Novi golf
Saj vem, da takšna debata ne vodi nikamor, ker se pogovarjamo o dveh
najnaprednejših državah z področja avtomobilizma.
Vse eno ko je beseda spet nanesla na tehniko in zaostajanje pri dizlih mogoče ta članek ne bo odveč:
“18. novembra je Toyota v Nemčiji pričela prodajati Avensis D-4D D-CAT. Novi Toyotin D-CAT je najčistejši dizel na svetu, saj sistem D-CAT zmanjšuje količino NOx (dušikovih oksidov) in saj (PM – particulate matter) na rekordno nizko raven.
Po uspešnem 18-mesečnem testiranju v mnogih evropskih državah in po predstavitvi na frankfurtskem avtosalonu 2003, so zdaj v Toyotine salone prispela prva vozila za prodajo. S tem je prišla na trg nova revolucionarna tehnologija, ki uspešno odpravlja dve najnevarnejši sestavini dizelskega izpuha: dušikove okside (Nox) in saje oz. delce (PM -particulate matter).
Pomen Toyotinega D-CAT
Dušikovi oksidi in saje predstavljajo pomembno grožnjo človekovem zdravju. NOx v atmosferi povzročajo nastanek kislega dežja, ki katastrofalno vpliva na gozdove in objekte na prostem. Iz NOx nastaja amonijev nitrat (NH4NO3), ki dokazano povzroča nastanek različnih bolezni dihal. Nenazadnje, iz NOx nastaja tudi ozon (O3), povzročitelj fotokemičnega smoga in globalnega segrevanja ozračja. Saje v ozračju dražijo dihala in močno povečujejo nevarnost nastanka raka na pljučih pri ljudeh in živalih.
V dizelskih motorjih nastaja mnogo več NOx in PM kot v bencinskih motorjih. Skokovita rast prodaje dizlov v Evropi problem omenjenih emisij še potencira, zato morajo avtomobilski proizvajalci hitro ukrepati.
Avtomobili opremljeni s filtrom delcev uspešno odpravljajo le saje, med tem ko dušikove okside še vedno spuščajo v ozračje, za razliko od Toyotinega D-CAT, ki simultano odpravlja NOx (na raven 50% pod mejo dovoljeno z Euro 4) in saje (90% pod mejo dovoljeno z Euro 4).
Toyotin D-CAT ni zasilna rešitev, ki bi zgolj ustregla zaostrenim predpisom, temveč učinkovit in celovit način odpravljanja škodljivih dizelskih emisij za prihodnost. Za razliko od konkurenčnih produktov ne zahteva vzdrževanja niti uporabe aditivov.”
Očitno se eni še vedno hvalijo z nemškimi jajcami. Jaz imam na žalost francoza, pa ga ne menjam za nobeno nemško jajco razen mercedesa. Miloš samo nekaj mi povej! A si se kdaj sploh vozil v francozu in občutil njegovo udobje in vozne lasnosti? Jaz sem imel prej golfa, ampak ko sem šel probat novega PICASSOTA sem ga takoj vzljubil in ga tudi kupil. Briga mene cena čez 10 let ko itak vsak avto razpada. Za 3,9 mio sem dobil avto ki na daleč prekaša golfa tako po udobju kot voznih lasnostih. Pa še glede vzdrževanja bi lahko katero rekli. Naslednji mesec bom imel servis na 120000 po servisni knjigi. To pa je tudi vse kar sem do sedaj tudi naredil z njim. Enostavno se držim servisne knjige in rednega tankanja goriva. Če pa ti dobiš golfa za 3,9 mio z takšno opremo kot je moja ga pa takoj kupim.
lp
Francl napisal:
> Briga mene cena čez 10 let
> ko itak vsak avto razpada.
Ih, tule bom pa jaz vskočil. Vsak avto po desetih letih pač ne razpade. Marsikateri francoz pa res. Po cesti v dimu lahko ugledaš tudi kakšnem 25 in več let starega golfa dizla I, ali pa mercedesa iz istih let. No, dian pa ni prav veliko.
> Če pa ti dobiš golfa za 3,9
> mio z takšno opremo kot je moja ga pa takoj kupim.
Tu se pa strinjam. Golf je precenjen, ker ga imajo ljudje preveč radi (ekonomija: večje povpraševanje, večja cena)
Dragi Franci!
Hvala bogu, da smo ljudje različni. Kaj bi se pa zgodilo, če bi bila vsem všeč le ena ženska, vozili pa bi se z avtomobili le ene znamke. Vsi avtomobili imajo napake, tudi picasso (preberi si izjavo jeznega lastnika na našem forumu). Poleg tega noben avto ni “jajc” vsaj na našem forumu ne!
P.S.
Doslej sem imel tri avtomobile: dve katri in laguno!
Miloš
Ion, očitno nisi prebral vseh postov, ker bi potem razumel zakaj sem napisal kar sem napisal (preberi si prvi post od francla).
Res je, da se je tudi pregovorna nemška kakovost poslabšala v zadnjih nekaj desetletjih (čeprav je še vedno v samem vrhu za moje pojme), vendar ne morem sprejeti tvojega argumenta, da je pri pojmu VALUE FOR MONEY važna samo oprema. Navedel si pa nekaj zelo slabih primerov, ki nimajo kaj iskati z VW Golfom, še manj pa s Passatom-govorim namreč predvsem o Citroenu in Fordu.
Moje vprašanje zate pa je sledeče: Ali niso pri upoštevanju VALUE FOR MONEY poleg opreme važni še drugi (če ne celo še bolj) še drugi dejavniki kot so motor, kakovost materialov, karoserija itd.?
Pozdravljeni:))
Vidim da ste moje pisanje analizirali v nulo:)), lepo da ste si vzelo toliko časa sam nekaj vam pa moram povedati.
Js vozim PEUGEOT 306 letnik 97, prevoženih 173456 kilometrov in me prav fajn služi, toliko v vednost.
Vse kar sem pa napisal je bila pa šala, pa ne zamerit … ampak ste se pa razpisali ni kaj:))
Vsako mnenje je dobrodošlo … nekaj je pa res, tega pa ne zanikam ZAME JE GOLF JAJCA.
Lep pozdrav vsem
se moram na hitro vkljuciti v debato – primer moje Honde Civic VTI.l97, kupil sem jo za 2.2 M pred tremi leti (izguba od novega je bila), po treh letih uporabe se na netu 96 letnik prodaja po 1.85M (moja ima 5 kupcev že sedaj, ki čakajo kdaj prodam) , VTI-ji so poseben primer, no tudi Golf VR6 je poseben(dober) avto, pa poglejte kako je izgubil
še to, na 100.000 je jermen stal 15 jurjev poleg menjave filtra in olja (na uradnem servisu) in razen akumulatorja pred letošnjo zimo je bil edini dodatni strošek, koliko je že menjava jermenov na TDI-jih in podobnih VW?
kolega je na približno podobno hitrem (na ravni cesti, ne ovinkih) A3 1.8T na 45.000km stresel 130 jurjev za servis, menjava vseh diskov in ne vem česa še, potem pa mu je odpovedala še elektronika – ampak svaka čast privržencem VW koncerna – še vedno razmišlja o Audiju ali VW …
v bistvu pa še dobro, da nekateri ne marajo Japoncev, tako da lahko evropska industrija še živi in tudi mi smo(bomo) del evrope, pa tudi sam se nočem voziti v avtu kot ga ima skoraj vsak
Kar se pa kakovosti materialov in opreme tiče, si pa poglej malo Volvo-te in pa kakšne Saab-e…
Kdo je že naredil ABS??? Mogoče Volvo,a? In pa japonci… Kdo je izpiliv Wanklov motor do potankosti…? Naradili so ga res pred desetletji nemci, ampak dokončati so ga morali pa Japonci…. In še in še…
Res je pa predvsem vse v stvari okusa.
No, prej se nisem spomnil… Kaj pa 4×4 pogoni… Kdo ima narejene bolj vzdržljive 4×4 pogone? Audi Quatro? Ne, ampak Subaru Legacy, Impreza, Rav4,…
Ravno kupujem avto, pa opažam zakaj se prodaja precej Audijev quatro – zato, ker imajo skoraj vsi zanič zadnje diferencijale…
Nimam pa nič proti njim, to pa res ne… Vsak naj se vozi v tistem, kar mu je bolj všeč in za njegove pojme boljše…