Najdi forum

Splash Forum Politični čvek Nov ultimat EU aka Kako se bomo vozili?

Nov ultimat EU aka Kako se bomo vozili?

http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3110826&show_media=60071159

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

evo, sedaj bi prišla prav odredpa še iz prejšnjih časov in sicer par – nepar:)))

Ne bo držalo. Ker takšna uredba bi zmanjšala promet za 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}, mogoče še manj, če upoštevamo goljufe. Oni pa hočejo zmanjšati promet za 80{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}. Vsaj tako pravijo. EU gotovo ni postavila v ultimat tako visoke številke, ampak se samo naši želijo dodatno izkazati.

Jaz sicer sem za omejevanje vstopa v mesto, ampak če pa v mestu živiš, pa ni logično, da moraš plačati, da bi lahko bil doma. Jaz potrebujem preprustnico, da imam lahko avto v garazi. Ni logike.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Taksa bo samo ob vstopu v mesto in je tistim, ki v mestu samo garažirajo ne bo treba plačevati.

In če se bom od doma peljala do Šmarne gore, potem pa se hotela vrniti nazaj domov, bom morala plačati, če hočem domov?

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Zakaj pa ne? Če bom plačal jaz, ker moram grem iz Tacna v Ljubljano na šiht, plačaj še ti, ker hodiš dihat naš sveži zrak.

Sicer pa, ker bo Janković zrihtal boljše avtobusne povezave, se jih bom jaz pač posluževal. Vsak dan. Pa se jih daj še ti, saj ti ni treba vsak dan na Šmarno goro, jaz na šiht žal moram. Da mi ni treba biti vam v breme,

To je bil samo primer. Ponosno povem, da sem bila na Šmarni gori zadnjikrat leta 1996. Kar pa se tiče svežega zraka … Vemo, zakaj ljubljanski zrak ni svež. Ker vsi rinejo v Ljubljano. In da, večkrat sem dobila pege, ko sem na forumu brala o nas bednih Ljubljančanih, ki ostanemo v v smogu in plinih, ko se oni popoldne vrnejo v svojo vasico s čudovitim zrakom. Točno to je napisalo nekaj babnic. Teh istih babnic, ki so pred vrnitvijo v svojo vasico zasmradile naš ljubljanski zrak. Prav zaradi takšne porogljivosti jaz želim, da se jim pošteno zaračuna vstop v mesto.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Naj v LJ uredijo potniški promet, denimo vrnejo tramvaje…

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

V tem trenutku so tramvaji verjetno misija nemogoče. Nwe predstavljam si, kako bi več mesecev potekal promet samo po enem pasu Dunajske, Celovške, Slovenske, medtem ko bi na drugem delali tire. To bi bila norišnica brez vsake primere.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Škoda, da so jih sploh ukinili.

Kako lepo denimo v Grazu, ki je po velikosti rang Ljubljane, poteka tramvajski promet..

_______________ So it goes. - Kurt Vonnegut -

Ukinitev tramvaja je bila kolosalna neumnost in ne razumem, kako je tedanjim pametnjakovičem sploh padla na pamet. Meni osebno so bili najbolj všeč dunajski tramvaji. Fantazija.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20071126_3111106.php

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Najbolj zanimivo je, da se moram zjutraj, ko grem v Ljubljano, voziti po MAKADAMU.

Pač, če želim v razmeroma kratkem času (~40 min) priti iz Kranja do Lj-Viča, moram voziti po bližnjicah :).

si se v njih prevažala?

si se v njih prevažala?[/quote]

Tako je. Po dolgem in počez. Tramvaji, podzemna in avtobusi. Kamorkoli, kadarkoli, hitro, brez čakanja in nerviranja. In meni se tedenska karta sploh ni zdela draga. Tole, kar imamo pa v Ljubljani … Ne prideš nikamor, čakaš kot bebec …

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Saj zdaj imate Jankovića v Ljubljani…

Drugo leto bo pa še Pahor priletel na oblast.

Kmalu bo bolje. Tudi s prevozi v Ljubljani.

Če bi trole imele svoj pas na ljubljanskih cestah, bi se s trolo splačalo voziti. Tako se pa pač ne, ker so pač prepočasneeeeee….

Tudi če bi trole imele svoj vozni pas (ali ga v konicah nimajo več??)
bi bile še vedno počasne, saj ustavljajo vsakih par 100m.

Bi se pa kolene osebnih še podaljšale, kdo si predstavlja enopasovno celovško ali dunajsko?

Rešitev bi bila edino podzemska, vendar to ni poceni. Ali pa električni avtobusi.

No, Celovško in Dunajsko bi morali pred tem razširiti. In kot je Žogca že omenila, povsod to ni mogoče (ni prostora).

Jaz sicer redko vozim v konicah, ampak nisem opazila, da bi bil, na primer na Celovški, en pas namenjen samo avtobusom. Vsaj ne v praksi.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

Jaz sicer redko vozim v konicah, ampak nisem opazila, da bi bil, na primer na Celovški, en pas namenjen samo avtobusom. Vsaj ne v praksi.[/quote]

Sicer malokdaj tam peljem, ampak. A ni na Celovški tam od križišča z litostrojske pa do križišča pri levu ob določenih urah dnevno desni pas rezerviran samo za avtobuse in taksiste? no vsaj včasih je bil se spomnim.

Ej, ne vem. Uradno mislim, da je. Ampak v praksi pa jaz tega nisem nikoli opazila. Je tudi res, da se tam skorajda ne vozim. Naj napiše kdo, ki vsak dan prevozi to pot. Ali je res, da so vsi avtomobili na levem pasu in je desni prost za avtobus.

_________________________________________________ http://monoblog.over.net/zogca/ Včasih pekel, včasih sanje …

New Report

Close