NPZ rezultati
Mah, porazno znanje, vse napiflano in nato takoj pozabljeno. Petice pa šenkane ljubljencem učiteljic. Bilo in bo. Poštenosti nobene, samo goljufanje. Gre pa še navzdol, zaradi tujcev in odločb. To bo generacijsko gledano šele masovno eskaliralo. Takle imamo . Očitno nekaterim odločevalcem v sistemu to odgovarja.
Za takega vem, da nima svojih otrok, da jih ni v času korone ob 8 urnem delavniku učil še doma. Midva z ženo sva ob službi v tem času dobesedno naučila pisati in brati velike in male tiskane in delno pisane črke. Starejša zdaj 7. razred ima daleč najslabšo oceno pri glasbi, v vrtcu pa je bila na nastopih ofejeve skupine ( celo objavljeno na yt). Kaj jo naj učim jaz zdaj se glasbo doma??
Program je narejen tako, da bodo vsi po koncu OŠ Ensteini, Beethovni in Marrie Currie.
Učitelji tem blesavim programom sledijo za točke, zraven pa se egotripajo da bodo še več podatkov strpali v mulce.
Doma se naj po službi jaz in mulc še jebeva 4 ure za vse obveznosti za tisti dan
Otrok hodi v šolo ne jaz ali žena, midva sva svoje opravila UNI DIPL ING, pa razen kakega Jurja žepnine vsake tolko za na faks, še ni noben ukvarjal z nama za šolo.
Učitelji imajo zvezane roke v tekmi za dosego programa, poleg tega so pa se cvetke, ki masturbirajo na predmetih kot so glasba. Prav dajmo glasbo na NPZ, ki šteje potem za vpis v SŠ. Ne pa da je ocena, ki otroku zabije usodo vpisa v SŠ temelji na ozkosti posameznega učitelja ali učiteljice glasbe, likovne, športne, ali pa če hočete zgodovine
Pa vsem lep pozdrav
Ne vem zakaj si šokirana. Nimaš nobenega šolajočega otroka?
Sistem je naravnan na piflanje. Napiflajo se tik pred testom, nsslednji teden pozabijo.
Pri slovenščini je pri NPZ poudarek na bralni pismenosti, pri pouku slovenščine pa je važno vse kaj drugega. Bere se praktično nič. Pa če smo čisto pošteni z bralno pismenostjo imamo Slovenci že desetletja problem. Smo med najslabšimi v Evropi, pa raziskave delajo med odraslimi.
Kar se tiče matematike, reševanje določenih tipov nalog se napiflajo na pamet. Ko učitelj malo obrne navodilo ali tekst, nalogo uspe rešiti manj kot pol otrok. Gre za razumevanje snovi in zopet za bralno pismenost (ne razumejo navodil).
Mimogrede podobni rezultati so že leta ( ok, letos so slabši v matematiki) pa se nič ne spremeni.
Drugače so tudi NPZji naravnani tako da če jih za vajo rešiš več iz preteklih let, se ti dosežek bistveno poveča (je to znanje?). Ampak ker praktično nič ne štejejo, se jih rešuje po liniji najmanjšega napora. Priprav ni. Kar nekaj jih ne piše, kar nekaj jih na preduri še na pol spi, enim se nič ne da,…..
IT, 03.07.2024 ob 20:41
Program je narejen tako, da bodo vsi po koncu OŠ Ensteini, Beethovni in Marrie Currie.
Učitelji tem blesavim programom sledijo za točke, zraven pa se egotripajo da bodo še več podatkov strpali v mulce.
Doma se naj po službi jaz in mulc še jebeva 4 ure za vse obveznosti za tisti dan
Otrok hodi v šolo ne jaz ali žena, midva sva svoje opravila UNI DIPL ING, pa razen kakega Jurja žepnine vsake tolko za na faks, še ni noben ukvarjal z nama za šolo.
Učitelji imajo zvezane roke v tekmi za dosego programa, poleg tega so pa se cvetke, ki masturbirajo na predmetih kot so glasba. Prav dajmo glasbo na NPZ, ki šteje potem za vpis v SŠ. Ne pa da je ocena, ki otroku zabije usodo vpisa v SŠ temelji na ozkosti posameznega učitelja ali učiteljice glasbe, likovne, športne, ali pa če hočete zgodovine
Pa vsem lep pozdrav
Secstrinjam, pri nas je likovna taka.. Trojke in stirke niso redkost.. Ona se pa nosi, kot da uci najmanj matematiko. In potem ima otrok vse 5 likovno pa skoraj 3, vsako leto.. .Haha , glavno,da je ona zadovoljna, ker te lahko zabije. Ker vse secda naucit, tu je pa onabog in batina.. Za kozlat.
Sisi651, 04.07.2024 ob 06:23
Otroci so čedalje bolj butasti, najbolj zaradi tujcev in odlocbarjev. NPZ je realno pokazal, kako slabi so v slovenščini, matematiki. Sramota. Da je veliko odličnih je nerealno in noro. Mulci imajo preveč obšolskih dejavnosti, učili se pa ne bi, še posebej problematični.
Pa saj tako je že vsaj 10 let. NPZ imajo vedno povprečje okoli 40 %, pa se nihče do zdaj ni sekiral.
Tudi jaz se strinjam z mnenjem nekoga zgoraj, da smo odrasli svoje glede sole ze naredili. Imam prezadnjo mozno stopnjo izobrazbe, zaradi smeri poklica je potrebno redno (vsak mesec) sprotno izobrazevanje, sicer pades ven. Poleg redne sluzbe se firma in zdej se nej js jebem s solo otrok in nekaj 100km razdalje kjer zivita mulca – ja s te moke nebo kruha. Ko kaj zasteka, npr. matematika resimo prek spleta, ostalo pa ucis se zase, nauci se in to je to. Tako kot si bos postlal tako bos spal.
Sedaj pa k rezultatom: poglej si rezultate mature, npzjev. Zgodba je vsako letno podobna: porazno. Zakaj? Krivi niso starsi (ok vzpodbuda steje, ampak…), tudi ne telefoni, pa internet in podobne stvari s katerimi ste obseseni in o katerih prepovedih berem. Kriv je le in samo in v najvecji meri glup, blesav, zastarel, nedodelan in mnogo preobsezen solski sistem ter njegovi nezainteresirani, nesposobni in se bolj glupi izvajalci. Kaj vse je narobe, smo ze predelal veckrat, glavni razlog pa je zagotovo mnogo preobsezen program in premalo casa, da se tisto, kar se nauxijo utrdijo. Ucitelji v 90% zahtevajo uporabo piflarije, ne pa razumevanja in logike.
Dam samo primer, definicije linearne funkcije:
– linearna ja funkcija je predpis, ki neodvisno realno stevilo iz mnozice R preslika v odvisno realno stevilo y iz mnozice R kjer uporabi predpis y = k * x + n. K in n sta parametra funkcije ki doloca njeno obliko. K = smerni koeficint, n je zacetna vrednost.
— ta zapis bi naj v osnovno soli razumel. Mhm, vecini ni jasno ka zaboga ze eno definicijo so se naucil. V razredu uciteljica ni sprejela razlage z lastnimi besedami, ki pove enako. Otroc so si namrec poiskali svojo definicijo, kinso jo razumel:
– ce pa recemo, da je linearna funkcija predpis y = k * x + n, s katerim poljubno realno stevilo preslikamo v y. Ce to narisemo v koordintnem sistemu dobimo ravno crto, ki jo imenujemo premica. K doloca njen naklon, n pa presecisce z osjo – je to vrh glave zadost.
— slednje zgoraj je zadost, pove pa prakticno isto, dokler se ne gremo filozofije na univerzitetni ravni. Podobnih debiliznov je na kupe in rezultati so taki kot so.
Je pa jasno: nova elita potrebuje debile in ovce, zato se tak sistem tudi podpira. Mi smo v prvem razredu pisal k blessvi, racunal enako – ce ti ni slo, si dobi za domov se mal zram racunov. Spise smo pisal enako precej, domace branje ni si bil prasan. Danes? ChatGTP napise, obnova iz weba pa je to to. Zraven se miljon definicij, 30 predmetov in jasno popoldan se 15 krozkov. Ko k temu das se pa tik tome in elektroniko, pa to to.
no ja, 04.07.2024 ob 06:30
Pa saj tako je že vsaj 10 let. NPZ imajo vedno povprečje okoli 40 %, pa se nihče do zdaj ni sekiral.
J, do zdaj ne.. Zdaj se bodo pa ocitno zaceli sekirat, ker je nerealno, da imas same petke in odlicnjake, NpZ pa pise manj kot 50%. Ker NPZ ni noben bav bav.. Smo dali cez ze pri dveh..
Zdaj se pa bodo zasekirali in zamislili, predvsem ucitelji in sole, ki imajo inflacije petk, NPZ pa pogrom.
Pa dajte no. Do sedaj se še noben ni sekiral za NPZje in se tudi za letošnje ne bodo. Da bi kaj spremenili je utopija.
Očitno je pa tudi tu gor kar nekaj s slabo bralno pismenostjo in znanjem matematike. Če je povprečje 40%, to ni problem samo pri odličnjakih, je to problem tudi za vse ostale.
Ocene niso realne? Seveda so, ker ocene že zelo dolgo niso merilo za znanje.
1x sem na svetu staršev vprašala, če delajo kakšno statistiko glede rezultatov, ocen in učiteljev, ki poučujejo npz predmet. Da bi videli če so pomembne razlike med učenci enega ali drugega učitelja istega predmeta in če se rezultati vsaj približno ujemajo z ocenami. Pa so me (ravnateljica in ostali iz šole) samo debelo gledali, kakšne čudne ideje imam.
Kriv je le in samo in v najvecji meri glup, blesav, zastarel, nedodelan in mnogo preobsezen solski sistem ter njegovi nezainteresirani, nesposobni in se bolj glupi izvajalci. Kaj vse je narobe, smo ze predelal veckrat, glavni razlog pa je zagotovo mnogo preobsezen program in premalo casa, da se tisto, kar se nauxijo utrdijo. Ucitelji v 90% zahtevajo uporabo piflarije, ne pa razumevanja in logike.
Se ne strinjam. Mnogo bolj rigiden, izredno obsežen, na pomnjenje naravnan in zahteven sistem je bil v preteklosti, pa je proizvedel izredne mislece. Danes je narobe to, da mularija ni pripravljena stopit iz svoje cone udobja, ki ga ima večina doma, ko jim ni treba s prstom mrdnit in delajo samo stvari, ki jih hočejo počet. Nekoč so mulci delali tudi doma, in to trdo delali. Delo v šoli je bistrim otrokom bilo bolj razvedrilo kot kaj drugega, saj so tam počivali od dela doma. Danes, ko je doma večini mulcev edino delo to, da premikajo prst na telefonu, je jasno, da je koncentracija na pouk in učenje trdo delo, ki so ga zmožni le redki. Vse je pretežko, vse je preobsežno…, če se nisi sposoben niti spraviti k učenju.
Saj so poskušali tudi z igro do znanja. Igraje v matematiko, skakaje v kemijo in ostala sranja. Vse s slikicami razloženo, po korakih, ampak kaj, ko mulci hitro vidijo, da to ni nobena igra, ampak učenje nečesa, za kar jim dol visi. Učitelj se lahko na trepalnice meče s projektnim učenjem, učenjem v skupinah, inovativnim učenjem…, pa imajo mulci uro za prosto uro in delanje kravala. V prvem razredu imaš mulce, ki nočejo odpreti zvezka in zapisati ničesar, ker oni to “ne želijo početi”. Nima veze učiteljičin pristop, na koncu vsaka zahteva neko delo in trud, ki ga pa tak mulc ni pripravljen in sposoben vložiti. On ne bo nič pisal in risal, on se hoče igrati z avtki, pika!! To je glavna težava, ne pa prezahteven učni načrt. Dobro vemo, da ga vsako leto bolj klestijo. Kako učenje prilagoditi generaciji, ki se ni pripravljena učiti, to pa je izziv. Najbolj zagreti pedagogi so zrihtali celo aplikacije na telefonih, kjer bi se učili v vseh mogočih oblikah, češ da jih bo to privleklo. Jih ni! Ker jih učenje šolskih vsebin (vsaj večino nezainteresiranih v učilnici) ne zanima v nobeni obliki.
Mene pa res zanima kje so te šole in razredi s samimi peticami. Pa ne mislim ravno 3.razreda….Lahko kdo konkretno pove?
V razredu moje hčere (7.razred) bo en fant ponavljal razred, dva imata popravne, 4 so “odlični”, ostalih 20 pa razporejenih vmes.
Vidim pa da imate eni težave z razumevanjem povprečja. nekateri pišejo NPZ 85%, drugi 15% pa je povprečje 50. A res mislite da so dvojkarji in trojkarji tisti ki dvigajo povprečje?