Novi golf
Pozdravljen Franci!
Dejstvo je, da imajo nemški avtomobili najdaljšo tradicijo v Evropi in, da so zasloveli prav z vzdržljivostjo. Zato je izraz “jajca” povsem neprimeren in žaljiv. Četudi vemo, da marsikateri nemški avto danes ni več tako pregovorno vzdržljiv, tudi Volkswagen ne.
Razmerje med ceno, tehniko in opremo je v veliko primerih na strani japonskih in korejskih proizvajalcev, res je!
Res pa je tudi, da se številni azijski proizvajalci še pred leti pošteno capljali za nemškimi in tudi Volkswagnovi izdelki (to se dogaja še danes), pa se tega danes nihče ne spomni. Kaj šele, da bi to izpostavil.
Resnica se najbrž glasi, da se avtomobilski proizvajalci in s tem modeli prilagajajo potrebam trga. Japonci in Korejci so preprosto morali izboljšati kakovost in ponudbo, da so lahko povečali prodajo.
Nekateri nemški proizvajalci še vedno vztrajajo na visokih cenah, ki nikakor niso konkurenčne. pa se še vedno dobro prodajajo. Pa zato niso nič slabši ali pa “jajca”, saj jih kupci sprejemajo. Teh pa ni moč prisiliti v nakup, le prepričaš jih lahko.
Lep pozdrav, Miloš
Za moje pojme sta med VWji (in tudi širše) dva avtomobila pri katerih dobiš za svoj denar največ prav Golf in Passat.
In to je preizkušeno z moje strani in strani na milijone voznikov, strokovnjakov itd.
Vsi tisti, ki pa pišejo tukaj drugače ali ne vedo kaj pišejo ali pa imajo nekaj proti VWju oz. nemškim avtomobilom.
no ja kakor za koga – ne vem zakaj bi bili tisti ki ne hvalijo VW kaj bolj zaostali kot so njegovi zagovorniki. Pač ima vsak svoj vidik in mislim da je banalno pisat da taki ljudje ne vedo kaj govorijo.
Če smo že pri postavitvah golfa za najboljšega v svojem razredu mislim da je tu še corolla, p 307, alfa 147 , volvo s/v 40,….in ti avti ne zaostajajo 0 ali so z določenega vidika celo boljši od golfa- stvar posameznika.Pa ne pravim da je avto slab- slaba je cena in ta še zdaleč ni primerna pomenu koncerna VW, kateri naj bi izdeloval “ljudske” avtomobile za vsak žep.
Prav tako je s passatom, kjer ga za moje poglede v celoti nosi avensis, C5,legacy,volvo S 60, mondeo, …. tako da smo zopet pri okusu in zahtevah posameznika. In mislim da pri vseh zgoraj omenjenih avtih z približno istim motorjem dobiš ogromno več opreme kot v passatu ali golfu.
In kot je nekdo že prej napisal tudi vw ni več kar je bil- žal.
Miloš,
Z veliko stvari se strinjam s teboj glede nemških izdelkov. Ne morem se pa strinjati z izjavo, da so se japonci v zadjem času izboljšali, da bi se lahko prodajali. Res je samo to, da so se morali prilagoditi evropskemu ukusu.
Kar se tiče kvalitete in tehnoloije je stvar prav nasprotna. V zadnjih letih je nemška tehnologija začela dohitevati japonsko.
Samo nekaj primerov: Ko je že pred mnogimi leti bila 16 ventilska tehnika stadardna tudi v najnižjih japonskih razredih je ta ista bila rezervirana samo za privilegirane GT evropske izvedbe.
Moja Toyota Carina E letnik 1993 je že tedaj pred desetimi leti imela predpisano menjavo svečk na 100.000km. Zdaj ima malo manj kot 200.000 km in eno menjavo svečk, še vedno prvo sklopko in izpušni lonec, kljub temu, da je držinski avto, ki ga vozi več moških in ženskih šoferjev. Z takšno kvaliteto se lahko pohvalijo samo nekajkrat dražji nemški izdelki, če se sploh.
Hvala za podroben komentar, Kolesar!
Žal imam spet nekaj pripomb oziroma izrazov nestrinjanja. Pa s tem ni nič narobe, samo da teče debata!
Japonci in tehnologija sta en in isti pojem le takrat, ko gre za eksotično tehniko in ideje. Pri izvedbi pa velikokrat odpovedo.
Poglejmo si neposredno vbrizgavanje pri bencinskih motorjih. Populariziral ga je Mitsubishi, a le v manjši dokaj neuspešni meri.
Resničen prodor pa s to tehnologijo uspeva šele evropskim znamkam, saj so tehniko izpilili do te mere, da uspe nadomestiti staro z več prednostmi kot slabostmi.
16-ventilsko tehniko so spet popularizirali Japonci, do vrhunca pa so jo dodelavi evropski proizvajalci. Izjema so le vrhunski motorji iz Honde in Toyote, ki pa tako ali tako sodijo med eksotične in redke.
Resnično pa so Japonci zaspali pri razvoju dizlov, in šele sedaj capljajo za Evropo. Če ga ne znajo razviti sami, si ga sposodijo v Evropi.
Je pa res, da so japonski avtomobili statistično bolj vzdržljivi kot Evropski in Ameriški. Tudi na področju razvoja hibridov so precej bolj napredni.
Da šele sedaj lovijo evropske tekmece v Evropi pa seveda brez dvoma velja, saj so njihovi avtomobili skoraj vselej uspešni le v primerih, ko uspešno prekopirajo evropskega tekmeca.
Računica v Evropi se izide le v primerih, ko je kopiranje uspešno.
Poudarjam pa , da so razmere na ameriškem trgu drugačne in bolj prijazne do japonskih avtomobilov, saj dosegajo precej boljše deleže.
Evropski trg pa je prav zaradi svoje zahtevnosti proizvajalcem celik izziv, ki ga vselej ne uspejo premagati.
P.S.
Vse to ne pomeni, da so Japonski avtomobili slabi. Nasprotno od tega! V veliko primerih ponujajo precej več za odštet denar kot evropski tekmeci.
Lp, Miloš
Da bi debata tekla naprej, dodajam tudi jaz nekaj razmišljanj.
Za razvoj motorja z direktnim vbrizgom je potrebna zelo zahtevna in natančna tehnologija izdelave. Mitshubisijevi motorji so bili v seriski uporabi že nekaj let, med tem so nemci neuspešo poskušali osposobiti svoj FSI motor, kar jim je uspelo komaj zdaj. Koliko bo uspešen se bo vidilo komaj čez nekaj let. Toliko o uspešni izvedbi.
Toyota ima tudi svoj motor z direktnim vbrizgom, ki ima oznako D-4 in je že nekaj let v normalni uporabi pri RAV4 in Avensisu.
Kar se tiče tehnike in kvalitete izdelave malo se pozanimaj pri resničnih poznavalcih pa boš izvedel, da večina evropskih priozvajalciev komaj v zadnjih letih dosega tolerance pri izdelavi, ki jih je večina japonskih avtomobilov dosegala že pred več kot desetimi leti.
Kar se tiče dizajna in izbora materijalov, ki služijo bolj za lepši izgled kot za funkcionalnost se popolnoma strinjam. Evropski avtomobili so na višji ravni.
Kar se tiče kvalitete in vzdržljivosti materialov pa je stva obratna, kar dokazujejo vsi večletni testi ADACA-a in TUV-a, ki bi sigurno rajši videli nemške avtomobile na vrhu svojih lestvic.
Tržna vrednost avtomobilov žal ne odraža njihove kakovosti, pač pa predvsem zaželenost. In tu so nemci v veliiiiiki prednosti. Kdo pa bi se hvalil s starim japoncem, je pa mercedes ja boljši. Golf je pa itak zakon, pa če naslednji dan razpade. No, popularni so še opli, veliko manj pa fordi. Zanimivo, mar ne? Ni vse v kakovosti, tudi kakšen italijan zna držati ceno.
Lahko ti iz prve roke povem kako je z Mercedesi:pred 7 leti sem kupil rabljenega za 20.000 mark ,drugo leto pa ga bom prodal za 700.000 SIT.V vseh letih je bilo popravil za 300.000 SIT.Ti to kaj pove?
Ne vem kaj misliš? A je to dobro ali slabo?
Na osnovi mojega zadovoljstva s Toyotami, namreč imam dve 10 in 13 let stare, sem pred osmimi leti uspel nagovoriti soseda, da kupi 3 leta staro Carino. Za njo je takrat dal 22.000 DEM. To leto jo je prodal za 850.000 Sit.
V svem tem času je razen redne menjave olja in filtrov menjal še jermene, zavorne obloge in svečke, popravila ni bilo nobenega. Ti to kaj pove?