnih stroškov 200K SIT. Pa saj avto ni nov 🙂
Nov audi A3 (1.9TDI, 105KM) – dobil sem ga brez olja, brez viteksa, zanič stikalo na haubi. Saj bi človek rekel se zgodi; ampak me s svojimi storitvami in stikalom niso prepričali 🙂 Je pa čisto spodobna mašinca za tak avto.
Je pa A3 luškan avtoček in sploh ne tako majhen. Tudi oblika je nekako večna. Če razmišljaš o bencinarju predlagam 1.8T; ker tisti “T” veliko pomeni tako pri užitku v vožnji, kot pri ohranjanju mašine. Lahko ga pelješ kot dizla saj doseže najvišji navor že pri 1.850 vrtljajih in se potem zelo enostavno odvri do 6.000, kar pomeni da čutiš pospeške vse do 180 km/h (tovarniško do 218, realno pa še mal čez 🙂
Če te še kaj zanima pa vprašaj…
Lp,
Andrej
O ja… pred postavitvijo takega vprašanja je dobro vedeti, da lahko v slovenjini kupiš praktično kakršen-koli avtomobil. Če dobro pogledaš se vasakih proda nekaj, nekaterih morada zaradi rekalme ali navade pač nekaj več. To vprašanje bo videlo milijon kupcev, vendar vsak ima svoje mnenje, tako kot nekateri navijajo za japonce drugi za nemce in tretji za američane. Dboro je če se opredeliš kateri avtomobili so ti všeč, potem pa ti bodo že svetovali kaj bi bilo bolj pametno. Načeloma pa novi avtomobili niso brez napak, vprašanje je le koliko ti jih bo trgovec/serviser priznal in odpravil. Če ravno nimaš kakega sorodstvenega na kakem servisu ti bo pri evropejcih trda predla, za razliko japoncev po mojih izkušnjah večino, če že ne vseh napak brez večjih pregovarjanj odpravijo. Zato kupi znamko za katero se ve da servisi upoštevajo reklamacije, so že slišali za pojem garancija, in po izteku grancijskega roka za normalen denar serisirajo tvoj stroj.
Avtomobilov ki se ne kvarijo načeloma ni (tudi novi), četudi bo to kak serviser opljuval.
Sanja! Dobro si »zaposlila« občinstvo na tem forumu. Krog tvojih kandidatov se je sedaj zožil. In če bo obveljala »tvoja« boš vozila Japonca. Kaj izbrati v »tvojem« cenovnem razredu, z dobro – avtomatsko klimo in velikim prtljažnikom?
Velik prtljažnik naj bi imel vsaj okrog 1,5 »kubika« prostora ob le dveh »prostih« sedežih. Takšne prtljažnike ti zagotavljata dve skupini vozil; karavani srednjega razreda in limuzinski kombiji.
V srednjem razredu so kandidati; HONDA ACCORD TOURER, MAZDA 6 SPORT COMBI, NISSAN PRIMERA WAGON in TOYOTA AVENSIS WAGON. Od japoncev sem spada še SUBARU LEGACY WAGON, ki pa presega tvoje cenovne okvire.
Limzinski kombiji so; MAZDA PREMACY, NISSAN ALMERA TINO in TOYOTA COROLLA VERSO.
Prednost prve skupine je večji osnovni prtljažni prostor (do višine stekel, brez podrtih sedežev), tudi dolžinskih centimetrov prtljažnega prostora je več. Vsi imajo možnost delitve po tretjinah (1/3, 2/3).Pri HONDI in MAZDI velja omeniti sistem zlaganja zadnje klopi. Ko pomakneš naslon sedeža v »sedeči« položaj, se skupaj z njim dvigne še sedalni del.
Prednost druge skupine je krajša zunanjost, ob približno enaki (lahko tudi večji) prostornosti znotraj. Več je »višinskih« centimetrov. Sedenje v njih je višje, kar pomeni, da imaš lepši pregled nad dogajanjem v prometu. Zadnjo »sedežno garnituro« tudi poljubno prilagajaš (dodajaš-odvzemaš) odvisno od izvedbe. Npr.pri MAZDI je možna odstranitev sedežev, pri TOYOTI jih zvrneš in dobiš ravno površino. TOYOTA ima tudi možnost (odvisno od motorja oz opreme) 7 sedežev.
O željah glede motorjev nisi nič napisala; na voljo imaš bencinske in dizelske motorje. Prednost prvih (posebno HONDE) je zmožnost vrtenja v visoka območja vrtljajev (kdor pač v tem uživa), vse ostale prednosti so na strani dizlov. Tak motor lažje premaguje obremenjenost, klance in vse druge zahteve voznika. Obenem je veliko bolj skromen pri porabi. Odločitev je seveda tvoja.
Dobro klimo (avtomatsko – pri nekaterih tudi dvopodročno) dobiš v vseh omenjenih kandidatih.
Meni je od omenjenih »najbližja« TOYOTA COROLLA VERSO, z dizelskim motorjem in SOL opremo. V njej imaš vso opremo, veliko prostora, 7 sedežev, cena pa okrog 5,5 milijona tolarjev. Po ogledu in kratki testni vožnji me je navdušila. Dogovoril sem za testno vožnjo preko vikenda. Izvedel jo bom v enem naslednjih vikendov. Takrat malo več o vtisih.
Toyota Corolla Verso mi je všeč. Imam pa malo pomislekov zaradi zadnjih sedežev. Sedela sem v Senicu, pa se mi ni zdelo preveč udobno. Sedeži se mi zdijo zelo ozki (kljub temu, da je moja kon. št. 36). Čez pet let bo starejši sine star trinajst let. Se bo sploh še stlačil v sedež? Najbrž pretiravam.
Všeč mi je pri tem “malih” enoprostorcih, da vidim ven. Sem pač bolj majhne sorte in mi nekaj dodatnih cm v višino prav pride. Ampak kaj, ko mož ni tako zelo navdušen. Sicer pa, glede na to, da ima on do službe le kakšen km, bo najbrž zdržal z mojo micro brez klime. Bova kar zamenjala.
Glede na to, da ste mi večinoma odgovarjali samo fantje, mi lahko odgovorite še na eno vprašanje? Če imate partnerko in imate v “družini” dva avtomobila, kateri vozi boljšega in večjega in kako ste se dogovorili?
Tvoji pomisleki glede velikosti sedežev oz ali se bo tvoj starejši sine po petih letih lahko »stlačil« v sedež so lahko tudi upravičeni. Zase najbolje sama veš, kako se na tistih sedežih počutiš.Glede sineta pa je najlažje pomisleke ovreči ali potrditi s tem, da na sedež posediš 13 letnika. Verjetno obstaja kakšen v bližnji »žlahti« oz pri prijateljih.
Malce za šalo – testni voznik, ki je testiral TOYOTO COROLLO VERSO je o zadnjem paru sedežev oz o tem komu je namenjen nekako takole zapisal: » … je za mularijo do metra in pol, ko pa zrasejo prek metra in pol pa tako ali tako uidejo od hiše …«
Kdo bo vozil »ta boljšega«? Meni je pri »ta starem« problem le kakšna huda vročina, predvsem v mestu oz ko stojiš (semafor, cestna dela …), na odprti cesti pa se da potrpet. Kilometri, ure vožnje … s »ta starim« na kratko povedano uživam. Je počasnejši. Manjša hitrost pa pomeni, da lahko malce več »pozornosti« posvetiš dogajanju okrog sebe (lepa Slovenija, lepe Slovenke …). Tako se mi glede odločanja ni bilo nikoli težko »podrediti oblasti«.
Sicer pa SANJA! Pri vaši družini si, glede na to kako odločno si zapisala »… bova kar zamenjala …« očitno ti »generalni direktor«. Možu je torej »usojena« MICRA.
LP, Škorpjon.
Odgovarjam ti še sama. Imava dva avtomobila, približno enako velika. Novejšega, ki je star nekaj mesecev, vozim sama, pač zato, ker je dizel in ker dnevno naredim več kilometrov kot mož (ne upoštevam njegovih službenih kilometrov s službenim avtom), saj vozim otroka in psa v varstvo, zato mi je varnost na prvem mestu. Veš, to okoli kupovanja novega avtomobila, je precej naporna zadeva. Po vseh prebranih testih, osebnih favoritih, ocenah zadovoljstva kupcev in zanesljivosti, Euro NCAP testih, pregledih cenikov in s tem povezanih finančnih zmožnostih, se tvoj krog kandidatov verjetno precej zmanjša, morda je kandidat samo še eden. Če pa ni, pa se zapelji z vsakim posebej, pa boš videla. Ljudje smo različni, nekateri so športni po duši in jim noben ovinek ni dovolj zavit (kot naprimer mojemu bratu),drugi smo bolj umirjene sorte in nam je pomembno udobje, občutek varnosti in zanesljivosti. In takšne avtomobile si tudi kupujemo!
In če se je mož še upiral, da bi šla “samo pogledat” Avensisa, ker da je predrag in sploh ne pride v poštev, je bil potem prvi, ki se je za njega takoj ogrel, še posebej po testni vožnji. Drži, da obstajajo boljši dizli, (tukaj mislim predvsem novega Hondinega) in tudi avtomobili, ki so bolj prilepljeni na cesto, vendar je to avtomobil s solidno porabo, udobjem, odlično oceno glede varnosti in dovolj velikim prtljažnim prostorom, da ti počasi, a vztrajno zleze pod kožo. Pa obilo neproblematični kilometrov vama želim!
Kupi si enega AX- a, diezla 1.4 kake 95 letnik.
– porabi 3-4 litre na 100 km
– dobri pospeški
– če boš rabla pa prtljažnik si pa lahko še eno prikolico kupiš za kake 100 čukov
– pa še dodatnih kake 10 varnostnih blazin si kupiš in klimo posebej
Mislim da je to to. Aja pa še prišparaš kake 4 miljončke.
Da best a je tko?
Lep pozdrav!
Sanja, najbrž si že kupila avto, lahko pa bi sporočila, kaj si izbrala. Mislim, da so japonci krasni avtomobili, sem pa slišal, da je precej težav z dobavo rezervnih delov, saj traja tudi po mesec, da pridejo z japonske. Si mogoče razmislila, da bi vzela SAAB 9-3. Mislim, da je to krasen avto, varen, varčen, moderen, udoben, prav aristokratski..
cashman
HIM. To je zelo zanimiva izjava: “… HONDA boljša do MERCEDES-ov, BMW-jev …”
Ob predstavitvi novega oz prvega dizla tovarne HONDA, lani v Frankfurtu so novinarska vprašanja na predstavnike HONDE »letela« v smislu
»Tehnični podatki in karakteristike vašega motorja so zelo podobni BMW-ju. Ali ne gre mogoče za preprosto kopiranje?« In predstavniki HONDE s kar precej zadrege »…ja, veste, BMW nam je bil pri izdelavi vzor …« ali pa »… ja, malce pa smo pa le pokukali k BMW-ju…«.
Sicer pa po tvojih izkušnjah; v čem je HONDA boljša od MERCEDES-ov BMW-jev?
LP, Škorpjon