Odpovedujejo se oglasom??!!??
Objava stane povsem enako.[/quote]
Izdelava pa NE !!!
Kvalitetno izdelan videospot, z dobrimi igralci, zaračunavajo agencije tudi par sto tisoč evrov.[/quote]
Ja saj izdelali so ga vseeno, le predvajali so ga le nekajkrat.
Sicer so “igralci” na lokacijo prišli, fotografi in spremljevalci tudi že zaradi slikanja. Če zraven še kamero vklopiš je to zanemarljiv dodaten strošek.
Stotisoč eurov ? LOL deli s 1000.
Sicer pa vprašaj fante iz lokalnega benda, kolk plačajo za videospot, ki je daljši in bistveno zahtevnejši od reklame za politično stranko.
Moje področje so industrijski izdelki, politika pa ne. In iz mojih izkušenj lahko povem, da podjetja nemalokrat porabijo za promocijo izdelka enako ali več kot za razvoj in izdelavo. Cifre so lahko o g r o m n e. Zato niti najmanj ne dvomim, da lahko neka politična stranka prišpara par deset tisoč € s tem, da ne najame neke oglaševalske agencije za izdelavo videospota.
Seveda vsevedni megaboy naredi videospot za 100€, čudi me, da tak genij ne prodaja svojega uspeha velikim oglaševalskim agencijam.
Jaz točnih številk ne vem. Nihče mi jih ni kazal. Vem pa to, da so številke, ki jih je navajal nekdo zgoraj, nenormalno pretiravanje. Tako je videti povprečen slovenski politični oglas: http://www.lds.si/si/izbrano/lds_tv/3123/detail.html
Kot sem že napisala, vsi stroški snemanja tega oglasa so zanemarljivo majhni v primerjavi s tem, koliko bo stalo njegovo predvajanje. Razmerje je 1 : 95. Zato trdim, da je SDS s tem, da ni posnel oglasa, privarčeval vsega nekaj tisoč evrov. Ljudi so vrgli na odlično foro. In to uspešno. Ker ljudje, če sodim po napisanem, mislijo, da je snemanje zelooooooo drago, predvajanje pa na pol zastonj.
To je že res, to nedvoma drži. Vendar mi govorimo o nečem povsem drugem. Mi govorimo o snemanju enega oglasa, sprehajanja politika po ulici in rokovanju s tremi državljani. In da ne bo kdo mislil, da za tem napisanim (in ne posnetim) oglasom ne stoji oglaševalska agencija. Kar se mene tiče, zelo dobra. Ker ta “ideja”, četudi manipulatorska do meje in čez, je brilijantna.
Kako lahko to trdiš ? Na podlagi česa ? Od kje tebi številke ?
Čisto preprosto pa lahko povem, kako neka entiteta (npr. politična stranka) pride do konkretne cifre : v neko oglaševalsko agencijo dajo poizvedbo za izdelavo reklamnega spota in agencija odgovori z določeno cifro. Ta cifra je lahko kasneje navedena kot prihranek, ker agencije pač niso najeli. Seveda tudi predvajanje stane, ampak to ni niti niti nujno največji strošek reklamne akcije. Odvisno od primera do primera.
Kdo pa pravi, da je imel SDS namen posneti preprost oglas z rokovanjem dveh posameznikov ? Kaj ti veš, kakšno naročilo so posredovali agenciji, da je odgovorila s ceno 60 000€ ? Mogoče je šlo za kompleksnejši videospot, ki zahteva, kaj pa vem, zaprtje ulice in 200 statistov ter 2 igralca z zahtevnim dialogom.
SDS tako celostno kampanjo vodi brez agencije??? SDS še kako ima najeto agencijo. SDS se od vseh strank najbolj reklamira in verjemi, za to ne skrbi Janševa tajnica.
Šibam jaz zdaj volit. Vi pa volite, za kogar boste hoteli. Vse, kar sem želela napisati je, da je tisti oglas eno hudo zavajanje. Ker bodo za predvajanje tega napisanega oglasa gotovo dali velikooo več, kot bi dali za snemanje “običajnega” oglasa. Če pa so imeli namen za režiserja vzeti Speilberga in bi v oglasu nastopal David Beckham in njegova Victoria … Potem so pa res resnično veliko privarčevali in vzamem nazaj vse, kar sem napisala.
Da poenostavim (izmišljene cifre) … recimo, da stane predvajanje oglasa 1000€, izdelava pa 300€ (videospot), 30€ (napis o donaciji porodnišnicam).
Kaj menite, ali se lahko SDS kiti s sloganom “donirali smo 270€ za porodnišnice z neizdelavo videospota” ali ne ?
To je bistvo, po mojem mnenju. Tudi če predvajanje stane milijon evrov.
Snemanje oglasa je enkraten strošek. Predvajanje oglasa je večkraten. In to je tukaj najpomembnejše. Če snemanje oglasa stane pet tisoč evrov, si prihranil pet tisoč evrov. Ša vzemimo tudi številko deset tisoč. Več kot to ne bi dali za oglas. Potem pa vzemimo, koliko prihraniš če dva tedna pred volitvami NE ZAVRTIŠ neposnetega (ampak samo napisanega) oglasa pred Dnevnikom in pred Odmevi?
Dnevnik, 65 evrov na sekundo, 20 sekund = 1.300 evrov po oglasu
Odmevi, 42 evrov na sekundo, 20 sekund = 840 evrov po oglasu
1.300 plus 840 = 2.140 na dan
2.140 krat 14 = 29.960
V primeru, da se oglas zavrti samo dvakrat na dan, si torej za oglaševanje plačal 29.960 evrov. Razmerje je torej 1: 3 v primeru, da smo upoštevali maksimalen strošek snemanja oglasa in minimalno predvajanje. Če bi šlo za bolj “cenen” oglas in bi ga večkrat predvajali, pa bi razmerje lahko prišlo tudi do zgoraj omenjenih 1:95.
Če si pravi prijatelj, tudi veš, kako težko je on prišel do tega, da je lahko zaslužil ves ta denar. In nisi nevoščljiv, ampak se veseliš z njim. Če si pravi prijatelj, si vesel, da tvoj prijatelj ima ta denar in ga uporablja tudi v dobre namene, ne samo za kupovanje dragih avtomobilov. In če si pravi prijatelj, nimaš grenkega občutka. Grenak občutek imaš, če nenehno tekmuješ z ljudmi. Jaz pač dam, kolikor lahko dam. On, hvalabogu, lahko da več. Kakšni ljudje!!! Niti svojim prijateljem niste sposobni privoščiti uspeha, tudi ob tem vas prevevajo grenki občutki. S tem, kar si zgoraj napisal, si o sebi povedal mnogo več, kot si mogoče misliš.
ma daj ne seri, tudi ti lahko zveš zanje, pokliči na agencije in povprašaj po ceni reklamnega spota, ni nobena tajnost, za predvajanje na TV-ju pa itak ni cena skrivnost.
kako prepričan si v to, da bo stranka poklonila denar pediatriji????
jaz nisem, še manj verjamem, sploh če ne bodo zmagali, so do sedaj porabili že toliko denarja, da se nam bo zvrtelo, razen če ni res kar se je pisalo in stranka dobiva denar od……..!!!