Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek Nova opel astra in 3 valni motor

Nova opel astra in 3 valni motor

Lp

Ima kdo novo opel astro kako ste zadovolni

ker kolikor gledam notranjost take astre imam občutek da je res premium razred tow  od sedežev do okolice in vsega, ker res dobro izgleda.

Samo zakaj jih ni na cesti nobene nove astre sploh ne vidiš

Drugič kar pa je so pa to astre s 3 cilindri 3 valni motor 1.2 turbo, ki se jih veliko ne priporoča.

Ne vem zakaj se zdej v vse avte tlači notri te  3 valne turbo motorje.

A tista turbina res tok pomaga da zgleda kot da imaš 4 valnik.

Hvala za odgovore

Zadovoljna. To da jih ni veliko na cesti je meni všeč :). Čeprav jih kar vidim. Mašine….nimaš kaj, to pač sedaj počnejo. V dveh letih in pol skoraj….nobenega problema.

Ti naviti šparovčki od 1.0 -do 1.2 litra so OK tam do 150.000 km. Pri kakšnih 120.000 se ga je dobro znebiti.

Ti naviti šparovčki od 1.0 -do 1.2 litra so OK tam do 150.000 km. Pri kakšnih 120.000 se ga je dobro znebiti.

zakaj že?

sosed ima peugeota 1.2 ki ima prevoženih 235000 km. Vse deluje, razen potrebno je vsake toliko časa  dolivati olje.

Zakaj bi bil avto z 1.2 turbo za prodat pri 150.000km

Ne vem avto bo moral biti tudi brez problemov če bo imel toliko km saj jih v nadprotnem primeru noben ne bo kupoval ko bodo malo rabljeni.

Mene zanima kako se obnese tak avto na autobahn 1.2 turbo.

 

Anonimno 1997

Koliko kW/konjev pa ima tale peugeo od soseda?

Pogovarjamo se o novejših navitih motorjih z nizko prostornino in 80 + konji

Astra ima Stellantisov 1.2 Puretech motor z jermenom v olju, ki je najbolj problematičen od vseh turbo mlinčkov. Motor redno odpoveduje zaradi zamašenega oljnega sita in razpadajočega se jermena.

Nekaterim modelom so namesto mokrega jermena začeli vgrajevati verige, glede zanesljivosti pa še nimamo podatkov.

Izogibaj se Stellantisovih avtov kot hudič križa, ker so zelo slabe kakovosti. To so Opel, Peugeot, Citroen, Fiat, Chrysler…

 

Najboljši turbo bencinar manjših gabaritov je Mercedes-Renaultov 1,33 tCe, ki je 4-valnji. Odliče ne tudi Toyotin 1.2 turbo 4-valjnik.

.https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=114810&hilit=puretech

 

NIKOLI NE KUPUJ AVTA SAMO ZATO, KER TI JE VŠEČ!!!

Govorim iz lastnih izkusenj. Sem bil isto pred nakupom avta za okoli 25.000€ pred dvema mesecema. Astra karavan 2025 letnik mi je brzkone najlepsi avto srednjega razreda.

Ampak ko sem od drugih slisal, kako malo motorje vgrajujejo notri in jih potem navijajo, sem si rekel, da tole ne bo slo cez.

Kupil sem potem novo Ceed karavan za isti denar, 4 valjni, 1.5 bencinski motor. Ne morem je prehvalit. In dejansko za to ceno zgleda zelo premium in tudi je. Na nivoju z Audijem.

 

Priporocam Kio zelo, zelo. Naj bi bili motorji neunicljivi.

Odgovor na objavo uporabnika
Jane340, 24.04.2025 ob 16:57

Govorim iz lastnih izkusenj. Sem bil isto pred nakupom avta za okoli 25.000€ pred dvema mesecema. Astra karavan 2025 letnik mi je brzkone najlepsi avto srednjega razreda.

Ampak ko sem od drugih slisal, kako malo motorje vgrajujejo notri in jih potem navijajo, sem si rekel, da tole ne bo slo cez.

Kupil sem potem novo Ceed karavan za isti denar, 4 valjni, 1.5 bencinski motor. Ne morem je prehvalit. In dejansko za to ceno zgleda zelo premium in tudi je. Na nivoju z Audijem.

 

Priporocam Kio zelo, zelo. Naj bi bili motorji neunicljivi.

Oprosti ampak niti približno ne izgleda tvoj avto premium 😀

Tudi astra ne izgleda premium. Je pa lepša kot kia 🙂 Vsaj dela se da je elegantna 😀

Tudi švabi, ki imajo močno domačo avtomobilsko industrijo s pedigrejem, vedno bolj kupujejo korejce. Že vedo, zakaj.

Koliko kW/konjev pa ima tale peugeo od soseda?

ima 82 konjev in nima turbine, ima tri celindri , 1.2 puretech. letnik 2017. Sicer vsi kritizirajo ampak njemu pa lepo deluje. Odvisno kako vzdržuješ avto.

Obubožani Nemci kateri je od uvedbe evra do danes, standard upadel za 50%, kupujejo vse manj avtov in vozijo kar pač imajo. V Nemčiji se proda zelo veliko poceni avtov Dacia, ki niso več poceni, ampak še vedno cenejši od problematičnih golfov in podobnih.

Tudi KIA ni več poceni, je pa še vedno low budget car, ki ima težave s kakovostjo materialov. Nekaj let stare Kie so vse rjaste: zadnja vrata prtljažnika, blatniki, spodnji robovi vrat… obup.

Opel je imel prave Oplove motorje pred prevzemom od Stellantisa. Zdaj imajo vsi problematične 1.2 puretech motorje z jermeni, ki se razpadajo.

Odgovor na objavo uporabnika
obubožani Nemci, 24.04.2025 ob 18:23

Obubožani Nemci kateri je od uvedbe evra do danes, standard upadel za 50%, kupujejo vse manj avtov in vozijo kar pač imajo. V Nemčiji se proda zelo veliko poceni avtov Dacia, ki niso več poceni, ampak še vedno cenejši od problematičnih golfov in podobnih.

Tudi KIA ni več poceni, je pa še vedno low budget car, ki ima težave s kakovostjo materialov. Nekaj let stare Kie so vse rjaste: zadnja vrata prtljažnika, blatniki, spodnji robovi vrat… obup.

Opel je imel prave Oplove motorje pred prevzemom od Stellantisa. Zdaj imajo vsi problematične 1.2 puretech motorje z jermeni, ki se razpadajo.

Tole je sovražni govor! Pljuvanje po proizvajalcih, po gospodarstvu, po zasebnem sektorju, ki gara, ustvarja in davke plačuje, da imate socialci podpore in javni uslužbenci plače.

Avtomobile izdelujejo zasebna podjetja. Vse, kar pride iz zasebnega gospodarstva, je vrhunsko, odlično in brezhibno! Ni to javna uprava!

Mali motorji sami po sebi niso nujno problem (čeprav je treba priznati, da ima omenjeni 1.2 litrski povprečno obilico težav). Vozim jih že kar nekaj časa (preko 10 let) in z njimi nimam težav. Naučil sem se biti pozoren na:

– ogrejem ga počasi, dokler ne doseže delovne temperature ni priganjanja,

– servisni intreval za menjavo olja na max 15.000 km. Obljube tovarne, da bo olje 0-20 zdržalo 30.000 km so pobožne želje. Tistih 200 EUR več je zanemarljiv strošek za brezhibno delovanje.

– olje je vedno znamke in specifike, ki ga predpiše tovarna.

– pri ostalem poslušam privat serviserje (ne pooblaščencev). Ena izmed takih stvari je menjava jermena hitreje, kot servisni interval predvideva. Sicer se lahko zgodi scenarij odpovedi motorja zaradi jermena, ki ga je zgoraj nekdo opisal.

Zmogljivosti me navdušujejo, poraba tudi. Sicer sem bolj pristaš Forda (1.0 ecoboost), motor je fenomenalen. Vozil sem 125 konjsko verzijo na relaciji 1300 km, vse po omejitvah, s povprečno porabo 4,8 litra na 100. Porabil je manj, kot službeni dizel 1.5 s 120 konji (5,0 litra na 100).

Za nakup sem gledal tudi omenjeni Kiin 1.5 s 160 konji, a sem se na koncu odločil za Focusa 1.0 s 155 konji. Uradne meritve prožnosti obeh so zelo blizu, po občutku pa me je 1.0 bolj prepričal.

Ja, 1.0 motor je večen. Bolj ko je navit, daljšo življenjsko dobo ima. To nikoli ne crkne. Star dizel mercedesi s tritisoč kubiki se lahko samo skrijejo.

Astra135

kupi diesel. peugeot 308  sw 1.5d.     škoda octavia caravan 2.0 tdi 116ps ročni.  škoda scala 1.5tsi 150kojn.   pred kratkim sem govoril z znancem ki ima peugeot 308  1.2turbo  ta isti motor. pa je totalno nesrečen.   komu češ to prodat.

kupi normalen avto.  octavio 2.0 tdi 116kojn ročni.   normaln avto.  ki se normalno pelje, je dost velik udoben pa da ima moč, navor.   al pa poglej toyot corollo ts. karavan.  hybrid.   če pa imaš ful preveč keša pa kupi  najboljši avto na svetu.   vw touran. al 1.5tsi al pa 2.0 tdi.  dsg.  če imaš denar.  če ne pa pač kako škodo suv.   meni je opel astra, ugabna. dobro saj ej nov avo, sa je verjetno ok.  mora bit za ta denar.  jaz pač  nočem 3 vlajni motor.  pač.

Odgovor na objavo uporabnika
Xzav, 24.04.2025 ob 19:31

Mali motorji sami po sebi niso nujno problem (čeprav je treba priznati, da ima omenjeni 1.2 litrski povprečno obilico težav). Vozim jih že kar nekaj časa (preko 10 let) in z njimi nimam težav. Naučil sem se biti pozoren na:

– ogrejem ga počasi, dokler ne doseže delovne temperature ni priganjanja,

– servisni intreval za menjavo olja na max 15.000 km. Obljube tovarne, da bo olje 0-20 zdržalo 30.000 km so pobožne želje. Tistih 200 EUR več je zanemarljiv strošek za brezhibno delovanje.

– olje je vedno znamke in specifike, ki ga predpiše tovarna.

– pri ostalem poslušam privat serviserje (ne pooblaščencev). Ena izmed takih stvari je menjava jermena hitreje, kot servisni interval predvideva. Sicer se lahko zgodi scenarij odpovedi motorja zaradi jermena, ki ga je zgoraj nekdo opisal.

Zmogljivosti me navdušujejo, poraba tudi. Sicer sem bolj pristaš Forda (1.0 ecoboost), motor je fenomenalen. Vozil sem 125 konjsko verzijo na relaciji 1300 km, vse po omejitvah, s povprečno porabo 4,8 litra na 100. Porabil je manj, kot službeni dizel 1.5 s 120 konji (5,0 litra na 100).

Za nakup sem gledal tudi omenjeni Kiin 1.5 s 160 konji, a sem se na koncu odločil za Focusa 1.0 s 155 konji. Uradne meritve prožnosti obeh so zelo blizu, po občutku pa me je 1.0 bolj prepričal.

Kje za vraga ti 200e za menjavo olja računajo? Toliko stane reden servis. In ja imam astro. 130 konjičkov. Hladnega avta ne gonim, poraba je nizka. Udoben tudi na daljše proge. No verjetno odvisno od modela. Povprečen avto pač.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 3469, 24.04.2025 ob 20:02

Astra135

kupi diesel. peugeot 308  sw 1.5d.     škoda octavia caravan 2.0 tdi 116ps ročni.  škoda scala 1.5tsi 150kojn.   pred kratkim sem govoril z znancem ki ima peugeot 308  1.2turbo  ta isti motor. pa je totalno nesrečen.   komu češ to prodat.

kupi normalen avto.  octavio 2.0 tdi 116kojn ročni.   normaln avto.  ki se normalno pelje, je dost velik udoben pa da ima moč, navor.   al pa poglej toyot corollo ts. karavan.  hybrid.   če pa imaš ful preveč keša pa kupi  najboljši avto na svetu.   vw touran. al 1.5tsi al pa 2.0 tdi.  dsg.  če imaš denar.  če ne pa pač kako škodo suv.   meni je opel astra, ugabna. dobro saj ej nov avo, sa je verjetno ok.  mora bit za ta denar.  jaz pač  nočem 3 vlajni motor.  pač.

touran najboljši avto na svetu 😀

Ok sedaj vsaj vemo kaj nepismeni primitivci vozijo, oz. bi če bi postali pismeni in bi si lahko en povprečen avtek kupili 😀

Navdušil sem se za novo Opel Corso, ima hude pospeške ampak ne do visoke končne hitrosti, ki je pri nas sploh ni možno izkoristiti, (čez 200 km/h). Štitivsljni motorji imajo sicer manjše začetne pospeške, pri večjih hitrostih so pa boljši od trivaljnikov. Turbine so oprema, ki zahteva dobro vzdrževanje.

Odgovor na objavo uporabnika
kje, 24.04.2025 ob 20:06

Kje za vraga ti 200e za menjavo olja računajo? Toliko stane reden servis. In ja imam astro. 130 konjičkov. Hladnega avta ne gonim, poraba je nizka. Udoben tudi na daljše proge. No verjetno odvisno od modela. Povprečen avto pač.

Ne vem, če je to point te teme. Saj gre za redni servis, ki ga opravim na pol manj km kot je predpisano. Torej, filter olja, olje, zračni filter in še par dodatnih malenkosti.

Odgovor na objavo uporabnika
mislim625, 24.04.2025 ob 18:45

Tole je sovražni govor! Pljuvanje po proizvajalcih, po gospodarstvu, po zasebnem sektorju, ki gara, ustvarja in davke plačuje, da imate socialci podpore in javni uslužbenci plače.

Avtomobile izdelujejo zasebna podjetja. Vse, kar pride iz zasebnega gospodarstva, je vrhunsko, odlično in brezhibno! Ni to javna uprava!

Koncern Stelantis je tako “odličen”, da so zadnja leta v rdečih številkah, prodaja pa upada. Do bridkega konca, ko bodo zaprli vse tovarne, znamke in know how pa prodali Kitajcem. Jebeni judovski kapital v Stelantisu je uničil evropsko avtomobilsko industrijo skupaj z judovsko zeleno agendo, ki je v Bruslju postala nova Biblija.

Opli bodo spet pravi opli z normalnimi štirivaljnimi motorji, ko bo šel Stelantis v propad.

Ne moreš Oplu, Pežoju, Fiatu, Citroenu, Lancci… vgrajevati enak mlinček, ki je povrhu še problematičen.

 

Na 1.2 ne pomaga noben redni ali izredni servis, ker jermen začne razpadat že od prvega dne vožnje, delci pa se nalagajo v oljnem situ, kar čez čas pripelje do odpovedi motorja, saj olje ne kroži po motorju kot je predvideno.

1.2 Puretech je defekt od prvega dne in je samo vprašanje časa kdaj bo strojelom. Lojze pri 150.000 ali Ančka pri 40.000.

Odprite YT in poslušajte največjo grozljivko v avtomobilski industriji z naslovom Puretech 1.2. Glavni režiser: Stellantis.

Odgovor na objavo uporabnika
Astra135, 24.04.2025 ob 13:24

Lp

Ima kdo novo opel astro kako ste zadovolni

ker kolikor gledam notranjost take astre imam občutek da je res premium razred tow  od sedežev do okolice in vsega, ker res dobro izgleda.

Samo zakaj jih ni na cesti nobene nove astre sploh ne vidiš

Drugič kar pa je so pa to astre s 3 cilindri 3 valni motor 1.2 turbo, ki se jih veliko ne priporoča.

Ne vem zakaj se zdej v vse avte tlači notri te  3 valne turbo motorje.

A tista turbina res tok pomaga da zgleda kot da imaš 4 valnik.

Hvala za odgovore

Zato ker potem lahko izstisneš več iz manjšega motorja in tudi porabo imaš manjšo, so vsi veseli. Razen lastnik, ki mu crkne turbina.

Jebeš te turbo motorje, vsi imajo probleme z njimi.

Tole je groza in strah, jz mam moped 1.1, ne pa avto….

Službene Fordaljke ekobusti so že vsi popokali cca na 180- 200 jurji.

Je pa zanimivo, potegne (pospešuje) tudi pri 140km/h…sam o porabi takrt raj ne bi.

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 1997, 24.04.2025 ob 14:02

Ti naviti šparovčki od 1.0 -do 1.2 litra so OK tam do 150.000 km. Pri kakšnih 120.000 se ga je dobro znebiti.

zakaj že?

sosed ima peugeota 1.2 ki ima prevoženih 235000 km. Vse deluje, razen potrebno je vsake toliko časa  dolivati olje.

kaj ste eni hecni 200 tisoč pa še gre hehe.jaz imam bmw petico šest cilindrov 3litre motor ima 400 tisoč km,kakšno dolivanje olja neki.poraba nafte povprečje 6,9 litra,avto težak 1800kg,težav oziroma popravil zelo malo.vse kar ima manj kot 6 cilindrov ni kaj prida

New Report

Close