Odločanje
Oj. Za cliota ti ne vem povedat ti pa lahko kaj več povem o citroenu C3. Tega imamo doma.
Je letnik 2011, motor je 1.4 VTi in ma 95 konjev. Ma tud vetrobransko steklo Zenith (podaljšano v streho), kar je super. Poraba je tam okol 6 litrov kombinirano. Motor je pa kar primeren za ta avto. Če gledaš nove 1.2 z 82 konji, znajo bit malo prešvoh, še posebno kadar uporablaš klimo in je več ljudi v avtu.
Če te zanima še kaj konkretno, vprašej.
Pozdravljeni,
Odločitev nov ali star je povsem odvisno kaj želite in kako dolgo želite uporabljati avtomobil. Za nekoga, ki se ne spozna najbolje na avtomobile je bolje, da se odločijo za nov avtomobil, saj je bistveno manjša verjetnost, da bodo imeli kakšne težave z njim, ala s kakšno podtaknjeno napako. Seveda pa je to potem tudi dražje.
Nasvet kako izbrati nov kakovosten avtomobil: http://avto.over.net/clanek/kakovost-trajnost-in-zanesljivost-pri-novem-avtomobilu
Tu pa je test novega Clia: http://avto.over.net/clanek/renault-clio-dci-90-dynamique-energy-stopstart/
Test Citroena C3: http://avto.over.net/clanek/citroen-c3-ehdi-115-airdream-exclusive/
Ker ste podali premalo podatkov kaj vse pričakujete od avtomobila, mogoče brca v temu, ampak vseeno. Za vas zanimivo še mogoče Nissan Note: http://avto.over.net/clanek/nissan-note-1-2-acenta-look
Micra: http://avto.over.net/clanek/nissan-micra-1-2-acenta-look
Spark (znamka zapušča Evropo, zato se pričakujejo popusti): http://avto.over.net/clanek/chevrolet-spark-1-2-ltz/
Najlepša hvala za odgovore.
Zanima me kako ste zadovoljni z njim? Je vreden svojega denarja? Ker novi z vso opremo imajo kar lepo ceno.
Glede tega kakšnega naj kupim, me zanima predvsem zato, ker če gledam ceno novega citroena c3, vidim, da je nekje ista kot npr. cena tega avta:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8041032&show=1
kar bi tudi lahko prišlo pri meni v upoštev. Čeprav me je strah vzeti rabljen avto ravno zaradi tega, da mi kdo ne podtakne napako.
Od avta pričakujem, da je varen, ekonomičen, da lep čas ne bom imela z njim težav (kar vem, da mi nihče ne more garantirat-mogoče samo pri odločitvi glede znamke), da ima 5 vrat, da je primerno udoben, nisem ravno hitra voznica, ampak imam rada, da avto “potegne” :).
Tako nekako no.
Ravno pri rabljennih avtomobilih se je smotrno vprašati: Zakaj ga nekdo prodaja, če je avto ok?
Razlogi so lahko različni; menjava službe, izguba službe, potreba po drugačnem vozilu, ipd… ampak nekateri so tudi takšni kot na primer, da je nekaj narobe z njim, da se kaj ni dobro saniralo na vozilu ipd… Vsekakor je nakup rabljenega avtomobila večji riziko.
Kleopatra_.
Najprej si moraš razjasniti, kaj pravzaprav želiš. C3 in Audi A3 med seboj nista primerljiva. Če že primerjaš Audija A3, ga potem primerjaj s citroenom C4 (spodnji srednji razred). In tudi pri meni se poraja vprašanje, zakaj nekdo prodaja še ne 3 leta starega Audija TDI?
Če pa želiš nov avto tega ranga, poglej za kakšnim C4 (1,6 HDI, 93 konjev). Mislim, da je cena nekje tukaj. Je švohnejši, je pa nov. Odvisno, kaj ti pomeni več. Ali pa morda 1.6 HDI s 115 konji – tudi ni slaba izbira.
Kar se tiče zadovoljstva z našim C3, je avto kar OK. Je mestno okreten, dovolj varčen in hkrati za naše potrebe tudi dovolj dinamičen. Od moči pa ravno ne prekipeva, kar je jasno glede na prostornino in moč motorja. Svojega denarja je po mojem mnenju definitivno vreden (nov je bil pod 12000 €). Sedaj pa nekaj čez to vsoto dobiš že dizla C3, ki pa je pravi šparovček. Pa še nizke emisije ima, kar je super.
Še enkrat, od tebe je odvisno, kaj pravzaprav želiš od avta in v kakšen namen ga boš uporabljala.
Seveda sta primerljiva, če ne drugače po ceni.
Izbira je pa stvar odločitve.
Sam bi veliko raje imel malo starejši avto višjega razreda kot pa novega Clia nap. Vožnja v avtomobilu višjega razreda, je neprimerno boljša, izguba z leti pri ceni bo manjša še sploh, če vzameš v obzir to, da bodo v kratkem Clie nehali proizvajat in takim modelom cena potem zelo pade.
Ravno tako so avtomobili višjega ranga bolje narejeni, sama izdelava, oprema, materiali….
Veliko pomeni tudi znamka in čez nemški avto ga ni, žal.
Sam bi za 14jurjev raje poiskal rabljen avto. Ni nujno, da je karkoli narobe z njim, lahko se ga je nekdo zgolj naveličal in si kupil nekaj novega. Nekateri imajo še vedno denar za razsipanje…. 😉
Ja, saj sem dala čist nerealno primerjavo glede samih znamk- moje misli so bile bolj pri tem, ali dati raje 14 jurjev za rabljenega audija ali novega citroena.
Sem pa drugače še vedno bolj v mislih pri citroenu, kaj pa vem no…
Mah bolj razmišljam težje se mi je odločit. Grem v naslednjem tednu gledat c3 in da vidim 🙂
On_,
ne strinjam se s tabo glede primerljivosti.
Audi A3 in Citroen C3 ima skupno samo 3. To je pa tudi vse.
Ne smeš mešati olja in kisa.
A3 je spodnji srednji razred (golf, megane, Peugeot 308, Astra, …),
C3 pa je rang majhen avtomobil (polo, clio, Peugeot 208, Corsa, …).
Upam, da sem bil nazoren.
Po ceni pa lahko primerjaš rabljenega A3 in novega C3 – to pa drži.
glejte ..
formula nakupa je nekako takole..
če imate namen za nov avto dat 12000€..-(clio, ipd)
potem lahko za rabljenega (višji razred) daste 3/4 te vsote…9000€..(passat, 407)
in ga za razliko 1/4 …..2-3000€ porihtate v nulo..
razlike v zavarovanju in cestnini so lahko večje.. ampak so na letni osnovi.. cca 150€
če pa upoštevate da boste za novega imeli polni kasko..
za 5 let rabljenega pa verjetno ne..boste tu nekaj celo privarčevali,
poraba bo recimo tudi nekaj večja, cca 15-20°% (1.4-6 motor/ 1.9-2.0 motor)
skratka..kaj pa vam “paše” je pa seveda druga stvar..
Se popolnoma strinjam s tabo, a sam bi bolj zaupal tri leta staremu audiju kot pa “malemu avtu”, ki jih izbira avtorica, tako glede pokvarljivosti, udobja, varnosti…itd
Vseeno je že koncept zasnove in izdelave takega vozila drugačen kot pa “majhnih avtomobilov, ki so ponavadi narejeni po principu “malo pleha, malo žice, evo nove ti kolice“…
Predlagan audi ima malo porabo, vožnja in udobje v njem je pa bistveno boljša kot pri omenjenih francozih.
VW je prodajen avto in ima posledično višjo ceno z manj opreme kot primerljiva konkurenca. Polo je pa spet najmanjši od te družine, ne bo za dolgo.
Vprašanje je za koliko let kupujete avto. Za 3-4 leta se novega ne splača, ker mu cena v tem času zelo pade, za toliko denarja ne bo stroškov pri 3 leta starem audiju višjega razreda nap. Za več let se bo pa isto kvaril če ne še bolj…
On_,
spet govoriš nekaj na pamet.
Kdo je rekel, da je polo najmanjši v svojem razredu in da ima najmanj opreme od konkurence?
Naj te samo opomnim, da je od C3 večji za 3 cm in razlika v opremi med njima: JE, in to v prid polotu.
Polo ima serijsko ABS, ASR, ESP, BA in MSR.
C3 ima serijsko zgolj ABS in BA.
To so pomembni varnostni elementi.
Je pa res, da ima C3 tudi zračne vreče za glavo, polo jih ima zgolj za doplačilo.
Poleg tega ima polo električni pomik VSEH stekel, C3 pa zgolj SPREDNJIH.
To je vidik udobnosti.
Kar se tiče ekologije, ponovno prednjači polo pred C3. Polo (119g CO2/km), C3 (134g CO2/km).
Zame je vse to zelo pomembno.
Odvisno je samo, čemu pripisuješ večjo prednost.
Če pa hočeš vrhunsko opremljenega novega C3 dizla, pa le-ta stane preko 20000 EUR. Med drugim je bil tudi testiran tukaj na forumu. Za ta denar pa spet lahko dobiš večji avto, prav tako nov in z dobro opremo. Ampak potem spet lahko nadaljujemo to “štorijo” o cenah in opremi in zadeva narašča … kar pa ni smisel te teme.
Če povzamem: v kolikor se bo avtorica Kleopatra_ odločila za VW, bo vsekakor dobila vrhunsko tehnologijo in varnost. Kar pa velja tudi za novega C3.
Če pa bo vzela rabljenega A3, pa je spet lahko dober nakup, le malo več tveganja prevzame nase… Tako kot je bilo malo više napisano… odvisno, ZAKAJ se A3 prodaja po še ne 3 letih uporabe…
Malo sem nerodno zapisal.
Mislil sem, da je najmanjši od družine VW, kot njihov avto za najmanj denarja in kot tak je zasnovan drugače, bolj skromno, kot pa nek rabljen avto višjega razreda.
Veliko teh 3letnih avtomobilov se prodaja tudi zaradi nezmožnosti plačevanja kredita ali ga ljudje ne rabijo več, ker….kdo ve zakaj ali so si zaželeli novejši/drug model…. ni nujno, da se je glih pokvaril in ga zato nekdo prodaja. Niso vsi ljudje prevaranti in goljufi, če jih imaš po “defoltu” za take potem je logična izpeljava iz takega mišljenja, da je vsak rabljen avto pokvarjen in te želi nekdo prevarati… :/
Poznam primere, ko so ljudje imeli precej težav tudi z novim avtom, ker jim niso priznali garancije za kako napako, ki po njihovem ni bila všteta pod garancijo. “Sreča” pač…
Se pa strinjam s tem, da z nakupom rabljenega greš v večje tveganje, da se bo našlo še kaj za popravit, če ne druga bo treba naredit vsaj servis, pri novem pa brez dvoma izgubiš nekaj tisoč € takoj, ko si avto odpeljal čez prag trgovine…
Hvala vama obema. Čeprav zdaj še manj vem kaj naredit 🙂
Avto bi imela vsekakor za dlje časa (7+). Potem iz razbranega predpostavljam, da je VW boljša izbira. Meni je na pogled in notranjost bolj apetitlih C3, vendar res nočem avta kupit samo zaradi tega, ampak da bom dolgoročno zadovoljna in čim manj pri mehaniku. Čez francoze imajo ljudje veliko povedat, ampak če bi bili tako slabi, jih menda ne bi bilo toliko na cesti?
Tako da, vsakega predloga bom zelo vesela…:)
Kleopatra_,
moj zadnji predlog je – pojdi na testno vožnjo in enostavno – vzami tistega, ki ti bo boljši v vseh merilih – subjektivno gledano.
Ker če boš tako spraševala ljudi, kaj narest, ne vem, kam boš prišla.
Konec koncev boš avto vozila ti in ne mi iz foruma.
Pri nas boš dobila različna mnenja in prerekanja kaj je boljše in kaj slabše, kaj je novo in kaj rabljeno.
Mislim – brez zveze.
Zato pa kar pogumno na testne vožnje.
Pa javi, kakšni bodo občutki in končna odločitev 🙂
Verjamem, da bo odlična.
Kleopatra,
v prostem času zelo sledim avtomobilsko industrijo in ti lahko dam kakšen nasvet. Nisi nič napisala koliko kilometrov delaš letno. Koncem tega leta oz. naslednje leto pride nov model polota, tako da če imaš kupit polota in ga imet 7 let malo počakaj. Trenutno “vroči”- to pomeni popolnoma novi modeli so novi clio, pegeout 208, yaris. Kmalu pa bodo prišli: polo, ibiza, c3, fabia,..
Če kupuješ avto za dlje časa je bolje kupiti novega in vsaj veš kaj imaš. Če kupiš 5 let starega BMW-ja ali podobno ti lahko jutri nekaj crne in ni garancije, popravilo pa drago. Ne pozabi na popuste, ki jih dajejo trgovci(oglaševane cene niso zadnje). Najbolje je da si narediš ožji izbor(vizuelno kar ti je všeč), nato pa greš v nadalnje poizvedovanje in TESTNO VOŽNJO. In če misliš imeti avto dlje časa se raje mesec dni dlje odločaj kot na hitro. Lahko me še za kakšen nasvet kontaktiraš na [email protected]
Če pa kupiš nov avto in ga voziš 5let (izgubiš na ceni polovico!-nekaj tisoč €!!) in ti ravno tako lahko “jutri” nekaj crkne in ni garancije, popravilo pa drago….
V čem je razlika?
Popušil si še par tisoč € več kot pa, če bi kupil (malo) rabljenega popravljat je pa treba enega in drugega. Za tistih nekaj let garancije si preplačal avto oz ti cena toliko pade, da si na slabšem. Itak imajo vsi avtomobili vgrajeno napako in se bodo pokvarili, ker so tako narejeni, da se (namerno?) pokvarijo, ko garancija poteče oz po nekem določenem času/km uporabe.
Razlika je le v tem, da pri boljših avtomobilih je interval kvarjenja bistveno daljši kot pa pri kaki “ropotulci” nižjega cenovnega razreda.
On_, deloma se kar strinjam s tabo. Nov avto res prva leta največ izgubi na ceni, samo na dolgi rok je pa definitivno boljša naložba kot nakup rabljenega. Če ne zaradi drugega, pa zaradi tega, ker ga od novega imaš in poznaš vsak njegov prevožen kilometer.
Kar se tiče rabljenega avtomobila, pa tudi on zgublja na ceni, vendar nekoliko manj in malo bolj linearno.
Če človek kupuje avto za vsaj 10 let, je po mojem mnenju najbolj smiseln nakup novega.
Deloma drži, a koliko ljudi si kupi avto za 10 let in ga potem tudi ima toliko časa?
Malo.
Večina se jih prej naveliča in si zaželijo nekaj drugega, varčujejo na vse kriplje in si spet kupijo novega…
Racionalno ni, je pa čustvena odločitev, ki te zadovolji za nekaj časa.
Najmanj bi izgubil, če bi si kupil rabljen avto za 2-3leta in potem zamenjal, ampak ljudje smo iracionalna bitja, ki se odločamo na podlagi čustev in na te limance nas lovijo trgovci, mi pa veselo odplačujemo kredit, si trgamo od ust za kovinske škatle, cotice, čeveljce, fensi stanovanja…itd.itd
Sploh pa kupit nov avto nižjega razreda za tako dolgo obdobje in računat na to, da se ne bo pokvaril je resnično velik hazard, ki se izide le tistim, ki jim večino časa avto stoji v garaži.
Tam se pa tudi rabljen nikoli ne pokvari… 😉
Ja, v tisti peščici nekaj ljudi, ki si kupi nov avto in ga ima vsaj 10 ali celo več let, sem tudi sam.
Vsak z ženo imava svojega, od novega, in prav oba sta redno uporabljana, redno vzdrževana in kupljena na daljši rok (oba sta bila tudi kupljena kot nova). To pomeni vsaj 10 let, po možnosti pa tudi več. In lahko potrdim, da drugega kot redno servisiranje in tankanje, sploh ne poznava.
Se pa strinjam, da veliko ljudi vozi in si “lasti” avtomobile, pa čeprav zanje odplačuje večji del svojih plač. Potem pa preračunavajo, ali bo še kaj financ ostalo za hrano, da ne rečem dopust.
Ampak to je že druga zgodba. Da ne zaidemo preveč iz teme.
Debata je o odločitvi Kleopatre, ali naj kupi C3 ali Clia.
Lep pozdrav.