Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Odlični izdelki a dragi za znoret

Odlični izdelki a dragi za znoret

Z oderuško ceno pa tudi ne moreš preživeti. Upoštevaj, da ti kot navaden kupec tele super gomoljčke kupiš po 4,30 za četrt kile, kot podjetnik pa kupuješ na debelo in brez takih marž sigurno za manj kot pol te cene in potem prodaš po trikratni ceni … če prodaš. Obseg je mogoče doseči tudi v majhni Sloveniji, samo ne z visokimi cenami, ker take kritične mase pač pri nas ni. Mogoče bi v Nemčiji našel dovolj naivnežev za tako ceno, da bi šlo skozi.
[/quote]

Še enkrat: mala butična proizvodnja, kar Štartaj Slovenija tudi na začetku je pomeni: višje cene, da pokrijejo vse amortizacijske stroške in o profitu lahko nekaj časa samo sanjajo…

Masovka proizvodnje so pa fabrke futra na primer v Nemčija Ulm je eno tako fabrško, ki delajo tudi za diskontarja Lidl in Hofer, Müller….. Nimaš pojma, žal 😀

Še enkrat: mala butična proizvodnja, kar Štartaj Slovenija tudi na začetku je pomeni: višje cene, da pokrijejo vse amortizacijske stroške in o profitu lahko nekaj časa samo sanjajo…

Masovka proizvodnje so pa fabrke futra na primer v Nemčija Ulm je eno tako fabrško, ki delajo tudi za diskontarja Lidl in Hofer, Müller….. Nimaš pojma, žal 😀
[/quote]

Jezusmarija, kot da je Štartaj Slovenija edino, kar na trg prinaša butično proizvodnjo. Evropski trgi so preplavljeni z njo. Večina projektov, ki se gre take zadeve, je obsojena propad in to je jasno vsem že vnaprej. Ampak dokler vsi akterji pokasirajo, jim za te podjetnike dol visi. Pokasira Pop, pokasira Spar, pokasira Telekom. V tem je bistvo, ne v podjetništvu. Naivneži.

Jezusmarija, kot da je Štartaj Slovenija edino, kar na trg prinaša butično proizvodnjo. Evropski trgi so preplavljeni z njo. Večina projektov, ki se gre take zadeve, je obsojena propad in to je jasno vsem že vnaprej. Ampak dokler vsi akterji pokasirajo, jim za te podjetnike dol visi. Pokasira Pop, pokasira Spar, pokasira Telekom. V tem je bistvo, ne v podjetništvu. Naivneži.
[/quote]

Problem so torej posredniki, financerji, meceni, “Sharktank” sponzorji, Coachi – name it as you like it…. 😛

Ti takim naredijo prepoptrebni “marketing” in prodor…… Ampak za to pač si vzamemjo svoj del pogače, a ne ? :P. Ne odkrivaš tople vode…..

Ej ljudje to si samo spar dela reklamo sam sebi. Super se je znjadu. Dal možnost drugim ampak delež od tega je tak in tak. Poleg vsega pa ljudi vabijo po te izdelke a kok ostalega se spar proda poleg teh izdelkov se sanje se nam kok velike številke se obračajo. Itak so pogodbe tako narejene da so zagotovljene recimo za eno leto ali pa dve. Če ti uspe si zmagal če pa v tem roku ni nič od nič si pa propadelcin vračaš kredit tako enostavno super reklama za spar. Kdor si je to reklamo zamislil kapo dol…

Problem so torej posredniki, financerji, meceni, “Sharktank” sponzorji, Coachi – name it as you like it…. 😛

Ti takim naredijo prepoptrebni “marketing” in prodor…… Ampak za to pač si vzamemjo svoj del pogače, a ne ? :P. Ne odkrivaš tople vode…..
[/quote]

pa še tole si prepebri, prilepljena povezava do članka v debati je odlična!

https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?f=151&t=11144228

Problem so torej posredniki, financerji, meceni, “Sharktank” sponzorji, Coachi – name it as you like it…. 😛

Ti takim naredijo prepoptrebni “marketing” in prodor…… Ampak za to pač si vzamemjo svoj del pogače, a ne ? :P. Ne odkrivaš tople vode…..
[/quote]

Če jo že, je ne prvič, ker sem to tukaj že večkrat zapisala.

Pa, kaj vi mislite, da tisti mikro proizvajalci na “velikih trgih” kar naenkrat začnejo svoje artikle prodajat po celi državi? Vse se začne na mikro ravni v lokalnem mikrookolju. Večina tam tudi ostane oziroma propade, ker je tudi na 500 milijonskem trgu zelo težko uspeti, če si samo še eden od milijona proizvajalcev, ki ponuja samo eno rahlo svojo različico istega.

…kaj je tako odličnega v tistem šamponu za 9€. Kje je seznam sestavin?

vzelo mi je 5 sekund, da je vrglo ven:

https://4kidsandus.com/sestavine/

vzelo mi je 5 sekund, da je vrglo ven:

https://4kidsandus.com/sestavine/
[/quote]

Hvala. Nisem vedela imena torej nisem imela kaj iskati.

Ok, saj sestavine ne izgledajo slabo, je pa precej et.olj ki jih nekateri ne prenašajo, jaz sem tudi že sprobala kar nekaj trdih šamponov, pa nisem bila navdušena. Pa c’mon, 9€ je čisto too much.

Jaz sem že bila na ledu. Nikoli več teh izdelkov. Možu ni odgovarjal noben deodorant in po vsakem je dobil pod pazduho močno reakcijo in sem poskusila s tako opevanim naravnim deodorantom za 12 €. Glej ga zlomka, pa ista pesem z reakcijo. Nazadnje je pomagal deodorant iz lekarne ameriškega izvora za 7 €.

tile šamponi so malce dražji od Lushevih.

Pa ja LUsh uveljavljena firma, ki posluje po vsem svetu. Pa Lushevi vsebujejo natrijev lavril sulfat (Sodium Lauryl Sulfate), ki je milo rečeno vsaj rahlo sporen in v certificirani eko kozmetiki ni dovoljen.

Tako, da meni se cena ne zdi pretirana. Sestavine so OK, kakšen je pa dejanski učinek pa ne morem napisati, ker ga nisem sprobala.

Kdaj vam bo jasno, da za čisto vse izdelke velja, da obstaja spodnji, srednji in zgornji cenovni razred. In kupiš pač v tistem razredu do kamor se lahko stegneš.

Tudi o tem smo že pisali, da taki butični izdelki ne spadajo v Spar, ker njihova “vrednost” popolnoma zvodeni. Če bom jaz kupovala drag šampon, bom šla v DM, Muller, še najraje pa na splet. Nikakor pa v Spar. Pa kupujem še veliko dražje. Spar pač ni sinonim kvalitete in kupim tam samo špecerijo. Nikoli nobene kozmetike, ker je vsa z vzhoda. Tako drago kozmetiko je treba tudi orav predstavit – še dobro, da si izpostavila Lush. Tako se prodaja nadstarard. Ne na polici v Sparu, poleg kumaric.

New Report

Close