Najdi forum

Splash Forum Starševski čvek ocene pri ŠV v 7/9

ocene pri ŠV v 7/9

Pozdravljeni dragi starši devetletkarjev.

Kopiram link, ker so bili na forumu učitelji in učenci zelo skopi z odgovori.

Zanima me vaše mnenje pri ocenjevanju iz športne vzgoje. Malo mimo mi je, da si otrok prisluži cvek, ker ne more dati koša pri košarki, ker pač igra bolj na obrambni liniji, po učiteljevem menju pa si poozitivne ocene zaslužijo samo tisti, ki dajo koš.
Na šport se kar dobro spoznam in v kolektivnih igrah so igralci, ki igrajo v napadu in igralci, ki so močnejši v obrambi in podajah.
Če pa je otrok nižji od povprečja, je pa sploh problem, kako nadigrati tiste, ki so nad povprečjem.
Pa še kakšen primer bi se našel. Včasih je bila ŠV namenjena sprostitvi, danes pa dirki za pozitivnimi ocenami.
Žal nismo vsi nadarjeni za določene športe.
Moj sin je pač nadarjen za induvidualne športe, trenira lokostrelstvo in karate, a žal teh športov ne upoštevajo pri splošni oceni pri ŠV.

Vaše mnenje?

Lep večer še naprej.

Jaz imam v službi kriterije za ocenjevanje pri ŠVZ, ki jih je sodelavka dobila na seminarju.

Letos ne sicer učim ŠVZ, a po teh kriterijih je zelo težko dobiti lepo oceno. V kriterijih napisano, koliko naj bi otrok skočil v daljino, višino, kako hitro tekel, …

Ali bi mi lahko posredovala kriterije, prosim? Če lahko seveda. Tako ali tako bom na to temo sprožila pogovor s prof. športne vzgoje, bi se pa rada vsaj malo informirala.

Vem, da ima sin probleme pri gimnastiki, ker ima pač strah pred skakanjem čez konja in takoj zablokira, zato se mi zdi popolnoma neodgovno od profesorjev, da otrokom ne pokažejo pravilne tahnike, kako premgati strah in skočiti, tako kot je treba.
Sama sem trenirala gimnastiko in grozno se mi je zdelo, ko se je naša prof. ŠV psihično in fizično izživljala nad dekleti, ki jih je bilo pač strah in jim je bila gimnastika španska vas. No ja, vsaj cvekov si niso prislužile.
Danes pa ni tako enostavno.

Se oproščam, hitro pišem in naredila sem cel kup napak pri tipkanju , upam pa, da se vseeno da brati.

Lep večer še naprej.

Mah, ni da bi človek govoril, moja hči je pridna, odlična, pa ne, da bi se hvalila.
Boli me pa, da ima glasbo 2, pa igra inštrument, poje v zboru, ni da ni – talentirana …..sam ni pa znala razbrat , kateri inštrumenti so v črnski glasbi- pokasirala je dvojko in TO JE TO 🙁

Upam, da se jutri spomnim in poiščem med vsemi papirji. Nisem pa prepričana, če so to kriteriji tudi za zadnjo triado. Jaz namreč učim v drugi triadi.

Pa to je res katastrofa… pri telesni vzgoji pa res ne bi smeli imeti teh normativov… koliko MORA skočiti, kako hitro MORA teči, pa saj ne bodo vsi vrhunski športniki… sama vem, da nisem hotela narediti prevala na bradlji, enostavno sem imela tak strah, da me niso prepričali… ne, ne vem, če sem bila zato slabše ocenjena.

Vladka

*********************************************************************** http://galerija.over.net/main.php/v/ustvarjanje/Vladka+K/

Lp July.
Mah, glasbene vzgoje pa namenoma sploh nisem omenila, ker tukaj pride v poštev samo piflanje.
Cvekov imajo v razredu kolikor hošeč, kriterije ocenjevanja pa zelo visoke.
Marikdo bo rekel, da glasbena vzgoja predstavlja del splošne izbobraženosti. načeloma se strinjam s tem, vendar se mi zdi snov v učbeniku za 7/9 dokaj zahtevna.
Namesto, da bi glasbo prikupili otrokom, se zdaj dogaja ravno nasprotno.

Tolaži se z dejstvom, da bo mogoče igranje inštrumenta možen izbor pri izbirnih predmetih.

Lep večer še naprej.

Lp, Vladka, resnično, katastrofa se povečuje.
Saj ne rečem, naj zahtevajo od otrok določene normative, se pa dogaja, da astmatik dobi negativno oceno, ker je kros pretekel v slabšem času, kot je določen v kriteriju ali pa otrok ne zmore preskočiti norme za 7/9 pri skoku v višino, ker je pač za 15 cm nižji od povprečja in nikakor rojen za skoke v višino.
Za petico moraš pa tako ali tako vse vrhunsko opraviti. Ampak, da še 2 ne prislužiš, to je pa preveč.
Mimo, ti rečem.

Ne bi se pritoževala, vendar sama vem, kako zgleda, če pač nisi nadarjen za določen šport. Moje področje je bila gimnastika in atletika (pa še to ne vse discipline), rada sem smučala in drsala, kar počnem še zdaj, pri ekipnih športih pa nisem nikoli preveč blestela, ker mi pač niso ležali, ampak vseeno nisem bila slabo ocenjena pri telovadbi. Vsaj moj trud se je upošteval. In odnos do ŠV.

Lep večer še naprej.

Zelo bom vesela, če mi boš karkoli poslala.
Moj e-mail: [email protected].

Res najlepša hvala.

To mi je pa malo čudno, kar opisujete. Imam kolegico, ki poučuje športno vzgojo v OŠ in vem, da dvojke in tudi trojke deli zelo redko (če je le interes pri učencu). Cveke pa le za nesodelovanje. Kar se tiče teh normativov, recimo ocena za kros itd., to sicer drži in oceno vpiše, vendar se da slabo oceno zelo hitro popraviti in se jo pri zaključni oceni tudi ne upošteva, ker pri športni vzgoji ni seštevanja in deljenja ocen. Vem tudi, da vedno ocenjuje tudi napredek pri učencu, ker pač vsi niso motorično sposobni. No, poznam pa tudi drugačne zgodbe, mule povsem nezainteresirane, nočejo telovaditi, kr naprej pozabljajo opremo doma, potem pa slaba ocena in hop, že so starši v šoli.
Ne govorim to seveda za nobeno od vas, so le primeri, kaj vse se dogaja pri športni vzgoji.
LP

Tudi jaz imam hči v 7.razredu, pa se na šoli pri športni vzgoji ne dogajajo take stvari. Seveda ne padajo same petke, saj ne morejo vsi otroci vsega znati “odlično”. Ampak ravno cvekov se pa tudi ne tala, seveda če učitelj vidi, da se otrok trudi.

Podobno je pri likovnem pouku, kjer tudi niso vsi nadarjeni za risanje, a se ocenjuje tudi napredek, trud, odnos do predmeta…

Tudi moj sin v 7r/9 ni zadovoljen z ocenami pri športni vzgoji. Še manj pa pri glasbi. Njegov učitelj pogojuje, da hodijo k pevskemu zboru, če hočejo imeti 5. Moj že tako nima posluha, s takim načinom pa bo dobiva prav odpor do petja.
Sprašujem se, ali je to smisel teh dveh predmetov?

Meni je milo rečeno MIMO, da se števično ocenjuje telovadba!

Pa saj ne morejo biti vs športniki.

A je potem sploh še kdo odličnjak? Če ima klasične predmete 5, telovadbo pa 1 ali 2.

Ali za 1 pri telovadbi obstajajo celo popravci?????
Jaz potem v življenju ne bi zapustila OŠ, ker ne znam stoje na rokah!

Kaj pa, če ima otrok likovni, glasbo, telovadbo in gospodinjstvo 5. Ostale predmete 4. Ali je odličen?
Ali je enako sposoben, kot briljanten matematik?
Kaj je bolj važno v življenju?
Ali šport ali matematika?

no ,meni osebno se zdi šport bolj koristen od matematike:))

Saj v tem je fora. Pri tridesetih pa denar dajemo za razne vadbe. Nimamo pa priučeno, da se mora telovaditi.
Najbolj grdo od staršev je pa to, da na roditeljskem v 1. razredu, rečejo, da njihove princeske ne marajo telovadbe.
Ja starši, kaj ste pa sami naredili v teh šestih letih, zakaj ne marajo telovadbe?

Gibanje je zelo pomembno.

Tole ne drži.

Moj sine ima od 7/9 telovadbo skoz 5, pa ni niti nadarjen za šport, niti se z njim ne ukavrja. Celo obratno. Najbolj smo ponosni na to petico, ki očitno ocenjuje prizadevnost, nikakor uspeh.

zadeva je taka.

Res krožijo neki kriteriji, ki pa se po mojem mnenju (prof šp vzg) ne bi smeli uporabljati za ocenjevanje. So sicer neko merilo, a tako kot je bilo omenjeno, so diskriminatorni do nekaterih z drugačnimi telesnimi značilnostmi. Problem je v tem, da prihaja do nekakšnih sprememb pri tem predmetu. Cilj ni več le sprostitev, ampak tudi vzgoja za življenje ter predvsem naučiti se čim več o športu, da bi se lahko z njim ukvarjali celo življenje. Učitelji bi radi, da se predmet vzame čimbolj resno, kar je prav, le da nekateri ne najdejo ustrezne poti. Dostikrat so deloma krivi tudi starši, ki otroke zagovarjajo za vsako figo, kar tudi ni v pomoč.

Enkrat sem že zapisal kako ocenjujem jaz. Povem kriterije, ki pa niso vezani na telesne značilnosti, lahko pa so deloma vezani na nekatere motorične sposobnosti. Kljub temu pa ne iščem neznanja ampak znanje, zato ponavadi ne vpišem očene, če vem da je učenec sposoben več. In ga “matram” tako dolgo, da sva na koncu zadovoljna oba. Rezultat tega so pač malo boljše ocene (večinoma 4 in 5), ki pa za mene niso važne, važno je znanje.

v 7/9 razredu kamor hodi nečakinja, so pri plezanju po drogu samo 3 učenci dobili pozitivno. Ti so preplezali do vrha droga, a so čas v kriterijih prekoračili in so dobili 2, vsi ostali ki jim ni uspelo prilezti do vrha droga so dobili 1. Ko je njena mami vprašala kolega, ki uči telovadbo na drugi šoli, ji je povedal, da so kriteriji za ocenjevanje hudo preterani, in da če bi jih točno upošteval, bi mogoče 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} otrok v genaraciji imelo oceno višje od 3.Tako da tam kjer se telovadci držijo normativov so ocene dosti nižje, kot v šolah kjer učitelj ocenjuje po zdravi pameti.
LP A:

Te popolnoma razumem, ker je sine dobil 4 pri igri med dvema ognjema v 5. razredu, ker ni ujel žoge s prve, ampak mu je padla na tla in jo je potem ujel. Ven jih je vrgel pa baje največ.

V sedmem razredu so samo trije otroci priplezali do vrha droga???
Meni se zdi, da to kaže njihov (ne)ODNOS do športne vzgoje, ne pa SPOSOBNOSTI.

Sicer pa se mi zdi prav, da se vsi predmeti ocenjujejo enakovredno.
In ne sprejemam argumentov, da ne morejo biti vsi športniki. Tudi matematiki ne morejo biti vsi…

Vidim, da je tema, ki sem jo izpostavila, kar aktualna. Absolutno lahko potrdim, da otroka ne zavijam v vato in ne letim za vsako zadevo v šolo in glede na to, da je astmatik, po navodilih njegovega zdravnika podpiram športno udejstvovanje. Sin ima ŠV zelo rad in vem, da se ne izogiba nalogam , ki mu jih pač da profesor.
Se mi pa zdi mimo, da zaradi tega, ker ne zadane koša, ker pač igra v obrambi in ker ne more z glavo skozi zid in ker so določeni sošolci pač egoisti (pač ne obvladajo teamskega dela), ker žogo zadržijo zase in bog ne daj, da bi jo še komu podali,
in če učitelj tega ne opazi in truda, ki ga otroci vložijo v ŠV, potem pa res ne vem, zakaj si lahko prislužiš cvek.
Če bi bila profesor ŠV, bi me bilo sram, da bi morala dajat cveke.

Lp.

Sicer pa se mi bolj smili tisti, ki mu nikakor ne gre matematika, in se ne more dokopat do dobre ocene, kar mu kasneje onemogoči tudi dober uspeh na maturi. Tudi matematike se ne da kar tako natrenirati, za pozitivno že, za kaj več ..pa?
Sem imela srečo, da sem živela v obdobju brez matur, če ne, bi pogrnila na celi črti. Sem mela skoz dve-šenkano:)).
Tako pa sem imela sprejemne izpite na faksu, kjer pač mat ni bila pomembna.
K športu bi bilo treba otroke vzpodbujat, mnogim staršem se zdi pa to nepomemben predmet. Ravno tako je, kot drugje. Če se trudiš in napreduješ, dobiš tudi dobro oceno. Ok, mogoče so kake izjeme (učitelji) in se strogo držijo kriterijev, vendar verjamem, da jih ni prav dosti.
LP

Problem oz. dejstvo je to, da smo bili vzgojeni, da so predmeti kot npr. telovadba, likovni in glasba manj pomembni predmeti za katere se ni potrebno dosti truditi. Očitno se stvari spreminjajo, na kar se bomo morali navaditi tudi starši. Tako kot imaš s slabim delom/učenjem porazne ocene pri jezikih ali naravoslovju, jih imaš lahko tudi pri glasbi.

Koliko je ta način ustrezen, ne vem, ampak vseeno se mi zdi, da sistem iz naše mladosti ni bil pravilen, saj sta umetnost in šport prav tako pomemben del naših življenj.

New Report

Close