Novi Kia Sportage – akcija
Direkt iz prve roke. Mi smo kupili Sportagea pred dvemi leti, vzeli smo tamočnega dizla in seveda 4×4, pa kar velik opreme. Za avto smo plačali 26K. Do sedaj imamo prevoženih 69.500 kilometrov. Vse deluje kot prvi dan, se pravi b.p. Razen stroškov za redne servise in menjavo pnevmatik nismo imeli nobenega nepričakovanega izdatka z avtom – zadeva ima sicer 7-letno garancijo. Avto se pelje lepo, je tudi na naših razrukanih cestah zelo udoben in po snegu gre res carsko, nič ga ne zaustavi. Smo bili v Avstriji na smučanju med močnim sneženjem, pa smo šli po hribu navzgor zelo suvereno, saj je marsikdo peljal zelo počasi, pa tudi zanašalo je nekatere. Dejansko bi ti težko pisal o kakšnih zamerah, morda le to, da pazi glede oblazinjenja. Mi imamo svetlo, pa mulca kar lepo svinjata zadnje sedeže – na temnih bi se manj videlo.
Moja žena ima Sportage že kakšna štiri leta, dela z njim kot “tista žival z mehom”, ima že več kot 100K prevoženih kilometrov in je avto še danes b.p. Razen štirih rednih servisov pri Benčiču ni bilo nobene druge servisne zadeve z avtom oziroma okvar. Nekaj časa ji je nekaj šklepetalo v prtljažniku in je godrnjala nad črički, potem sem pa ugotovil, da se ji je skotalila iz nakupovalne vrečke ena manjša steklenička, ki je tumbala po spodnjem delu prtljažnika. Skratka b.p. Pa še jaz se z veseljem vozim v tej Kii, čeprav vozim večinoma mečko ML.
Avto je prva liga za ta keš. Mi smo vzel mal rabljenega kao testna varianta. Motor sicer ni nekaka divjaška bomba, ki bi trgala od moči, a za normalno vožnjo je super tako v smislu zmogljivosti kot nizke porabe. Avto se pelje zelo udobno, je prostoren, max prilagodljiv. Če te zanima kakšna specifika, vprašaj. Do sedaj zgolj tankamo in vozimo, Nobenih problemov ali kakšnih težav.
Jaz ga nimam, sem ga pa vozil, saj ga ima kolega. Huda mašinca, če bi imel več cvenka, bi si ga gotovo ubodu. Kaj hočeš več, maximalna garancija, lep dizajn, dobra tehnika in nizka poraba, saj je avto za svojo dolžino relativno lahek. To me je še najbolj presenetilo, saj se med vožnjo pelje zelo lahkotno in nič neuglajeno, kot večina terencev. Imaš pa v tem razredu kar pestro ponudbo, so pa podobni terenci dražji – vsaj z enako stopnjo opreme in podobno motorizacijo. Verjetno je to še vedno v tem razredu najboljši nakup.
Zdaj bo po mojem najbolj primeren čas za kakšno zelo ugodno varianto, saj bo kmalu prišel novi Sportage in bodo čistili zaloge. Na netu so namreč že prve slike novega modela. Novi zgleda pa hudo dober, kot kakšen Porsche Macan mi deluje.[img]http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/kiasportageleak-02.jpg?itok=AXxh3Qr8[/img]
[img]http://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/kiasportageleak-01.jpg?itok=vG76PbWr[/img]
Naša Kia Sportage pa ima eno napako. Pozimi pri -10 ali več ne vžge takoj. Vrti 20 sekund in še potem ko zagrabi dela na vse cilindre. Avto je star 1 leto, garancija pa za te stvari 1 leto. Bil je že trikrat na servisu pa ne znajo popravit dokler ni mrzlo vreme. Garancija je potekla, dobro da vsaj druge stvari delujejo kot je treba
Svaka čast, res je lep. Tale njihov Šrajer ali kar koli je že od Nemca je pa majstorčina prve klase. Pred desetimi leti so bile Kije še bolj tako tako, danes je pa vsak model lepši od drugega. Po obliki so nabili tako japance kot nemce, čeprav je Sportage v bistvu oziroma v smislu oblike in tehnike precej nemški avto. A kdo ve, kaj pomeni oznaka GT line? A bo to kakšna posebna izvedba, al kaj???
[img]http://resources.carsguide.com.au/styles/cg_hero_large/s3/kia-sportage-2016-(3).jpg[/img]