Najdi forum

Splash Forum Avto.Over.Net Avtomobilizem Novi golf

Novi golf

Poudaril sem tehniko, ne kakovost. Slednja pa je bila vselej zelo visoko pri Japoncih!

Miloš

Saj vem, da takšna debata ne vodi nikamor, ker se pogovarjamo o dveh
najnaprednejših državah z področja avtomobilizma.
Vse eno ko je beseda spet nanesla na tehniko in zaostajanje pri dizlih mogoče ta članek ne bo odveč:

“18. novembra je Toyota v Nemčiji pričela prodajati Avensis D-4D D-CAT. Novi Toyotin D-CAT je najčistejši dizel na svetu, saj sistem D-CAT zmanjšuje količino NOx (dušikovih oksidov) in saj (PM – particulate matter) na rekordno nizko raven.

Po uspešnem 18-mesečnem testiranju v mnogih evropskih državah in po predstavitvi na frankfurtskem avtosalonu 2003, so zdaj v Toyotine salone prispela prva vozila za prodajo. S tem je prišla na trg nova revolucionarna tehnologija, ki uspešno odpravlja dve najnevarnejši sestavini dizelskega izpuha: dušikove okside (Nox) in saje oz. delce (PM -particulate matter).

Pomen Toyotinega D-CAT
Dušikovi oksidi in saje predstavljajo pomembno grožnjo človekovem zdravju. NOx v atmosferi povzročajo nastanek kislega dežja, ki katastrofalno vpliva na gozdove in objekte na prostem. Iz NOx nastaja amonijev nitrat (NH4NO3), ki dokazano povzroča nastanek različnih bolezni dihal. Nenazadnje, iz NOx nastaja tudi ozon (O3), povzročitelj fotokemičnega smoga in globalnega segrevanja ozračja. Saje v ozračju dražijo dihala in močno povečujejo nevarnost nastanka raka na pljučih pri ljudeh in živalih.

V dizelskih motorjih nastaja mnogo več NOx in PM kot v bencinskih motorjih. Skokovita rast prodaje dizlov v Evropi problem omenjenih emisij še potencira, zato morajo avtomobilski proizvajalci hitro ukrepati.

Avtomobili opremljeni s filtrom delcev uspešno odpravljajo le saje, med tem ko dušikove okside še vedno spuščajo v ozračje, za razliko od Toyotinega D-CAT, ki simultano odpravlja NOx (na raven 50% pod mejo dovoljeno z Euro 4) in saje (90% pod mejo dovoljeno z Euro 4).

Toyotin D-CAT ni zasilna rešitev, ki bi zgolj ustregla zaostrenim predpisom, temveč učinkovit in celovit način odpravljanja škodljivih dizelskih emisij za prihodnost. Za razliko od konkurenčnih produktov ne zahteva vzdrževanja niti uporabe aditivov.”

Očitno se eni še vedno hvalijo z nemškimi jajcami. Jaz imam na žalost francoza, pa ga ne menjam za nobeno nemško jajco razen mercedesa. Miloš samo nekaj mi povej! A si se kdaj sploh vozil v francozu in občutil njegovo udobje in vozne lasnosti? Jaz sem imel prej golfa, ampak ko sem šel probat novega PICASSOTA sem ga takoj vzljubil in ga tudi kupil. Briga mene cena čez 10 let ko itak vsak avto razpada. Za 3,9 mio sem dobil avto ki na daleč prekaša golfa tako po udobju kot voznih lasnostih. Pa še glede vzdrževanja bi lahko katero rekli. Naslednji mesec bom imel servis na 120000 po servisni knjigi. To pa je tudi vse kar sem do sedaj tudi naredil z njim. Enostavno se držim servisne knjige in rednega tankanja goriva. Če pa ti dobiš golfa za 3,9 mio z takšno opremo kot je moja ga pa takoj kupim.
lp

Francl napisal:

> Briga mene cena čez 10 let
> ko itak vsak avto razpada.

Ih, tule bom pa jaz vskočil. Vsak avto po desetih letih pač ne razpade. Marsikateri francoz pa res. Po cesti v dimu lahko ugledaš tudi kakšnem 25 in več let starega golfa dizla I, ali pa mercedesa iz istih let. No, dian pa ni prav veliko.

> Če pa ti dobiš golfa za 3,9
> mio z takšno opremo kot je moja ga pa takoj kupim.

Tu se pa strinjam. Golf je precenjen, ker ga imajo ljudje preveč radi (ekonomija: večje povpraševanje, večja cena)

Dragi Franci!

Hvala bogu, da smo ljudje različni. Kaj bi se pa zgodilo, če bi bila vsem všeč le ena ženska, vozili pa bi se z avtomobili le ene znamke. Vsi avtomobili imajo napake, tudi picasso (preberi si izjavo jeznega lastnika na našem forumu). Poleg tega noben avto ni “jajc” vsaj na našem forumu ne!

P.S.
Doslej sem imel tri avtomobile: dve katri in laguno!

Miloš

> Briga mene cena čez 10 let
> ko itak vsak avto razpada.
He ,he ….to lahko reče samo lastnik Italijana ali Japonca…Moj Mercedes je pri 16 letih kot nov!

************************************************************ # Enaka mnenja so dovoljena...nasprotna tudi ;~) #

Mene pa spominja na novo Seat Ibizo…..seveda gledano od vzadaj. 🙂

Pero,

Zakaj misliš, da še vedno vozim 13 let starega japonca?
Zato ker dela kot nov in tako tudi izgleda. Čeprav je parkiran na dvorišču še ne ve kaj je rja. Zato tvoj HE, HE … ne drži

Ion, očitno nisi prebral vseh postov, ker bi potem razumel zakaj sem napisal kar sem napisal (preberi si prvi post od francla).
Res je, da se je tudi pregovorna nemška kakovost poslabšala v zadnjih nekaj desetletjih (čeprav je še vedno v samem vrhu za moje pojme), vendar ne morem sprejeti tvojega argumenta, da je pri pojmu VALUE FOR MONEY važna samo oprema. Navedel si pa nekaj zelo slabih primerov, ki nimajo kaj iskati z VW Golfom, še manj pa s Passatom-govorim namreč predvsem o Citroenu in Fordu.

Moje vprašanje zate pa je sledeče: Ali niso pri upoštevanju VALUE FOR MONEY poleg opreme važni še drugi (če ne celo še bolj) še drugi dejavniki kot so motor, kakovost materialov, karoserija itd.?

Francl, nisi dosleden. Nemška jajca te razen Mercedesa ne zanimajo, Golfa za 3,9 mio. z opremo kot jo ima tvoj avto bi pa takoj kupil????

Golfa nikoli, mercedesa pa vedno…tega se držim in ko bom pri denarju, bo moj MERCEDES. Lep dan

PS: pa ne bit tolk vohrni, pa pridite tud čez vikend kaj na forum ne samo v službi:))

Francl,

zdaj se pa vlečeš ven. Dne 26.11. si napisal:

“Če pa ti dobiš golfa za 3,9 mio z takšno opremo kot je moja ga pa takoj kupim.”

Ni lepo, če človek noče priznat svojih besed!

Mene bol zanima kaka bo nova Astra.

PS Corol se proda v svetovnem merilu več kot Golfov in to WV-ju ne gre v nos. Pa tudi statistično prodaja golfov z generacije v generacijo pada. (sem bil lastnik 2. generacije-zdržljiv ampak požrešen (bencinar).

Franci je pisal: “Jaz imam na žalost francoza”

Končno si nekaj pravilno pogruntal. NA ŽALOST, ja.

Govoriti, da so nemški avti jajca ne odraža nič drugega kot kmečkih argumenotov in zaplankanosti. Lahko ti niso všeč, lahko se ti zdijo precenjeni, niso pa JAJCA!

Tut meni se zdi da si to avtomobili malo precenjeni, kot vsi nemci. Včasih so res delal dobre avtomobile, zdej jim pa kvaliteta ni več na takšnem nivoju kot je včasih bila. Kar 80% Nemcev je reklo da so najbolj zadovoljni z japonskimi avtomobili, pa koliko tovarn svojih majo…

Nemški so npr. tudi bemveji in mislim, da bi bilo težko rečt, da so vsak dan slabši.

bil je narejen test med golfom V, mazdo 3 , hondo civic ter meganom in gdo je zmagal??

saj ne rečem da je golf slab nasprotno samo meni od znotraj ne sede, pa še cene so zasoljene, ker se enake tehnika dobi v drugi znamki za nekaj tolarčkov ceneje!

vsak p anaj kupi tisto kar je njemu všeč!

Kje je bil narejen test? Kolikor vem je v Nemčiji golf zmagal le za kakšno točko ali dve, skratka zelo na tesno. To pa, roko na srce, pomeni, da je zmagovalec mazda3!

Pozdravljeni:))

Vidim da ste moje pisanje analizirali v nulo:)), lepo da ste si vzelo toliko časa sam nekaj vam pa moram povedati.

Js vozim PEUGEOT 306 letnik 97, prevoženih 173456 kilometrov in me prav fajn služi, toliko v vednost.

Vse kar sem pa napisal je bila pa šala, pa ne zamerit … ampak ste se pa razpisali ni kaj:))

Vsako mnenje je dobrodošlo … nekaj je pa res, tega pa ne zanikam ZAME JE GOLF JAJCA.

Lep pozdrav vsem

Francl to je čista resnica!

test je naredil če se ne motim auto motor und sport ali abenteuer auto (kabel1) in s tem sem mislil da golf NI zmagal!!!

Ups, še slabše zanj ;-))
Sam sem prebral teste v dveh avto revijah in tam opazil to minimalno razliko pred tekmeci. Očitno si nekateri mediji tam gori že upajo povedati resnico malo bolj na glas. Sori, VW!

LPB

se moram na hitro vkljuciti v debato – primer moje Honde Civic VTI.l97, kupil sem jo za 2.2 M pred tremi leti (izguba od novega je bila), po treh letih uporabe se na netu 96 letnik prodaja po 1.85M (moja ima 5 kupcev že sedaj, ki čakajo kdaj prodam) , VTI-ji so poseben primer, no tudi Golf VR6 je poseben(dober) avto, pa poglejte kako je izgubil

še to, na 100.000 je jermen stal 15 jurjev poleg menjave filtra in olja (na uradnem servisu) in razen akumulatorja pred letošnjo zimo je bil edini dodatni strošek, koliko je že menjava jermenov na TDI-jih in podobnih VW?

kolega je na približno podobno hitrem (na ravni cesti, ne ovinkih) A3 1.8T na 45.000km stresel 130 jurjev za servis, menjava vseh diskov in ne vem česa še, potem pa mu je odpovedala še elektronika – ampak svaka čast privržencem VW koncerna – še vedno razmišlja o Audiju ali VW …

v bistvu pa še dobro, da nekateri ne marajo Japoncev, tako da lahko evropska industrija še živi in tudi mi smo(bomo) del evrope, pa tudi sam se nočem voziti v avtu kot ga ima skoraj vsak

Kar se pa kakovosti materialov in opreme tiče, si pa poglej malo Volvo-te in pa kakšne Saab-e…
Kdo je že naredil ABS??? Mogoče Volvo,a? In pa japonci… Kdo je izpiliv Wanklov motor do potankosti…? Naradili so ga res pred desetletji nemci, ampak dokončati so ga morali pa Japonci…. In še in še…
Res je pa predvsem vse v stvari okusa.

No, prej se nisem spomnil… Kaj pa 4×4 pogoni… Kdo ima narejene bolj vzdržljive 4×4 pogone? Audi Quatro? Ne, ampak Subaru Legacy, Impreza, Rav4,…
Ravno kupujem avto, pa opažam zakaj se prodaja precej Audijev quatro – zato, ker imajo skoraj vsi zanič zadnje diferencijale…
Nimam pa nič proti njim, to pa res ne… Vsak naj se vozi v tistem, kar mu je bolj všeč in za njegove pojme boljše…

New Report

Close