Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Ocenjevanje, 9.razred…je to dovoljeno?

Ocenjevanje, 9.razred…je to dovoljeno?

Pozdravljeni,

Prosim za info ali je to dovoljeno.

Sin je imel specialisticni pregled, zato je manjkal prive tri ure pouka. Drugo uro so pisali slj. Prisel je na zadnji dve uri, saj ga je čakalo ustno ocenjevanje. Torek ni pisal slj.

Nakar ga učitelj pride iskat 4 uro in pravi čakal sem te, da prides…greš pisat test…isceta prostor, kje bi pisal in na koncu pristaneta v knižnici, kjer je polno drugih otrok. Torej piše 15 minut manj v galami. Seveda, ves v šoku ne reši vsega. Zdaj ga je strah ocene.

Je to dovoljeno? Da ga kar vzame od pouka?

Hvala!

 

Odgovor na objavo uporabnika
Polona82, 27.04.2024 ob 18:49

Pozdravljeni,

Prosim za info ali je to dovoljeno.

Sin je imel specialisticni pregled, zato je manjkal prive tri ure pouka. Drugo uro so pisali slj. Prisel je na zadnji dve uri, saj ga je čakalo ustno ocenjevanje. Torek ni pisal slj.

Nakar ga učitelj pride iskat 4 uro in pravi čakal sem te, da prides…greš pisat test…isceta prostor, kje bi pisal in na koncu pristaneta v knižnici, kjer je polno drugih otrok. Torej piše 15 minut manj v galami. Seveda, ves v šoku ne reši vsega. Zdaj ga je strah ocene.

Je to dovoljeno? Da ga kar vzame od pouka?

Hvala!

 

Na šoli mojih otrok je to pogosta praksa in starši smo se s tem strinjali. Razlog- splošno izogibanje ocenjevanju. Vsi neke ortodonte, preglede, bla bla. Za datum testa je vedel dovolj dolgo, prav tako za pregled in v tem primeru je imel vso možnost, da to učitelju vnaprej pove in se dogovori za drug termin.
Če tega ni naredil, spada med “izogibalce” in je prav, da je pisal isti dan.
Slaba ocena bo pa zaradi slabega znanja, ne zaradi šoka ali galame v knjižnici. Naj se nauči in oceno popravi, če bo kvarila povprečje.
Pa naslednjič malo več odgovornosti in planiranja.

Ne bom komentirala vaše situacije, ti pa povem kako se organiziramo pri nas. Za specialistični pregled se ve datum vnaprej, prav tako za datum ocenjevanja. Če se datuma slučajno prekrivata, gre otrok do učitelja in se zmenita kaj naredit. Se je že zgodilo, da je otrok pisal dan prej ali pa dan kasneje.

Odgovor na objavo uporabnika
Mama133, 27.04.2024 ob 19:11

Na šoli mojih otrok je to pogosta praksa in starši smo se s tem strinjali. Razlog- splošno izogibanje ocenjevanju. Vsi neke ortodonte, preglede, bla bla. Za datum testa je vedel dovolj dolgo, prav tako za pregled in v tem primeru je imel vso možnost, da to učitelju vnaprej pove in se dogovori za drug termin.
Če tega ni naredil, spada med “izogibalce” in je prav, da je pisal isti dan.
Slaba ocena bo pa zaradi slabega znanja, ne zaradi šoka ali galame v knjižnici. Naj se nauči in oceno popravi, če bo kvarila povprečje.
Pa naslednjič malo več odgovornosti in planiranja.

vse je ok..razen tega, da ni imel miru…

lp

Odgovor na objavo uporabnika
Neprijavljena, 27.04.2024 ob 19:15

Ne bom komentirala vaše situacije, ti pa povem kako se organiziramo pri nas. Za specialistični pregled se ve datum vnaprej, prav tako za datum ocenjevanja. Če se datuma slučajno prekrivata, gre otrok do učitelja in se zmenita kaj naredit. Se je že zgodilo, da je otrok pisal dan prej ali pa dan kasneje.

 

Tako je bilo pri nas pred vec kot 35 leti in tako je bilo z mojimi tremi sinovi v osnovni in srednji soli.

Zakaj se niste zmenili, da bo manjkal in kdaj bo pisal?

Da je pisal v prostoru, kjer ni miru, ni prav. Magari bi ga posedli v zbornico, k psihologinji, v kabinet, tako so delali pri nas.

Odgovor na objavo uporabnika
hahaha185, 27.04.2024 ob 22:02

vse je ok..razen tega, da ni imel miru…

lp

in da je pisal krajši čas kot ostali

 

Odgovor na objavo uporabnika
Anonimno 5222, 28.04.2024 ob 07:43

in da je pisal krajši čas kot ostali

 

… oziroma je doma preventivno tako rekel, da bi mu lažje oprostili nižjo oceno.
Skratka, ena lastovka ne rinese pomladi in ena ocena ne spremeni ničesar.
Naslednjič veste, da se dogovorite vnaprej. Temu napovedovanje ocenjevanja tudi služi. Za tiste s statusom je to obvezno.

Res je, da se otroci, no v bistvu starši odločajo,  da bo otrok manjkal v šoli, če ne je snovi ne zna za takšno oceno, kot so si jo zamislili.

In je to čisto logična posledica tega sistema.

Uvedite sprejemne izpite. Pa bo stanje čisto drugačno.

Špricanje je logična posledica točk za vpis.

Špricajo tako odlični kot cvekarji.  Vsi…

Odlični hočejo dobiti 5, cvekarji pa dva. Saj Je vseeno.

Sprejemni izpiti!

Odgovor na objavo uporabnika
Men, 28.04.2024 ob 08:07

Res je, da se otroci, no v bistvu starši odločajo,  da bo otrok manjkal v šoli, če ne je snovi ne zna za takšno oceno, kot so si jo zamislili.

In je to čisto logična posledica tega sistema.

Uvedite sprejemne izpite. Pa bo stanje čisto drugačno.

Špricanje je logična posledica točk za vpis.

Špricajo tako odlični kot cvekarji.  Vsi…

Odlični hočejo dobiti 5, cvekarji pa dva. Saj Je vseeno.

Sprejemni izpiti!

sej tempo ni ok. V enem tednu dve seminarski, domace branje vse za oceno, dva testa in tri spraševanja. Pa tako recimo tri tedne. To je brutalen tempo če hočeš dobre ocene in nimaš odločbe in statusa a ne? Mal je ausglajzal ta sistem.

Izmišljena tema za praznike. Knižnici? Sram te je lahko.

100 % izmišljena.

4. uro je bilo v knjižnici polno drugih otrok? Nakladanje! Če bi slučajno bilo dogajanje v knjižnici, grem stavit, da ga ne bi tja dali. Bila pa je najbrž prazna, potem je pa vmes kdo kapnil not in ni bilo popolnega miru.

Drugače pa ja, en kup izogibanj tem ocenjevanjem. Tudi moja hčer je imela točno na dan, ko so pisali slovenščino, ortodonta. Ampak smo vedeli dva tedna prej. Pisala sem učiteljici in ji to povedala, hči se je pa potem z njo zmenila, da bo pisala dan po tem kar v učilnici z drugimi otroki. Hči je prosila učiteljico, če ima lahko slušalke v ušesih in si je vrtela glasbo, sedela je v prvi klopi. Vse se da, če se zmeniš prej, ne pa da te kar lepo ni k pouku.

Odgovor na objavo uporabnika
Petkarji, 28.04.2024 ob 08:18

sej tempo ni ok. V enem tednu dve seminarski, domace branje vse za oceno, dva testa in tri spraševanja. Pa tako recimo tri tedne. To je brutalen tempo če hočeš dobre ocene in nimaš odločbe in statusa a ne? Mal je ausglajzal ta sistem.

 

Resno?

Mi smo imeli tedensko lahko 3 solske naloge, tiste glavne teste za cetrtletje, ti so bili v naprej doloceni, ostalo prosto po presernu, torej si bil lahko vprasan vsak dan in vsako uro, pri vecih predmetih smo pisali vsak teden krajse teste za male ocene, 5 ocen je bila ena v redovalnico ali pa plusi in minusi, skratka, vsak dan in vsako uro si moral biti pripravljen.

Kaj tocno je narobe s tem? Da otrok ne ve, kdaj bo vprasan? Da ima revcek 5 ocen v enem tednu?

Tole zdaj je eno ujckanje otrok, vse v naprej doloceno, za vsak test se pise pred-test, pa test, pa popravek testa, mislim, vecjih nebuloz kot so zdaj se nikdar ni bilo!

Pa kdaj na faksu moraš 5 predmetov enem tednu obvladat?! O tem se žal še ne govori. Pa te seminarske. Za dobro seminarsko potrebuje vsaj 15ur raziskovalnega dela, otrok še več, 3 ure za plakat/powerpoint in 10 ur da se nauči 2strani na pamet (celi v angl.jeziku ali pa širše ker potem je vprašan še izven tega kar je moral na pamet drdrati. To je cel teden prostega časa (plus dnevnih nalog) za eno oceno-en predmet. Pa saj hočejo da so supermani. Potem pa jok, ker so otroci izgoreli, anksiozni ali pa se odločijo pridobivati statuse/odločbe. TO bi morali spremeniti. Še odrasel ni po službi zmožen takšnega intelektualnega tempa. Za petke seveda. Za trojke še gre.

Odgovor na objavo uporabnika
enako335, 28.04.2024 ob 08:28

 

Resno?

Mi smo imeli tedensko lahko 3 solske naloge, tiste glavne teste za cetrtletje, ti so bili v naprej doloceni, ostalo prosto po presernu, torej si bil lahko vprasan vsak dan in vsako uro, pri vecih predmetih smo pisali vsak teden krajse teste za male ocene, 5 ocen je bila ena v redovalnico ali pa plusi in minusi, skratka, vsak dan in vsako uro si moral biti pripravljen.

Kaj tocno je narobe s tem? Da otrok ne ve, kdaj bo vprasan? Da ima revcek 5 ocen v enem tednu?

Tole zdaj je eno ujckanje otrok, vse v naprej doloceno, za vsak test se pise pred-test, pa test, pa popravek testa, mislim, vecjih nebuloz kot so zdaj se nikdar ni bilo!

Ni ujčkanja. Samo pri slovenščini do sedaj že 15 ocen. Če se trudiš za petke je to 15x stres/tempo samo za 1 predmet.  Ma brez veze govort. Ta OŠ je razočaranje na celi črti. Gledam kaj smo se mi učili pa kaj se zdaj morajo oni..njihovo zahtevano znanje je na ravni našega končevanja SRŠ.

Odgovor na objavo uporabnika
Katastrofično, 28.04.2024 ob 08:38

Ni ujčkanja. Samo pri slovenščini do sedaj že 15 ocen. Če se trudiš za petke je to 15x stres/tempo samo za 1 predmet.  Ma brez veze govort. Ta OŠ je razočaranje na celi črti. Gledam kaj smo se mi učili pa kaj se zdaj morajo oni..njihovo zahtevano znanje je na ravni našega končevanja SRŠ.

A bejž no. Tukaj se na veliko pljuva, kako nivo znanja pada. Kako gre to skupaj?

Pa zgoraj ono o faksu- tja delovne navade že prinesemo. V OŠ se jih pa šele učimo. Je že prav, da se jih navaja na sprotno delo.
Plakati, seminarske in domača branja- to vse se ve za mesec ali več vnaprej. Kdor trdi, da je vse naenkrat, laže in lenari. Če narediš pravočasno, ni nobene gužve.

Nič ni izmišljeno…na pregled smo čakali dolgo časa in me dan pred ocenjevanjem pokličejo, da se je sprostil en termin…seveda sem potrdila…tudi pisala učiteljici opravičilk, da je ne bo…nobenega odgovora…

In ja, bil je nemir v knjižnici, ker je en razred imel neke urice notri…

Mi take prakse nismo imeli, niti starjši sin…niti do sedaj pri mlajšemu…

Kaj bi bil problem, da piše z tistimi, ki so manjkali cel dan?

Meni to ni ok…

Resnica je ta, da večina največjih pametnjakovičev tukaj današnjega osmega razreda, ne bi pozitivno naredila. Za zadostni uspeh bi se morali hudo potrudit. Itak pišejo tisti, ki nimajo otrok, ali nikoli testa/snovi svojega otroka niti pogledali niso.

Če bi se učitelji med sabo kaj pogovorili in isto snov istočasno jemali pri različnih predmetih iz različnih zornih kotov, bi otroci odnesli mnogo več znanja in logičnega razmišljanja. Tako pa piflarija, ki jo v večini naslednji teden pozabijo, posledično imamo mladino ki bore malo ve in zna, ob tem pa sovraži OŠ.

Odgovor na objavo uporabnika
Polona82, 28.04.2024 ob 08:47

Nič ni izmišljeno…na pregled smo čakali dolgo časa in me dan pred ocenjevanjem pokličejo, da se je sprostil en termin…seveda sem potrdila…tudi pisala učiteljici opravičilk, da je ne bo…nobenega odgovora…

In ja, bil je nemir v knjižnici, ker je en razred imel neke urice notri…

Mi take prakse nismo imeli, niti starjši sin…niti do sedaj pri mlajšemu…

Kaj bi bil problem, da piše z tistimi, ki so manjkali cel dan?

Meni to ni ok…

Morda je bil edini manjkajoči.
Kakorkoli, za eno samcato oceno se  je brez veze vznemirjati, ker ne bo spremenila ničesar. Če pa njegovo znanje na splošno večkrat niha gor in dol, pa itak ni za petko.

Odgovor na objavo uporabnika
Toblerone, 28.04.2024 ob 08:55

Morda je bil edini manjkajoči.
Kakorkoli, za eno samcato oceno se  je brez veze vznemirjati, ker ne bo spremenila ničesar. Če pa njegovo znanje na splošno večkrat niha gor in dol, pa itak ni za petko.

Konec šolskega leta je in pomembna je vsaka ocena, sploh v 9R. In kje si pobrala da gre za petko? No sej je vseen, trenutno je v šolah stresno obdobje in vsaka ocena šteje. Vsi ki smo zadnja leta imeli otroke v OŠ vemo, da so v določenem obdobju hudo preobremenjeni, med tem ko se prej 2-3 mesece ne dogaja kaj dosti. Tudi mi nikoli nismo razumel, zakaj vse te seminarske in ostale predstavitve niso v času,  ko ni testov. Otroke se stiska v kot, na koncu so pa vsi drugi krivi samo šolski sistem ne. Škoda, pa tako fino bi jim lahko bilo v šoli. S pol manj stresa bi se komot naučili velik več.

Pri nas se da v 9. razredu vse zmeniti. Če se kakšnemu otroku nakopiči preveč testov in spraševanj ali če snov še ni utrjena, se lahko prestavi. Celo test so že prestavili, včasih kakšen otrok tudi šprica test, pa se ne podre svet. .. Otrok, ki je bolan tudi ne more po bolezni dve izmeni delat, da nadoknadi zamujeno.. Učitelji pri nas iščejo znanje. Otroci niso trenirani delovni psi ali roboti. Sistem je prijazen do vseh in je varovalka, da pridne učenke ne znorijo, da športniki lahko trenirajo, da bolj bolehni v miru nadoknadijo in da lufrarji lahko luftajo. Luftarji imajo navadno težave doma.  Špricanje šole in ostale neumnosti so odraz čustvene stiske ..

Če se v šoli isto dela že 50 let, če že 100 let slovenceljski pijanček maltretira ženo in posiljuje in tepe lastne in sosedove otroke, če smo slovenci že 100 let alkoholiki in če smo v vrhu po samomorilnosti, to ne pomeni, da bi bil greh tradicijo na nekaterih področjih spremeniti.

 Luftarji imajo navadno težave doma.  Špricanje šole in ostale neumnosti so odraz čustvene stiske ..

Neumnost! Čisto nobenih težav večina nima doma, razen da jim starši pišejo opravičila za čisto vse.

 

Mi smo vec znali, tudi slabsi ucenci so znali vec kot znajo danes.

Glede snovi, razlike niso tako velike, nekaj je iz srednje preneseno v osnovno, nekaj pa obratno, vsaj 15 let nazaj je bili se tako in ni bili nobene hude drame.

Kdor porabi 10 in vec ur za eno seminarsko v osnovni soli in se uci 10 in vec ur za petke ter je stalno pod stresom, naj si zniza cilje, ker tak nacin dela zanj ni ne dober, ne zdrav. Sem izdelala osnovno in srednjo z odlicnim uspehom in minimalnim delom, sinovi prav tako, pa mnogi nasi sosolci enako. Res so se eni precej ucili, a redki so cele dneve posvetili soli, smo se druzili, hodili na treninge, v glasbene, imeli smo zivljenje tudi mimo sole! Tole zdaj je eno hudo pretiravanje in maltretiranje otrok, predvsem s strani starsev in solskega sistema!

 

Sistem malih ocen in biti pripravljen vsako uro sproti, je bil veliko boljsi in dal veliko vec znanja.

Jaz v takem primeru vnaprej najavim odsotnost. Če pride otrok isti dan k pouku, se otrok ustno ali jaz pisno dogovorim, kdaj bo odpisal; isti dan ali prvo naslednjo uro. V vašem primeru bi učitelj brez vnaprejšnje najavr odsotnosti lahko smatral, da se otrok izogiba ocenjevanju. To, da ni imel ali dovolj časa ali miru, pa ni ok.

Šola za mamo in otroka :). Pa srečno.

 

Se boste morali sprijazniti, da bi moralo petke dobivati samo od 15% do 20 % učencev. Drugače ocenjevanje nima smisla.

Draga mama, odloči se – kdo je pisal, sin ali hči? :))

New Report

Close