Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Nujne stvari na avtu?

Nujne stvari na avtu?

Trikrat na leto menjavat olje swinger, a si ti normaln?!
Enkrat na leto ga pa je že treba menjat, sem sama menjavala vč kot dve leti staro olje na avtu in je tako gosto ven teklo, da je rablo 100 let, da je odteklo. In to na avtu, s katerim se foter vozi do vinograda in nazaj. Daj no, za tisto kanto olja pa res lahko napraskaš.

@sveže ločena
če nimaš več navodil, jih najdi na netu, seveda je pomembno, da najdeš takšna navodila, ki ustrezajo tvojemu vozilu (Pegueot 306, letnik, diesel, prostornina in moč v KW. Podatek, da gre za karavan, ni relevanten in ga pred mehaniki ne omenjaj, če nočeš izpast mona =). Verjetno ne bodo v slovenščini, ampak v angleščini.

Sicer pa odpri za začetek havbo in se malo razglej kje je kaj, poskusi najt palčko za olje, kantico za vodo za vetrobransko steklo, zelo verjetno boš kje našla obešen kak listek s podatki, kdaj in kaj se je delalo.

Takole je – za jermen na pogled ne moreš vedet, kdaj ga bo treba menjat. To se pač menjava po št. km. Ne želi si, da ti ga utrga, ker je potem avto za na odpad, uničiš motor.
Za bosch pumpo – ponavadi ko crkne, crkne. Takrat te avto pusti na cesti. Mislim pa, da nima vpliva na druge dele vozila, torej da okvara bosch pumpe posledično ne pokvari kakšnih drugih delov.

Sklopko čutiš, da gre proti koncu. Pri speljevanju grabi že čisto na koncu, ful moraš gasa dodajat, grozno je vozit avto, ki ima bogo sklopko, tako da to boš vedela.
Zavore – ko se sliši, kot da ustavlja vlak, je že kriza!


Zdaj mi pa eno napiši,ki nardi 50 jurjev km na leto.dej no.pa tok ,da veš.za menjavo jermenov se pravi glavni servis je 120 tisoč pa več,omejeno na 4 leta.in,če je tip lani jermen menjal pol res ne vem kaj bluziš tukaj.olja se pa itak menjajo,ko ti zabliska na števcu.sicer 30 tisoč je preveč,do 20 pa lahko komot voziš.[/quote]

Vsaka, ki se poleg normalne vožnje (trgovina, šola, dopust, kak izlet…) vozi 60-80 km ali pa še več na eno stran v službo in takih je tudi tule na MONu kar nekaj.[/quote]
Ne me basat.koliko si imela matematiko v osmem razredu.jaz se vozim po vseh mogočih opravkih pa ne natolčem 20 tisoč na leto.pa ni slovenija nemčija.cela ima 200 km premera..haloooo

Sicer pa odpri za začetek havbo in se malo razglej kje je kaj, poskusi najt palčko za olje, kantico za vodo za vetrobransko steklo, zelo verjetno boš kje našla obešen kak listek s podatki, kdaj in kaj se je delalo.

Takole je – za jermen na pogled ne moreš vedet, kdaj ga bo treba menjat. To se pač menjava po št. km. Ne želi si, da ti ga utrga, ker je potem avto za na odpad, uničiš motor.
Za bosch pumpo – ponavadi ko crkne, crkne. Takrat te avto pusti na cesti. Mislim pa, da nima vpliva na druge dele vozila, torej da okvara bosch pumpe posledično ne pokvari kakšnih drugih delov.

da se temu ogneš SE BOSCH PUMPE OBNAVLJAJO… Podobno je z piezo injektorji oz ti se zamenjajo…. Turbina naj bi se tudi obnavljala, a je to brezpredmetno. je pa fajn malo poslušat ali si žvižga po svoje ali muzicira kot ji je naročeno..to vedo mehaniki. Tako se dost hitro ugotovi ali je čas za obnovo, zamenjavo le-te, da te slučajno kaj ne preseneti

Sklopko čutiš, da gre proti koncu. Pri speljevanju grabi že čisto na koncu, ful moraš gasa dodajat, grozno je vozit avto, ki ima bogo sklopko, tako da to boš vedela.
Zavore – ko se sliši, kot da ustavlja vlak, je že kriza![/quote]

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Obnovitev bosch pumpe je nateg.pumpa začne puščat ,ker preperi povratni šlaufek.in brez stroškov ga lahko skoraj vsak popravi.če ga menjaš je strošek kakih 10 eur.sam sem imel to izkušnjo,ko so miponujali ob puščanju bosch pumpe blazni popust.da mi jo obnovijo za 340 eur.potem sem zapeljal k mojemu majstru,ki je to zrihtal za 20 eur.pumpa ni bila pokvarjena .in nikoli tudi ni,razen na passatu 2.0 crkne ventil za nafto,ki stane 240 eur.to je pa šlamparija narodnih avtov.

Vsaka, ki se poleg normalne vožnje (trgovina, šola, dopust, kak izlet…) vozi 60-80 km ali pa še več na eno stran v službo in takih je tudi tule na MONu kar nekaj.[/quote]
Ne me basat.koliko si imela matematiko v osmem razredu.jaz se vozim po vseh mogočih opravkih pa ne natolčem 20 tisoč na leto.pa ni slovenija nemčija.cela ima 200 km premera..haloooo[/quote]

Že v pripeti temi http://med.over.net/forum5/read.php?151,6439788,page=4 jih je nekaj, ki iščejo sopotnike na vožnji Celje – Ljubljana … to je 77×2 = 150 km dnevno.
Delovnih dni v 2014 je 261 – 26 dni dopusta = 235 dni po 150 km = 35.250 km letno samo za vožnjo v službo in nazaj..
Jesenice – Ljubljana = 2x60x235dni = 28.200 km letno
Krško – Ljubljana = 2x105x235dni = 49.350 km letno
Velenje – Kranj = 2x110kmx235 dni = 51.700 km letno
Ljubljana – Koper = 2x106kmx235dni = 48.820 km letno

Aja, petko sem imela, matematiko sem razen pri enem profesorju v SŠ imela vedno rada 🙂

Neverjetno 50 in več tisoč na leto.mislim,da nimate prave službe.matr jaz krožim po celi evropi pa ne natolčem toliko.
Huh pol ni čudno,da vam moži bežijo.moja se vozi ene 30 kilometrov v službo pa na eno leto ne natolče kilometrov več kot za menjavo olja. Kaj pa če ene tukaj hodite okrog lupčkov pa se kilometri povečajo in je doma potem služba kriva ha

Daj no, misli malo … in take da bodo iskale sopotnike in sopotnice za vsakodnevno vožnjo v službo… :((

Daj no, misli malo … in take da bodo iskale sopotnike in sopotnice za vsakodnevno vožnjo v službo… :(([/quote]
Sploh nimam službe in je niti ne potrebujem.sem nezaposleni ampak lastnik sp.žensko peljem edino v nekaj lepega.v službo pa res nikoli.

No, če so v petnajstih letih naklofal sam 300tisoč km, jih verjetn ne bo zdaj v letu 50tavžent……mal je treba tud logiko uporabit..čeprav ta blontno…


Saj sem res malo blont oziroma sem bil ampak lase imam čisto vse.kam so naklofali 300 jurjev.to ni bila samo služba.meni je to sumljivo.kilometri rastejo kar tako.
Matr ženo ki mi nardi 50 tisoč na leto,adijo.jaz bi belo to gledal.a sem nenormalen.najbrž sem res.včasih sem moral avto zamenjat pr pedeset jurjev.pa kaj se vi v frankfurt v službo vozite al kuga?

Prej je bil to drugo avto pri hiši, zdaj je edini + avtorica se je preselila (ni sicer povedala, koliko proč in ali se zdaj sama vozi v službo).

Prej je bil to drugo avto pri hiši, zdaj je edini + avtorica se je preselila (ni sicer povedala, koliko proč in ali se zdaj sama vozi v službo).[/quote]

Sam na drugem avtu naredit tolk km….možno pa res, da je bil kupljen že z ogromno km, saj za okol doma bo že…sam pol ga pa tud rihtal niso tolko….jaz bi se pozanimala kolko bi me prišel en ornk servis, da sem pol brez skrbi, pa če je preveč menjam za mlajši model…ponavad je to cenejša opcija kot vzdrževanje starega avta. Moje mnenje, če bi vprašala mojega moža bi bil drugačnega mnenja, ker se preveč naveže na mašine.

Prej je bil to drugo avto pri hiši, zdaj je edini + avtorica se je preselila (ni sicer povedala, koliko proč in ali se zdaj sama vozi v službo).[/quote][/quote]

Sam na drugem avtu naredit tolk km….možno pa res, da je bil kupljen že z ogromno km, saj za okol doma bo že..

kar tako pa dizla ne kupiš za malo okoli hiše…verjento je avtorici služil za njene potrebe, za potrebe družine pa so kurili moževega… Mislim da dizel ni najbojlš opcija če avto malo rabš, negleden na to, da je gorivo cenejše kot benicn.

.sam pol ga pa tud rihtal niso tolko….redni servisi so se verjetno delali….

menjava za mlajši model je skorajda mission impossible, ker če računaš da recimo da za sevis 1 jurja, (recimo da se zamenja pol mašine), za te peneze dizla ne dobiš oz dobiš zgonenga do amena. Dobiš bencinarja…samo pri obeh te pote čaka generlka, torej si praktično na istem, oz na slabšem ker kupiš avto ki ga ne poznaš

avtorici pa kot sem že svetoval, naj pogleda program Moj Peugeot za starejša vozila, ker to je ena od opicj, dobrega in verejno tudi dokaj poceni servisa

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Prej je bil to drugo avto pri hiši, zdaj je edini + avtorica se je preselila (ni sicer povedala, koliko proč in ali se zdaj sama vozi v službo).[/quote]

Sam na drugem avtu naredit tolk km….možno pa res, da je bil kupljen že z ogromno km, saj za okol doma bo že…sam pol ga pa tud rihtal niso tolko….jaz bi se pozanimala kolko bi me prišel en ornk servis, da sem pol brez skrbi, pa če je preveč menjam za mlajši model…ponavad je to cenejša opcija kot vzdrževanje starega avta. Moje mnenje, če bi vprašala mojega moža bi bil drugačnega mnenja, ker se preveč naveže na mašine.[/quote]
Mož ima čisto prav.menjat avto je najmanj nekaj jurjev gor.če doložiš 10 tisoč je to denar ki lahko z njim sto let popravljaš staro kanto.

New Report

Close